Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Názor studentů na výuku angličtiny

Názor studentů na výuku angličtiny

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Čermáková
Šetření:20. 10. 2014 - 27. 10. 2014
Počet respondentů:99
Počet otázek (max/průměr):31 / 29.51
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je určen pro studenty českých univerzit. Výzkum je součástí seminární práce na předmět zaměřený na sociální výzkum. Stejné otázky budou položeny studentům v Jižní Korei. Cílem tohoto výzkumu je porovnat názory českých a jihokorejských studentů na způsob výuky angličtiny v jejich zemích.

Odpovědi respondentů

1. Jsi muž či žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8484,85 %84,85 %  
Muž1515,15 %15,15 %  

Graf

2. Jaký je Tvůj věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-255454,55 %54,55 %  
méně než 203636,36 %36,36 %  
více než 2599,09 %9,09 %  

Graf

3. Jaký je obor Tvého studia?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
gymnázium66,06 %6,06 %  
IT55,05 %5,05 %  
ekonomika 55,05 %5,05 %  
ekonomie44,04 %4,04 %  
Cestovní ruch33,03 %3,03 %  
pedagogika33,03 %3,03 %  
všeobecný22,02 %2,02 %  
právo22,02 %2,02 %  
všeobecné22,02 %2,02 %  
humanitní22,02 %2,02 %  
ostatní odpovědi hotelnictví
Ekonomika a podnikání
Informatika
Gymnázium - všeobecné
personální řízení
Historie
sociální pedagogika
marketingové komunikace
český jazyk - hudební vychova se zaměřením na vzdělávání
Montánní a geovědní turismus
mediální komunikace na vše
multimédia
Práva
arts management
Eurospráva
filologie AJ
italianistika
služby knihoven
Chemie a matematika
Zemědělka obor veterinářství
Globální podnikání a marketing
média, film
muzikologie
zatím žádný
gastronomie
Anglický jazyk a literatura
speciální biologie
Projektový management
Blízkovýchodní studia
Anglistika
Management sportu
Jazykově zaměřené gymnázium
mezinárodní obchod
geologie
Obchodní akademie
podnikova ekonomika
Letecká doprava
Mikroelektronika
Hospodářská a kulturní studia
Kadeřník
Projektové řízení
Obecná fyzika
finance
technika
Japonská studia
diplomacie - mezinárodní politika
Účetnictví
Základní škola
učitelství AJ a Ze
strojirenstvi
hospodarska a kulturni studia
hospodářská politika
podnikání a administrativa
zdravotnický asistent
marketing
Jazyky
gymnázium s rozšířenou výukou německého jazyka
Obchod
ekonomický
speciální pedagogika, výchova ke zdraví
všeobecné lékařství
OHSD
6565,66 %65,66 % 

Graf

4. Je Anlický jazyk Tvůj hlavní cizí jazyk v rámci studia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8181,82 %81,82 %  
Ne1818,18 %18,18 %  

Graf

5. Kolik let studuješ Anglický jazyk?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101414,14 %14,14 %  
81414,14 %14,14 %  
121313,13 %13,13 %  
151010,1 %10,1 %  
999,09 %9,09 %  
1188,08 %8,08 %  
1477,07 %7,07 %  
1355,05 %5,05 %  
755,05 %5,05 %  
1644,04 %4,04 %  
ostatní odpovědi 19
5
6
4
0
3
17
1010,1 %10,1 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:10.88
Minimum:5
Maximum:16
Variační rozpětí:11
Rozptyl:7.46
Směrodatná odchylka:2.73
Medián:11
Modus:10

Graf

6. Získal(a) jsi nějaký jazykový certifikát?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8282,83 %82,83 %  
Ano1717,17 %17,17 %  

Graf

7. Jaký certifikát?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
FCE1164,71 %11,11 %  
Trinity15,88 %1,01 %  
cae15,88 %1,01 %  
Certifikát University of Portsmouth (interní)15,88 %1,01 %  
TEFL15,88 %1,01 %  
Highgate school certifikate15,88 %1,01 %  
ELSA15,88 %1,01 %  
PET15,88 %1,01 %  
IELTS15,88 %1,01 %  

Graf

8. Absolvoval(a) jsi jazykový kurz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, studoval(a) jsem angličtinu pouze ve škole6363,64 %63,64 %  
Ano, jazykovou školu2424,24 %24,24 %  
Ano, soukromé lekce1313,13 %13,13 %  
V zahraničí na kurzech pro cizince11,01 %1,01 %  
Jazyková škola v rámci školy :D11,01 %1,01 %  
výměnný pobyt v cizině11,01 %1,01 %  

Graf

Souhlasíš s následujícími výroky?

9. Počet hodin Anglického jazyka na prvním stupni ZŠ je přiměřený.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím2727,27 %27,27 %  
spíše nesouhlasím2626,26 %26,26 %  
souhlasím2222,22 %22,22 %  
nevím2020,2 %20,2 %  
nesouhlasím44,04 %4,04 %  

Graf

10. Počet hodin Anglického jazyka na druhém stupni ZŠ je přiměřený.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím2626,26 %26,26 %  
spíše souhlasím2525,25 %25,25 %  
souhlasím2323,23 %23,23 %  
nevím1919,19 %19,19 %  
nesouhlasím66,06 %6,06 %  

Graf

11. Počet hodin Anglického jazyka na středních školách je přiměřený.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím2929,29 %29,29 %  
spíše souhlasím2828,28 %28,28 %  
souhlasím2121,21 %21,21 %  
nevím1111,11 %11,11 %  
nesouhlasím1010,1 %10,1 %  

Graf

12. Počet hodin Anglického jazyka na vysokých školách je přiměřený.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2929,29 %29,29 %  
spíše nesouhlasím2727,27 %27,27 %  
nesouhlasím1919,19 %19,19 %  
spíše souhlasím1818,18 %18,18 %  
souhlasím66,06 %6,06 %  

Graf

13. Počet studentů ve třídách je přiměřený.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím3535,35 %35,35 %  
spíše souhlasím3232,32 %32,32 %  
nesouhlasím1313,13 %13,13 %  
souhlasím1212,12 %12,12 %  
nevím77,07 %7,07 %  

Graf

14. Veškeré znalosti angličtiny jsem získal(a) ve škole.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím4141,41 %41,41 %  
spíše nesouhlasím2424,24 %24,24 %  
spíše souhlasím2121,21 %21,21 %  
souhlasím1010,1 %10,1 %  
nevím33,03 %3,03 %  

Graf

15. Hodiny Anglického jazyka byly můj oblíbený předmět.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3737,37 %37,37 %  
nesouhlasím1919,19 %19,19 %  
souhlasím1919,19 %19,19 %  
spíše nesouhlasím1515,15 %15,15 %  
nevím99,09 %9,09 %  

Graf

16. Nesnášel(a) jsem hodiny Anglického jazyka.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím5252,53 %52,53 %  
spíše nesouhlasím2222,22 %22,22 %  
souhlasím1111,11 %11,11 %  
spíše souhlasím1010,1 %10,1 %  
nevím44,04 %4,04 %  

Graf

17. Měl(a) jsem strach z hodin Anglického jazyka.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím5858,59 %58,59 %  
spíše nesouhlasím1717,17 %17,17 %  
spíše souhlasím1414,14 %14,14 %  
souhlasím88,08 %8,08 %  
nevím22,02 %2,02 %  

Graf

18. Byl(a) jsem nervózní když jsem musel(a) ve škole mluvit anglicky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3232,32 %32,32 %  
nesouhlasím2525,25 %25,25 %  
spíše nesouhlasím2525,25 %25,25 %  
souhlasím1515,15 %15,15 %  
nevím22,02 %2,02 %  

Graf

19. V hodinách jsem měl(a) dostatečný prostor mluvit anglicky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím3737,37 %37,37 %  
spíše souhlasím2828,28 %28,28 %  
nesouhlasím1818,18 %18,18 %  
nevím1010,1 %10,1 %  
souhlasím66,06 %6,06 %  

Graf

20. Mám pocit, že každým rokem studia se moje angličtina zlepšuje.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3030,3 %30,3 %  
spíše nesouhlasím2525,25 %25,25 %  
souhlasím2020,2 %20,2 %  
nevím1313,13 %13,13 %  
nesouhlasím1111,11 %11,11 %  

Graf

21. V hodinách jsem se naučil(a) pouze anglickou gramatiku.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím3232,32 %32,32 %  
spíše souhlasím3131,31 %31,31 %  
nesouhlasím2020,2 %20,2 %  
nevím99,09 %9,09 %  
souhlasím77,07 %7,07 %  

Graf

22. Dozvěděl(a) jsem se mnoho informací o anglicky mluvícíh zemích.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4646,46 %46,46 %  
spíše nesouhlasím2727,27 %27,27 %  
nesouhlasím1212,12 %12,12 %  
souhlasím99,09 %9,09 %  
nevím55,05 %5,05 %  

Graf

23. V hodinách angličtiny jsem si rozšířil(a) obzory.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3737,37 %37,37 %  
spíše nesouhlasím2222,22 %22,22 %  
nevím1616,16 %16,16 %  
nesouhlasím1212,12 %12,12 %  
souhlasím1212,12 %12,12 %  

Graf

24. Hodiny angličtiny pro mě měly určitý přínos.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4646,46 %46,46 %  
souhlasím2828,28 %28,28 %  
spíše nesouhlasím99,09 %9,09 %  
nesouhlasím88,08 %8,08 %  
nevím88,08 %8,08 %  

Graf

25. Výukové metody v hodinách považuji za uspokojivé.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3030,3 %30,3 %  
spíše nesouhlasím3030,3 %30,3 %  
nesouhlasím2121,21 %21,21 %  
nevím1212,12 %12,12 %  
souhlasím66,06 %6,06 %  

Graf

26. Jak by jsi se ohodnotil(a) v následujících oblastech?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Čtení anglického textu1.9091.073
Psaní anglického textu2.3540.835
Vyjadřování v angličtině2.7371.062
Porozumění mluvenému slovu2.2931.237

Graf

27. Jak by jsi ohodnotil(a) výukové metody v následujících oblastech?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Čtení anglického textu2.4551.339
Psaní anglického textu2.5961.21
Vyjadřování v angličtině3.0811.307
Porozumění mluvenému slovu2.9391.309

Graf

28. S kterými z těchto výukových metod jsi se setkal(a) během studia angličtiny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sledování filmů, poslouchání muziky7373,74 %73,74 %  
Využití programů na PC5454,55 %54,55 %  
Lekce s rodilým mluvčím5050,51 %50,51 %  
nic!11,01 %1,01 %  
žádná z "těchto"11,01 %1,01 %  
občasný poslech nahrávek patřící k učebnici... cca 1x za měsíc.11,01 %1,01 %  
učebnice aj11,01 %1,01 %  
Hodiny IT v anglickém jazyce11,01 %1,01 %  
žádné11,01 %1,01 %  
týdenní pobyt v Anglii11,01 %1,01 %  
knihy, chat s anglickými studenty11,01 %1,01 %  
hry v aj11,01 %1,01 %  
společný překlad populární knihy11,01 %1,01 %  

Graf

29. Měl(a) jsi někdy lekce s rodilým mluvčím?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4545,45 %45,45 %  
Ano, na střední škole3939,39 %39,39 %  
Ana, na vysoké škole1616,16 %16,16 %  
Ano, na druhém stupni ZŠ77,07 %7,07 %  
Ano, na prvním stupni ZŠ33,03 %3,03 %  

Graf

30. Studoval(a) jsi někdy angličtinu v zahraničí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8484,85 %84,85 %  
Ano1515,15 %15,15 %  

Graf

31. Co by si rád(a) zlepšila na způsobu výuky angličtiny?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Absolutně všechno. Více hodin, konverzace, zaměření se na četbu i poslech.

Aby učitele s náma probírala důkladně to, co mají, a neletěli s náma "letem světem". Chtělo by to více věnovaní ze stran učitelů, a větší přípravu, abychom si nemuseli platit soukromá doučování. Podle mého, proto jsme ve škole, abychom se ji naučili, na abychom se jí učili doma.

hodně se řeší gramatika, místo toho, aby se více mluvilo...

Chtěla bych při hodinách angličtiny více konverzovat a více dělat poslechová cvičení.

interaktivnější, víc komunikace, zaměřit se na to podstatné

méně biflovat gramatická pravidla a slovíčka, více mluvit, více hodin s rodilými mluvčími, méně studentů v hodinách

mluvit, mluvit, mluvit...vždycky jsme jen doplňovali do učebnice a psali testy na slovíčka...

Někteří učitelé mají pocit, že stačí se studenty vyplňovat v hodinách učebnici. Nestačí.

Nikdy jsme nedělali zžádné projekty, což by mě bavilo.

Podstatou by měla být dobrá komunikace v jazyce, slovní projev. Ve třídách je hodně lidí, jede se hlavně gramatika podle učebnic, pro studenty je to nezáživné. S rodilým mluvčím jsem se setkala až na placeném pomaturitním studiu, kde mě výuka jazyka nadchla. Na VŠ již vidím zlepšení ve výuce.

prakticky všechno, je naprosto tragická

Profesoři by se měli více zaměřit na konverzaci. A snažit se mluvit pouze anglicky, tzn. nepřekládat vše okamžitě do češtiny. Pokusit se to studentům vysvětlit v angličtině, i na úkor toho, že se nestihne probrat látka.

příjemnější atmosféra, aby se stydlivý člověk uvolnil a hlavně důraz na konverzaci

studium ruštiny

U nás učitelku. Téměř nic mne nenaučí.

udelat vyuku zabavnou

V ČR v rámci povinného studia jazyků žalostně chybí hodiny konverzace. Málo studentů a jen mluvit, mluvit, mluvit.

větší slovní zásobu

Vic rodilych mluvcich do skol

více aktivit z hledisla učitelky

Více interaktivní výuku založenou na mluvení

Více konverzace. Ubrat důrazu na gramatiku a preferovat domluvu, porozumění a reakci.

více mluvení o aktuálních tématech

Více mluvit, méně gramatiky. Když se narodí dítě také se nejdříve učí mluvit a pak až psát. Zábavnější formu, a abych z toho neměla takový stres.

Více mluvit. Učit se i hovorovou angličtinu. Učit se více fráze, které se používají při běžné mluvě. Musím říct, že umím napsat formální dopis a rozumět zprávám atd, ale neumím pořádně reagovat, když se bavím s angličanem. Mám v hlavě spoustu českých reakcí, ale ty jsme se v angličtině nidky neučili...

Více nutit studenty mluvit, lekce s rodilými mluvčími

Více peněz technickým fakultám na výuku jazyků, neboť musí platit provoz drahých zařízení a kupovat je a na jazyky pak nezbývají peníze.

Více vyučovacích hodin, učení se praktických věcí, které člověk využije třeba při cestování, více mluvení třeba formou rozhovorů

vyměnila bych neschopné učitele

Záleží na učitelích a to je v českých školách hrozná smůla, že (poszuju-li moje učitele, se kterýmijsem měla zkušenost) pořádně anglicky neumí (jak se říká přeučené ruštinářky) ..snad to není už ted pravda.. ale často chybí výuka konverzace, výslovnost je hrozná

Zavedla bych rodilé mluvčí do základních škol

změnila bych všechno od počátku

způsob, lektory, více konverzace, více prakticky zaměřené


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Získal(a) jsi nějaký jazykový certifikát?

  • odpověď Ano:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi FCE na otázku 7. Jaký certifikát?

10. Počet hodin Anglického jazyka na druhém stupni ZŠ je přiměřený.

  • odpověď nevím:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 11. Počet hodin Anglického jazyka na středních školách je přiměřený.

15. Hodiny Anglického jazyka byly můj oblíbený předmět.

  • odpověď nesouhlasím:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 16. Nesnášel(a) jsem hodiny Anglického jazyka.

16. Nesnášel(a) jsem hodiny Anglického jazyka.

  • odpověď nesouhlasím:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 15. Hodiny Anglického jazyka byly můj oblíbený předmět.

17. Měl(a) jsem strach z hodin Anglického jazyka.

  • odpověď nesouhlasím:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 18. Byl(a) jsem nervózní když jsem musel(a) ve škole mluvit anglicky.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 20. Mám pocit, že každým rokem studia se moje angličtina zlepšuje.

24. Hodiny angličtiny pro mě měly určitý přínos.

  • odpověď souhlasím:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 23. V hodinách angličtiny jsem si rozšířil(a) obzory.

28. S kterými z těchto výukových metod jsi se setkal(a) během studia angličtiny?

  • odpověď Lekce s rodilým mluvčím:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ana, na vysoké škole na otázku 29. Měl(a) jsi někdy lekce s rodilým mluvčím?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi FCE na otázku 7. Jaký certifikát?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jsi muž či žena?

2. Jaký je Tvůj věk?

4. Je Anlický jazyk Tvůj hlavní cizí jazyk v rámci studia?

5. Kolik let studuješ Anglický jazyk?

6. Získal(a) jsi nějaký jazykový certifikát?

7. Jaký certifikát?

8. Absolvoval(a) jsi jazykový kurz?

9. Počet hodin Anglického jazyka na prvním stupni ZŠ je přiměřený.

10. Počet hodin Anglického jazyka na druhém stupni ZŠ je přiměřený.

11. Počet hodin Anglického jazyka na středních školách je přiměřený.

12. Počet hodin Anglického jazyka na vysokých školách je přiměřený.

13. Počet studentů ve třídách je přiměřený.

14. Veškeré znalosti angličtiny jsem získal(a) ve škole.

15. Hodiny Anglického jazyka byly můj oblíbený předmět.

16. Nesnášel(a) jsem hodiny Anglického jazyka.

17. Měl(a) jsem strach z hodin Anglického jazyka.

18. Byl(a) jsem nervózní když jsem musel(a) ve škole mluvit anglicky.

19. V hodinách jsem měl(a) dostatečný prostor mluvit anglicky.

20. Mám pocit, že každým rokem studia se moje angličtina zlepšuje.

21. V hodinách jsem se naučil(a) pouze anglickou gramatiku.

22. Dozvěděl(a) jsem se mnoho informací o anglicky mluvícíh zemích.

23. V hodinách angličtiny jsem si rozšířil(a) obzory.

24. Hodiny angličtiny pro mě měly určitý přínos.

25. Výukové metody v hodinách považuji za uspokojivé.

26. Jak by jsi se ohodnotil(a) v následujících oblastech?

27. Jak by jsi ohodnotil(a) výukové metody v následujících oblastech?

28. S kterými z těchto výukových metod jsi se setkal(a) během studia angličtiny?

29. Měl(a) jsi někdy lekce s rodilým mluvčím?

30. Studoval(a) jsi někdy angličtinu v zahraničí?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jsi muž či žena?

2. Jaký je Tvůj věk?

4. Je Anlický jazyk Tvůj hlavní cizí jazyk v rámci studia?

5. Kolik let studuješ Anglický jazyk?

6. Získal(a) jsi nějaký jazykový certifikát?

7. Jaký certifikát?

8. Absolvoval(a) jsi jazykový kurz?

9. Počet hodin Anglického jazyka na prvním stupni ZŠ je přiměřený.

10. Počet hodin Anglického jazyka na druhém stupni ZŠ je přiměřený.

11. Počet hodin Anglického jazyka na středních školách je přiměřený.

12. Počet hodin Anglického jazyka na vysokých školách je přiměřený.

13. Počet studentů ve třídách je přiměřený.

14. Veškeré znalosti angličtiny jsem získal(a) ve škole.

15. Hodiny Anglického jazyka byly můj oblíbený předmět.

16. Nesnášel(a) jsem hodiny Anglického jazyka.

17. Měl(a) jsem strach z hodin Anglického jazyka.

18. Byl(a) jsem nervózní když jsem musel(a) ve škole mluvit anglicky.

19. V hodinách jsem měl(a) dostatečný prostor mluvit anglicky.

20. Mám pocit, že každým rokem studia se moje angličtina zlepšuje.

21. V hodinách jsem se naučil(a) pouze anglickou gramatiku.

22. Dozvěděl(a) jsem se mnoho informací o anglicky mluvícíh zemích.

23. V hodinách angličtiny jsem si rozšířil(a) obzory.

24. Hodiny angličtiny pro mě měly určitý přínos.

25. Výukové metody v hodinách považuji za uspokojivé.

26. Jak by jsi se ohodnotil(a) v následujících oblastech?

27. Jak by jsi ohodnotil(a) výukové metody v následujících oblastech?

28. S kterými z těchto výukových metod jsi se setkal(a) během studia angličtiny?

29. Měl(a) jsi někdy lekce s rodilým mluvčím?

30. Studoval(a) jsi někdy angličtinu v zahraničí?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Čermáková, M.Názor studentů na výuku angličtiny (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://nazor-studentu-na-vyuku-angl.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.