Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nejlepší nástroj pro komunikaci v týmu
Nejlepší nástroj pro komunikaci v týmu
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kateřina Malá |
---|---|
Šetření: | 20. 11. 2012 - 23. 11. 2012 |
Počet respondentů: | 51 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 10.84 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 61,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:25 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník slouží ke zjištění, který nástroj by si lidé vybrali jako nejlepší komunikační nástroj v týmu. Výsledky tohoto průzkumu budou veřejně dostupné.
Odpovědi respondentů
1. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 31 | 60,78 % | 60,78 % |
muž | 20 | 39,22 % | 39,22 % |
2. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19-24 | 39 | 76,47 % | 76,47 % |
25-34 | 7 | 13,73 % | 13,73 % |
35-44 | 3 | 5,88 % | 5,88 % |
45-54 | 1 | 1,96 % | 1,96 % |
15-18 | 1 | 1,96 % | 1,96 % |
3. Nejvyšší dosažené vzdělání
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
střední s maturitou | 27 | 54 % | 52,94 % |
VŠ - Bakalář | 18 | 36 % | 35,29 % |
VŠ | 3 | 6 % | 5,88 % |
střední bez maturity | 2 | 4 % | 3,92 % |
4. Jak často s někým komunikujete přes "tužku a papír".
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zřídka kdy (max. 1x týdně) | 26 | 50,98 % | 50,98 % |
nikdy | 12 | 23,53 % | 23,53 % |
občas (2x a více do týdne) | 10 | 19,61 % | 19,61 % |
často ( 5x a více do týdne) | 3 | 5,88 % | 5,88 % |
5. Pracoval/a jsi někdy v nějakém týmu
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 47 | 94 % | 92,16 % |
ne | 3 | 6 % | 5,88 % |
6. Pokud jsi na otázku č. 5 odpověděl ano, tak jaký komunikační nástroj jste využívali?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
sociální sítě (např. Facebook, Google+, Twitter) | 39 | 84,78 % | 76,47 % |
sdílení dokumentů (např. Google Drive, Dropbox) | 29 | 63,04 % | 56,86 % |
mailový klient (např. MS Outlook, Mozilla Thunderbird) | 28 | 60,87 % | 54,9 % |
instant messengery (např. ICQ, Jabber, QIP) | 20 | 43,48 % | 39,22 % |
videokonference (např. Skype) | 16 | 34,78 % | 31,37 % |
plánovací freeware (např. 1click) | 8 | 17,39 % | 15,69 % |
7. Zhodnoťte tyto komunikační nástroje podle vašich preferencí (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
videokonference | 2.49 | 1.23 |
sociální sítě | 2.255 | 1.366 |
mailový klient | 2.373 | 1.253 |
instant messengery | 2.647 | 1.287 |
sdílení dokumentů | 2.059 | 1.153 |
plánovací freeware | 3.196 | 1.138 |
8. Napište Váš nejpreferovanější způsob komunikace v týmu (nebo ve větší skupině)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
e-mail, facebook, google talk
facebook - sociální sítě
fb
FB, viber
gmail
Ideálně osobně, pochopitelně. Jinak pokud lidi dělají co mají, tak stačí nějaký taskmanager.
instant messeging přes facebook + google drive
jednotná platforma komunikace
konferenční chat, osoní setkání - meeting
Mail a google docs
mail, ale musí s ním ostatní umět
Mail, soukromý web, groupware
Mailová komunikace
Mailová komunikace
mailový klient
Mailový klient
mailový klient
nejlépe se mi osvědčil z hlediska rychlosti a viditelnosti pro celou skupinu Facebook, z hlediska možnosti kvantifikace dat a úkolů a také z hlediska uchováni diskuze e-mail. Osobní setkání je také dobré z hlediska rychlosti a možnosti v daný čas sdělit aktuální nápady, nicméně pokud si někdo z týmu nevede přesné poznámky ke schůzce, chybí právě ta uchovaná písemná a průkazná dizkuze všech "černé na bílém". Takže asi nejlépe komunikace přes mail či Facebook (at už jde o hromadný chat, nebo rovnou vytvoření skupiny, kde každý může na zed vyvěsit úkoly, poznámky a přiložit soubory viditelné pro všechny).
osobně, mail, icq, sdilene dokumenty
osobně, sociální sítě
osobní - fyzicky se sejít
Osobni kontakt
osobní kontakt
Osobní přístup + brainstorming
osobní rozhovor (nevím, proč se této variantě tak zuřivě v dotazníku vyhýbáte, skoro jako by byla nějak zaostalá)
osobni setkani
osobni, mail, sdilene dokumenty
přes sociální sítě
sdílení dokumentů
sdílení dokumentů
Schůzka > plán > sdílení dokumentů > sociální sítě
Skupina na facebooku
skupinová konverzace po internetu
skype hlasový, facebook, e-mail, icq
Skype, Facebook
sociální síť
Telefonicky
videokonference
videokonference
Vytvorenie skupiny na nejakej sociálnej sieti.
záleží na povaze řešeného problému, obecně mailový klient
9. Preferujete v týmu tzv. "real-time"komunikace nad komunikace "na dálku"?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 32 | 62,75 % | 62,75 % |
nevím | 15 | 29,41 % | 29,41 % |
ne | 4 | 7,84 % | 7,84 % |
10. Preferujete "přímou komunikaci" (z očí do očí) nad videokonferencí?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 46 | 90,2 % | 90,2 % |
ne | 3 | 5,88 % | 5,88 % |
nevím | 2 | 3,92 % | 3,92 % |
11. Napište co nejvíce očekáváte od komunikačního nástroje v týmu (tj. rysy nástroje, který byste využíval/a)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
...
Abych při jeho využívání více řešila skutečný problém a věci mého týmu než funkcionalitu a procesy toho daného nástroje
At je jedndduchy a prehledny
dostupnost, prehlednost
Efektivita,rychlost,moznost posilat dokumenty prakticky v jednom okne,realtime sdileni
efektivitu, možnost sdílení produktu, mobilní dostupnost, instantní sdílení
EChat, video konferencia, voice chat, zdielanienie dokumentov, pripomienkovac, adresar, databazovy syst
Eliminovaná možnosť nepochopiť sa (ktorá vzniká, keď človek nekomunikuje face-to-face, teda napríklad v písaní správy využije iróniu a druhá strana ju nepochopí).
freeware, použitelný pro smartphone
jednoduchost, přehlednost
Každý by měl k němu mít přístup kdekoliv.
kombinace všeho co bylo zmíněno
kvalitni prenos video konference a nejlepe v hd kvalite cisty zvuk
možnost posílání souborů, zahrnutí do komunikace jak celý tým, tak pouze část členů, potvrzení o přečtení zprávy
Možnost sdílení dokumentů apod.
možnosti spojení se se všemi z týmu současně, prostor pro posílání dokumentů - možná nástroj pro psaní dokumentu, do kterého by měli v danou chvíli současně všichni náhled
neomezená historie, verzování
nevim
nevím
nevím
nevím
nic
osobní přístup, dostupnost, bez nutnosti registrace, snadné používání, inspirující i pro ty, jež zavrhují Facebook a jiné sociální sítě
Pohotovost
popravdě řečeno ani nevím
Prehlednost a dostupnost
přehlednost
přehlednost, plynulost výměny informací
přímá komunikace
Přímočarost, rychlost, nástroje nápomocné k vyjádření myšlenky/problému
rychlost
rychlost
Rychlost, dostupnost, možnost komunikovat tehdy, kdy sám chci
rychlost, historie
rychlost, přehlednost
rychlost, přehlednost
rychlost, spolehlivost, přesnost informací tak, jak byly vyslány, časovou efektivitu, možnost vrátit se ke starým informacím, viditelnost pro všechny, možnost využívání všemi, pohodlnost
snadná dohledatelnost, přehlednost, interaktivnost, dostupnost, rozšířenost mezi lidmi, userfriendly ovládání
snadné, přehledné užívání
spojení na dálku, rychlý kontakt
spolehlivost obdržení u zprávy, rychlost. Možnost odesílání velkých objemů dat
spolehlivost, on-line spolupraci
spolehlivost, rychlost
Spolehlivost, rychlost, snadnou dostupnost
spolehlivost, rychlost, správa historie, co největší funkčnost
upgrade v reálném čase, lehký přístup
uživatelsky jednoduchý
video
zastihne člověka ve chvíli, kdy je schopen a ochoten se soustředit (nevěnuje se zrovna ničemu jinému, co by odvádělo jeho pozornost), možnost slyšet a pokud možno i vidět, případně, musíme-li jednat na dálku, vytvářet společný a všemi viditelný a upravitelný dokument (kam si píšeme, na čem se domlouváme, všichni to vidí a mohou ověřit, zda všemu rozumí)
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.