Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nemohly by být věrnostní programy výhodnější?
Nemohly by být věrnostní programy výhodnější?
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Bc. Přemysl Dvořák |
---|---|
Šetření: | 18. 08. 2014 - 20. 08. 2014 |
Počet respondentů: | 66 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 5.18 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 83,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:28 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem ankety je zmapování zákaznického prostředí obchodních řetězců s důrazem na preference zákazníka ohledně využívání věrnostního programu. (Např. Tesco Club Card).
Odpovědi respondentů
1. Jste členem věrnostního programu některého z obchodních řetězců?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 46 | 69,7 % | 69,7 % |
Ne | 20 | 30,3 % | 30,3 % |
2. Kterého obchodního řetězce?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tesco | 15 | 32,61 % | 22,73 % |
Billa | 3 | 6,52 % | 4,55 % |
ikea | 2 | 4,35 % | 3,03 % |
Tesco, Billa | 2 | 4,35 % | 3,03 % |
tesco, billa, je jich víc ale všechny si nepamatuji.. | 1 | 2,17 % | 1,52 % |
tesco,dm | 1 | 2,17 % | 1,52 % |
Hanibal | 1 | 2,17 % | 1,52 % |
orsay, marks'n'spencer, DM drogerie, ikea, cinestar | 1 | 2,17 % | 1,52 % |
tesco, dm, | 1 | 2,17 % | 1,52 % |
Yves Rocher | 1 | 2,17 % | 1,52 % |
ostatní odpovědi | 18 | 39,13 % | 27,27 % |
3. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 30 | 65,22 % | 45,45 % |
Muž | 16 | 34,78 % | 24,24 % |
4. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19-30 | 28 | 60,87 % | 42,42 % |
31-65 | 16 | 34,78 % | 24,24 % |
66-x | 1 | 2,17 % | 1,52 % |
0-18 | 1 | 2,17 % | 1,52 % |
5. Proč jste se rozhodl/a vstoupit do věrnostního programu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Očekával jsem výhody. | 39 | 84,78 % | 59,09 % |
Přesvědčila mě prezentace programu obchodníkem. | 4 | 8,7 % | 6,06 % |
Ze zvědavosti. | 3 | 6,52 % | 4,55 % |
6. Oznámkujte jako ve škole (1-5) jednotlivé výhody věrnostního programu podle toho, jaký jim ze svého pohledu připisujete význam.
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Úspora peněz | 2.174 | 1.796 |
Nárok na dárky od obchodního řetězce | 3.304 | 1.081 |
Zvláštní služby a přístup | 3.222 | 1.462 |
Lepší přístup k informacím o speciálních nabídkách a akcích | 3.391 | 1.325 |
7. Jakou formu dalších výhod věrnostního programu byste preferoval?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Více slevových kupónů za nasbírané body. | 27 | 58,7 % | 40,91 % |
Možnost využít přednostních V.I.P. pokladen. | 17 | 36,96 % | 25,76 % |
Více dárků za nasbírané body. | 11 | 23,91 % | 16,67 % |
Mobilní aplikace pro snažší nákupy a efektivnější využívání slevových akcí | 10 | 21,74 % | 15,15 % |
Kulturně-zábavné akce zdarma pro členy věrnostního programu. | 10 | 21,74 % | 15,15 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.