Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nestlé - Anticol

Nestlé - Anticol

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika Heřmánková
Šetření:15. 04. 2010 - 20. 04. 2010
Počet respondentů:71
Počet otázek (max/průměr):23 / 14.49
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Ahoj,

prosíme Vás o vyplnění dotazníku, který použijeme zpracování naší seminární práce, jejímž cílem bude vytvořit novou marketingovou strategii vybraného produktu. 

Děkujeme za Váš čas!

 

Odpovědi respondentů

1. Pracujete v oblasti marketingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 20, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6794,37 %94,37 %  
Ano 45,63 %5,63 %  

Graf

2. Pracujete Vy nebo někdo z Vaší rodiny ve společnosti Nestlé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 20, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne67100 %94,37 %  

Graf

3. Jaké znáte funkční bonbóny? (pozn.: bonbony s vitamíny a minerály a mentolové bonbony)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
halls57,46 %7,04 %  
Halls, Tic Tac34,48 %4,23 %  
bonpari22,99 %2,82 %  
anticol22,99 %2,82 %  
Tic tac22,99 %2,82 %  
Hašlerky22,99 %2,82 %  
Halls, Anticol, Hašlerky11,49 %1,41 %  
-11,49 %1,41 %  
Halls, Mentos11,49 %1,41 %  
Halls, Starburst, Klokanky, Hašlerky, Bonpari11,49 %1,41 %  
ostatní odpovědi Hals, Anticol, Vitacit, Mentos, Hašlerky, Klokanky
vetrovky, halls, hašlerky, haribo, mentos, orbit
Pectolete, Vitastar
mentos,halls,tictac
vitamínové bonbony, bonbony proti kašli...
Halls, Hašlerky, Bonpari
Anticol, Halls, Hašlerky, Klokánky, Tic Tac
neznam
mentolove, s vitaminy
Halls, Mentos, Hašlerky
hašlerky, halls, mentos, mimm2
halls,mentos, fishermans(nebo tak nějak),tic tac,h
Halls, Fisherman's Friend, Hašlerky, Klokanky :-)
hašlerky, halls, mentos
anticol,halls,mentos, polo,antiperle,tictac
čokoládové, mentolové, ovocné, gumové
Beskydky
halls, tic tac, mentos,
ano
bonbony s vitaminy a minerály, mentolové bonbony
Halls,Tic Tac
Halls, Hašlerky
Verbena
Halls,Antikol, Bompari, Mentos, Hašlerky
Halls, Anticol, Tic tac, Klokanky, Hašlerky
Halls, Tic tac, Hašlerky, Bonpari
lehce
anticol, hals, tictac
Mentos, Bonpari, Hašlerky, Tic Tac
TicTac, Beskydky, Sněhulky
anticol, septolete, halls
halls, tic tac, anticol, hašlerky
Energit
Anticol, Haslerky, Mullerove pastilky, Verbena...
halls, anticol, mentos
hašlerky, mentolky, halls, anticol
mentol
Anticol, Halls, Pectol
nimm2
halls, bonpari
mentos, bon pari, tic tac,
Halls,Mentos,Anticol,Tic Tac,Hašlerky
mentolky
nevybavuju si
Mentos, Bonpari Vita, Orbit Drops, Hašlerky...
Mentos, Hašlerky, Tic Tac
Halls, Anticol, Propolki
4770,15 %66,2 % 

Graf

4. Jaké funkční bonbony z nabídky znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Halls6698,51 %92,96 %  
Tic Tac6698,51 %92,96 %  
Hašlerky6698,51 %92,96 %  
Mentos6394,03 %88,73 %  
Winterfresh Mints4973,13 %69,01 %  
Orbit drops4567,16 %63,38 %  
Anticol4465,67 %61,97 %  
Bonpari Vita3958,21 %54,93 %  
Airwaves drops3247,76 %45,07 %  
Verbena68,96 %8,45 %  

Graf

5. Které z funkčních bonbónů uvedených výše jste již zkusili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
všechny zaškrtnuté34,48 %4,23 %  
všechny označené34,48 %4,23 %  
Halls, Mentos, Tic Tac, Hašlerky22,99 %2,82 %  
halls, anticol, tic tac, hašlerky22,99 %2,82 %  
Halls, Mentos, Tic Tac, Bonpari Vita, Hašlerky22,99 %2,82 %  
Halls, Hašlerky, Anticol11,49 %1,41 %  
halls, tic tac, hašlerky11,49 %1,41 %  
Halls, Winterfresh, Mentos, Tic Tac11,49 %1,41 %  
Halls, Hašlerky, Tic Tac, Anticol11,49 %1,41 %  
Halls, Menots, Tic Tac, Hašlerky11,49 %1,41 %  
ostatní odpovědi vsechny oznacene
Ty zaškrtlé
halls,mentos,winterfresh,hašlerky,tic tac
hašlerky, tic tac, orbit drops, mentos
Halls, Anticol, Airways, Mentos, Tic Tac, Hašlerky
Halls,Anticol,Mentos,Tic Tac,Bonpari Vita,Hašlerk
Winterfresh Mints, Orbit drops, Tic Tac, Hašlerky
vsechny zaskrtnute
Halls, Anticol
Halls,Mentos, Hašlerky, Tic Tac
všechny zašktrtnuté
mentos
Halls,Mentos, Anticol, Tic Tac
Halls, Orbit drops, Mentos, Tic Tac, Hašlerky
Halls, Orbot, Winterfresch
halls, anticol, winterfresh, orbit, mentos,
halls,anticol,orbit drops,mentos,tictac,hašlerky
všechny kromě anticol a verbena
Tic Tac, Hašlerky, Anticol
mentos, halls, tic tac, hašlerky, bonpari vita
Halls, Tic Tac, Mentos
Halls, hašlerky,tic tac
Halls,Tic Tac,Hašlerky,Mentos
Halls
Tic Tac, Halls
Halls, Verbena, Mentos, Tic Tac, Hašlerky
halls,hašlerky, tic tac, mentos
až na Verbeny všechny
Halls, Anticol, Mentos, Tic tac, Hašlerky a další
Halls, Tic tac, Hašlerky, Bonpari
všechny uvedné
všechny až na verbenu
tic tac, hašlerky. mentos, halls, orbit drops
Halls, Anticol, Orbit drops, Mentos, Tic Tac, Hašl
TicTac, Mentos, Hašlerky
tic tac, hašlerky, mentos, halls
skoro všechny
hašlerky, anticol, halls, tic tac, mentos
Tic Tac, Hašlerky, Mentos
Halls, Airwaves, Winterfresh, Orbit, Mentos,TicTac
vsetky
všechny kromě bonbónů Verbena
všechny co jsem označila
Halls, Anticol, Wintefresh drops, Mentos, Tic Tac,
tic tac, bonpai, hašlerky, mentos
Halls,Mentos,Anticol,Tic Tac,Hašlerky
halls, haslerky, tic tac, mentos
halls, anticol, mentos, tic tac, hašlerky
Halls, Anticol, Oribit drops, Mentos, Tic Tac, Haš
všechny označené jako, že je znám
5074,63 %70,42 % 

Graf

6. Znáte ANTICOL?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4465,67 %61,97 %  
Ne2334,33 %32,39 %  

Graf

7. Jak často kupujete ANTICOL?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Jednou jsem ho zkusil/a a už jsem si ho znovu nekoupil/aotázka č. 8, Týdněotázka č. 8, Měsíčněotázka č. 8, 1x za půl rokuotázka č. 8, Méně než jednkrát za půl rokuotázka č. 8, Nikdyotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než jednkrát za půl roku 1636,36 %22,54 %  
1x za půl roku1125 %15,49 %  
Nikdy1022,73 %14,08 %  
Jednou jsem ho zkusil/a a už jsem si ho znovu nekoupil/a49,09 %5,63 %  
Měsíčně36,82 %4,23 %  

Graf

8. Z jakého důvodu ho kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nachlazení3088,24 %42,25 %  
Svěží dech617,65 %8,45 %  
Chuť514,71 %7,04 %  

Graf

9. Jak jste se o něm dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Náhodná koupě1647,06 %22,54 %  
Reklama1132,35 %15,49 %  
Na doporučení známých / rodiny720,59 %9,86 %  

Graf

10. Jaká se Vám zdá chuť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrá2058,82 %28,17 %  
Velmi dobrá720,59 %9,86 %  
Neutrální617,65 %8,45 %  
Nepříliš dobrá12,94 %1,41 %  

Graf

11. Jaká se Vám zdá cena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Průměrná2882,35 %39,44 %  
Výšší617,65 %8,45 %  

Graf

12. Jak se Vám líbí design?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Výborný

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrý1955,88 %26,76 %  
Velmi dobrý823,53 %11,27 %  
Výborný617,65 %8,45 %  
Ne moc dobrý12,94 %1,41 %  

Graf

13. Jak jste spokojeni s výberem příchutí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen2264,71 %30,99 %  
Je mi to jedno926,47 %12,68 %  
Velmi spokojen25,88 %2,82 %  
Spše nespokojen12,94 %1,41 %  

Graf

14. Chybí Vám nějaká příchuť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3191,18 %43,66 %  
Ano38,82 %4,23 %  

Graf

15. Jaká?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

čokoládová

Meloun Borůvka

zeleny caj, malina...

16. Pociťujete výhody oproti konkurenčním výrobkům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2882,35 %39,44 %  
Ano617,65 %8,45 %  

Graf

17. Jakou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Efektivněji ,,na chvilku" uvolní dýchání při nachlazení a bolení v krku (oproti ostatním vyzkoušeným).

Funguje lépe, než ostatní

je dost v povedomi

nápň uvnitř

opravdu ucinkuje

příjemnější chuť

18. Všimli jste si nějaké reklamní akce spojené s anticolem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 19, Neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3088,24 %42,25 %  
Ano411,76 %5,63 %  

Graf

19. Jaké a kde?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

televize - spot

televizní reklama

v časopise

v televizi , anticol protáhne váš nos

20. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4873,85 %67,61 %  
Muž1726,15 %23,94 %  

Graf

21. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 264873,85 %67,61 %  
27 - 46 1116,92 %15,49 %  
47 - 6469,23 %8,45 %  

Graf

22. Dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské3249,23 %45,07 %  
Střední s maturitou3249,23 %45,07 %  
Střední s výučním listem11,54 %1,41 %  

Graf

23. Z jakého jste kraje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní města Praha2741,54 %38,03 %  
Středočeský1929,23 %26,76 %  
Moravskoslezský812,31 %11,27 %  
Jihočeský34,62 %4,23 %  
Pardubický34,62 %4,23 %  
Jihomoravský23,08 %2,82 %  
Zlínský11,54 %1,41 %  
Královehradecký11,54 %1,41 %  
Olomoucký11,54 %1,41 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jaké funkční bonbony z nabídky znáte?

  • odpověď Anticol:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za půl roku na otázku 7. Jak často kupujete ANTICOL?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než jednkrát za půl roku na otázku 7. Jak často kupujete ANTICOL?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nachlazení na otázku 8. Z jakého důvodu ho kupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Náhodná koupě na otázku 9. Jak jste se o něm dozvěděli?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše spokojen na otázku 13. Jak jste spokojeni s výberem příchutí?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Znáte ANTICOL?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá na otázku 10. Jaká se Vám zdá chuť?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Chybí Vám nějaká příchuť?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Všimli jste si nějaké reklamní akce spojené s anticolem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Pociťujete výhody oproti konkurenčním výrobkům?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Průměrná na otázku 11. Jaká se Vám zdá cena?
  • odpověď Orbit drops:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Airwaves drops na otázku 4. Jaké funkční bonbony z nabídky znáte?

6. Znáte ANTICOL?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za půl roku na otázku 7. Jak často kupujete ANTICOL?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než jednkrát za půl roku na otázku 7. Jak často kupujete ANTICOL?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nachlazení na otázku 8. Z jakého důvodu ho kupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Náhodná koupě na otázku 9. Jak jste se o něm dozvěděli?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá na otázku 10. Jaká se Vám zdá chuť?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Průměrná na otázku 11. Jaká se Vám zdá cena?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrý na otázku 12. Jak se Vám líbí design?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 13. Jak jste spokojeni s výberem příchutí?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše spokojen na otázku 13. Jak jste spokojeni s výberem příchutí?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Chybí Vám nějaká příchuť?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Pociťujete výhody oproti konkurenčním výrobkům?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Všimli jste si nějaké reklamní akce spojené s anticolem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Anticol na otázku 4. Jaké funkční bonbony z nabídky znáte?

8. Z jakého důvodu ho kupujete?

  • odpověď Nachlazení:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za půl roku na otázku 7. Jak často kupujete ANTICOL?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Náhodná koupě na otázku 9. Jak jste se o něm dozvěděli?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než jednkrát za půl roku na otázku 7. Jak často kupujete ANTICOL?

11. Jaká se Vám zdá cena?

  • odpověď Průměrná:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za půl roku na otázku 7. Jak často kupujete ANTICOL?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše spokojen na otázku 13. Jak jste spokojeni s výberem příchutí?

13. Jak jste spokojeni s výberem příchutí?

  • odpověď Spíše spokojen:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za půl roku na otázku 7. Jak často kupujete ANTICOL?

14. Chybí Vám nějaká příchuť?

  • odpověď Ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Náhodná koupě na otázku 9. Jak jste se o něm dozvěděli?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 13. Jak jste spokojeni s výberem příchutí?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Pociťujete výhody oproti konkurenčním výrobkům?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Všimli jste si nějaké reklamní akce spojené s anticolem?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než jednkrát za půl roku na otázku 7. Jak často kupujete ANTICOL?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nachlazení na otázku 8. Z jakého důvodu ho kupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá na otázku 10. Jaká se Vám zdá chuť?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrý na otázku 12. Jak se Vám líbí design?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Průměrná na otázku 11. Jaká se Vám zdá cena?

16. Pociťujete výhody oproti konkurenčním výrobkům?

  • odpověď Ne:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Náhodná koupě na otázku 9. Jak jste se o něm dozvěděli?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 13. Jak jste spokojeni s výberem příchutí?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrý na otázku 12. Jak se Vám líbí design?

18. Všimli jste si nějaké reklamní akce spojené s anticolem?

  • odpověď Ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než jednkrát za půl roku na otázku 7. Jak často kupujete ANTICOL?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Náhodná koupě na otázku 9. Jak jste se o něm dozvěděli?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Chybí Vám nějaká příchuť?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nachlazení na otázku 8. Z jakého důvodu ho kupujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Pociťujete výhody oproti konkurenčním výrobkům?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrý na otázku 12. Jak se Vám líbí design?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Průměrná na otázku 11. Jaká se Vám zdá cena?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete v oblasti marketingu?

2. Pracujete Vy nebo někdo z Vaší rodiny ve společnosti Nestlé?

4. Jaké funkční bonbony z nabídky znáte?

6. Znáte ANTICOL?

7. Jak často kupujete ANTICOL?

8. Z jakého důvodu ho kupujete?

9. Jak jste se o něm dozvěděli?

10. Jaká se Vám zdá chuť?

11. Jaká se Vám zdá cena?

12. Jak se Vám líbí design?

13. Jak jste spokojeni s výberem příchutí?

14. Chybí Vám nějaká příchuť?

16. Pociťujete výhody oproti konkurenčním výrobkům?

18. Všimli jste si nějaké reklamní akce spojené s anticolem?

20. Pohlaví

21. Věk

22. Dosažené vzdělání

23. Z jakého jste kraje?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete v oblasti marketingu?

2. Pracujete Vy nebo někdo z Vaší rodiny ve společnosti Nestlé?

4. Jaké funkční bonbony z nabídky znáte?

6. Znáte ANTICOL?

7. Jak často kupujete ANTICOL?

8. Z jakého důvodu ho kupujete?

9. Jak jste se o něm dozvěděli?

10. Jaká se Vám zdá chuť?

11. Jaká se Vám zdá cena?

12. Jak se Vám líbí design?

13. Jak jste spokojeni s výberem příchutí?

14. Chybí Vám nějaká příchuť?

16. Pociťujete výhody oproti konkurenčním výrobkům?

18. Všimli jste si nějaké reklamní akce spojené s anticolem?

20. Pohlaví

21. Věk

22. Dosažené vzdělání

23. Z jakého jste kraje?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Heřmánková, M.Nestlé - Anticol (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://nestle-anticol.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.