Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Názory spotřebitelů na kosmetiku Adidas

Názory spotřebitelů na kosmetiku Adidas

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Artem Mazur
Šetření:01. 12. 2011 - 01. 12. 2011
Počet respondentů:63
Počet otázek (max/průměr):12 / 8.7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Průzkum je zaměřen na názory spotřebitelů na funkční kosmetiku značky Adidas a to pro účely vytvoření marketingové kampaně v rámci studia. Průzkum je zaměřen na postoje respondentu vůči značce a přístupu k jednotlivým složkám marketingové komunikace.

Odpovědi respondentů

1. Použili jste někdy kosmetiku Adidas? (Deodoranty, spraye, sprchové gely, peče o nohy)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4774,6 %74,6 %  
Ne1625,4 %25,4 %  

Graf

2. Co Vás vedlo na nákupu kosmetiky Adidas?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vůně/Funkčnost2348,94 %36,51 %  
Značka2042,55 %31,75 %  
Jiné817,02 %12,7 %  
Cena714,89 %11,11 %  
Obal510,64 %7,94 %  

Graf

3. Kde nejčastěji nakupujete výrobky z řady kosmetiky Adidas?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Drogérie3472,34 %53,97 %  
Retailové řetězce (Supermarkety, Hypermarkety ...)1531,91 %23,81 %  
dostanu dárek12,13 %1,59 %  
Dostávám je k Vánocům :-)12,13 %1,59 %  

Graf

4. Použili byste kosmetiku Adidas opakovaně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3778,72 %58,73 %  
Ne1021,28 %15,87 %  

Graf

5. Z jakého důvodu jste nebyli spokojeni s kosmetikou Adidas ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Špatná funkčnost440 %6,35 %  
Nepřitažlivá vůně330 %4,76 %  
nějak mi to moc neoslovilo110 %1,59 %  
Vlastní jina znacka 110 %1,59 %  
mám jinou oblíbenou značku110 %1,59 %  

Graf

6. Uvažovala jste nad koupí kosmetiky Adidas ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1381,25 %20,63 %  
Ano318,75 %4,76 %  

Graf

7. Co považujete za dostatečný impuls k vyzkoušení kosmetiky Adidas ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sleva266,67 %3,17 %  
Dárek ke koupi266,67 %3,17 %  
Nová řada výrobku133,33 %1,59 %  
Benefity spojené s nákupem133,33 %1,59 %  

Graf

8. Využíváte benefit programy spojené s nákupem výrobku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5384,13 %84,13 %  
ano1015,87 %15,87 %  

Graf

9. Jak často se věnujete sportovním aktivitám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 2 krát týdně2133,33 %33,33 %  
1 týdně1828,57 %28,57 %  
2 krát týdně1625,4 %25,4 %  
1 měsíčně69,52 %9,52 %  
Nesportuji vůbec23,17 %3,17 %  

Graf

10. Jak vnímáte kosmetickou řadu značky Adidas ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sportovní značka5079,37 %79,37 %  
Funkční značka812,7 %12,7 %  
Nemam názor711,11 %11,11 %  
Podřadná značka23,17 %3,17 %  
Luxusní značka23,17 %3,17 %  
hren'11,59 %1,59 %  
obyčejná značka11,59 %1,59 %  
obyčejná pachová stopa, která mi nevoní11,59 %1,59 %  
předražená díky reklamě11,59 %1,59 %  

Graf

11. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž3250,79 %50,79 %  
Žena3149,21 %49,21 %  

Graf

12. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 25 let4266,67 %66,67 %  
15 - 20 let1930,16 %30,16 %  
méně než 15 let11,59 %1,59 %  
26 - 35 let11,59 %1,59 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Použili jste někdy kosmetiku Adidas? (Deodoranty, spraye, sprchové gely, peče o nohy)

  • odpověď Ne:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 6. Uvažovala jste nad koupí kosmetiky Adidas ?

4. Použili byste kosmetiku Adidas opakovaně?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně/Funkčnost na otázku 2. Co Vás vedlo na nákupu kosmetiky Adidas?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Použili jste někdy kosmetiku Adidas? (Deodoranty, spraye, sprchové gely, peče o nohy)

2. Co Vás vedlo na nákupu kosmetiky Adidas?

3. Kde nejčastěji nakupujete výrobky z řady kosmetiky Adidas?

4. Použili byste kosmetiku Adidas opakovaně?

6. Uvažovala jste nad koupí kosmetiky Adidas ?

8. Využíváte benefit programy spojené s nákupem výrobku?

9. Jak často se věnujete sportovním aktivitám?

10. Jak vnímáte kosmetickou řadu značky Adidas ?

11. Jakého jste pohlaví?

12. Jaký je Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Použili jste někdy kosmetiku Adidas? (Deodoranty, spraye, sprchové gely, peče o nohy)

2. Co Vás vedlo na nákupu kosmetiky Adidas?

3. Kde nejčastěji nakupujete výrobky z řady kosmetiky Adidas?

4. Použili byste kosmetiku Adidas opakovaně?

6. Uvažovala jste nad koupí kosmetiky Adidas ?

8. Využíváte benefit programy spojené s nákupem výrobku?

9. Jak často se věnujete sportovním aktivitám?

10. Jak vnímáte kosmetickou řadu značky Adidas ?

11. Jakého jste pohlaví?

12. Jaký je Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mazur, A.Názory spotřebitelů na kosmetiku Adidas (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://nazory-spotrebitelu-na-kosme.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.