Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Neformální móda

Neformální móda

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Bartoňová
Šetření:01. 02. 2021 - 14. 02. 2021
Počet respondentů:113
Počet otázek (max/průměr):7 / 7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:46,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

jsem studentkou 3. ročníku bakalářské studia, oboru Marketing a obchod na Ekonomické fakultě Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava a ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku. Tento dotazník se týká analýzy nákupního chování na trhu s neformálním dámským oblečením a je určen ženám a dívkám ve věku 15-25 let. Dotazník je zcela anonymní a výsledky budou použity jako podklady pro mou bakalářskou práci. 

Předem děkuji za vyplnění. 

Veronika Bartoňová

Odpovědi respondentů

1. Jaké značky se vám vybaví ve spojitosti s neformální (volnočasovou) módou? Uveďte maximálně 3 značky.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nike, adidas54,42 %4,42 %  
F&F32,65 %2,65 %  
adidas, nike32,65 %2,65 %  
Sinsay, House21,77 %1,77 %  
Sinsay21,77 %1,77 %  
cropp, house21,77 %1,77 %  
alpine pro, Sam 7421,77 %1,77 %  
New Yorker, H&M, Gate10,88 %0,88 %  
House, Gate, New Yorker10,88 %0,88 %  
H&M, Reserved10,88 %0,88 %  
ostatní odpovědi Sinsay, New Yorker, House
Zara, H&M
H&M, Zara, Reserved
hm, ca, gate
Takko, Kik, F&F
esmara
C&A, H&M
bershka, pull and bear
puma, adidas
stradivarius, c&a
gate, new yorker
calvin klein, tommy hilfiger
house, cropp, sinsay
Zara, h&m, mango
new yorker, progress, timeout
C&A, H&M, Takko
Adidas, Nike, Puma
Vans, Adidas, Nike
Nike, Adidas, H&M
Hm,newyorker,sinsay
Decathlon, Adidas, H&M
H&M, Sinsay, Adidas
Zara, Reserved
stradivarius
nike, adidas, puma
Vero Moda
new yorker, gate
loap, alpine pro
Adidas, Puma
Nike, Adidas, Calvin Klein
Pull&beer, bershka, New Yorker
New Yorker, Bershka
Addidas, Puma, Sportisimo
Reserved, h&m, c&a
C&A, Zara, H&M
Tommy Hilfiger
Zara, H&M, lindex
C&A, F&F, Adidas
Kupuji etické oblečeni, takže vám tyhle značky stejně nic neřeknou, případně oblečeni ze secondhandu
Ehm.. netusim. Calvin klein, Sam 74, Tommy Hilfiger
hm, reserved, nike
CA, HM, Zara
Adidas, Newyorker, Nike
New Yorker, Lindex, Sinsay
newyorker, sinsay, nosferatu
HM, Zara, Mango
Fila, Fruit of the Loom
tommy hilfiger, anna field, calvin klein
Cropp, House, Sinsay
nic
nevím
Gate
H&M, new yorker, Lindex
mango, lindex
reserved, zara
lindex, mango, zara
pull&bear, bershka
zara, bershka, pull&bear
sinsay, lindex, h&m
adidas, under armour
House, Sinsay
stradivarius, mango, lindex
Sinsay, Nike, H&M
Pull&Bear, Stradivarius, Bershka
Stradivarius, H&M, Orsay
HM
Guess, only, tommy hilfiger
H&M
Newyorker, gate, c&A
H&M, NewYorker
New Yorker, Gate, Terranova
Iron Fist, Banned, Poizen Industries
sinsay, gate, h&m
shein, house
esprit, lindex
Mango, Reserved, Lindex
hm,ff,gate
Esmara, H&M, F&F
C&A, H&M, next
Bershka, Pull&Bear, Zara
Zara, H&M, Sinsay
Vans, Sinsay, House
c&a, reserved
Esmara, Janina, only
New yorker, sinsay, terranova
H&M, Reserved, Mango
Gate, Lindex
kik, pepco
House, Adidas, F&F
Mango, Stradivarius, Lindex
HM, wish, floryday
9180,53 %80,53 % 

Graf

2. Jak často nakupujete neformální oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2 x čtvrtletně5246,02 %46,02 %  
1-2 x měsíčně4338,05 %38,05 %  
Méně častěji1311,5 %11,5 %  
1 x týdně54,42 %4,42 %  

Graf

3. Kde nejčastěji nakupujete neformální oblečení? Vyberte pouze jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V obchodních centrech5044,25 %44,25 %  
Na internetu (e-shopy)3228,32 %28,32 %  
V second handech108,85 %8,85 %  
V supermarketech a hypermarketech (Lidl, Tesco)87,08 %7,08 %  
V outletových centrech54,42 %4,42 %  
Specializované prodejny43,54 %3,54 %  
Jiné32,65 %2,65 %  
U designerů10,88 %0,88 %  

Graf

4. Z jakého důvodu nakupujete neformální oblečení? Vyberte maximálně 2 důvody.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Opotřebování materiálu (vybledlé barvy, změna střihu) oblečení6153,98 %53,98 %  
Ráda nakupuji neformální oblečení, líbí se mi5952,21 %52,21 %  
Slevové akce, nákupní svátky3127,43 %27,43 %  
Změna postavy1614,16 %14,16 %  
Změna stylu (módy)108,85 %8,85 %  
Jiné32,65 %2,65 %  
Ekologické aspekty21,77 %1,77 %  

Graf

5. Kde nejčastěji hledáte informace, když se rozhodujete o nákupu neformálního oblečení? Vyberte maximálně 2 odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přátelé, známí4741,59 %41,59 %  
Web (e-shop)4438,94 %38,94 %  
Sociální sítě (Facebook, Instagram)4035,4 %35,4 %  
Rodina2522,12 %22,12 %  
Slavné osobnosti, influenceři2118,58 %18,58 %  
Jiné97,96 %7,96 %  
Hromadná média (televize, noviny, letáky, rozhlas)32,65 %2,65 %  
Spolupracovníci21,77 %1,77 %  

Graf

6. Seřaďte kritéria při nákupu neformálního oblečení podle důležitosti. (1=nejdůležitější, 6=nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena oblečení2.8052.387
Kvalita materiálu oblečení2.0711.11
Značka4.2651.93
Pohodlnost oblečení2.5041.383
Image oblečení4.1421.785
Ekologické aspekty5.2121.459

Graf

7. Ohodnoťte na škále 1-5, zda souhlasíte či nesouhlasíte s následujícími tvrzeními. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Oblečení a móda je důležitou součástí mého života.2.1331.354
Když si zkouším oblečení, přináší mi to potěšení.2.6811.527
Při zkoušení oblečení respektuji svou postavu.2.0270.645
Když najdu to, co se mi líbí, obvykle si to bez váhání koupím.2.9381.775
Značka výrobku je pro mě velmi důležitá.3.5131.666
Známá značka znamená dobrou kvalitu.3.5311.276
Za značkový produkt se vyplatí si připlatit.3.081.33
Snažím se držet u určitých značek a obchodů.2.3271.972
Je pro mě důležité, aby měl kamenný obchod s neformálním oblečením svůj e-shop.3.3892.078
Nošení designového oblečení mi pomáhá k budování společenského postavení.2.8761.79
Dávám přednost jednomu dražšímu kusu oblečení než mnoha levným.3.2741.739

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Jak často nakupujete neformální oblečení?

3. Kde nejčastěji nakupujete neformální oblečení? Vyberte pouze jednu možnost.

4. Z jakého důvodu nakupujete neformální oblečení? Vyberte maximálně 2 důvody.

5. Kde nejčastěji hledáte informace, když se rozhodujete o nákupu neformálního oblečení? Vyberte maximálně 2 odpovědi.

6. Seřaďte kritéria při nákupu neformálního oblečení podle důležitosti. (1=nejdůležitější, 6=nejméně důležité)

7. Ohodnoťte na škále 1-5, zda souhlasíte či nesouhlasíte s následujícími tvrzeními. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Jak často nakupujete neformální oblečení?

3. Kde nejčastěji nakupujete neformální oblečení? Vyberte pouze jednu možnost.

4. Z jakého důvodu nakupujete neformální oblečení? Vyberte maximálně 2 důvody.

5. Kde nejčastěji hledáte informace, když se rozhodujete o nákupu neformálního oblečení? Vyberte maximálně 2 odpovědi.

6. Seřaďte kritéria při nákupu neformálního oblečení podle důležitosti. (1=nejdůležitější, 6=nejméně důležité)

7. Ohodnoťte na škále 1-5, zda souhlasíte či nesouhlasíte s následujícími tvrzeními. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Bartoňová, V.Neformální móda (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://neformalni-moda.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.