Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Největší podraz (zrada) od učitele

Největší podraz (zrada) od učitele

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:kateřina matoušková
Šetření:29. 11. 2014 - 05. 12. 2014
Počet respondentů:101
Počet otázek (max/průměr):3 / 2.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je veřejný, slouží k běžnému v rámci splnění  předmětu na vysoké škole.
Zabere Vám maximálně 3 minuty času, protože obsahuje velmi omezený počet otázek.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7271,29 %71,29 %  
muž2928,71 %28,71 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-304544,55 %44,55 %  
15-202120,79 %20,79 %  
40-501615,84 %15,84 %  
30-401413,86 %13,86 %  
50-6032,97 %2,97 %  
7-1510,99 %0,99 %  
60 a více10,99 %0,99 %  

Graf

3. Jaký největší podraz, zradu nebo křivdu na vás během školního života spáchal váš učitel ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádný nespáchal5959 %58,42 %  
Vymyslela si, že jsem jí řekla, že je kráva a nebyla to pravda11 %0,99 %  
nevěřili ve mě11 %0,99 %  
Chtěl zavolat policii, když jsem nechtěla prozradit, že jsem schovala spoluzacce bundu za dveře. 11 %0,99 %  
Čyřka z písemky z matiky, ve které nebyl jediný chybný výsledek. Důvodem bylo údajně to, že u příkladů nebyl napsán postup výpočtu, že ale málme psát postupy i u tak lehkých příkladů, které lze vypočítat z hlavy nám učitel neřekl.11 %0,99 %  
jako jedne z mala zen na technicke fakulte mi znamkoval vysledne prace jinak, nez klukum (vsem znamkoval postupy, jen zenam az cele vysledky) takze sem bohuzel opakovane nedala zkousku a musela ukoncit studium, do oci mi rekl ze zenska na techniku nepatri11 %0,99 %  
Nepochopil mě.11 %0,99 %  
přispíval k šikaně - opakovaný výsměch kvůli zdravotnímu stavu11 %0,99 %  
Zkoušení nebo psaní testů tzv. "přepadovek" - mnohokrát zažito a vždycky prožíváno jako nejhorší křivdu od učitele11 %0,99 %  
Nenáviděl mě ředitel ZŠ, kterého jsme měli na fyziku, jen kvůli tomu, že učil mého otce, který byl problémový žák. Jakmile viděl stejné příjmení, tak jsem pokaždé dostala z písemky za 3 a hůř, i přesto, že jsem to měla napsané správně. 11 %0,99 %  
V první třídě základní školy se moji rodiče rozvedli. Můj třídní učitel byl křesťan, bylo to pro něho nepřijatelné. Zesměšňoval mě, dával za příklad dítěte ze špatné - neúplné rodiny. Na vysvědčení v prvním pololetí 1. třídy, kdy měli všichni velkou jedni11 %0,99 %  
pichal me11 %0,99 %  
Dostal jsem horší známku ze slohové práce, jen proto, že jsem měl větší fantazii a nechtěl jsem psát vypravování o tom jak se kloužu na kopci.11 %0,99 %  
dodatečná změna hodnocení písemné práce, což mělo za následek propadnutí z předmětu11 %0,99 %  
Většinou je to neférové jednání oproti ostatním. Vidím, že jiní udělali stejnou nebo horší chybu a nejsou za to dostatečně potrestáni, na rozdíl ode mě.11 %0,99 %  
Přečetl nahlas dopis, který mu poslala moje matka a před celou třídou se mi vysmál11 %0,99 %  
vymyslel si důvod mé absence, i když nebyl pravdivý, a pak mi dál dělal problémy i u ostatních učitelů11 %0,99 %  
ponížení, nerovnocenný přístup11 %0,99 %  
oznámil mi, že praktickou část maturity jsem splnila a až u ústní částí jsem se dozvěděla, že jsem praktickou část neudělala. 11 %0,99 %  
podváděl a lhal11 %0,99 %  
Na prvním stupni jsem já - nově přistěhovaná a má kamarádka -s vadou v obličeji často dostávly najevo, že jsme něco méně - či spíše jsme byly přehlíženy narozdíl od spolužáků, kteří byly potomky bývalých žáků učitele. Nepříjemné období.11 %0,99 %  
1x zesměšňování.11 %0,99 %  
Nikdy mi nevěřil/a.11 %0,99 %  
Za celou školní docházku nikdo nerozeznal mé postižení (vysokofunkční autismus) raději mne ohodnotili špatnými snámkami a poznámkami, různými důtkami a pod. nikdo se nepozastavil nad nadprůměrnými výsledky mých IQ testů v rozporu se čtyřkami na vysvědčení11 %0,99 %  
u maturitního stolu se angličtinářka, která mi posledné dva roky hodně pomáhala proměnila v bestii a potápěla mě tam :(11 %0,99 %  
b11 %0,99 %  
učitel, který neuměl naučit a ani neměl vztah k předmětu, který vyučoval ani k žákům11 %0,99 %  
Donutil mě opustit soukromou VŠ, protože uměle prodlužovali dobu studia za účelem zvýšení zisků...11 %0,99 %  
jedna poněkud zvláštní profesorka mi řekla, ať jdu k tabuli pár minut před zvoněním. než mi zadala příklad, chvíli se tam s někým o něčem dohadovala, pak ale zazvonilo a ona mi řekla: "tys nám tady vůbec nic neřekla!" a dala mi pětku.11 %0,99 %  
V 5.tř.(r.1991) jsme měli mít Nepovinnou! což nám bylo zdůrazňováno přípravu na příjmačky na gymnázium. S kamarády jsem se zdržela na obědě a přišli jsme pozdě a dostali za to všichni třídní a následně ředitelskou důtku :-P Dodnes to vnímám jako křivdu.11 %0,99 %  
Ukradla mi svázaný ročník Rajské zahrádky, který jsem jí půjčil. Prý ztraceno při malování. (VŠ) 11 %0,99 %  
Když jsem měla psát písemku, učitelka řekla, že ji psát nebudeme, a poté mě vytáhla k tabuli na látku, která byla úplně nová a já samozřejmě dostala za 511 %0,99 %  
"někdo z vás to provedl, potrestáni budete všichni, pak si to mezi sebou vyřiďte..."11 %0,99 %  
Když jsem chyběla tak se psala nečekaná písemka a v další hodině se mi učitelka vysmála že jsem flákačka nechodím do školy skrz písemky11 %0,99 %  
trojka na vysvědčení z průměru 2,1?? Podraz!11 %0,99 %  
v pololetí dala horší známku s tím, že na konci v případě, že bude nerozhodně, tak zlepší..nezlepšila11 %0,99 %  
Slíbil, že mě zastane před ředitelem a nezastal11 %0,99 %  
kvůli mému hudebnímu talentu který mám větší než její dcera si na mě zasedla a zhoršovala mi známky. Snažila se mě i šikanovat, ale to jí jen tak neprošlo :)11 %0,99 %  
Když jsem ředitelce řekla, že jdu na soukromou, začala ponižovat mě a tu školu, protože nejdu na státní školu, kde učila, a začala vyzdvihovat jednoho člověka, který šel na tu její státní... Teď se jí vysmívám do očí, protože ta soukromá je kvalitnější.11 %0,99 %  
těch bylo11 %0,99 %  
pravidelně se mi v hodinách tělocviku vysmíval, že jsem nešikovné dřevo. což je pravda, ale neustále to opakovat někomu, kdo si neklade za cíl být sportovním mistrem světa, považuji za ubohé.11 %0,99 %  
"zasednutí si" snaha znemožnit žáka11 %0,99 %  
Největší křivdu jsem zažil na základce od učitelek, kdy kvůli vymyšleným důvodům nakonec rozházeli celý ročník. Šlo o to, že jsme dostali do třídy postiženou holku, v tej době to bylo na tej škole úplně poprvý a měla tlačenku od vlivnýho otce. Jelikož ale měla silnou vadu řeči, bylo téměř nemožné se s ni bavit. Takže zejména holky se s ní nebavili, ony to byli sice slepice, ale nijak ji neubližovali. Ke konci roku se objevilo obvinění holek ze šikany, začala šaráda s výslechem pod lampičkou, sezení s psychology, kde když už někoho, děcka označili za šikanovanýho mě :). Bylo prostě evidentní že to bylo vykonstruovaný. A nejvíc mě dorazila jedna učitelská kráva, co měla ještě mokrej diplom, prohlásila že jí nesaháme po kotníky. Přitom dostávala všechno z protekce. Takže zdravím paní Olišarovou, dnes Petrovou a 2. ZŠ v Novém Městě na Moravě...11 %0,99 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Jaký největší podraz, zradu nebo křivdu na vás během školního života spáchal váš učitel ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Jaký největší podraz, zradu nebo křivdu na vás během školního života spáchal váš učitel ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

matoušková, k.Největší podraz (zrada) od učitele (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://nejvetsi-podraz-zrada-od-uci.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.