Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Není fastfúd jako fastfúd

Není fastfúd jako fastfúd

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Štěpánka Kalová
Šetření:06. 10. 2010 - 05. 11. 2010
Počet respondentů:273
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.01
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosíme o pomoc při naší semestrální práci, která se soustředí na Fast Food. Budeme rádi když vyplníte náš kraťoučký dotazník..=)

Odpovědi respondentů

1. Kde se stravuješ raději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Restaurace22783,15 %83,15 %  
Fast Food4616,85 %16,85 %  

Graf

2. Jak často navštěvuješ fast food?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [denněotázka č. 3, několikrát do týdneotázka č. 3, 1- 2 x měsíčněotázka č. 3, pouze vyjímečněotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1- 2 x měsíčně12747,04 %46,52 %  
pouze vyjímečně12044,44 %43,96 %  
několikrát do týdne238,52 %8,42 %  

Graf

3. Který řetězec fast foodu preferuješ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
McDonald12947,78 %47,25 %  
KFC11442,22 %41,76 %  
Burger King2710 %9,89 %  

Graf

4. Který z těchto produktů máš nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Twister (KFC)15858,52 %57,88 %  
Big Mac (McDonald)8631,85 %31,5 %  
Whooper ( Burger King)269,63 %9,52 %  

Graf

5. Kolik měsíčně utratíš za fast food?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 100 Kč15858,52 %57,88 %  
100 - 500 Kč10639,26 %38,83 %  
500 - 1000 Kč62,22 %2,2 %  

Graf

6. Upřednostňujete ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
konkrétní produkty (cheeseburger, zmrzlina, atd.) 19973,7 %72,89 %  
celé menu7126,3 %26,01 %  

Graf

7. Nejlepší hranolky mají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
McDonald18769,26 %68,5 %  
KFC6222,96 %22,71 %  
Burger King217,78 %7,69 %  

Graf

8. Který z těchto fast foodů je pro tebe cenově nejdostupnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
McDonald18769,26 %68,5 %  
KFC7126,3 %26,01 %  
Burger King124,44 %4,4 %  

Graf

9. Našel/a jsi někdy v jídle ( od KFC, Burger King, McDonald) něco, co tam nemělo být?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne24390 %89,01 %  
ano2710 %9,89 %  

Graf

10. A co hezkého jsi našel/našla?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

broučka

Broučka v salátu;)

hezké to nebylo, byl to nějaký černý usmažený asi centimetrový kus čehosi, možná to bývala dříve moucha nebo něco takového, těžko říct - a našla jsem to v cheeseburgeru od McDonalda :)

hezkého???

Ingredienci, která by se v daném burgeru neměla vyskytovat, nebo jsem požádala o její odebrání, což se nestalo.

kousek papiroveho obalu od hranolek

Kousek párátka

kousek plastového sáčku...

Mazlavou kaši místo masa.

něco neidentifikovatelného

nevim co to bylo a nechci to vědět

nevim, ale bylo to hnusny

občas tam spíš něco chybí, našel jsem v jídle jiný druh jídla ( v krabičce od Big Macu hranolku)

Prd :)

spíš jsem nenašel v zabaleném sáčku dvě věci za které jsem zaplatil (mcdonald)

Spoustu rozlitého omastku v obalu ve kterém byl "zabalem" cheeseburger, takže to připomínalo promáčenou housku... fuj

střípek skla

špatnou zeleninu - zvadlou a nahnilou - fuj

Takovou tu zelenou okřídlenou havěť (vypadá to jako malinká vážka, nevim jak se tomu řiká) v cheesu v Mekáči na Čerňáku...ble :-( už tam nikdy nepáchnu!

Tunu hnusnýho sladkýho kečupu, kterýho bylo snad víc než housky...

v KFC malého hlemýždě v salátu- leč návdavkem jsem při reklamaci obdržela poukázku v hodnotě několika set korun a celý kbelík kuřecích kousků ( které jsem raději darovala ve prospěch nejbližšího bezdomovce)

vlas

vlas, nekvalitně zpracované suroviny (spálené)

vlasy

vlasy.

Vyvrácený obsah žaludku mého kamaráda.

zub


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Kolik měsíčně utratíš za fast food?

  • odpověď 0 - 100 Kč:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze vyjímečně na otázku 2. Jak často navštěvuješ fast food?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kde se stravuješ raději?

2. Jak často navštěvuješ fast food?

3. Který řetězec fast foodu preferuješ?

4. Který z těchto produktů máš nejraději?

5. Kolik měsíčně utratíš za fast food?

6. Upřednostňujete ?

7. Nejlepší hranolky mají?

8. Který z těchto fast foodů je pro tebe cenově nejdostupnější?

9. Našel/a jsi někdy v jídle ( od KFC, Burger King, McDonald) něco, co tam nemělo být?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kde se stravuješ raději?

2. Jak často navštěvuješ fast food?

3. Který řetězec fast foodu preferuješ?

4. Který z těchto produktů máš nejraději?

5. Kolik měsíčně utratíš za fast food?

6. Upřednostňujete ?

7. Nejlepší hranolky mají?

8. Který z těchto fast foodů je pro tebe cenově nejdostupnější?

9. Našel/a jsi někdy v jídle ( od KFC, Burger King, McDonald) něco, co tam nemělo být?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kalová, Š. Není fastfúd jako fastfúd (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://neni-fastfud-jako-fastfud.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.