Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsme studentky vysoké školy a rády bychom Vás požádaly o vyplnění tohoto dotazníku, který slouží jako podklad pro zpracování seminární práce do marketingového výzkumu.
Výzkum se zabývá návštěvností hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji. Dotazník je zcela anonymní a zabere Vám pouze několik málo minut.
Není-li uvedeno jinak, vyberte vždy právě jednu odpověď.
1. Navštívil/a jste někdy alespoň jednou hrad, zámek nebo muzeum v ČR?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
103
98,1 %
99,04 %
Ne
2
1,9 %
1,92 %
2. Navštívil/a jste někdy alespoň jednou hrad, zámek nebo muzeum v Moravskoslezském kraji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 3, Ne → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
97
94,17 %
93,27 %
Ne
6
5,83 %
5,77 %
3. Jak často navštěvujete hrady, zámky a muzea v Moravskoslezském kraji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1x ročně či méně
70
72,16 %
67,31 %
Alespoň 1x za půl roku
26
26,8 %
25 %
Alespoň 1x měsíčně
1
1,03 %
0,96 %
4. Z jakého důvodu navštěvujete hrady, zámky a muzea v Moravskoslezském kraji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Společné chvíle s rodinou, partnerem či přáteli
68
70,1 %
65,38 %
Rekreace a relaxace
48
49,48 %
46,15 %
Poznání a vzdělání
44
45,36 %
42,31 %
Zábava
14
14,43 %
13,46 %
málo času
1
1,03 %
0,96 %
jsou to zajímavá místa
1
1,03 %
0,96 %
Nic jineho neni v kraji k videni
1
1,03 %
0,96 %
5. S kým obvykle navštěvujete hrady, zámky a muzea v Moravskoslezském kraji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
S rodinou
66
68,04 %
63,46 %
S přáteli, známými
49
50,52 %
47,12 %
S přítelem/kyní
45
46,39 %
43,27 %
Se školní skupinou
9
9,28 %
8,65 %
Sám/sama
4
4,12 %
3,85 %
S tábory
2
2,06 %
1,92 %
se psem
1
1,03 %
0,96 %
6. Navštěvujete v Moravskoslezském kraji nejčastěji hrady, zámky nebo muzea?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hrady
55
56,7 %
52,88 %
Zámky
22
22,68 %
21,15 %
Muzea
20
20,62 %
19,23 %
7. Zaregistroval/a jste ve svém okolí propagaci hradů, zámků nebo muzeí v Moravskoslezském kraji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 8, Ne → otázka č. 13].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
63
60 %
60,58 %
Ano
42
40 %
40,38 %
8. Kde jste zaregistroval/a propagaci hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Internet
20
47,62 %
19,23 %
Propagační letáky
15
35,71 %
14,42 %
Tiskoviny
12
28,57 %
11,54 %
Média (TV, Rádio)
11
26,19 %
10,58 %
Billboardy
9
21,43 %
8,65 %
MHD
6
14,29 %
5,77 %
Městské informační centrum
1
2,38 %
0,96 %
hnědé cedule u cesty
1
2,38 %
0,96 %
9. S jakým typem propagace hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji se setkáváte nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Internet
12
28,57 %
11,54 %
Média (TV, Rádio)
11
26,19 %
10,58 %
Propagační letáky
7
16,67 %
6,73 %
Tiskoviny
5
11,9 %
4,81 %
Billboardy
3
7,14 %
2,88 %
MHD
3
7,14 %
2,88 %
hnědé cedule u cesty
1
2,38 %
0,96 %
(1 - velmi na mě působí,2 – působí na mě, 3 – nevnímám jej, 4 – spíše na mě nepůsobí, 5 -vůbec na mě nepůsobí)
10. Ohodnoťte následující faktory podle toho, jak silně na Vás působí při rozhodování, který hrad, zámek či muzeum v Moravskoslezském kraji navštívíte.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Billboardy
3
1.476
Internet
2.19
0.726
Média (TV, rádio)
2.381
0.807
MHD
3.143
1.884
Propagační letáky
2.857
1.027
Tiskoviny
2.786
0.835
11. Zhodnoťte míru propagace hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dobrý
20
47,62 %
19,23 %
chvalitebný
9
21,43 %
8,65 %
dostatečný
6
14,29 %
5,77 %
nedostatečný
5
11,9 %
4,81 %
výborný
2
4,76 %
1,92 %
12. Pociťujete větší motivaci k návštěvě hradů, zámků nebo muzeí v Moravskoslezském kraji po zhlédnutí reklamy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
19
45,24 %
18,27 %
nevím
12
28,57 %
11,54 %
ne
11
26,19 %
10,58 %
13. Připadají Vám hrady, zámky a muzea v Moravskoslezském kraji atraktivní?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
72
68,57 %
69,23 %
nevím
24
22,86 %
23,08 %
ne
9
8,57 %
8,65 %
14. Vyberte faktory, které Vás motivují k návštěvě hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Atraktivita památek
70
66,67 %
67,31 %
Doprovodné akce
37
35,24 %
35,58 %
Dostupnost
35
33,33 %
33,65 %
Cena (rodinné vstupné, zvýhodněné vstupné,...)
26
24,76 %
25 %
Reference
24
22,86 %
23,08 %
Stav památek
22
20,95 %
21,15 %
Otevírací doba
15
14,29 %
14,42 %
Žádný
10
9,52 %
9,62 %
Reklama
9
8,57 %
8,65 %
Parkoviště
3
2,86 %
2,88 %
(1 – velmi ovlivňuje, 2 – ovlivňuje, 3 – nepůsobí na mě, 4 – spíše mě odrazuje, 5 – odrazuje mě)
15. Jak intenzivně Vás ovlivňují jednotlivé faktory při rozhodování, který z hradů, zámků či muzeí v Moravskoslezském kraji navštívíte?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
16. Ohodnoťte současnou úroveň daných faktorů vzhledem k aktuálnímu stavu hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Reklama
3.426
1.076
Cena (rodinné vstupné, zvýhodněné vstupné, ...)
3.01
0.703
Otevírací doba
2.73
0.797
Dostupnost
2.61
0.758
Atraktivita památek
2.62
0.896
Reference
2.78
0.812
Stav památek
2.96
0.638
Doprovodné akce
2.83
0.961
Přístup pro handicapované
3.257
1.003
17. Znáte věrnostní programy, které se využívají k návštěvě hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji i v celé ČR?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ne → otázka č. 19, Ano → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
91
86,67 %
87,5 %
Ano
14
13,33 %
13,46 %
18. Využíváte věrnostní programy na hrady, zámky a muzea v Moravskoslezském kraji i v celé ČR?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
11
78,57 %
10,58 %
Poznej české památky.
1
7,14 %
0,96 %
Ano
1
7,14 %
0,96 %
Poznejčeské památky, ziskej vstup zdarma - www.ozivlepamatky.cz
1
7,14 %
0,96 %
19. Jak hodnotíte současný stav vybraných kulturních památek v Moravskoslezském kraji?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dobrý
58
55,24 %
55,77 %
chvalitebný
32
30,48 %
30,77 %
dostatečný
11
10,48 %
10,58 %
nedostatečný
4
3,81 %
3,85 %
20. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
78
74,29 %
75 %
Muž
27
25,71 %
25,96 %
21. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-26
67
63,81 %
64,42 %
27-39
17
16,19 %
16,35 %
40-55
17
16,19 %
16,35 %
56 a více
4
3,81 %
3,85 %
22. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Střední s maturitou
66
62,86 %
63,46 %
Vysoká škola
19
18,1 %
18,27 %
Výuční list
12
11,43 %
11,54 %
Vyšší odborné
6
5,71 %
5,77 %
Základní
2
1,9 %
1,92 %
23. Pracovní zařazení
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student/ka
55
52,38 %
52,88 %
Zaměstnaný
41
39,05 %
39,42 %
Mateřská dovolená
3
2,86 %
2,88 %
Podnikatel
2
1,9 %
1,92 %
Důchodce
2
1,9 %
1,92 %
Nezaměstnaný
2
1,9 %
1,92 %
24. Uveďte, prosím, z jakého pocházíte kraje.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Moravskoslezský
54
51,43 %
51,92 %
Moravskoslezský kraj
11
10,48 %
10,58 %
Olomoucký
8
7,62 %
7,69 %
Zlínský
5
4,76 %
4,81 %
MSK
4
3,81 %
3,85 %
moravskoslezskeho
4
3,81 %
3,85 %
Praha
3
2,86 %
2,88 %
Olomoucký kraj
2
1,9 %
1,92 %
jmk
2
1,9 %
1,92 %
Moravskoslezského.
1
0,95 %
0,96 %
ostatní odpovědi
severomoravský jm Moravskoslezský k. Ustecky severní morava Jihočeský Karviná Moravskoslezského kraje Jihomoravský MS kraj Karlovarsky
11
10,48 %
10,58 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4. Z jakého důvodu navštěvujete hrady, zámky a muzea v Moravskoslezském kraji?
odpověď Společné chvíle s rodinou, partnerem či přáteli:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagační letáky na otázku 8. Kde jste zaregistroval/a propagaci hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moravskoslezský kraj na otázku 24. Uveďte, prosím, z jakého pocházíte kraje.
7. Zaregistroval/a jste ve svém okolí propagaci hradů, zámků nebo muzeí v Moravskoslezském kraji?
odpověď Ano:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 8. Kde jste zaregistroval/a propagaci hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Média (TV, Rádio) na otázku 8. Kde jste zaregistroval/a propagaci hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagační letáky na otázku 8. Kde jste zaregistroval/a propagaci hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tiskoviny na otázku 8. Kde jste zaregistroval/a propagaci hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 9. S jakým typem propagace hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji se setkáváte nejčastěji?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Média (TV, Rádio) na otázku 9. S jakým typem propagace hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji se setkáváte nejčastěji?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billboardy=2 na otázku 10. Ohodnoťte následující faktory podle toho, jak silně na Vás působí při rozhodování, který hrad, zámek či muzeum v Moravskoslezském kraji navštívíte.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billboardy=3 na otázku 10. Ohodnoťte následující faktory podle toho, jak silně na Vás působí při rozhodování, který hrad, zámek či muzeum v Moravskoslezském kraji navštívíte.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet=2 na otázku 10. Ohodnoťte následující faktory podle toho, jak silně na Vás působí při rozhodování, který hrad, zámek či muzeum v Moravskoslezském kraji navštívíte.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Média (TV, rádio)=2 na otázku 10. Ohodnoťte následující faktory podle toho, jak silně na Vás působí při rozhodování, který hrad, zámek či muzeum v Moravskoslezském kraji navštívíte.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Média (TV, rádio)=3 na otázku 10. Ohodnoťte následující faktory podle toho, jak silně na Vás působí při rozhodování, který hrad, zámek či muzeum v Moravskoslezském kraji navštívíte.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi MHD=3 na otázku 10. Ohodnoťte následující faktory podle toho, jak silně na Vás působí při rozhodování, který hrad, zámek či muzeum v Moravskoslezském kraji navštívíte.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagační letáky=2 na otázku 10. Ohodnoťte následující faktory podle toho, jak silně na Vás působí při rozhodování, který hrad, zámek či muzeum v Moravskoslezském kraji navštívíte.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagační letáky=3 na otázku 10. Ohodnoťte následující faktory podle toho, jak silně na Vás působí při rozhodování, který hrad, zámek či muzeum v Moravskoslezském kraji navštívíte.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tiskoviny=2 na otázku 10. Ohodnoťte následující faktory podle toho, jak silně na Vás působí při rozhodování, který hrad, zámek či muzeum v Moravskoslezském kraji navštívíte.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tiskoviny=3 na otázku 10. Ohodnoťte následující faktory podle toho, jak silně na Vás působí při rozhodování, který hrad, zámek či muzeum v Moravskoslezském kraji navštívíte.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrý na otázku 11. Zhodnoťte míru propagace hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Pociťujete větší motivaci k návštěvě hradů, zámků nebo muzeí v Moravskoslezském kraji po zhlédnutí reklamy?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Pociťujete větší motivaci k návštěvě hradů, zámků nebo muzeí v Moravskoslezském kraji po zhlédnutí reklamy?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 12. Pociťujete větší motivaci k návštěvě hradů, zámků nebo muzeí v Moravskoslezském kraji po zhlédnutí reklamy?
8. Kde jste zaregistroval/a propagaci hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji?
odpověď Internet:
5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 9. S jakým typem propagace hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji se setkáváte nejčastěji?
15. Jak intenzivně Vás ovlivňují jednotlivé faktory při rozhodování, který z hradů, zámků či muzeí v Moravskoslezském kraji navštívíte?
odpověď Reklama=2:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi MHD=3 na otázku 10. Ohodnoťte následující faktory podle toho, jak silně na Vás působí při rozhodování, který hrad, zámek či muzeum v Moravskoslezském kraji navštívíte.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billboardy=2 na otázku 10. Ohodnoťte následující faktory podle toho, jak silně na Vás působí při rozhodování, který hrad, zámek či muzeum v Moravskoslezském kraji navštívíte.
17. Znáte věrnostní programy, které se využívají k návštěvě hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji i v celé ČR?
odpověď Ano:
7.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Využíváte věrnostní programy na hrady, zámky a muzea v Moravskoslezském kraji i v celé ČR?
21. Věk
odpověď 18-26:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup pro handicapované=4 na otázku 15. Jak intenzivně Vás ovlivňují jednotlivé faktory při rozhodování, který z hradů, zámků či muzeí v Moravskoslezském kraji navštívíte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 23. Pracovní zařazení
22. Nejvyšší dosažené vzdělání
odpověď Střední s maturitou:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup pro handicapované=4 na otázku 15. Jak intenzivně Vás ovlivňují jednotlivé faktory při rozhodování, který z hradů, zámků či muzeí v Moravskoslezském kraji navštívíte?
23. Pracovní zařazení
odpověď Zaměstnaný:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40-55 na otázku 21. Věk
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Navštívil/a jste někdy alespoň jednou hrad, zámek nebo muzeum v ČR?
2. Navštívil/a jste někdy alespoň jednou hrad, zámek nebo muzeum v Moravskoslezském kraji?
3. Jak často navštěvujete hrady, zámky a muzea v Moravskoslezském kraji?
4. Z jakého důvodu navštěvujete hrady, zámky a muzea v Moravskoslezském kraji?
5. S kým obvykle navštěvujete hrady, zámky a muzea v Moravskoslezském kraji?
6. Navštěvujete v Moravskoslezském kraji nejčastěji hrady, zámky nebo muzea?
7. Zaregistroval/a jste ve svém okolí propagaci hradů, zámků nebo muzeí v Moravskoslezském kraji?
8. Kde jste zaregistroval/a propagaci hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji?
9. S jakým typem propagace hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji se setkáváte nejčastěji?
10. Ohodnoťte následující faktory podle toho, jak silně na Vás působí při rozhodování, který hrad, zámek či muzeum v Moravskoslezském kraji navštívíte.
11. Zhodnoťte míru propagace hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji.
12. Pociťujete větší motivaci k návštěvě hradů, zámků nebo muzeí v Moravskoslezském kraji po zhlédnutí reklamy?
13. Připadají Vám hrady, zámky a muzea v Moravskoslezském kraji atraktivní?
14. Vyberte faktory, které Vás motivují k návštěvě hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji.
15. Jak intenzivně Vás ovlivňují jednotlivé faktory při rozhodování, který z hradů, zámků či muzeí v Moravskoslezském kraji navštívíte?
16. Ohodnoťte současnou úroveň daných faktorů vzhledem k aktuálnímu stavu hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji.
17. Znáte věrnostní programy, které se využívají k návštěvě hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji i v celé ČR?
18. Využíváte věrnostní programy na hrady, zámky a muzea v Moravskoslezském kraji i v celé ČR?
19. Jak hodnotíte současný stav vybraných kulturních památek v Moravskoslezském kraji?
20. Pohlaví
21. Věk
22. Nejvyšší dosažené vzdělání
23. Pracovní zařazení
24. Uveďte, prosím, z jakého pocházíte kraje.
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Navštívil/a jste někdy alespoň jednou hrad, zámek nebo muzeum v ČR?
2. Navštívil/a jste někdy alespoň jednou hrad, zámek nebo muzeum v Moravskoslezském kraji?
3. Jak často navštěvujete hrady, zámky a muzea v Moravskoslezském kraji?
4. Z jakého důvodu navštěvujete hrady, zámky a muzea v Moravskoslezském kraji?
5. S kým obvykle navštěvujete hrady, zámky a muzea v Moravskoslezském kraji?
6. Navštěvujete v Moravskoslezském kraji nejčastěji hrady, zámky nebo muzea?
7. Zaregistroval/a jste ve svém okolí propagaci hradů, zámků nebo muzeí v Moravskoslezském kraji?
8. Kde jste zaregistroval/a propagaci hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji?
9. S jakým typem propagace hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji se setkáváte nejčastěji?
10. Ohodnoťte následující faktory podle toho, jak silně na Vás působí při rozhodování, který hrad, zámek či muzeum v Moravskoslezském kraji navštívíte.
11. Zhodnoťte míru propagace hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji.
12. Pociťujete větší motivaci k návštěvě hradů, zámků nebo muzeí v Moravskoslezském kraji po zhlédnutí reklamy?
13. Připadají Vám hrady, zámky a muzea v Moravskoslezském kraji atraktivní?
14. Vyberte faktory, které Vás motivují k návštěvě hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji.
15. Jak intenzivně Vás ovlivňují jednotlivé faktory při rozhodování, který z hradů, zámků či muzeí v Moravskoslezském kraji navštívíte?
16. Ohodnoťte současnou úroveň daných faktorů vzhledem k aktuálnímu stavu hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji.
17. Znáte věrnostní programy, které se využívají k návštěvě hradů, zámků a muzeí v Moravskoslezském kraji i v celé ČR?
18. Využíváte věrnostní programy na hrady, zámky a muzea v Moravskoslezském kraji i v celé ČR?
19. Jak hodnotíte současný stav vybraných kulturních památek v Moravskoslezském kraji?
20. Pohlaví
21. Věk
22. Nejvyšší dosažené vzdělání
23. Pracovní zařazení
24. Uveďte, prosím, z jakého pocházíte kraje.
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.