Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Názor na obchody Makro

Názor na obchody Makro

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Katerina Vaisova
Šetření:20. 06. 2010 - 29. 06. 2010
Počet respondentů:86
Počet otázek (max/průměr):13 / 10.01
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem tohoto dotazníku je získat informace o tom, jak lidé vnímají obchody Makro Cash&Carry.

Odpovědi respondentů

1. Znáte Makro Cash&Carry?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8396,51 %96,51 %  
Ne33,49 %3,49 %  

Graf

2. Souhlasíte s tím, že Makro je cenově výhodné?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4655,42 %53,49 %  
ne2631,33 %30,23 %  
nevím1113,25 %12,79 %  

Graf

3. Vnímáte Makro jako velkoobchod nebo maloobchod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velkoobchod7590,36 %87,21 %  
maloobchod89,64 %9,3 %  

Graf

4. Co se Vám vybaví, když se řekne MAKRO?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Balení po velkém počtu kusů.

cash n carry

Cenově výhodné zboží

cíl nákupu živnostníků

čerstvé ryby

Fůra ůidí, co si ho plete s maloobchodem a překáží

kdysi velkoobchod, nyní normální supermarket

kvalitní maso, velký výběr od mnoha dodavatelů

lacný nákup, výhodné ceny, široký sortiment

lepší zboží

makroekonomie, makro - velkoobchod

mnoho produktů

Možnost většiny nákupu jen po větších baleních.

Musíte mít živnosťák a pak tam výhodně nakoupíte.

Nájup velkých balení

nákup ve velkém

nákup ve velkém množství

Nakup ve velkem, zbozi, ktere jinde nesezenu..

nakupování ve velkém, po balíkách

nakupování ve velkých baleních (kartonech)

něco mega

Něco velkého.

nemůžu tam, protože nejsem podnikatel

Nízké ceny, velký výběr

nutnost živnostenského listu k nákupu

Obchod

obchod pro podnikatele, možnost nakupování ve velkém, nákup možný přes živonostenský list, tudíž ne pro každého

obchod pro zivnostniky

obchoďák pro živnostníky

obrovska baleni, spise pro podnikatele, kteri nakupuji ve velkych mnozstvich nemoznost platit kartou

Obrovský

obrovský hypermarket, kde se dá koupit zboží jen ve velkém balení

Omezeni

Potraviny

Praha- Průhonice :)

privilegovaný obchod pro podvodníky

PRODEJNA V PRŮHONICÍCH

Profit agent, mservis, velkoobchod, vše pod jednou střechou

Script

TRAPNÝ POKUS O VELKOOBCHOD

Velka baleni

velká balení

Velká balení potravin

velká balení potravin

velká balení, široký sortiment, dobré ceny, výhody, ...

velke

velke baleni

velké prostory, zboží maxi balení, puch z rybiny

Velkoobchod

velkoobchod

Velkoobchod pro podnikatele

Velkoobchod, nákup většího množství zboží, čerstvé potraviny, nízké ceny, značka ARO

velkoobchodní balení

velký výběr

velký výběr masa, ryb, sýrů, zeleniny

velký výběr produktů

vietnamští obchodníci, co tam nakupují, a vstup s kartou

vstupní karta

Vše pod jednou střechou.

vysoke regaly, pristupova karticka...

zákaznická karta

zboží prodávané ve velkobalení

zima

Zivnostnik

že tam nemá přístup bezdomovec

Žluto-modré logo

5. Chodíte do Makra nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, NEotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5971,08 %68,6 %  
NE2428,92 %27,91 %  

Graf

6. Jak hodnotíte ochotu a úroveň personálu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný2543,86 %29,07 %  
dobrý2238,6 %25,58 %  
dostatečný610,53 %6,98 %  
nedostatečný23,51 %2,33 %  
výborný23,51 %2,33 %  

Graf

7. Jak byste celkově zhodnotili úroveň Makra?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný3051,72 %34,88 %  
dobrý2237,93 %25,58 %  
výborný35,17 %3,49 %  
dostatečný23,45 %2,33 %  
nedostatečný11,72 %1,16 %  

Graf

8. Co se Vám na Makru líbí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

balení potravin po několika kusech v kartonech,pohodlně se zásoby rovnmají do skříně

celkem široké portfolio produktů, a to i ryby a čerstvé maso, i ovoce a zelenina

cenové akce

Ceny

Ceny

ceny a kvalita

ceny a služby

čerstvé potraviny, nízké ceny

dostupnost

je tam klid a málo lidí

kvalita potravin

Kvalitní masné produkty

Levné zboží

Levnější potraviny

mají věci, které jinde nemají

Mattoni zelené jablko

Nabídka masa, zahradnických potřeb, přehledné uspořádání.

NESMÍ TAM DĚTI

nic

Obrovský sortiment zboží

pestrá nabídka sortimentu

pohodlnost nákupu a široký sortiment

Pro obchodníky, velké balení výrobků....dobrá přehlednost, velký výběr veškerého sortimentu

prodej čerstvých ryb, velký výběr mléčných a masných výrobků

prostor, nabidka, kvalita

rybí pult, nabídka sýrů

široký sortiment zboží, čerstvý seafood

široký výber sortimentu, ceny

Velka baleni kde se mi to hodi

velké množství výrobků napříč celým trhem (drogérie, potraviny, sezonní zboží)

velký prostor, méně lidí, velký výběr

velký sortiment výrobků

velký výběr a nízké ceny

velky vyber zbozi

že mají čersvé ryby, bylinky, výběr masa a taky biovýrobky

Že tam nejsou malí kokoti

9. Co se Vám na Makru nelíbí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

nepřehlednost při hledání konkrétního produktu, málo prodejců, se kterými bychom se mohli poradit

až na fronty u pokladen jsem spokojen

celkem nic

cenově se příliš nevyplatí oproti jiným obchodům

ceny

časté okrádání na kasách

člověk musí kupovat obrovská balení

Drahá elektronika

hodně přebytečných mrtvol k prodeji

Jako malému spotřebiteli někdy až příliš velké balení.

moc lidí, přeplněné parkoviště

nákup většího počtu kusů, vstup pouze pro podnikatele

např. příliš velká balení v oddělení zeleniny

nemají všechno

nemohu platit kartou

nemožnost platby kartou, občas špína v prodejně

neodborný a neochotný personál, neschopný podat všechny informace o produktu

nepřehlednost

nepřehlednost

Nepřehlednost

nevím

nutnost nakupovat ve velkém, napříliš výhodné ceny

obcas vyprodane zbozi

občas velmi brzké vyprodání akčního zboží

Velka baleni kde se mi to nehodi

Velká balení, nemožnost koupit si něco jen kusově.

všechno

VYSOKÉ CENY, NIC MOC VÝBĚR

zákaz vstupu dětem

Zima u mrazáku

že mohou jít na jednu kartu nakupovat pouze 2 lidé

Že se vše musí brát po kusech, ne jednotlivě.

10. Z jakého důvodu nechodíte do Makra nakupovat?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

1) nemám Makro kartu 2) pro jednoho člověka jsou nákupy v Makru poněkud nad rámec jeho potřeb

Byl jsem tam, tusim, jednou pred nekolika lety.

Daleko od domova

je spatne dostupne (daleko)

je to pouze pro zivnostniky

množsr´tevní odběr na některé produkty, když potřebuji pouze 1 kus

Nachází se spíše v okrajových částech měst a je zapotřebí automobil.

nejsem živnostník

Nemám členskou kartu.

nemam do makra kartu

nemám kartu

nemám kartu

nemám tak velkou spotřebu

nemám vstupní kartu, nejsem živnotník a mám to daleko

nemám živnostenský list, tudíž nemůžu

nemůžu tam, protože nejsem podnikatel

Nikdy jsem to nezkusila, hlavně proto, že mám Makro z ruky, bydlím v Dejvicích.

Už nemusím

VELKÁ VZDÁLENOST OD MÍSTA BYDLIŠTĚ

11. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6373,26 %73,26 %  
muž2326,74 %26,74 %  

Graf

12. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-306575,58 %75,58 %  
31- 401416,28 %16,28 %  
41-5033,49 %3,49 %  
51-6022,33 %2,33 %  
61-7011,16 %1,16 %  
0-1711,16 %1,16 %  

Graf

13. Jste student zaměstnanec nebo pdnikatel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec4855,81 %55,81 %  
student3338,37 %38,37 %  
podnikatel2023,26 %23,26 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte Makro Cash&Carry?

2. Souhlasíte s tím, že Makro je cenově výhodné?

3. Vnímáte Makro jako velkoobchod nebo maloobchod?

5. Chodíte do Makra nakupovat?

6. Jak hodnotíte ochotu a úroveň personálu?

7. Jak byste celkově zhodnotili úroveň Makra?

11. Jste muž nebo žena?

12. Kolik je Vám let?

13. Jste student zaměstnanec nebo pdnikatel?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte Makro Cash&Carry?

2. Souhlasíte s tím, že Makro je cenově výhodné?

3. Vnímáte Makro jako velkoobchod nebo maloobchod?

5. Chodíte do Makra nakupovat?

6. Jak hodnotíte ochotu a úroveň personálu?

7. Jak byste celkově zhodnotili úroveň Makra?

11. Jste muž nebo žena?

12. Kolik je Vám let?

13. Jste student zaměstnanec nebo pdnikatel?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vaisova, K.Názor na obchody Makro (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://nazor-na-obchody-makro.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.