Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Názvy internetových tarifů

Názvy internetových tarifů

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:René Kuntoš
Šetření:22. 08. 2010 - 29. 08. 2010
Počet respondentů:62
Počet otázek (max/průměr):5 / 4.16
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

DŮVOD VÝZKUMU:

Tento průzkům provádím z toho důvodu, abych zjistil, jak na dotazované působí netradiční české pojmenování internetových tarifů. Spousta společností uvádí názvy tarifů většinou anglicky, např. Standard, Medium atd.

 

CÍL VÝZKUMU:

Cílem výzkumu je zjistit, zda si pod názvem co nejlépe představí daný tarif a jakým způsobem na ně dané názvy působí.

Odpovědi respondentů

1. Líbí se Vám české názvy tarifů? tarif: Podnikatel, tarif: Manažer tarif: Stahovač, tarif: Rodina, tarif: Chatař

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3354,1 %53,23 %  
ne1829,51 %29,03 %  
je to propadák69,84 %9,68 %  
je to super46,56 %6,45 %  

Graf

2. Myslíte si, že správně rozumíte významu daných tarifů? tarif: Podnikatel, tarif: Manažer tarif: Stahovač, tarif: Rodina, tarif: Chatař

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, spíše anootázka č. 3, spíše neotázka č. 3, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano3049,18 %48,39 %  
ano1422,95 %22,58 %  
spíše ne1321,31 %20,97 %  
ne46,56 %6,45 %  

Graf

3. Našli jste v uvedených tarifech ten, který by vystihoval Vaše potřeby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2134,43 %33,87 %  
nevím2032,79 %32,26 %  
ano2032,79 %32,26 %  

Graf

4. Pokud si myslíte, že jste nenašli ten "svůj" tarif, tak nám napište název a charakteristiku tarifu, který by splňoval Vaše požadavky.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Maximum Downloader Minimum Optimat Stnadard Special Premium Corporation

minimální volání

Názvy jsou pro mne naprosto nedůležité, pokud chci zjistit, co daná služba nabízí, stejně musím dohledávat (a mnohdy je to velice obtížné) jaké jsou skutečné parametry. Takže tarify se klidně mohou jmenovat "Tarid A", Tarif B",..., hlavně ať je hned pod tím jasně napsáno jaká je rychlost downloadu a uploadu, že je bez FUP omezení a kolik jsou skutečné náklady (tj. poplatek za zprovoznění, měsíční poplatky, případně extra příplatky za veřejnou IP a pod.

podnikatel

rodina, levnější volání s rodinou

Rozhodující jsou pro mě parametry, technologie a pak samozřejmě cena. Takže docela názorně dokážu odhadnou, co čekat od tarifu nazvaného třeba "ADSL 1024/256" nebo "Mobil 256/128" případně "Kabel 100M/100M"

Stahovač - možnost stahovat neomezeně, a rychle

stahovač- co stahuje hodně dat

student

Student - na dohledávání velkého množství informací, rychlý

Tarif student...ale takový tarif je u T-mobile, takže jsem "svůj" tarif našla

Tarif vesničan

tarif: Student

5. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 30 let4775,81 %75,81 %  
Do 20-ti let914,52 %14,52 %  
30 - 40 let69,68 %9,68 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Líbí se Vám české názvy tarifů? tarif: Podnikatel, tarif: Manažer tarif: Stahovač, tarif: Rodina, tarif: Chatař

2. Myslíte si, že správně rozumíte významu daných tarifů? tarif: Podnikatel, tarif: Manažer tarif: Stahovač, tarif: Rodina, tarif: Chatař

3. Našli jste v uvedených tarifech ten, který by vystihoval Vaše potřeby?

5. Do jaké věkové skupiny patříte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Líbí se Vám české názvy tarifů? tarif: Podnikatel, tarif: Manažer tarif: Stahovač, tarif: Rodina, tarif: Chatař

2. Myslíte si, že správně rozumíte významu daných tarifů? tarif: Podnikatel, tarif: Manažer tarif: Stahovač, tarif: Rodina, tarif: Chatař

3. Našli jste v uvedených tarifech ten, který by vystihoval Vaše potřeby?

5. Do jaké věkové skupiny patříte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kuntoš, R.Názvy internetových tarifů (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://nazvy-internetovych-tarifu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.