Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Názor na firmu rychlého občerstvení

Názor na firmu rychlého občerstvení

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Karolína Szaboová
Šetření:30. 03. 2011 - 18. 04. 2011
Počet respondentů:137
Počet otázek (max/průměr):33 / 24.15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Průzkum je součásti bakalářské práce o marketingových komunikačních strategiích konkrétní firmy obchodující v rychlém občerstvení.

Odpovědi respondentů

1. Když se řekne "rychlé občerstvení", které podniky/značky Vás jako první napadnou? (v poradí, v jakem jste si na ně vzpomněl/a)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Bageteria Paradico,Coppaline,MC-Donald

Burger King, McDonald´s, KFC, Eddy Rockets.

burger,kebab,mekač

FAST FOOD, MC Donalds, Čínske reštaurácie, stánky s rýchlym občerstvením

KFC Mc Donald's Burger King

KFC MC DONALDS

KFC, Burger King, Mc'Donald

KFC, Burger King, McDonalds, čínské restaurace

KFC, mc donald, fast food,

KFC, MC DONADL

KFC, Mc Donald

kfc, mc donald

kfc, mc donald

KFC, MC DONALD

KFC, MC Donalds, Burger King

KFC, Mc Donalds, Burger king, Pizza

kfc, mcd

KFC, McDonald´s

KFC, McDonald´s

kfc, mcdonald, burgerking

KFC, McDonald, Burgerking

KFC, McDonalds

KFC, McDonalds

KFC, McDonalds, Burger King, Guty, Wendy's, Hooters

Mac, KFC, Subway

Mc Donald´s, Big Burger, KFC, Subway

Mc Donald KFC Burger King

MC Donald KFC Panda Bistro

MC Donald KFC Pande Bistro

mc donald burger king

mc donald , čínska reštaurácia , školský bufet , donáška Vig Vam

Mc donald, bageteria, kebab, palacinkaren, rich man, kfc

mc donald, burger king, kfc

mc donald, kfc

mc donald, KFC

Mc donald, kfc

Mc Donald, KFC

mc donald, kfc

mc donald, kfc

MC Donald, Kfc

Mc Donald, KFC

mc donald, kfc a stanok na safku v BA

Mc Donald, KFC, Big Burger, Vietnamci

MC donald, KFC, BURGER KING

Mc Donald, KFC, Burger King

Mc Donald, KFC, Burger King

mc donald, kfc, burger king

mc donald, kfc, burger king a hromada noname stánků se vším možným rychlým občerstvením

MC donald, KFC, Burger King, Ruzny rychlo pizzy

MC Donald, KFC, Burger King, Vyhlídal

mc donald, kfc, burgerking,

mc donald, kfc, obcerstvenie kebab...

Mc Donald, Subway, KFC, Mr. Kebab

mc donald,kfc,burger king

MC Donald's

Mc Donald's, KFC, Burger King

mc donalds kfc burger king

Mc Donalds KFC La Baguette

Mc Donalds, Burger King, KFC

mc donalds, kfc

Mc donalds, kfc

MC Donalds, KFC, asijská bistra, Burger King

MC Donalds, Kfc, Burger King

mc donalds, KFC, Burger King

mc donalds, kfc, subway

mc donalds, subway, kfc, richman, hitman

mcDonads, KFC

McDonald KFC

McDonald KFC Asijské bistro

McDonald KFC Číňani

McDonald KFC Subway

McDonald KFC

mcdonald

McDonald`s KFC Burger King

McDonald`s, KFC

McDonald´s KFC Burger King

McDonald´s KFC Burger King

McDonald´s KFC BurgerKing

McDonald´s KFC Subway rozne stanky s kebabom,bagetami, pizzami a pod.

McDonald´s, KFC, Burger King

McDonald´s, Pizza Hut, KFC, Burger King

Mcdonald´s. KFC, Burger king,

McDonald, Burger King, KFC, Kebab

McDonald, Doner KEBAB, KFC

McDonald, KFC

McDonald, KFC

mcdonald, kfc

mcdonald, kfc

mcdonald, kfc, burger king

McDonald, KFC, Burger King

McDonald, KFC, Burger King

McDonald, KFC, Burger King, Boulevard

McDonald, KFC, Burger King, Pizza Hut

McDonald, KFC, Burger King, různé bageterie

McDonald, KFC, Burger King, Subway

McDonald, KFC, Hladové okno

Mcdonald, KFC, Li Wu, Burger King

McDonald, kiosek na Sadech v ČB s hamburgrama

McDonald, Panda,KFC

McDonald, Vietnamci, KFC

McDonald,KFC

McDonald,KFC

mcdonald,kfc

mcdonald,kfc,

McDonald,pizza,

McDonald's KFC Subway

McDonald's KFC Vietnamské bistro (gyros) v Jihlavě "Hladové okno" v Jihlavě

McDonald's, KFC

McDonald's, KFC

McDonald's, KFC, Burger King

McDonald's, KFC, Burger King, čínské restaurace, stánky s hotdogy

Mcdonald's, KFC, Burger King, Wendy's,

McDonald's,KFC, BurgerKing

McDonalds KFC Burger King

McDonalds KFC Burgerking

McDonalds KFC Subway

McDonalds KFC Subway

McDonalds KFC

Mcdonalds kfc big burger

Mcdonalds, KFC

mcdonalds, kfc

McDonalds, KFC, Burger King,

McDonalds, KFC, Burger King, Panda, Crocodille

McDonalds, KFC, BurgerKing

McDonalds, KFC, BUrgerKing, Fornetti, Roller King.

McDonaldś, KFC, hladová okna

McDonalds, KFC, Subway, Burger King

McDonalds, KFC, větnamci

McDonalds,KFC,Subway,Burger King

McDonalds,smaženka

mcdonlad, rôzne stánky s kebabom, kfc

nekonzumuji

protein zo sejkra, hot dok na stanici, mek donalt pri plavarni, kebab na kazdom rohu

Rychle obcerstveni McDonalds Fastfood KFC

Stánky s párky v rohlíku McDonald KFC

Subway McDonald Pizza Hut

wendys, jack in the box, mc donald

2. Seřaďte Vámi uvedené odpovědi podle Vašich preferencí (tj. od nejoblíbenější po nejméně oblíbenou).

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

"Hladové okno" v Jihlavě Vietnamské bistro (gyros) v Jihlavě McDonald's KFC

1. KFC 2. Burger King 3. McDonald

1. La Baguette 2. Mc Donalds, KFC

1. Mc Donalds 2.KFC 3.Burger King

1. protein zo sejrka (cokoladovy najlepsi) 2. hot dok na stanici 3. kebab na kazdom rohu - celkom fasa, ale kto vie co za hovna tam davaju 4. mek donalt - drahe a na picu. sak to sa nenajem z toho

1.Mc Donald 2.KFC 3.Burger King

4 5 6 7

asijská bistra, KFC, Burger king, MC Donalds

Bageteria Paradico,Coppaline,MC-Donald

Bageterie, McDonald, KFC, BK

Boulevard..........................KFC ...................... McDonald, Burger King

Burger King, čína, KFC, McDonald

burger king, kfc, mcdonald

Burger King, KFC, McDonald's

Burger King, McDonald´s, Pizza Hut, KFC

Burger King, McDonald's, KFC

donáška Vig Vam , čínska reštaurácia , školský bufet , mc donald

Eddy Rockets, KFC, Burger King, McDonald´s

Fast Food nemám už delší dobu ráda

Hladové okno, McD, (KFC není oblíbená)

kebab, bageteria, rich man, mc donald, palacinkaren

Kebab, McDonald, KFC...ale rychlé občerstvení spšíe zásadně nenavštěvuji

KFC Asijské bistro McDonald

KFC Burger King McDonalds

KFC Číňani McDonald

KFC McDonalds Subway

KFC McDonalds Subway

KFC Mc Donald"s Burger King

kfc mc donalds burger king

kfc mcd big burger

kfc, burger king, mcdonald

KFC, fast food, mc donald (nevyuzivam)

kfc, mc

KFC, MC Donal, Pizzy, Burger King

KFC, Mc Donald

kfc, mc donald

KFC, MC DONALD

KFC, Mc Donald

KFC, MC Donalds, Burger King

KFC, Mc'Donald, Burger King

kfc, mcd

kfc, mcdonald

KFC, McDonald`s

KFC, McDonald´s

KFC, McDonald´s

KFC, McDonald, Burger King

KFC, McDonald, Burgerking

KFC, McDonald's, Burger King

KFC, McDonalds

KFC, McDonalds, Burger King, Guty, Hooters, Wendy's

KFC, McDonalds, BurgerKing

KFC, McDonalds, Panda, Burger King, Crocodille

KFC,Mc Donald

kfc,mc donald, burgerking

KFC,McDonalds,Subway,Burger King

Li Wu, KFC, Mcdonald, Burger King

Mac, KFC, Subway

mc donal, stanok na sofku a kfc

MC Donald KFC Panda Bistro

MC Donald KFC Panda Bistro

mc donald burger king

mc donald , kfc

mc donald, burger king, kfc

Mc Donald, Burger King, KFC

mc donald, kfc

mc donald, KFC

Mc Donald, KFC

mc donald, kfc

Mc Donald, KFC

Mc Donald, KFC, vietnamci, big Burger

mc donald, obcerstvenie kebab, kfc

Mc Donald, Subway, KFC, Mr. Kebab

MC Donald, Vyhlídal, KFC, Burger King

mc donald,burger king,kfc

MC Donalds Stánky s rýchlym občerstvením FAST FOOD Čínske reštaurácie

MC DONALDS KFC

mc donalds, kfc

mc donalds, kfc

mc donalds, KFC, Burger King

mc, kfc

Mc, KFC, BK

McDonald Pizza Hut Subway

McDonald KFC Stánky

McDonald KFC

mcdonald

mcdonald , burgerking, kfc

McDonald , pizza

mcdonald kfc

McDonald`s KFC Burger King

McDonald´s Burger King KFC

McDonald´s Subway rozne stanky KFC

McDonald´s KFC Burger king

McDonald´s, Burger King, KFC

McDonald´s, KFC, Burger King

McDonald, Doner Kebab, Kfc

McDonald, KFC

mcdonald, kfc

McDonald, KFC, Burger King, Pizza Hut

McDonald, kiosek na Sadech v ČB s hamburgrama

McDonald,KFC

McDonald,KFC

mcdonald,kfc

McDonald's KFC

McDonald's, KFC

McDonalds KFC

McDonalds KFC Burgerking

McDonalds KFC Roller King Fornetti Do Burgerking nechodím

McDonalds, Burger King, KFC

McDonalds, KFC

McDonalds, KFC

McDonaldś, KFC, hladová okna

McDonalds, KFC, větnamci

mcdonalds,kfc

McDonalds,smaženka

Mcdonlads, KFC

mekač,burger,kebab

nechodím do FF

nemam oblubene

nemam rada fast food

nenavštěvuji

nenavštěvuji

nepreferuji žádné, v těchto "provozovnách" se raději nestravuji

nepreferuji žádný z nich

Neráda žádný fast food

nic

Panda,McDonald,KFC

Pizza, KFC, Burger, McDonalds

prakticky je mi to uplně jedno, nepreferuji žádnou, neboť je nijak zvlášť nenavštěvuji

rôzne stánky s kebabom,mcdonald,kfc

Rychle obcerstveni Fastfood McDonalds KFC

stánky s hotdogy, McDonald's, čínské restaurace, KFC, Burger King

Subway KFC MCDonald

Subway McDonald's KFC

Subway, Mc Donald´s, Big Burger, KFC

subway, mc donalds, kfc

Subway, McDonalds, KFC, Burger King

Vietnamci, McDonald, KFC

3. Pracujete Vy nebo někdo ve Vašem okolí v rychlém občerstvení anebo v oblasti marketingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → konec dotazníku, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11080,29 %80,29 %  
ano2719,71 %19,71 %  

Graf

4. Navštívil/a jste někdy restauraci McDonald`s?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10595,45 %76,64 %  
ne54,55 %3,65 %  

Graf

5. Jak často navštěvujete restauraci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
párkrát za rok2927,62 %21,17 %  
asi jednou za měsíc2422,86 %17,52 %  
výjimečně - jednou za rok nebo méně často2220,95 %16,06 %  
několikrát za měsíc2120 %15,33 %  
v průměru jednou za týden65,71 %4,38 %  
několikrát za týden32,86 %2,19 %  

Graf

6. Jak hodnotíte přístup obsluhujícího personálu na pokladně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
milý, usměvavý, velice vstřícný/nápomocný4340,95 %31,39 %  
milý, příjemný, ale mohl by být ochotnější2826,67 %20,44 %  
jedná s Vámi sice uctivě, ale nebyl příliš přívětivý, případně se tvářil nezainteresovaně/odměřeně2523,81 %18,25 %  
spíše chladný, nepřívětivý, chyběla Vám větší ochota32,86 %2,19 %  
nic10,95 %0,73 %  
nestíhajú sa usmievať , ale to im nezazlievam ..10,95 %0,73 %  
v pohode su, ale zenam nevidno ake maju titsy10,95 %0,73 %  
jak kde, jak kdy10,95 %0,73 %  
nepáči sa mi marketing a obchodná stratégia vedeni10,95 %0,73 %  
šla jsem tam z nouze, pracovníci jsou chudáci10,95 %0,73 %  

Graf

7. Jak hodnotíte informovanost personálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoká, ví, co se prodává, má přehled o aktuálních novinkách, uměl Vám říct, co který sendvič obsahuje5855,24 %42,34 %  
znal základní nabídku, no nevěděl Vám poradit, když jste se zeptali na novinky2523,81 %18,25 %  
měli jste pocit, že je mírně dezorientovaný109,52 %7,3 %  
radšej som sa ešte nič nepýtala10,95 %0,73 %  
neviem posúdiť, nepýtam sa ich, mám už vybraté10,95 %0,73 %  
nepamatuju se10,95 %0,73 %  
tych 5 veci co predavaju si kazdy zapamata :D10,95 %0,73 %  
nikdy som nemusel ziskavat informacie10,95 %0,73 %  
nezkoumám informovanost - jen objednám10,95 %0,73 %  
nevím, nikdy jsem se na nic neptala10,95 %0,73 %  
neviem10,95 %0,73 %  
měli jste pocit, že je zmatený, neuměl Vám vůbec poradit, nebo Vám prodal něco jiného, jako jste chtěli10,95 %0,73 %  
nedokážu posoudit10,95 %0,73 %  
cvičené opičky, který nevědí co prodávaj 10,95 %0,73 %  
jsou to otroci, měli by je líp platit10,95 %0,73 %  

Graf

8. Jak hodnotíte rychlost obsluhy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dost rychlý, byli jste spokojen/a4946,67 %35,77 %  
průměr, jako v jiných restauracích rychlého občerstvení4340,95 %31,39 %  
překvapivě rychlá54,76 %3,65 %  
čekali jste o něco déle (třeba 10 minut), než byste očekávali na RYCHLÉ občerstvení43,81 %2,92 %  
jste nespokojen/a, čekali jste 15 a více minut, nebo jste museli připomenout personálu, že ještě pořád čekáte na objednávku10,95 %0,73 %  
nic10,95 %0,73 %  
je mi to jedno, už tam nechodím10,95 %0,73 %  
nevím proč by měli splňovat nějaké standardy10,95 %0,73 %  

Graf

9. Jak hodnotíte vzhled personálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vhodně upraven7369,52 %53,28 %  
všimli jste si několika nedostatků (příklad: pokrčená uniforma...)2120 %15,33 %  
byl/a jste nepříjemně překvapen/a (znečištěná uniforma, nesepnuté vlasy, nalakované nehty...'65,71 %4,38 %  
rozopnute košele .. - horúčava nedivím sa ..10,95 %0,73 %  
nesústredila som sa na to, takže neviem povedať10,95 %0,73 %  
nemozem hodnotit, kedze som nevidel dobre na titsy10,95 %0,73 %  
prostě uniforma10,95 %0,73 %  
ako naklonovaní panáci10,95 %0,73 %  

Graf

10. Jak hodnotíte chuť jídla/pití? (1-výborné, 5-vůbec Vám nechutná'

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24038,1 %29,2 %  
32826,67 %20,44 %  
11716,19 %12,41 %  
41413,33 %10,22 %  
565,71 %4,38 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.49
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.87
Směrodatná odchylka:0.93
Medián:2
Modus:2

Graf

11. Jak hodnotíte kvalitu jídla/pití?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
našel/a jste nějaký nedostatek, no v zásade ste spokojen/a3331,43 %24,09 %  
teplé, čerstvé, hranolky křupavé, nápoje vychlazené (káva, čaj a podobně-horké), byl/a jste nadmíru spokojen/a3230,48 %23,36 %  
teplé, sice jste dostal/a jídlo z vyhřívacího zařízení, ale stále čerstvé, anebo jste dostal/a čerstvé jídlo, no musel/a jste čekat 2725,71 %19,71 %  
Vaše jídlo nevypadalo velmi vábně, očekával/a jste vyšší standard (příklad: více slané hranolky,...) a ještě jste na něj dlouho čekal/a54,76 %3,65 %  
byl/a jste pohoršen/a, dostal/a jste studené jídlo, případně nekvalitní nápoje, měl/a jste málo hranolků (byli přesolené, anebo vůbec nebyli osolené), měl/a jste připálený sendvič (málo/hodně salátu/omáčky/cibule v něm... 21,9 %1,46 %  
nic10,95 %0,73 %  
nemam rada tento typ jedla,no nebolo co vytknut,10,95 %0,73 %  
kentus10,95 %0,73 %  
nehodnotím, protože ani nechci vidět, z čeho to je10,95 %0,73 %  
nezdravé, neekologické, deformujúce stravovanie10,95 %0,73 %  
jsou to nehumánně vyráběné umělotiny10,95 %0,73 %  

Graf

12. Jak hodnotíte kvalitu obalů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vhodný pro daný typ jídla/pití8278,1 %59,85 %  
měl/a jste pocit, že balení nevyhovuje jídlu/pití, špatně se Vám manipulovalo s takhle baleným jídlem 1514,29 %10,95 %  
obal se Vám zdál nevyhovující, anebo byl dokonce poškozen, zle uzavřen, špinavý, atd.21,9 %1,46 %  
obaly jsou vyhovující, ale vadí mi, že když je ro10,95 %0,73 %  
je ho zbytečně moc(nešetrné k přírodě)10,95 %0,73 %  
prespilis odpadu na jednotlive zbozi10,95 %0,73 %  
obalů by mohlo být obecně méně, ekologie10,95 %0,73 %  
plytvanie surovinami10,95 %0,73 %  
příliš mnoho obalů, neekologické10,95 %0,73 %  

Graf

13. Jak vnímáte vzhled obalů? (můžete uvést více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrný4240 %30,66 %  
barevný3836,19 %27,74 %  
zajímavý2019,05 %14,6 %  
nápaditý1817,14 %13,14 %  
atraktivní1413,33 %10,22 %  
originální1413,33 %10,22 %  
všední76,67 %5,11 %  
nudný65,71 %4,38 %  
praktický , vychytaný ( ako Rytmus ) ;D10,95 %0,73 %  
ja jem z ruky10,95 %0,73 %  
zbytečný10,95 %0,73 %  
nezajímá mě to10,95 %0,73 %  
nezkoumal jsem ho10,95 %0,73 %  
obal se vyhodí,mimo čistoty nepořebuji nic10,95 %0,73 %  
radši ať je ekologický, na barvě nezáleží10,95 %0,73 %  

Graf

14. Co si myslíte o ceně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
při některých produktech se Vám zdála docela vysoká a při jiných překvapivě nízká3735,24 %27,01 %  
podle Vás je vyšší, než byste očekával/a2624,76 %18,98 %  
zdá se Vám přiměřená1817,14 %13,14 %  
je nepřiměřeně vysoká1514,29 %10,95 %  
docela nízká vzhledem ke kvalitě a rychlosti obsluhy43,81 %2,92 %  
neprimerana kvalite pokrmu10,95 %0,73 %  
neprijemne vysoka :D10,95 %0,73 %  
panč marky? dobra cena10,95 %0,73 %  
za tu kvalitu bych nedala ani třetinu ceny10,95 %0,73 %  
cena odpovídá míře exploatace zaměstnanců a zvířat10,95 %0,73 %  

Graf

15. Jak hodnotíte čistotu restaurace, kterou jste navštívil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čistá, zametená podlaha, vyleštěné okna, čisté sociální zařízení (doplněn toaletní papír, ubrousky na sušení rukou, mýdlo ...), čisté stoly a odložené všechny tácy po zákaznících3937,14 %28,47 %  
restaurace byla čistá, ale chybělo mýdlo na sociálních zařízeních, případně jste si všiml/a více časově neodložených podnosů po předchozích zákaznících či jiné menší nedostatky3028,57 %21,9 %  
čistota byla průměrná, našli jste několik nedostatků, např.. množství nedopalků před restaurací2321,9 %16,79 %  
nebyl/a jste příliš spokojen/a, měli jste pocit, že by to mohlo být lepší (nevěděli jste odložit špinavé tácy, protože jste neměli na to prostor, zdálo se Vám, že se personál spíše "fláká"...)76,67 %5,11 %  
byl/a jste pohoršen/a, soc. zařízení bylo špinavé a chybělo Vám tam více hygienických pomůcek / potřeb, našli jste rozlitý nápoj, případně vysypané hranolky při Vašem stole, nebo odpadky uvnitř či před restaurací21,9 %1,46 %  
prilis ciste.. nepaci sa mi10,95 %0,73 %  
chvilková záležitost, nedokážu posoudit10,95 %0,73 %  
ako v nemocnici10,95 %0,73 %  
WC je to jediné co tam občas používám10,95 %0,73 %  

Graf

16. Myslíte si, že firma dostatečně informuje zákazníky o novinkách a probíhajících akcích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
myslíte si, že Vás o všem informují včas a adekvátním způsobem, občas máte pocit, že se vnucují4139,05 %29,93 %  
máte pocit, že na Vás firma "sype" relevantní informace o novinkách všemi možnými způsoby (letáky, internet, billboardy, reklamy v TV, rádiu, novinách...) a oceňujete to2523,81 %18,25 %  
myslíte si, že jste informován/a adekvátně2321,9 %16,79 %  
myslíte si, že některé informace jsou nedostačující87,62 %5,84 %  
tato zařízení moc nenavštěvuji, takže mě to nezají10,95 %0,73 %  
hej az velmi10,95 %0,73 %  
reklamy je až moc10,95 %0,73 %  
nezaujimam sa o to10,95 %0,73 %  
nevím, nesleduji to10,95 %0,73 %  
máte pocit, že pokud potřebujete nějakou informaci, musíte po ní pátrat, případně, že jsou informace nepřesné či zmatečné10,95 %0,73 %  
nežiadam o informácie10,95 %0,73 %  
nezajímá mě10,95 %0,73 %  

Graf

17. Jak se o novinkách u McDonald's většinou dozvídáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z reklamy (TV, časopis,...)6259,05 %45,26 %  
přímo v restauraci3230,48 %23,36 %  
od svých známých54,76 %3,65 %  
z internetových stránek32,86 %2,19 %  
jde to mimo mě10,95 %0,73 %  
nevyhľadávam10,95 %0,73 %  
nezajímá mě10,95 %0,73 %  

Graf

18. Jak většinou hodnotíte reklamy? (můžete uvést více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zajímavé4340,95 %31,39 %  
výstižné2019,05 %14,6 %  
bez pointy1817,14 %13,14 %  
nudné1817,14 %13,14 %  
vtipné1716,19 %12,41 %  
otravné1615,24 %11,68 %  
nepříjemné43,81 %2,92 %  
ako každá reklama .. jednoduchá prezentácia ..10,95 %0,73 %  
normálne, nič zvláštne, ale sú aj horšie reklamy10,95 %0,73 %  
nepozeram ked nemusim 10,95 %0,73 %  
reklamy nesleduji10,95 %0,73 %  
nijak výnimočné, ako každá iná10,95 %0,73 %  
neutralne10,95 %0,73 %  
nzajímá mě to10,95 %0,73 %  
nevšímám si jich10,95 %0,73 %  
nevím- prostě běžná rekla ma na jídlo10,95 %0,73 %  
trapné10,95 %0,73 %  
nezajima me10,95 %0,73 %  

Graf

19. Jaký slogan se podle Vás spojuje se značkou McDonald's?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

?

..je skráátka faajn!

"mc donalds je skratka fajn"

Ak chces nezdravo zit a pomoct svojmu rastu , riesenie najdes v McDonald FastFood .. - O Mesiac neskor - Ak si konecne svoju obezitu prekonal , prid nas pozriet do fast foodu McDonald ....

BIG MAC

Budete-li se denně stravovat u Smraďocha, budete nosit v příštím roce velikost XXXXXL!

i am in love with it

I am love in it

I am lovin it

I am lovin it

I am lovin it

i am lovin' it

i m lovin it

I m lovin it

i m lovin it

i m lovin´ it

i want you! to be unhealthy, obese...and to die young!

i`m lovin it

I´m lovin it

I´m lovin it

I´m lovin it

I´m lovin it

I´m lovin it

I´m lovin it

I´m lovin it

I´m lovin it!

I´m lovin it.

I´m lovin´ it

i´m lovin´ it

I´M LOVIN´ IT

I´m lovin´ it

I´m lovin´ it

I´m lovin´it

I´m lovin´it - nebo tak nejak

I´m lovin´it.

I´m loving it

I´m loving it

i´m loving it

i´m loving it

I'm lovin it

I'm lovin it

I'm lovin it

i'm lovin' it

I'm lovin' it

I'm lovin' it

I'm lovin' it

i'm lovin' it

I'm lovin' it

I'm lovin' it

I'm lovin' it

I'm lovin' it :)

I'm lovin' it!

I'm lovin' it.

i'm loving it

I'm loving it

im lovin it

Im lovin it

im lovin it

Im lovin it

Im lovin it.

im loving it a ještě ten před ním

je skrátka fajn

Kacer

kup za 20

lacno a rýchlo

McDollar, McMurder...

McDonalds je skratka fajn

miluji to

Najedz sa nezdravo ale lacno a chutne.

Nemyslíš? Zaplatíš!

netuším

NEVIM

nic me nenapada

svokra bude prekvapena

Taste better

20. Jak hodnotíte slogan "I'm lovin' it" (miluji to)? (můžete vybrat více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chytlavý3432,38 %24,82 %  
zajímavý3028,57 %21,9 %  
výstižný2321,9 %16,79 %  
bez pointy1615,24 %11,68 %  
poutavý1312,38 %9,49 %  
vtipný1211,43 %8,76 %  
otravný1211,43 %8,76 %  
nudný98,57 %6,57 %  
nepříjemný54,76 %3,65 %  
lahko zapametaleny, jednoduchy10,95 %0,73 %  
chcelo by to zmenu .. 10,95 %0,73 %  
otrepané -.. 10,95 %0,73 %  
normální10,95 %0,73 %  
otřelý10,95 %0,73 %  
nepaci sa mi10,95 %0,73 %  
To je blbý,to se bude lidem líbit... (Werich)10,95 %0,73 %  
nechápu jeho spojení s tímto druhem stravování10,95 %0,73 %  
v tv ve spojení s hudbou poměrně cyhtlavý10,95 %0,73 %  
příjemný10,95 %0,73 %  
odstrašující10,95 %0,73 %  
vnucujeme mi něco, s čím souhlasit nemůžu10,95 %0,73 %  
manipulativní10,95 %0,73 %  
zavádzajúci10,95 %0,73 %  
chtělo by to už nový, zajímavější,tenhle je ohraný10,95 %0,73 %  
příšerný, špatně užité gerundium10,95 %0,73 %  

Graf

21. Jak hodnotíte nabídku jídel/nápojů podniku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jste spokojen/a s nabídkou, ale rozšířil/a byste běžné menu3634,29 %26,28 %  
jste nadmíru spokojen/a, oceňujete, že k základní nabídce firma přidává i novinky (které se pravidelně obměňují)2220,95 %16,06 %  
jste spokojen/a, ale nelíbí se Vám časté změny, máte pocit, že je to způsobuje zmatky1615,24 %11,68 %  
v zásadě jste spokojen/a, ale nelíbí se Vám nabídka snídaně1211,43 %8,76 %  
jste nespokojen/a, rozšířil/a byste nabídku76,67 %5,11 %  
nabidka je siroka10,95 %0,73 %  
jste nespokojen/a s nabídkou snídaně10,95 %0,73 %  
som z toho soknuta, neviem co si mam vybrat10,95 %0,73 %  
je jednolitá, nejsou vegetariánská, veganská jídla10,95 %0,73 %  
nehodnotim10,95 %0,73 %  
jste nespokojen/a, nelíbí se Vám, že sendviče z kampaní se často mění10,95 %0,73 %  
spokojen10,95 %0,73 %  
viac umelín a sr**iek ako normálneho jedla10,95 %0,73 %  
je mi to jedno, protože tam nejím10,95 %0,73 %  
je mi to jedno10,95 %0,73 %  
Tak často daný fast food nenavštěvuji, takže nevím10,95 %0,73 %  
až začnou mít bio a fair trade věci tak ok10,95 %0,73 %  

Graf

22. Co si myslíte o otevření McCafé v některých restauracích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je Vám to jedno, nenakupujete tam6561,9 %47,45 %  
oceňujete to, jste rád/a, že si můžete vybrat z větší nabídky teplých nápojů a zákusků3432,38 %24,82 %  
nelíbí se Vám, že je oddělené a musíte si tam nakupovat zvlášť43,81 %2,92 %  
McCafé ?? 10,95 %0,73 %  
mište napad. a co to je?10,95 %0,73 %  

Graf

23. Jak vnímáte změnu image (barvy) McDonald's? (snaha firmy o ekologičtější image-barvy evokující přirozenost a šetrnost k životnímu prostředí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikterak zvláště jste to nepocítil/a, nebo jste si toho ani nevšiml/a6259,05 %45,26 %  
překvapilo Vás to, oceňujete to1615,24 %11,68 %  
myslíte si, že je to zbytečné1413,33 %10,22 %  
byl/a jste zvyklý/á na červenou barvu, nelíbí se Vám změna43,81 %2,92 %  
nic10,95 %0,73 %  
neviem o tejto zmene10,95 %0,73 %  
zmena farby ??10,95 %0,73 %  
marketingove picoviny10,95 %0,73 %  
ani som o tejto zmene nevedel10,95 %0,73 %  
povrchní10,95 %0,73 %  
ani jsem si nevšiml10,95 %0,73 %  
byť "eko" je súčasť marketingu, ale pro forma10,95 %0,73 %  
podle mě je to lživá a klamavá image10,95 %0,73 %  

Graf

24. Co si myslíte o nabídce a akcích pro děti? (vyplňte, pokud máte děti)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nenakupujte zde pro své děti2438,1 %17,52 %  
rozšířil/a byste ji o zdravější potraviny, líbí se Vám ale dětský koutek, různé drobnosti pro děti (balónky, hry,...)1523,81 %10,95 %  
jste spokojen/a, najdete zde i dostatek plnohodnotných/kvalitních potravin (saláty, ovoce,...), líbí se Vám i akce s klaunem Ronaldem a oceňujete dětský koutek1015,87 %7,3 %  
nevěděli jste, že se konají zábavné akce pro děti69,52 %4,38 %  
kromě rozšíření nabídky byste pořádal/a více akcí pro děti34,76 %2,19 %  
pre deti je tato strava nevhodna11,59 %0,73 %  
v zivote to nedam detom jest11,59 %0,73 %  
nic11,59 %0,73 %  
nikdy bych dítěti nedala jídlo z těchto "podniků"11,59 %0,73 %  
marketingový ťah na nových závislákov11,59 %0,73 %  

Graf

25. Co si myslíte o různých sezónních akcích a soutěžích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chodíte sem, ale akce nijak zvláště nevyužíváte (nevyhovují Vám,...)4240 %30,66 %  
nakupujete zde především tehdy, když jsou v nabídce různé slevy (např. kupóny na slevy) případně možnost výhry (např. soutěž o lístky na FIFA WORLD CUP,...)2523,81 %18,25 %  
chodíte sem často, bez ohledu na akce, ale vnímáte jej jako příjemný bonus1817,14 %13,14 %  
využíváte výhody McDrive Clubu21,9 %1,46 %  
nevyuzivam10,95 %0,73 %  
nevyužívám akce10,95 %0,73 %  
nezaujima ma10,95 %0,73 %  
neviem vobec ..10,95 %0,73 %  
jedine ked maju akcie na nakladacee za á 16.90,-10,95 %0,73 %  
chodím když mám na něco chuť10,95 %0,73 %  
nezaujimaju ma10,95 %0,73 %  
nesleduji akce10,95 %0,73 %  
ani jsem si jich nevšimla10,95 %0,73 %  
nič10,95 %0,73 %  
nevyužívám10,95 %0,73 %  
nevyužívam to10,95 %0,73 %  
NEVYUŽÍVÁM JE10,95 %0,73 %  
nic10,95 %0,73 %  
Ony nějaké jsou?10,95 %0,73 %  
kupujem sezónne ovocie, zeleninu na trhu, nie vo F10,95 %0,73 %  
nechodim tam uz skoro vubec10,95 %0,73 %  
nezajímají mě10,95 %0,73 %  

Graf

26. Pokud jste se někdy účastnil/a Dne otevřených dveří u McDonald's, napište stručně, jak jste tuto zkušenost vnímal/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

mali zatvorene

NE

ne

Nezucastnil

nezúčastnil som sa absolútne ničoho takéhoto

nezučastnila

nezúčastnila

nezúčastnila som sa žiadnej takejto akcie

27. Chcete se vyjádřit ještě k něčemu ohledně McDonald's, k čemu jste se v předchozích otázkách nemohl/a vyjádřit?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

z mc wrap bych odstanila kečup, působí v chuti velmi rušivě (stejný názor sdílí spusta mých přátel :-D

ano, McDonalds je firma založená na vykořisťování zaměstnanců a všech ostatních subjektů, včetně zvířat, zapojených do produkce jejich potravin. Proto jsou ty potraviny tak levné a tak oblíbené. Navíc do jídla dávají nebezpečná aditiva, která v lidech vyvolávají závislost na jejich výrobcích. Nutričně jsou potraviny na nulové úrovni. Až začne McDonalds ve velkém podporovat ekologickou produkci potravin, fair trade a respektovat lidská práva, a nebude platit zaměstnancům minimální mzdy, tak možná změním názor.

globalizuje základné ľudské návyky, tradície. prináša jednoduchú konzumnú kultúru...

chápu že pro firmu je to velmi důležité,ale ty akce pro děti,to je hotové manipulátorství,už od malička prahnou po nezdravém jídle,které při dlouhodobé časté konzumaci opravdu škodí (viz. dokument Super Size Me )

jídlo mi připadá poslední dobou daleko umělejší než dřív, řekla bych, že poslední dobou už jen pouze zapáchá; je ale možné, že je to mou dospělostí; aždopádně mám dojem, že toto jídlo mému organismu neprospívá

myslím, že ani nie

na to kolik jidlo stoji ho je velmi malo a je premastene, presolene, nebo zase bez chuti, v pripade salatu je vysoka cena versus pidi porce nejvyraznejsi, na druhou stranu zmrzlina je tu vyborna a cenove prijatelna a shaky tu jsou taky dobre (ale pouze kdyz je jeste studeny, kdyz ztepla jak je to na vyhozeni)

NE

ne

ne

ne

nie

nie, nechccem, vsetko bolo povedané

preco dava mek donalt do jedla cpavok? http://www.washingtontimes.com/news/2010/jan/01/fast-food-chains-back-ammonia-to-treat-beef/

U McDonaldu skoro nejím - jako vegetarián si nemůžu z nabídky vybrat. Nenajím se ani ze dvou MINIATURNÍCH krabiček se smaženým hermelínem. A to že jsem vegetarián neznamená,že musím chroupat jenom salát. Porce jsou zbytečně malé,za tu cenu bych očekávala něco většího. Myslím,že jde spíš o to,že lidi můžou říct,že jedli "v mekáči",a to je "něco"! Jde spíš jenom o značku,kvalitou zaostává za ostatními.

Wrap je lepší neř twister v KFC

28. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-26 let8177,14 %59,12 %  
15-19 let1211,43 %8,76 %  
27-35 let87,62 %5,84 %  
46-55 let32,86 %2,19 %  
36-45 let10,95 %0,73 %  

Graf

29. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7874,29 %56,93 %  
muž2725,71 %19,71 %  

Graf

30. Rodinný stav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodný/á5855,24 %42,34 %  
zadaný/a3836,19 %27,74 %  
ženatý/vdaná s dětmi54,76 %3,65 %  
ženatý/vdaná bez dětí10,95 %0,73 %  
zalaskovany10,95 %0,73 %  
svobodný/á s dětmi10,95 %0,73 %  
ovdovělý/á10,95 %0,73 %  

Graf

31. Dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou7066,67 %51,09 %  
vysokoškolské2220,95 %16,06 %  
základní87,62 %5,84 %  
vyšší odborné54,76 %3,65 %  

Graf

32. Jaký je Váš sociální status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student7066,67 %51,09 %  
zaměstnán/a / podnikatel/ka2725,71 %19,71 %  
nic21,9 %1,46 %  
nezaměstnán/a21,9 %1,46 %  
status na facebooku?10,95 %0,73 %  
md10,95 %0,73 %  
pracující student10,95 %0,73 %  
zaměstnaný student10,95 %0,73 %  

Graf

33. Jaký je přibližný měsíční příjem Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 15 000 Kč (resp. do 600 eur)3735,24 %27,01 %  
30 000-50 000 Kč (resp. 1 200-2 000 eur)2523,81 %18,25 %  
20 000-30 000 Kč (resp. 800-1 200 eur)1918,1 %13,87 %  
15 000-20 000 Kč (resp. 600-800 eur)1211,43 %8,76 %  
50 000-70 000 Kč (resp. 2 000-2 800 eur)1110,48 %8,03 %  
víc jak 70 000 Kč (resp. nad 2 800 eur)10,95 %0,73 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Jak hodnotíte vzhled personálu?

  • odpověď vhodně upraven:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výstižné na otázku 18. Jak většinou hodnotíte reklamy? (můžete uvést více odpovědí)

12. Jak hodnotíte kvalitu obalů?

  • odpověď vhodný pro daný typ jídla/pití:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi teplé, čerstvé, hranolky křupavé, nápoje vychlazené (káva, čaj a podobně-horké), byl/a jste nadmíru spokojen/a na otázku 11. Jak hodnotíte kvalitu jídla/pití?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výstižné na otázku 18. Jak většinou hodnotíte reklamy? (můžete uvést více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi čistá, zametená podlaha, vyleštěné okna, čisté sociální zařízení (doplněn toaletní papír, ubrousky na sušení rukou, mýdlo ...), čisté stoly a odložené všechny tácy po zákaznících na otázku 15. Jak hodnotíte čistotu restaurace, kterou jste navštívil/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi poutavý na otázku 20. Jak hodnotíte slogan "I'm lovin' it" (miluji to)? (můžete vybrat více odpovědí)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v zásadě jste spokojen/a, ale nelíbí se Vám nabídka snídaně na otázku 21. Jak hodnotíte nabídku jídel/nápojů podniku?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-19 let na otázku 28. Jaký je Váš věk?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi myslíte si, že jste informován/a adekvátně na otázku 16. Myslíte si, že firma dostatečně informuje zákazníky o novinkách a probíhajících akcích?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jste nadmíru spokojen/a, oceňujete, že k základní nabídce firma přidává i novinky (které se pravidelně obměňují) na otázku 21. Jak hodnotíte nabídku jídel/nápojů podniku?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 000-70 000 Kč (resp. 2 000-2 800 eur) na otázku 33. Jaký je přibližný měsíční příjem Vaší domácnosti?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímavý na otázku 13. Jak vnímáte vzhled obalů? (můžete uvést více možností)

22. Co si myslíte o otevření McCafé v některých restauracích?

  • odpověď je Vám to jedno, nenakupujete tam:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 10. Jak hodnotíte chuť jídla/pití? (1-výborné, 5-vůbec Vám nechutná'

28. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 20-26 let:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v zásadě jste spokojen/a, ale nelíbí se Vám nabídka snídaně na otázku 21. Jak hodnotíte nabídku jídel/nápojů podniku?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi čistota byla průměrná, našli jste několik nedostatků, např.. množství nedopalků před restaurací na otázku 15. Jak hodnotíte čistotu restaurace, kterou jste navštívil/a?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi měl/a jste pocit, že balení nevyhovuje jídlu/pití, špatně se Vám manipulovalo s takhle baleným jídlem na otázku 12. Jak hodnotíte kvalitu obalů?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poutavý na otázku 20. Jak hodnotíte slogan "I'm lovin' it" (miluji to)? (můžete vybrat více odpovědí)

29. Vaše pohlaví?

  • odpověď žena:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chodíte sem často, bez ohledu na akce, ale vnímáte jej jako příjemný bonus na otázku 25. Co si myslíte o různých sezónních akcích a soutěžích?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozšířil/a byste ji o zdravější potraviny, líbí se Vám ale dětský koutek, různé drobnosti pro děti (balónky, hry,...) na otázku 24. Co si myslíte o nabídce a akcích pro děti? (vyplňte, pokud máte děti)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poutavý na otázku 20. Jak hodnotíte slogan "I'm lovin' it" (miluji to)? (můžete vybrat více odpovědí)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi restaurace byla čistá, ale chybělo mýdlo na sociálních zařízeních, případně jste si všiml/a více časově neodložených podnosů po předchozích zákaznících či jiné menší nedostatky na otázku 15. Jak hodnotíte čistotu restaurace, kterou jste navštívil/a?

32. Jaký je Váš sociální status?

  • odpověď student:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-19 let na otázku 28. Jaký je Váš věk?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

3. Pracujete Vy nebo někdo ve Vašem okolí v rychlém občerstvení anebo v oblasti marketingu?

4. Navštívil/a jste někdy restauraci McDonald`s?

5. Jak často navštěvujete restauraci?

6. Jak hodnotíte přístup obsluhujícího personálu na pokladně?

7. Jak hodnotíte informovanost personálu?

8. Jak hodnotíte rychlost obsluhy?

9. Jak hodnotíte vzhled personálu?

10. Jak hodnotíte chuť jídla/pití? (1-výborné, 5-vůbec Vám nechutná'

11. Jak hodnotíte kvalitu jídla/pití?

12. Jak hodnotíte kvalitu obalů?

13. Jak vnímáte vzhled obalů? (můžete uvést více možností)

14. Co si myslíte o ceně?

15. Jak hodnotíte čistotu restaurace, kterou jste navštívil/a?

16. Myslíte si, že firma dostatečně informuje zákazníky o novinkách a probíhajících akcích?

17. Jak se o novinkách u McDonald's většinou dozvídáte?

18. Jak většinou hodnotíte reklamy? (můžete uvést více odpovědí)

20. Jak hodnotíte slogan "I'm lovin' it" (miluji to)? (můžete vybrat více odpovědí)

21. Jak hodnotíte nabídku jídel/nápojů podniku?

22. Co si myslíte o otevření McCafé v některých restauracích?

23. Jak vnímáte změnu image (barvy) McDonald's? (snaha firmy o ekologičtější image-barvy evokující přirozenost a šetrnost k životnímu prostředí)

24. Co si myslíte o nabídce a akcích pro děti? (vyplňte, pokud máte děti)

25. Co si myslíte o různých sezónních akcích a soutěžích?

28. Jaký je Váš věk?

29. Vaše pohlaví?

30. Rodinný stav?

31. Dosažené vzdělání?

32. Jaký je Váš sociální status?

33. Jaký je přibližný měsíční příjem Vaší domácnosti?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

3. Pracujete Vy nebo někdo ve Vašem okolí v rychlém občerstvení anebo v oblasti marketingu?

4. Navštívil/a jste někdy restauraci McDonald`s?

5. Jak často navštěvujete restauraci?

6. Jak hodnotíte přístup obsluhujícího personálu na pokladně?

7. Jak hodnotíte informovanost personálu?

8. Jak hodnotíte rychlost obsluhy?

9. Jak hodnotíte vzhled personálu?

10. Jak hodnotíte chuť jídla/pití? (1-výborné, 5-vůbec Vám nechutná'

11. Jak hodnotíte kvalitu jídla/pití?

12. Jak hodnotíte kvalitu obalů?

13. Jak vnímáte vzhled obalů? (můžete uvést více možností)

14. Co si myslíte o ceně?

15. Jak hodnotíte čistotu restaurace, kterou jste navštívil/a?

16. Myslíte si, že firma dostatečně informuje zákazníky o novinkách a probíhajících akcích?

17. Jak se o novinkách u McDonald's většinou dozvídáte?

18. Jak většinou hodnotíte reklamy? (můžete uvést více odpovědí)

20. Jak hodnotíte slogan "I'm lovin' it" (miluji to)? (můžete vybrat více odpovědí)

21. Jak hodnotíte nabídku jídel/nápojů podniku?

22. Co si myslíte o otevření McCafé v některých restauracích?

23. Jak vnímáte změnu image (barvy) McDonald's? (snaha firmy o ekologičtější image-barvy evokující přirozenost a šetrnost k životnímu prostředí)

24. Co si myslíte o nabídce a akcích pro děti? (vyplňte, pokud máte děti)

25. Co si myslíte o různých sezónních akcích a soutěžích?

28. Jaký je Váš věk?

29. Vaše pohlaví?

30. Rodinný stav?

31. Dosažené vzdělání?

32. Jaký je Váš sociální status?

33. Jaký je přibližný měsíční příjem Vaší domácnosti?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Szaboová, K.Názor na firmu rychlého občerstvení (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://nazor-na-firmu-rychleho-obce.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.