Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > návštěvnost kaváren Starbucks

návštěvnost kaváren Starbucks

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Hejdová
Šetření:14. 11. 2009 - 21. 11. 2009
Počet respondentů:193
Počet otázek (max/průměr):14 / 9.09
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

cílem tohoto krátkého dotazníku je shromáždit základní informace o oblíbenosti a návštěvnosti kaváren řetězce Starbucks. Na základě těchto dat budeme v rámci seminární práce vytvářet marketingovou strategii firmy, která by měla zvýšit prodeje a zlepšit postavení na trhu.

Děkujeme za spolupráci

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost Starbucks?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 11, anootázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15177,84 %78,24 %  
ne4322,16 %22,28 %  

Graf

2. Nakupovali jste zde někdy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 11, anootázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8254,3 %42,49 %  
ne6945,7 %35,75 %  

Graf

3. Jak často zde nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Byl/a jsem tam jen jednou5060,98 %25,91 %  
Jednou měsíčně2935,37 %15,03 %  
Častěji22,44 %1,04 %  
Jednou týdně11,22 %0,52 %  

Graf

4. Kolik průměrně utratíte při jedné návštěvě? (Kč)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50 - 1004150 %21,24 %  
100 - 2003036,59 %15,54 %  
více než 20067,32 %3,11 %  
0 - 5056,1 %2,59 %  

Graf

5. Jak hodnotíte kvalitu kávy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi dobrá6174,39 %31,61 %  
průměrná1214,63 %6,22 %  
nejlepší co znám89,76 %4,15 %  
špatná11,22 %0,52 %  

Graf

6. Jak hodnotíte atmosféru prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příjemná4554,88 %23,32 %  
velmi příjemná2732,93 %13,99 %  
průměrná89,76 %4,15 %  
nepříjemná22,44 %1,04 %  

Graf

7. Jak hodnotíte poměr kvality a ceny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena je vyšší než kvalita4959,76 %25,39 %  
cena odpovídá kvalitě3340,24 %17,1 %  

Graf

8. Jak hodnotíte obsluhu prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi příjemná, ochotná obsluha5263,41 %26,94 %  
Průměrná, nevýrazná2935,37 %15,03 %  
Nepříjemná, neochotná11,22 %0,52 %  

Graf

9. Nakupujete zde pouze kávu, nebo i další položky sortimentu? (koláče, sendviče)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze kávu4858,54 %24,87 %  
jiný sortiment3441,46 %17,62 %  

Graf

10. Berete si kávu s sebou, nebo ji pijete na místě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na místě4656,1 %23,83 %  
s sebou3643,9 %18,65 %  

Graf

11. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11358,25 %58,55 %  
muž8141,75 %41,97 %  

Graf

12. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 2513067,01 %67,36 %  
26 - 363115,98 %16,06 %  
více než 452713,92 %13,99 %  
36 - 4563,09 %3,11 %  

Graf

13. Dokončené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské11860,82 %61,14 %  
vysokoškolské6432,99 %33,16 %  
základní126,19 %6,22 %  

Graf

14. Měsíční příjem

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 20 00012472,09 %64,25 %  
20 000 - 30 0003118,02 %16,06 %  
více nž 40 00095,23 %4,66 %  
30 000 - 40 00084,65 %4,15 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Nakupovali jste zde někdy?

  • odpověď ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byl/a jsem tam jen jednou na otázku 3. Jak často zde nakupujete?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou měsíčně na otázku 3. Jak často zde nakupujete?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100 - 200 na otázku 4. Kolik průměrně utratíte při jedné návštěvě? (Kč)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 - 100 na otázku 4. Kolik průměrně utratíte při jedné návštěvě? (Kč)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi průměrná na otázku 5. Jak hodnotíte kvalitu kávy?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi dobrá na otázku 5. Jak hodnotíte kvalitu kávy?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemná na otázku 6. Jak hodnotíte atmosféru prodejny?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi příjemná na otázku 6. Jak hodnotíte atmosféru prodejny?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena je vyšší než kvalita na otázku 7. Jak hodnotíte poměr kvality a ceny?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena odpovídá kvalitě na otázku 7. Jak hodnotíte poměr kvality a ceny?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Průměrná, nevýrazná na otázku 8. Jak hodnotíte obsluhu prodejny?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi příjemná, ochotná obsluha na otázku 8. Jak hodnotíte obsluhu prodejny?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiný sortiment na otázku 9. Nakupujete zde pouze kávu, nebo i další položky sortimentu? (koláče, sendviče)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze kávu na otázku 9. Nakupujete zde pouze kávu, nebo i další položky sortimentu? (koláče, sendviče)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi na místě na otázku 10. Berete si kávu s sebou, nebo ji pijete na místě?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi s sebou na otázku 10. Berete si kávu s sebou, nebo ji pijete na místě?

7. Jak hodnotíte poměr kvality a ceny?

  • odpověď cena je vyšší než kvalita:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi průměrná na otázku 5. Jak hodnotíte kvalitu kávy?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte společnost Starbucks?

2. Nakupovali jste zde někdy?

3. Jak často zde nakupujete?

4. Kolik průměrně utratíte při jedné návštěvě? (Kč)

5. Jak hodnotíte kvalitu kávy?

6. Jak hodnotíte atmosféru prodejny?

7. Jak hodnotíte poměr kvality a ceny?

8. Jak hodnotíte obsluhu prodejny?

9. Nakupujete zde pouze kávu, nebo i další položky sortimentu? (koláče, sendviče)

10. Berete si kávu s sebou, nebo ji pijete na místě?

11. Pohlaví

12. Věk

13. Dokončené vzdělání

14. Měsíční příjem

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte společnost Starbucks?

2. Nakupovali jste zde někdy?

3. Jak často zde nakupujete?

4. Kolik průměrně utratíte při jedné návštěvě? (Kč)

5. Jak hodnotíte kvalitu kávy?

6. Jak hodnotíte atmosféru prodejny?

7. Jak hodnotíte poměr kvality a ceny?

8. Jak hodnotíte obsluhu prodejny?

9. Nakupujete zde pouze kávu, nebo i další položky sortimentu? (koláče, sendviče)

10. Berete si kávu s sebou, nebo ji pijete na místě?

11. Pohlaví

12. Věk

13. Dokončené vzdělání

14. Měsíční příjem

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hejdová, M.návštěvnost kaváren Starbucks (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://navstevnost-kavaren-starbucks.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.