Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Navštevujete náš hotel?
Navštevujete náš hotel?
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Maroš Bellay |
---|---|
Šetření: | 21. 04. 2009 - 28. 04. 2009 |
Počet respondentů: | 2 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 11.5 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:04 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Milý hosť!Želáme si, aby ste sa u nás cítili dobre.
Aby sme pre Vás mohli pripraviť čo najpríjemnejší pobyt v našom hoteli potrebujeme Vašu pomoc. Pomôžte nám prosím, aby sme v budúcnosti mohli Vaše želania ešte lepšie uspokojiť. Pozývame Vás vyjadriť Vaše hodnotenie a odpovedanie na nasledujúce otázky, pretože nechceme stratiť Vašu priazeň.
Odpovědi respondentů
1. Využili ste už hotelom poskytované služby?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 1 | 50 % | 50 % |
ano | 1 | 50 % | 50 % |
2. Ste spokojní so poskytovanými službami?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesouhlasím | 2 | 100 % | 100 % |
3. Ste spokojní s kvalitou služieb, poskytovaných v športovom centre?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesouhlasím | 2 | 100 % | 100 % |
4. Ste spokojní s kvalitou služieb, poskytovaných v reštaurácii?Ste spokojní s kvalitou služieb, poskytovaných v reštaurácii?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesouhlasím | 2 | 100 % | 100 % |
5. Ste spokojní s hygienou v hotelových priestoroch?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesouhlasím | 2 | 100 % | 100 % |
6. Ste spokojní s cenovou ponúkaných služieb?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesouhlasím | 2 | 100 % | 100 % |
7. Ako často navštevujete náš hotel?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 x ročne | 1 | 50 % | 50 % |
denne | 1 | 50 % | 50 % |
8. Aký je Váš celkový dojem z ponúkaných služieb?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nedostatečný | 2 | 100 % | 100 % |
9. Odkiaľ ste sa dozvedeli o hoteli?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
iné | 2 | 100 % | 100 % |
10. Aký je Váš vek?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 – 30 rokov | 1 | 50 % | 50 % |
15 – 20 rokov | 1 | 50 % | 50 % |
11. Pohlavie?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 1 | 50 % | 50 % |
žeba | 1 | 50 % | 50 % |
12. Vaše námietky aj nápady na zlepšenie kvality ponúkaných služieb v hoteli
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Žeba!
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (68,3 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.