Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nespokojenost se zájezdem
Nespokojenost se zájezdem
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Hana |
---|---|
Šetření: | 10. 04. 2012 - 17. 04. 2012 |
Počet respondentů: | 232 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 6.2 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 75,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:20 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím Vás o vyplnění krátkého dotazníku, který je určený všem, kdo nebyli spokojeni s kvalitami či s průběhem zájezdu. Vaše zkušenosti mi výrazně pomohou při zpracovávání bakalářské práce.
Na základě tohoto dotazníku chci ve své bakalářské práci zjistit příčiny vzniklých problémů či nespokojenosti se zájezdem na základě průzkumu cestovních smluv cestovních kanceláří či agentur, se kterými jste nebyli spokojeni.
Děkuji Vám za Váš čas.
Odpovědi respondentů
1. Pořídili jste si zájezd přes cestovní kancelář či agenturu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 175 | 75,43 % | 75,43 % |
ne | 57 | 24,57 % | 24,57 % |
2. Stalo se Vám, že jste byli nespokojeni se službami cestovní kanceláře nebo že zájezd nesplňoval podmínky uvedené v cestovní smlouvě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 116 | 66,29 % | 50 % |
ano | 59 | 33,71 % | 25,43 % |
3. Jaký je název cestovní kanceláře/cestovní agentury, u které byl zájezd pořízen?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Fisher | 4 | 6,78 % | 1,72 % |
nepamatuji se | 3 | 5,08 % | 1,29 % |
Invia | 3 | 5,08 % | 1,29 % |
nevím | 3 | 5,08 % | 1,29 % |
exim tours | 3 | 5,08 % | 1,29 % |
Fischer | 3 | 5,08 % | 1,29 % |
Čedok | 2 | 3,39 % | 0,86 % |
KM travel | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
České kormidlo | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
Viktoria | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
ostatní odpovědi | 35 | 59,32 % | 15,09 % |
4. V jakém roce byl zájezd pořízen?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2001 - 2012 | 59 | 100 % | 25,43 % |
5. Co bylo odlišné od skutečností uzavřených v cestovní smlouvě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ubytování | 34 | 57,63 % | 14,66 % |
platby za služby, které nebyly zahrnuty v ceně zájezdu | 11 | 18,64 % | 4,74 % |
stravování | 9 | 15,25 % | 3,88 % |
dopravní prostředek | 7 | 11,86 % | 3,02 % |
termín zahájení a ukončení zájezdu | 5 | 8,47 % | 2,16 % |
neseriozní jednání agentury | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
zdržené ubytování, zmatky | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
skutečnosti se od smlouvy nelišily, byli jsme pouze nespokojení | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
zavazadla zůstali v ČR | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
zpoždění letu | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
připlatili jsme si za služby, které neodpovídaly skutečnosti | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
měl tam být hotelový bazén,ten však byl opravován a nikde o tom nebylo psáno | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
popis, poloha a kvality hotelu neodpovidaly tomu, co ck nabizela | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
výše odstupného při zrušení zájezdu | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
Nic | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
chování delegátky | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
prekladatel nemluvil jazykem ktery byl sjednan | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
delegáty jsem za celý pobyt neviděl a neměl na ně kontakt | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
smlouva byla v pořádku | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
hotel u přístavu, takže moře bylo šílené | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
nedokončené spa | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
6. Zde můžete podrobněji popsat situaci, která způsobila vaši nespokojenost se zájezdem:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
(1) Egypt - delegátka nezajišťovala nabízené fakultativní zájezdy - v době, kdy měla takový zájezd doprovázet, trávila čas s přítelkyní. Po stížnosti ji cestovka vyřadila. (2) Kuba - delegátka plůnila pouze jednu povinnost: nabízela fakultativní zájezdy (v cenách, které byly o 1/3 vyšší než zájezdy nabízené místními cestovkami), při inkasování plateb zaokrouhlovala ceny v eurech, příp. dolarech nahoru s vysvětlením, že nemá drobné.
Byla jiná vybavenost pokojů - bez soc. zařízení, velmi hrozná doprava - stará karosa.
Destinace: Mallorca, v hotelu měla být klimatizace, místo toho tam byl na stropě ventilátor, který nefungoval spolehlivě, na recepci neuměli anglicky.
hotel měl mít 5 hvězd, skutečnost odpovídala 3.
hotel se dost lišil v porovnání s očekáváním; delegátka se na nás vykašlala a museli jsme si vše zařídit sami (ubytování, atd.)
Jiná vybavenost pokoje
Klamavá informace o kvalitě pláže v místě - v katalogu široká, prostorná a volná, v reálu úzká, přeplněná s nemožností umístit byť jediný ručník.
letadlo mělo spoždění, když jsme přijeli po půlnoci na hotel, tak jsme šli hned spát, měli jsme ale zaplacenou večeři a nikdo nám ji poté nechtěl nahradit
Měli jsme domluveno All inclusive, kde nám byly slibovány nápoje všeho druhu, zmrzliny, ovoce, zelenina, malé občerstvení. To vše měla být i na plážovém servisu a bohužel tomu tak nebylo.
Měli jsme objednané dva pokoje s výhledem na moře, místo toho jsme dostali jeden pokoj s balkonem a pohledem do keře a druhý pokoj byl ještě horší. Nakonec nám vnutili apartmán s příplatkem za 100 dolarů.
Místo ubytování v krásném hotelu u bazénu, jsme byli poslání do kutlochů, kde našimi nevítanými hosty byly především mravenci, hmyz a další breberky....Nerada vzpomínám.
naprosto nepřijatelné ubytování, špinavé, neuklizené, nevybavené.
Nemeli jsme na prvni den zajezdu pripravene pokoje, klice jsme dostali az v sest vecer a kdybychom se s bagazi proste nenacpali na silu do hospody tak by nam tam asi deset hodin mrzla venku, navic jsme si po ceste nemohli nakoupit, udajne nebyl cas, prestoze druha cestovka zastavovala cestou tam i zpet. Prestoze odjizdeli ze stejneho mista o vice nez hodinu pozdeji, stavili se na hodinove nakupy, dorazili ve stejny cas jako my. Byl to lyzarsky zajezd a tipoval bych, ze ten casovy rozdil jsme promrhali nekde na ceste ve svycarsku mimo dalnici.
Nepříjemný personál, nebyla slibovaná písčitá pláž
Nesmylsně brzký odjezd z hotelu a čekání celý den na letišti
Nikdy ne tak uplně věřit tomu co je na fotkách, ale přečíst si co nejvíce recenzí. Poněvadž když vás ubytují místo na hotelu v přízemních pokojích ( něco jako bungalovy) a to v uplně posledním, který končí u křižovatky že máte u vchodu do pokoje hlavní silnici a z druhé strany pokoje u "balkonu" hlavní silnici dle mého názoru není tak docela v pořádku. Pokoj hrůza od sousedů slyšet kadždý prd..., koupelna rezavá a když začalo pršet tak vzhledem k poloze pokoje jsme v něm měli docela potopu. Nojo asi si řekli mlaďasové tak je šoupnem tam kde je zrovna volno, ale nakonec jsme se dověděli že jsme na tom ještě docela dobře protože máme aspoň na čem spát.
Objednaný jsme měli 4hvězdičkový hotel, dostali jsme pokoj téměř ve sklepě s oknem do chodby, kde nešli otevřít ani dveře, protože tam vadila postel.
Po příjezdu na místo nebyla v našem hotelu rezervace.
po příletu do určeného letoviska jsme zjistili že naše zavazadla zůstali v Praze a to všem cestujícím co odlétali z Brna.
Průvodkyně hnala celý zájezd po milionu památek a viděli jsme opravdu všechno. Ale dohromady z toho nic nemám, protože si to člověk nevychutnal a zpětně mi to navíc hodně splývá.
Přesunuli mi zpáteční let o dva dny dopředu (letěla sem o dva dny dříve než jsem měla původně) a nedali mi o tom vědět, takže kdybych se sama nepodívala na internet 3 dny předtím, tak bych ho prošvihla - musela jsem se pak ujistit obtelefonováním (samozřejmě ze zahraničí, což jsou další náklady). Jen se mi ústně omluvili za případné těžkosti.
Připlatili jsme si za pokoj Superior, jelikož jsme jeli do Egyptu, tak jsme chtěli mít jistotu pěkného ubytování. Bohužel hotel o tom nic nevěděl a po dvoudenním dohadováním nám delegátka byla schopna zajistit lepší pokoj. Její snaha byla na základě námi sepsaného prohlášení, že cestovní kancelář není schopna splnit svoje závazky vyplývající z cestovní smlouvy.
Připlatili jsme si za výhled na moře. Avšak před apartmánem jsme měli několik stromů, takže jsme z výhledu na moře neměli vůbec nic, měli jsme pouze výhled na les.
Sjednany vylet do jeruzalema nebyl dle podminek. Jiny prekladatel ktery nemluvil jazykem jakym mel. Byl nerijemny..
ubytování - klamná informace
ubytování v jiném domě s jiným vybavením než bylo avizováno
v ramci hoteloveho komplexu 2 roznych kategorii sme boli namiesto 5* ubytovani v 4* casti, kde sme zaroven mali podstatne slabsi vyber jedal a pitia v ramci all inclusive
V roce 2010 řádně pojištěna ,nákup zájezdu v lednu pro r.2011 se již nepojistila to jsem zjistil v červnu,trestní oznámeno 5.10,2011 - nic se neděje
viz.bod 5
zájezd byl typu - přijedu do dané země a až tam se dozvím, který hotel mi bude přidělen, s tím, že je garantováno město a hotel přímo na pláž. Skončili jsme v jiném městě, v hotelu na kopci a s pláží několikset metrů daleko
7. Jakým způsobem jste řešil(a) nedostatky zájezdu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neřešil(a) jsem | 27 | 45,76 % | 11,64 % |
s cestovní kanceláří | 23 | 38,98 % | 9,91 % |
Jelikož nebyl žádný jiný vhodný pokoj tak jsme si připlatili za apartmán. | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
S CK a hotelem. | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
delegát | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
s delegátkou | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
telefonicky na vedení | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
byl jsem spokojen se zájezdem,tak jsem se nad tím povznesl | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
soudní cestou | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
s delegátem na místě | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
,,Domluvou'' přes recepci | 1 | 1,69 % | 0,43 % |
8. Byla vám kompenzována náhrada za nedodržení podmínek ve smlouvě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 9, ne → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 49 | 83,05 % | 21,12 % |
ano | 10 | 16,95 % | 4,31 % |
9. Jakým způsobem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vrácením jiné části peněz z ceny zájezdu | 4 | 40 % | 1,72 % |
Hotel nám na poslední čtyři dny dal adekvátní pokoj. CK zaplacením poplatků za telefon, co jsme kůli problému provolali z ČR + sleva na zájezdu. | 1 | 10 % | 0,43 % |
nahrazením apartmánu | 1 | 10 % | 0,43 % |
změna ubytování | 1 | 10 % | 0,43 % |
zajištění dopravy na pláž a výletem zdarma | 1 | 10 % | 0,43 % |
polopenze místo snídaní | 1 | 10 % | 0,43 % |
vrácením 10% z ceny zájezdu | 1 | 10 % | 0,43 % |
10. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 139 | 59,91 % | 59,91 % |
muž | 93 | 40,09 % | 40,09 % |
11. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-30 | 171 | 73,71 % | 73,71 % |
do 20 | 36 | 15,52 % | 15,52 % |
31-40 | 12 | 5,17 % | 5,17 % |
41-50 | 6 | 2,59 % | 2,59 % |
61 a více | 4 | 1,72 % | 1,72 % |
51-60 | 3 | 1,29 % | 1,29 % |
12. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské s maturitou | 164 | 70,69 % | 70,69 % |
vysokoškolské | 48 | 20,69 % | 20,69 % |
základní | 9 | 3,88 % | 3,88 % |
vyšší odborné | 8 | 3,45 % | 3,45 % |
středoškolské bez maturity | 3 | 1,29 % | 1,29 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.