Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
prosíme Vás o vyplnění dotazníku, který použijeme zpracování naší seminární práce, jejímž cílem bude vytvořit novou marketingovou strategii vybraného produktu.
Děkujeme za Váš čas!
Odpovědi respondentů
1. Pracujete v oblasti marketingu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 20, Ne → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
67
94,37 %
94,37 %
Ano
4
5,63 %
5,63 %
2. Pracujete Vy nebo někdo z Vaší rodiny ve společnosti Nestlé?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 20, Ne → otázka č. 3].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
67
100 %
94,37 %
3. Jaké znáte funkční bonbóny? (pozn.: bonbony s vitamíny a minerály a mentolové bonbony)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Halls
66
98,51 %
92,96 %
Tic Tac
66
98,51 %
92,96 %
Hašlerky
66
98,51 %
92,96 %
Mentos
63
94,03 %
88,73 %
Winterfresh Mints
49
73,13 %
69,01 %
Orbit drops
45
67,16 %
63,38 %
Anticol
44
65,67 %
61,97 %
Bonpari Vita
39
58,21 %
54,93 %
Airwaves drops
32
47,76 %
45,07 %
Verbena
6
8,96 %
8,45 %
5. Které z funkčních bonbónů uvedených výše jste již zkusili?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
všechny zaškrtnuté
3
4,48 %
4,23 %
všechny označené
3
4,48 %
4,23 %
Halls, Mentos, Tic Tac, Hašlerky
2
2,99 %
2,82 %
halls, anticol, tic tac, hašlerky
2
2,99 %
2,82 %
Halls, Mentos, Tic Tac, Bonpari Vita, Hašlerky
2
2,99 %
2,82 %
Halls, Hašlerky, Anticol
1
1,49 %
1,41 %
halls, tic tac, hašlerky
1
1,49 %
1,41 %
Halls, Winterfresh, Mentos, Tic Tac
1
1,49 %
1,41 %
Halls, Hašlerky, Tic Tac, Anticol
1
1,49 %
1,41 %
Halls, Menots, Tic Tac, Hašlerky
1
1,49 %
1,41 %
ostatní odpovědi
vsechny oznacene Ty zaškrtlé halls,mentos,winterfresh,hašlerky,tic tac hašlerky, tic tac, orbit drops, mentos Halls, Anticol, Airways, Mentos, Tic Tac, Hašlerky Halls,Anticol,Mentos,Tic Tac,Bonpari Vita,Hašlerk Winterfresh Mints, Orbit drops, Tic Tac, Hašlerky vsechny zaskrtnute Halls, Anticol Halls,Mentos, Hašlerky, Tic Tac všechny zašktrtnuté mentos Halls,Mentos, Anticol, Tic Tac Halls, Orbit drops, Mentos, Tic Tac, Hašlerky Halls, Orbot, Winterfresch halls, anticol, winterfresh, orbit, mentos, halls,anticol,orbit drops,mentos,tictac,hašlerky všechny kromě anticol a verbena Tic Tac, Hašlerky, Anticol mentos, halls, tic tac, hašlerky, bonpari vita Halls, Tic Tac, Mentos Halls, hašlerky,tic tac Halls,Tic Tac,Hašlerky,Mentos Halls Tic Tac, Halls Halls, Verbena, Mentos, Tic Tac, Hašlerky halls,hašlerky, tic tac, mentos až na Verbeny všechny Halls, Anticol, Mentos, Tic tac, Hašlerky a další Halls, Tic tac, Hašlerky, Bonpari všechny uvedné všechny až na verbenu tic tac, hašlerky. mentos, halls, orbit drops Halls, Anticol, Orbit drops, Mentos, Tic Tac, Hašl TicTac, Mentos, Hašlerky tic tac, hašlerky, mentos, halls skoro všechny hašlerky, anticol, halls, tic tac, mentos Tic Tac, Hašlerky, Mentos Halls, Airwaves, Winterfresh, Orbit, Mentos,TicTac vsetky všechny kromě bonbónů Verbena všechny co jsem označila Halls, Anticol, Wintefresh drops, Mentos, Tic Tac, tic tac, bonpai, hašlerky, mentos Halls,Mentos,Anticol,Tic Tac,Hašlerky halls, haslerky, tic tac, mentos halls, anticol, mentos, tic tac, hašlerky Halls, Anticol, Oribit drops, Mentos, Tic Tac, Haš všechny označené jako, že je znám
50
74,63 %
70,42 %
6. Znáte ANTICOL?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 7, Ne → otázka č. 20].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
44
65,67 %
61,97 %
Ne
23
34,33 %
32,39 %
7. Jak často kupujete ANTICOL?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Jednou jsem ho zkusil/a a už jsem si ho znovu nekoupil/a → otázka č. 8, Týdně → otázka č. 8, Měsíčně → otázka č. 8, 1x za půl roku → otázka č. 8, Méně než jednkrát za půl roku → otázka č. 8, Nikdy → otázka č. 20].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně než jednkrát za půl roku
16
36,36 %
22,54 %
1x za půl roku
11
25 %
15,49 %
Nikdy
10
22,73 %
14,08 %
Jednou jsem ho zkusil/a a už jsem si ho znovu nekoupil/a
4
9,09 %
5,63 %
Měsíčně
3
6,82 %
4,23 %
8. Z jakého důvodu ho kupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nachlazení
30
88,24 %
42,25 %
Svěží dech
6
17,65 %
8,45 %
Chuť
5
14,71 %
7,04 %
9. Jak jste se o něm dozvěděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Náhodná koupě
16
47,06 %
22,54 %
Reklama
11
32,35 %
15,49 %
Na doporučení známých / rodiny
7
20,59 %
9,86 %
10. Jaká se Vám zdá chuť?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dobrá
20
58,82 %
28,17 %
Velmi dobrá
7
20,59 %
9,86 %
Neutrální
6
17,65 %
8,45 %
Nepříliš dobrá
1
2,94 %
1,41 %
11. Jaká se Vám zdá cena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Průměrná
28
82,35 %
39,44 %
Výšší
6
17,65 %
8,45 %
12. Jak se Vám líbí design?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Multimediální soubory v této otázce:
Výborný
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dobrý
19
55,88 %
26,76 %
Velmi dobrý
8
23,53 %
11,27 %
Výborný
6
17,65 %
8,45 %
Ne moc dobrý
1
2,94 %
1,41 %
13. Jak jste spokojeni s výberem příchutí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše spokojen
22
64,71 %
30,99 %
Je mi to jedno
9
26,47 %
12,68 %
Velmi spokojen
2
5,88 %
2,82 %
Spše nespokojen
1
2,94 %
1,41 %
14. Chybí Vám nějaká příchuť?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 15, Ne → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
31
91,18 %
43,66 %
Ano
3
8,82 %
4,23 %
15. Jaká?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
čokoládová
Meloun
Borůvka
zeleny caj, malina...
16. Pociťujete výhody oproti konkurenčním výrobkům?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 17, Ne → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
28
82,35 %
39,44 %
Ano
6
17,65 %
8,45 %
17. Jakou?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Efektivněji ,,na chvilku" uvolní dýchání při nachlazení a bolení v krku (oproti ostatním vyzkoušeným).
Funguje lépe, než ostatní
je dost v povedomi
nápň uvnitř
opravdu ucinkuje
příjemnější chuť
18. Všimli jste si nějaké reklamní akce spojené s anticolem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 19, Ne → otázka č. 20].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
30
88,24 %
42,25 %
Ano
4
11,76 %
5,63 %
19. Jaké a kde?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
televize - spot
televizní reklama
v časopise
v televizi , anticol protáhne váš nos
20. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
48
73,85 %
67,61 %
Muž
17
26,15 %
23,94 %
21. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 - 26
48
73,85 %
67,61 %
27 - 46
11
16,92 %
15,49 %
47 - 64
6
9,23 %
8,45 %
22. Dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské
32
49,23 %
45,07 %
Střední s maturitou
32
49,23 %
45,07 %
Střední s výučním listem
1
1,54 %
1,41 %
23. Z jakého jste kraje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hlavní města Praha
27
41,54 %
38,03 %
Středočeský
19
29,23 %
26,76 %
Moravskoslezský
8
12,31 %
11,27 %
Jihočeský
3
4,62 %
4,23 %
Pardubický
3
4,62 %
4,23 %
Jihomoravský
2
3,08 %
2,82 %
Zlínský
1
1,54 %
1,41 %
Královehradecký
1
1,54 %
1,41 %
Olomoucký
1
1,54 %
1,41 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nachlazení na otázku 8. Z jakého důvodu ho kupujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Pociťujete výhody oproti konkurenčním výrobkům?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrý na otázku 12. Jak se Vám líbí design?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Průměrná na otázku 11. Jaká se Vám zdá cena?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pracujete v oblasti marketingu?
2. Pracujete Vy nebo někdo z Vaší rodiny ve společnosti Nestlé?
4. Jaké funkční bonbony z nabídky znáte?
6. Znáte ANTICOL?
7. Jak často kupujete ANTICOL?
8. Z jakého důvodu ho kupujete?
9. Jak jste se o něm dozvěděli?
10. Jaká se Vám zdá chuť?
11. Jaká se Vám zdá cena?
12. Jak se Vám líbí design?
13. Jak jste spokojeni s výberem příchutí?
14. Chybí Vám nějaká příchuť?
16. Pociťujete výhody oproti konkurenčním výrobkům?
18. Všimli jste si nějaké reklamní akce spojené s anticolem?
20. Pohlaví
21. Věk
22. Dosažené vzdělání
23. Z jakého jste kraje?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pracujete v oblasti marketingu?
2. Pracujete Vy nebo někdo z Vaší rodiny ve společnosti Nestlé?
4. Jaké funkční bonbony z nabídky znáte?
6. Znáte ANTICOL?
7. Jak často kupujete ANTICOL?
8. Z jakého důvodu ho kupujete?
9. Jak jste se o něm dozvěděli?
10. Jaká se Vám zdá chuť?
11. Jaká se Vám zdá cena?
12. Jak se Vám líbí design?
13. Jak jste spokojeni s výberem příchutí?
14. Chybí Vám nějaká příchuť?
16. Pociťujete výhody oproti konkurenčním výrobkům?
18. Všimli jste si nějaké reklamní akce spojené s anticolem?
20. Pohlaví
21. Věk
22. Dosažené vzdělání
23. Z jakého jste kraje?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.