Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Neetická reklama

Neetická reklama

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dominika Černá
Šetření:02. 02. 2015 - 03. 02. 2015
Počet respondentů:104
Počet otázek (max/průměr):27 / 24.33
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, budu ráda když vyplníte můj dotazník.

Odpovědi respondentů

1. Setkal/a jste se někdy s výrazem neetická reklama?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7875 %75 %  
ne1514,42 %14,42 %  
nevím1110,58 %10,58 %  

Graf

2. Co si pod pojmem neetické reklamy představujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklamu, která uráží určitou skupinu lidí7471,15 %71,15 %  
Sprostá a lživá reklama5048,08 %48,08 %  
Manipulační reklama4644,23 %44,23 %  
Sexistická reklama4341,35 %41,35 %  
Reklama proti jiné firmě či organizaci3432,69 %32,69 %  
Klamavou reklamu3129,81 %29,81 %  
Reklamu, která používá vulgarismy2826,92 %26,92 %  
Reklama, která vytváří falešné dojmy2625 %25 %  
Podprahová reklama2423,08 %23,08 %  
Reklama, která je proti zákonná1716,35 %16,35 %  
Využití dětí v reklamě1514,42 %14,42 %  
Reklamu propagující alkohol, tabákové výrobky, hazard1211,54 %11,54 %  
Žádná neetická reklama neexistuje21,92 %1,92 %  

Graf

3. Může podle Vás neetická reklama škodit ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4745,19 %45,19 %  
spíše souhlasím4139,42 %39,42 %  
nevím87,69 %7,69 %  
spíše nesouhlasím76,73 %6,73 %  
nesouhlasím10,96 %0,96 %  

Graf

4. Kde se nejčastěji potýkáte s reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet8480,77 %80,77 %  
TV8480,77 %80,77 %  
Billboard3129,81 %29,81 %  
Rádio2625 %25 %  
Letáky a plakáty2524,04 %24,04 %  
Tisk1918,27 %18,27 %  
Ostatní21,92 %1,92 %  

Graf

5. Obtěžují Vás některé motivy reklam?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8682,69 %82,69 %  
ne98,65 %8,65 %  
nevím98,65 %8,65 %  

Graf

6. Vadí Vám jednotlivé motivy reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Klamavá, srovnávací a zavádějící reklama4341,35 %41,35 %  
Motiv násilí4240,38 %40,38 %  
Motiv rasismu3937,5 %37,5 %  
Motiv smrti či nemoci3937,5 %37,5 %  
Ženy v reklamě, sexismus, nahota3230,77 %30,77 %  
Motiv strachu2322,12 %22,12 %  
Tabák2120,19 %20,19 %  
Děti v reklamě1817,31 %17,31 %  
Alkohol1615,38 %15,38 %  
Klamavá, srovnávací a zavádějící reklama=554,81 %4,81 %  
Ženy v reklamě, sexismus, nahota=943,85 %3,85 %  
Děti v reklamě=143,85 %3,85 %  
Motiv rasismu=943,85 %3,85 %  
Tabák=443,85 %3,85 %  
Motiv násilí=843,85 %3,85 %  
Motiv rasismu=743,85 %3,85 %  
Motiv strachu=543,85 %3,85 %  
Alkohol=232,88 %2,88 %  
Tabák=332,88 %2,88 %  
Motiv strachu=432,88 %2,88 %  
Motiv násilí=732,88 %2,88 %  
Klamavá, srovnávací a zavádějící reklama=632,88 %2,88 %  
Ženy v reklamě, sexismus, nahota=132,88 %2,88 %  
Alkohol=632,88 %2,88 %  
Tabák=732,88 %2,88 %  
Motiv strachu=332,88 %2,88 %  
Motiv smrti či nemoci=132,88 %2,88 %  
Alkohol=332,88 %2,88 %  
Motiv strachu=632,88 %2,88 %  
Děti v reklamě=832,88 %2,88 %  
Motiv smrti či nemoci=332,88 %2,88 %  
Tabák=832,88 %2,88 %  
Motiv násilí=232,88 %2,88 %  
Motiv smrti či nemoci=521,92 %1,92 %  
Motiv rasismu=821,92 %1,92 %  
Motiv smrti či nemoci=221,92 %1,92 %  
Motiv násilí=421,92 %1,92 %  
Motiv rasismu=221,92 %1,92 %  
Ženy v reklamě, sexismus, nahota=221,92 %1,92 %  
Děti v reklamě=521,92 %1,92 %  
Motiv smrti či nemoci=921,92 %1,92 %  
Klamavá, srovnávací a zavádějící reklama=121,92 %1,92 %  
Děti v reklamě=221,92 %1,92 %  
Motiv násilí=121,92 %1,92 %  
Motiv smrti či nemoci=621,92 %1,92 %  
Ženy v reklamě, sexismus, nahota=621,92 %1,92 %  
Alkohol=921,92 %1,92 %  
Alkohol=721,92 %1,92 %  
Klamavá, srovnávací a zavádějící reklama=421,92 %1,92 %  
Motiv rasismu=421,92 %1,92 %  
Ženy v reklamě, sexismus, nahota=321,92 %1,92 %  
Klamavá, srovnávací a zavádějící reklama=921,92 %1,92 %  
Děti v reklamě=410,96 %0,96 %  
Motiv strachu=810,96 %0,96 %  
Motiv násilí=310,96 %0,96 %  
Děti v reklamě=610,96 %0,96 %  
Alkohol=810,96 %0,96 %  
Klamavá, srovnávací a zavádějící reklama=810,96 %0,96 %  
Ženy v reklamě, sexismus, nahota=510,96 %0,96 %  
Děti v reklamě=910,96 %0,96 %  
Motiv rasismu=110,96 %0,96 %  
Děti v reklamě=310,96 %0,96 %  
Děti v reklamě=710,96 %0,96 %  
Tabák=510,96 %0,96 %  
Motiv smrti či nemoci=710,96 %0,96 %  
Klamavá, srovnávací a zavádějící reklama=210,96 %0,96 %  
Alkohol=410,96 %0,96 %  
Motiv strachu=710,96 %0,96 %  
Ženy v reklamě, sexismus, nahota=710,96 %0,96 %  
Tabák=910,96 %0,96 %  
Motiv rasismu=510,96 %0,96 %  
Alkohol=110,96 %0,96 %  
Motiv násilí=610,96 %0,96 %  
Motiv smrti či nemoci=810,96 %0,96 %  
Tabák=610,96 %0,96 %  
Motiv strachu=210,96 %0,96 %  
Ženy v reklamě, sexismus, nahota=410,96 %0,96 %  
motiv psychického vydírání - sirotci v Africe, UNICEF10,96 %0,96 %  
Pokud je reklama dobrá tak může mít jakýkoliv motiv.10,96 %0,96 %  
ne10,96 %0,96 %  
žádný z víše uvedených10,96 %0,96 %  
reklama na ženské hygienické pomůcky10,96 %0,96 %  
půjčky, erekce, vložky, tampony10,96 %0,96 %  
nevadí10,96 %0,96 %  
reklama sama o sobě10,96 %0,96 %  

Graf

7. Myslíte si, že je regulace reklamy důležitá?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4846,15 %46,15 %  
spíše souhlasím3836,54 %36,54 %  
nevím1211,54 %11,54 %  
nesouhlasím65,77 %5,77 %  

Graf

8. Myslíte si, že je v České republice reklama zákonem dostatečně regulována?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3634,62 %34,62 %  
spíše nesouhlasím3028,85 %28,85 %  
spíše souhlasím1615,38 %15,38 %  
souhlasím1211,54 %11,54 %  
nesouhlasím109,62 %9,62 %  

Graf

9. Máte dojem, že se s neetickou reklamou setkáváte často?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3331,73 %31,73 %  
nevím2927,88 %27,88 %  
spíše nesouhlasím2322,12 %22,12 %  
souhlasím1413,46 %13,46 %  
nesouhlasím54,81 %4,81 %  

Graf

10. Slyšeli jste někdy o Radě pro reklamu ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7067,31 %67,31 %  
ano3432,69 %32,69 %  

Graf

11. Podali byste stížnost na neetickou reklamu Radě reklamy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4947,12 %47,12 %  
nevím4543,27 %43,27 %  
ano109,62 %9,62 %  

Graf

12. Přijde Vám tato reklama neetická ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Nevímotázka č. 14, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6259,62 %59,62 %  
Ano2524,04 %24,04 %  
Nevím1716,35 %16,35 %  

Graf

13. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (otázka č. 12)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škodí jiné firmě1661,54 %15,38 %  
Jde o srovnávací a zavádějící reklamu1246,15 %11,54 %  
Reklama snižuje hodnotu jiných inzerentů726,92 %6,73 %  
Reklama disakredituje jiné inzerenty311,54 %2,88 %  
Je posměšně zaměřená na Slováky13,85 %0,96 %  

Graf

14. Přijde Vám tato reklama neetická?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Nevímotázka č. 16, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6764,42 %64,42 %  
Ne3331,73 %31,73 %  
Nevím43,85 %3,85 %  

Graf

15. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (Otázka č. 4)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sexismus5074,63 %48,08 %  
Je vulgární3044,78 %28,85 %  
Nerespektuje lidskou osobu1522,39 %14,42 %  
v dnešní době mi nepřijde etické ukazování polonahého těla štíhlé modelky ve spojení s reklamou, kterou mohou vidět různé kohorty lidí, které to může urážet11,49 %0,96 %  
vidi to deti11,49 %0,96 %  
Ukazuje nahotu11,49 %0,96 %  
Zobrazuje nahotu11,49 %0,96 %  

Graf

16. Přijde Vám tato reklama neetická?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Nevímotázka č. 18, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7168,27 %68,27 %  
Ne2725,96 %25,96 %  
Nevím65,77 %5,77 %  

Graf

17. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (Otázka č. 16)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Znevažování pietního místa5170,83 %49,04 %  
Zneuctívá mrtvé5170,83 %49,04 %  
Obsahuje motiv smrti1419,44 %13,46 %  
Snaží se šokovat45,56 %3,85 %  
Vyloženě pro černý humor (né každý ho má rád a chápe) je to v pořádku, každopádně je to neetické! 11,39 %0,96 %  
Znevažování pietního místa, ae pobavila :D11,39 %0,96 %  

Graf

18. Přijde Vám tato reklama neetická?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 19, Nevímotázka č. 20, Neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4846,15 %46,15 %  
Ano4038,46 %38,46 %  
Nevím1615,38 %15,38 %  

Graf

19. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (Otázka č. 18)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Haní ochranu osobnosti3177,5 %29,81 %  
Jde o zavádějící reklamu717,5 %6,73 %  
Reklama obsahuje vulgarismus25 %1,92 %  
Nemyslím si, že Kájínek zaslouží doživotí!12,5 %0,96 %  
je to trapné12,5 %0,96 %  
zneužívat odsouzené k reklamě je dost neetické12,5 %0,96 %  
Výsměch vůči viné osobě (nebo neviné?). Ale znovu poukazuji, jako černý humor je to (pro mě v pořádku), ale opět neetické mi to přijde.12,5 %0,96 %  
vymysl opravdoveho inteligenta12,5 %0,96 %  
je debilní12,5 %0,96 %  

Graf

20. Přijde Vám tato reklama neetická?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 21, Nevímotázka č. 22, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3735,58 %35,58 %  
Ne3432,69 %32,69 %  
Nevím3331,73 %31,73 %  

Graf

21. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (Otázka č. 20)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevhodně zobrazuje hlavu státu2978,38 %27,88 %  
Haní ochranu osobnosti1540,54 %14,42 %  
Reklama obsahuje vulgarismus38,11 %2,88 %  
Je to neetické, nicméně za současných okolností celkem trefné, bohužel...12,7 %0,96 %  
trapná12,7 %0,96 %  
Ing. Miloš Zeman, CSc. je inteligentnější než její imbecilní tvůrce!12,7 %0,96 %  
dalsi hovadina12,7 %0,96 %  
je debilní12,7 %0,96 %  

Graf

22. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7572,12 %72,12 %  
Muž2927,88 %27,88 %  

Graf

23. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 25 let6966,35 %66,35 %  
26 - 35 let2019,23 %19,23 %  
36 - 50 let1413,46 %13,46 %  
50 let a více10,96 %0,96 %  

Graf

24. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské3533,65 %33,65 %  
Střední s maturitou3432,69 %32,69 %  
Vyšší odborné2826,92 %26,92 %  
Střední bez maturity65,77 %5,77 %  
Základní10,96 %0,96 %  

Graf

25. Jak byste charakterizoval Vaše současné zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student4240,38 %40,38 %  
Pracující v kanceláři (úředník na přepážce, nižší účetní, administrativní pracovník)2120,19 %20,19 %  
Vysoce kvalifikovaný odborník (programátor, učitel, vědec)1514,42 %14,42 %  
Střední management76,73 %6,73 %  
Kvalifikovaný manuální pracovník (např. řemeslník, prodavač, montér)65,77 %5,77 %  
Manuální pracovník s min. středoškolskou kvalifikací43,85 %3,85 %  
Mistr, vedoucí směny, staniční sestra43,85 %3,85 %  
Manuální pracovník bez kvalifikace21,92 %1,92 %  
Vyšší management10,96 %0,96 %  
V domácnosti10,96 %0,96 %  
Nezaměstnaný10,96 %0,96 %  

Graf

26. Jaká je velikost obce ve které trvale žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nad 100 000 obyvatel3735,58 %35,58 %  
Od 20 000 do 99 999 obyvatel2221,15 %21,15 %  
Od 5 000 do 19 999 obyvatel1817,31 %17,31 %  
Do 999 obyvatel1514,42 %14,42 %  
Od 1 000 do 4 999 obyvatel1211,54 %11,54 %  

Graf

27. Kde trvale žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středočeský kraj4240,38 %40,38 %  
Praha3432,69 %32,69 %  
Jihomoravský kraj65,77 %5,77 %  
Ústecký kraj43,85 %3,85 %  
Olomoucký kraj43,85 %3,85 %  
Pardubický kraj32,88 %2,88 %  
Zlínský kraj32,88 %2,88 %  
Moravskoslezský kraj32,88 %2,88 %  
Plzeňský kraj32,88 %2,88 %  
Jihočeský kraj10,96 %0,96 %  
Kraj Vysočina10,96 %0,96 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Co si pod pojmem neetické reklamy představujete?

  • odpověď Sprostá a lživá reklama:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jde o srovnávací a zavádějící reklamu na otázku 13. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (otázka č. 12)

6. Vadí Vám jednotlivé motivy reklamy?

  • odpověď Motiv násilí:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Motiv strachu na otázku 6. Vadí Vám jednotlivé motivy reklamy?

12. Přijde Vám tato reklama neetická ?

  • odpověď Ano:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Škodí jiné firmě na otázku 13. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (otázka č. 12)
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jde o srovnávací a zavádějící reklamu na otázku 13. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (otázka č. 12)

14. Přijde Vám tato reklama neetická?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je vulgární na otázku 15. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (Otázka č. 4)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nerespektuje lidskou osobu na otázku 15. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (Otázka č. 4)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sexismus na otázku 15. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (Otázka č. 4)

18. Přijde Vám tato reklama neetická?

  • odpověď Ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Haní ochranu osobnosti na otázku 19. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (Otázka č. 18)

20. Přijde Vám tato reklama neetická?

  • odpověď Ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Haní ochranu osobnosti na otázku 21. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (Otázka č. 20)
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevhodně zobrazuje hlavu státu na otázku 21. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (Otázka č. 20)

26. Jaká je velikost obce ve které trvale žijete?

  • odpověď Nad 100 000 obyvatel:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 27. Kde trvale žijete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Setkal/a jste se někdy s výrazem neetická reklama?

2. Co si pod pojmem neetické reklamy představujete?

3. Může podle Vás neetická reklama škodit ?

4. Kde se nejčastěji potýkáte s reklamou?

5. Obtěžují Vás některé motivy reklam?

6. Vadí Vám jednotlivé motivy reklamy?

7. Myslíte si, že je regulace reklamy důležitá?

8. Myslíte si, že je v České republice reklama zákonem dostatečně regulována?

9. Máte dojem, že se s neetickou reklamou setkáváte často?

10. Slyšeli jste někdy o Radě pro reklamu ?

11. Podali byste stížnost na neetickou reklamu Radě reklamy?

12. Přijde Vám tato reklama neetická ?

13. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (otázka č. 12)

14. Přijde Vám tato reklama neetická?

15. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (Otázka č. 4)

16. Přijde Vám tato reklama neetická?

17. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (Otázka č. 16)

18. Přijde Vám tato reklama neetická?

19. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (Otázka č. 18)

20. Přijde Vám tato reklama neetická?

21. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (Otázka č. 20)

22. Jaké je Vaše pohlaví?

23. Jaký je Váš věk?

24. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

25. Jak byste charakterizoval Vaše současné zaměstnání?

26. Jaká je velikost obce ve které trvale žijete?

27. Kde trvale žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Setkal/a jste se někdy s výrazem neetická reklama?

2. Co si pod pojmem neetické reklamy představujete?

3. Může podle Vás neetická reklama škodit ?

4. Kde se nejčastěji potýkáte s reklamou?

5. Obtěžují Vás některé motivy reklam?

6. Vadí Vám jednotlivé motivy reklamy?

7. Myslíte si, že je regulace reklamy důležitá?

8. Myslíte si, že je v České republice reklama zákonem dostatečně regulována?

9. Máte dojem, že se s neetickou reklamou setkáváte často?

10. Slyšeli jste někdy o Radě pro reklamu ?

11. Podali byste stížnost na neetickou reklamu Radě reklamy?

12. Přijde Vám tato reklama neetická ?

13. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (otázka č. 12)

14. Přijde Vám tato reklama neetická?

15. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (Otázka č. 4)

16. Přijde Vám tato reklama neetická?

17. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (Otázka č. 16)

18. Přijde Vám tato reklama neetická?

19. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (Otázka č. 18)

20. Přijde Vám tato reklama neetická?

21. Proč Vám přijde tato reklama neetická? (Otázka č. 20)

22. Jaké je Vaše pohlaví?

23. Jaký je Váš věk?

24. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

25. Jak byste charakterizoval Vaše současné zaměstnání?

26. Jaká je velikost obce ve které trvale žijete?

27. Kde trvale žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Černá, D.Neetická reklama (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://neeticka-reklama.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.