Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Netradiční kreativní formy reklamních ploch

Netradiční kreativní formy reklamních ploch

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nela Sedlmaierová
Šetření:21. 03. 2011 - 25. 03. 2011
Počet respondentů:71
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, hezký večer, ahoj :D

prosím o vyplnění krátkého anonymního dotazníku. Průzkum poslouží jako praktická část k mé bakalářské práci...

 

Odpovědi respondentů

1. Jaký si myslíte, že mají lidé vztah k reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obtěžuje je3346,48 %46,48 %  
nevadí jim3042,25 %42,25 %  
mají ji rádi811,27 %11,27 %  

Graf

2. S jakým druhem reklamy se setkáváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televizní (reklama v televizi)3143,66 %43,66 %  
internetová (reklama na internetu)2028,17 %28,17 %  
plošná (billboardy, polepy dopravních prostředků,..)1825,35 %25,35 %  
tisková (reklama v novinách a časopisech)11,41 %1,41 %  
rozhlasová (reklama v rádiu)11,41 %1,41 %  

Graf

3. Myslíte si, že lidé nakupují na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5476,06 %76,06 %  
nevím1014,08 %14,08 %  
ne79,86 %9,86 %  

Graf

4. Vnímáte reklamní plochy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vnímám3853,52 %53,52 %  
občas nějakou postřehnu3245,07 %45,07 %  
nevnímám11,41 %1,41 %  

Graf

5. Mediální kreativita je využití tradičního média kreativní formou. Např.: přesahující billboard přes svůj rám, připevnění předmětu k reklamní ploše. Věděli jste co jsi pod tímto pojmem představit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4867,61 %67,61 %  
ne2332,39 %32,39 %  

Graf

6. Vidíte dopravní prostředek celý polepený reklamou:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno3042,25 %42,25 %  
přijde mi to zajímavé, dopravní prostředek "oživá"2940,85 %40,85 %  
vadí mi to, div by nedali reklamu i na mě912,68 %12,68 %  
nelíbí se mi to, reklama by měla být jen na malé ploše34,23 %4,23 %  

Graf

7. Jak na Vás působí podlahová reklama, se kterou se setkáváte v metru, obchodě či na ulici?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas mě zaujme formou (např.: 3D provedení)3042,25 %42,25 %  
občas mě zaujme obsahem1723,94 %23,94 %  
nevšímám si jí1521,13 %21,13 %  
všímám si jí912,68 %12,68 %  

Graf

8. Vzpomenete si na nějakou plošnou reklamu podanou kreativní formou? Jmenujte:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

Auto KIA

Billboard Mattoni ve tvaru orla

cokoliv se může pokazit, pokazí sssssssssssss....

česká spořitelna bezpečnost vkladů, symbol folie přelepené přes logo české spořitelny

http://uaddit.com/discussions/showthread.php?t=642

kačenky pro charitu od 02 v metru

Kooperativa na konci Štefánikova mostu,panelák u jižní spojky

matonni orel,

mattoni

MATTONI - billboard ve tvaru orla

momentálně žádná

Myslím, že HUSKY mě zimní bilboard s reklamou na nějaké boty, které přesahovaly rám..

na automobil

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne, protoze hulim moc jointu

nějaký panák myje billboard, ale nevím na co to je....

nevim

nevím

nevím

nevzpomenu

Nevzpomenu

nevzpomenu

nevzpomenu

nevzpomenu si

nevzpomínám si

nevzpomínám si

nevzpomínám si

nokia 97 přesah billboardu

o2 nadace- gumové žluté kačenky v city lightech na zastávkách (místo klasického letáku)

od operátorů Vodafone, T-mobile, O2

pedigree -polepene tramvaje. je priserna a to krmivo bych psovi nedala

Přečuhující láhev piva Radegast nealko na billboardech

Převážně internetové reklamy se zabudovanou interaktivitou přímo v reklamním banneru. Naopak obtěžující jsou ty, co toto předstírají (falešná tlačítka v reklamách atd.)

Reklam je všude plno, tak už to ani nevnímám.

reklama na billboardu na posuvná vrata - vrata se tam pohybovala

reklama na MINI COOPER http://www.0101.cz/files/galerie/76_b.jpg

reklama na nějakou pojišťovnu, kde visí dělník a je u toho přeházenejma písmenkama, život je ..... už si nevzpomínám, reklama mě moc nezajímá

reklama na plachtě nákladních tahačů, třeba s piven, nebo srandovní jsou reklamy na pouličních automatech s pitím, kde třeba na boku je obraz jak žena vaří kafe a lije ho do kelínku, který si pak vezmeme

reklama na pracky ...s rozvesenym realnym pradlem

se slonem na tiskárnu - nadrozměrné tisky

stopy na podlaze vedoucí do obchodu s obuví

Škoda Auto

taková ta reklama na začatku Revoluční ,asi nějaká spořitelna/pojištovna....jsou tam vyobrazený týpci na lešení jak blbě napsali nějaké slovo

tEĎ BOHŮŽEL NE

už nevím na jaký výrobek ta reklama byla, ale atrapy dynamitových patron s dráty rozbušek umístěné po Praze

V ČR sotva...

v poslední době si nevybavím nic zajímavého

vlastně si ani tak honem nedovedu vzpomenout... snad se mi líbily reklamy na Heineken

Vodafone

vodafone

Vodafone - obalení zastávek, sloupů apod. folií

Volný.cz posprejoval chodníky Vodafone přidělal parohy na billboardy konkurence

vtipná reklama bývá v podchodu k Dolnímu nádraží v Karlových Varech. Autory jsou studenti střední průmyslové školy keramické

vzpominam jen na T-Mobile s tema jejich "pevnost dobita" billboardama. Sice nebyly hezky, ale kreativni docela jo..

Zrovna si nevybavím žádnou, natož kreativní..=)

9. Až bude v budoucnu billboard schopný rozpoznat, kdo před ním stojí a tím změnit své reklamní sdělení podle cílové skupiny. Jak si myslíte, že se to bude lidem líbit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přivítají to2940,85 %40,85 %  
bude jim to jedno2433,8 %33,8 %  
bude jim to vadit1825,35 %25,35 %  

Graf

10. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4461,97 %61,97 %  
muž2738,03 %38,03 %  

Graf

11. Váš věk je v rozmezí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 254664,79 %64,79 %  
26 - 402129,58 %29,58 %  
41 - 5545,63 %5,63 %  

Graf

12. Vaše nejvyšší doposud dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola5171,83 %71,83 %  
Vysoká škola nebo Vyšší odborná škola1723,94 %23,94 %  
Základní škola22,82 %2,82 %  
Vyučený/á11,41 %1,41 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký si myslíte, že mají lidé vztah k reklamě?

2. S jakým druhem reklamy se setkáváte nejčastěji?

3. Myslíte si, že lidé nakupují na základě reklamy?

4. Vnímáte reklamní plochy?

5. Mediální kreativita je využití tradičního média kreativní formou. Např.: přesahující billboard přes svůj rám, připevnění předmětu k reklamní ploše. Věděli jste co jsi pod tímto pojmem představit?

6. Vidíte dopravní prostředek celý polepený reklamou:

7. Jak na Vás působí podlahová reklama, se kterou se setkáváte v metru, obchodě či na ulici?

8. Vzpomenete si na nějakou plošnou reklamu podanou kreativní formou? Jmenujte:

9. Až bude v budoucnu billboard schopný rozpoznat, kdo před ním stojí a tím změnit své reklamní sdělení podle cílové skupiny. Jak si myslíte, že se to bude lidem líbit?

10. Jste:

11. Váš věk je v rozmezí:

12. Vaše nejvyšší doposud dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký si myslíte, že mají lidé vztah k reklamě?

2. S jakým druhem reklamy se setkáváte nejčastěji?

3. Myslíte si, že lidé nakupují na základě reklamy?

4. Vnímáte reklamní plochy?

5. Mediální kreativita je využití tradičního média kreativní formou. Např.: přesahující billboard přes svůj rám, připevnění předmětu k reklamní ploše. Věděli jste co jsi pod tímto pojmem představit?

6. Vidíte dopravní prostředek celý polepený reklamou:

7. Jak na Vás působí podlahová reklama, se kterou se setkáváte v metru, obchodě či na ulici?

8. Vzpomenete si na nějakou plošnou reklamu podanou kreativní formou? Jmenujte:

9. Až bude v budoucnu billboard schopný rozpoznat, kdo před ním stojí a tím změnit své reklamní sdělení podle cílové skupiny. Jak si myslíte, že se to bude lidem líbit?

10. Jste:

11. Váš věk je v rozmezí:

12. Vaše nejvyšší doposud dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sedlmaierová, N.Netradiční kreativní formy reklamních ploch (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://netradicni-kreativni-formy-r.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.