Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Necháváte se ovlivnit reklamou?
Necháváte se ovlivnit reklamou?
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Veronika Zhřívalová |
---|---|
Šetření: | 15. 11. 2010 - 30. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 126 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 12.97 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 73,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:04 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení respondenti,
na základě tohoto dotazníku chceme zjistit do jaké míry Vás reklama ovlivňuje při nakupování. Tyto výsledky použijeme pro vypracování seminární práce do předmětu Statistické metody v marketingu.
Děkujeme za Váš čas.
Odpovědi respondentů
1. Na základě čeho se rozhodnete k nákupu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
podle vlastního uvážení | 83 | 65,87 % | 65,87 % |
výhodné ceny | 31 | 24,6 % | 24,6 % |
doporučení svých známých | 6 | 4,76 % | 4,76 % |
reklamy | 4 | 3,17 % | 3,17 % |
jiné | 2 | 1,59 % | 1,59 % |
2. Která z následujících typů reklam Vás při nakupování ovlivňuje? (možnost více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
letáky | 56 | 44,44 % | 44,44 % |
televize | 50 | 39,68 % | 39,68 % |
internet | 48 | 38,1 % | 38,1 % |
časopisy, noviny | 31 | 24,6 % | 24,6 % |
žádná z uvedených | 27 | 21,43 % | 21,43 % |
billboard | 11 | 8,73 % | 8,73 % |
rádio | 7 | 5,56 % | 5,56 % |
3. Necháte se často k nákupu nového výrobku ovlivnit reklamou?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 94 | 77,05 % | 74,6 % |
ano | 28 | 22,95 % | 22,22 % |
4. Na které druhy zboží Vás reklama nejvíce zajímá? (možnost více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
elektronické spotřebiče | 50 | 39,68 % | 39,68 % |
potraviny | 49 | 38,89 % | 38,89 % |
drogerie | 44 | 34,92 % | 34,92 % |
oděvy | 34 | 26,98 % | 26,98 % |
jiné | 34 | 26,98 % | 26,98 % |
nábytek | 11 | 8,73 % | 8,73 % |
5. Díváte se rád/a na reklamy, které běží v televizi během Vašeho oblíbeného pořadu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne, přepínám | 105 | 83,33 % | 83,33 % |
ano, zajímá mě co je nového na trhu | 12 | 9,52 % | 9,52 % |
ano, baví mě to | 9 | 7,14 % | 7,14 % |
6. Do jakého typu obchodu chodíte nejčastěji nakupovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
hypermarket | 49 | 38,89 % | 38,89 % |
supermarket | 34 | 26,98 % | 26,98 % |
samoobsluha | 21 | 16,67 % | 16,67 % |
jiné | 9 | 7,14 % | 7,14 % |
menší pultová prodejna | 7 | 5,56 % | 5,56 % |
diskontní prodejna | 6 | 4,76 % | 4,76 % |
7. Ovlivňují Vás při nákupu slevové akce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas si něco výhodného koupím | 91 | 72,22 % | 72,22 % |
hodně, chodím jen po slevách | 21 | 16,67 % | 16,67 % |
ne, neovlivňují mě | 14 | 11,11 % | 11,11 % |
8. Co děláte, když Vás v obchodě osloví žena/muž v tzv. "ochutnávacím stánku?"
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ráda ochutnám | 53 | 42,06 % | 42,06 % |
mile odpovím, že nemám zájem | 39 | 30,95 % | 30,95 % |
vyhýbám se tomu | 34 | 26,98 % | 26,98 % |
9. Koupíte si takto nabízené zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 113 | 89,68 % | 89,68 % |
ano | 13 | 10,32 % | 10,32 % |
10. Jakého jste pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 72 | 57,14 % | 57,14 % |
muž | 54 | 42,86 % | 42,86 % |
11. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 let | 67 | 53,17 % | 53,17 % |
do 20ti let | 37 | 29,37 % | 29,37 % |
31 - 40 let | 11 | 8,73 % | 8,73 % |
51 a více | 8 | 6,35 % | 6,35 % |
41 - 50 let | 3 | 2,38 % | 2,38 % |
12. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
střední odborné s maturitou | 87 | 69,05 % | 69,05 % |
vysokoškolské | 26 | 20,63 % | 20,63 % |
základní | 6 | 4,76 % | 4,76 % |
jiné | 4 | 3,17 % | 3,17 % |
střední odborné s výučním listem | 3 | 2,38 % | 2,38 % |
13. Jsem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 77 | 61,11 % | 61,11 % |
zaměstnaný/á | 39 | 30,95 % | 30,95 % |
na mateřské dovolené | 4 | 3,17 % | 3,17 % |
nezaměstnaný/á | 4 | 3,17 % | 3,17 % |
důchodce | 2 | 1,59 % | 1,59 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.