Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Netradiční kreativní formy reklamních ploch
Netradiční kreativní formy reklamních ploch
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Nela Sedlmaierová |
---|---|
Šetření: | 21. 03. 2011 - 25. 03. 2011 |
Počet respondentů: | 71 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 12 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 79,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:18 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, hezký večer, ahoj :D
prosím o vyplnění krátkého anonymního dotazníku. Průzkum poslouží jako praktická část k mé bakalářské práci...
Odpovědi respondentů
1. Jaký si myslíte, že mají lidé vztah k reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
obtěžuje je | 33 | 46,48 % | 46,48 % |
nevadí jim | 30 | 42,25 % | 42,25 % |
mají ji rádi | 8 | 11,27 % | 11,27 % |
2. S jakým druhem reklamy se setkáváte nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televizní (reklama v televizi) | 31 | 43,66 % | 43,66 % |
internetová (reklama na internetu) | 20 | 28,17 % | 28,17 % |
plošná (billboardy, polepy dopravních prostředků,..) | 18 | 25,35 % | 25,35 % |
tisková (reklama v novinách a časopisech) | 1 | 1,41 % | 1,41 % |
rozhlasová (reklama v rádiu) | 1 | 1,41 % | 1,41 % |
3. Myslíte si, že lidé nakupují na základě reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 54 | 76,06 % | 76,06 % |
nevím | 10 | 14,08 % | 14,08 % |
ne | 7 | 9,86 % | 9,86 % |
4. Vnímáte reklamní plochy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vnímám | 38 | 53,52 % | 53,52 % |
občas nějakou postřehnu | 32 | 45,07 % | 45,07 % |
nevnímám | 1 | 1,41 % | 1,41 % |
5. Mediální kreativita je využití tradičního média kreativní formou. Např.: přesahující billboard přes svůj rám, připevnění předmětu k reklamní ploše. Věděli jste co jsi pod tímto pojmem představit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 48 | 67,61 % | 67,61 % |
ne | 23 | 32,39 % | 32,39 % |
6. Vidíte dopravní prostředek celý polepený reklamou:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
je mi to jedno | 30 | 42,25 % | 42,25 % |
přijde mi to zajímavé, dopravní prostředek "oživá" | 29 | 40,85 % | 40,85 % |
vadí mi to, div by nedali reklamu i na mě | 9 | 12,68 % | 12,68 % |
nelíbí se mi to, reklama by měla být jen na malé ploše | 3 | 4,23 % | 4,23 % |
7. Jak na Vás působí podlahová reklama, se kterou se setkáváte v metru, obchodě či na ulici?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas mě zaujme formou (např.: 3D provedení) | 30 | 42,25 % | 42,25 % |
občas mě zaujme obsahem | 17 | 23,94 % | 23,94 % |
nevšímám si jí | 15 | 21,13 % | 21,13 % |
všímám si jí | 9 | 12,68 % | 12,68 % |
8. Vzpomenete si na nějakou plošnou reklamu podanou kreativní formou? Jmenujte:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
...
Auto KIA
Billboard Mattoni ve tvaru orla
cokoliv se může pokazit, pokazí sssssssssssss....
česká spořitelna bezpečnost vkladů, symbol folie přelepené přes logo české spořitelny
http://uaddit.com/discussions/showthread.php?t=642
kačenky pro charitu od 02 v metru
Kooperativa na konci Štefánikova mostu,panelák u jižní spojky
matonni orel,
mattoni
MATTONI - billboard ve tvaru orla
momentálně žádná
Myslím, že HUSKY mě zimní bilboard s reklamou na nějaké boty, které přesahovaly rám..
na automobil
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne, protoze hulim moc jointu
nějaký panák myje billboard, ale nevím na co to je....
nevim
nevím
nevím
nevzpomenu
Nevzpomenu
nevzpomenu
nevzpomenu
nevzpomenu si
nevzpomínám si
nevzpomínám si
nevzpomínám si
nokia 97 přesah billboardu
o2 nadace- gumové žluté kačenky v city lightech na zastávkách (místo klasického letáku)
od operátorů Vodafone, T-mobile, O2
pedigree -polepene tramvaje. je priserna a to krmivo bych psovi nedala
Přečuhující láhev piva Radegast nealko na billboardech
Převážně internetové reklamy se zabudovanou interaktivitou přímo v reklamním banneru. Naopak obtěžující jsou ty, co toto předstírají (falešná tlačítka v reklamách atd.)
Reklam je všude plno, tak už to ani nevnímám.
reklama na billboardu na posuvná vrata - vrata se tam pohybovala
reklama na MINI COOPER http://www.0101.cz/files/galerie/76_b.jpg
reklama na nějakou pojišťovnu, kde visí dělník a je u toho přeházenejma písmenkama, život je ..... už si nevzpomínám, reklama mě moc nezajímá
reklama na plachtě nákladních tahačů, třeba s piven, nebo srandovní jsou reklamy na pouličních automatech s pitím, kde třeba na boku je obraz jak žena vaří kafe a lije ho do kelínku, který si pak vezmeme
reklama na pracky ...s rozvesenym realnym pradlem
se slonem na tiskárnu - nadrozměrné tisky
stopy na podlaze vedoucí do obchodu s obuví
Škoda Auto
taková ta reklama na začatku Revoluční ,asi nějaká spořitelna/pojištovna....jsou tam vyobrazený týpci na lešení jak blbě napsali nějaké slovo
tEĎ BOHŮŽEL NE
už nevím na jaký výrobek ta reklama byla, ale atrapy dynamitových patron s dráty rozbušek umístěné po Praze
V ČR sotva...
v poslední době si nevybavím nic zajímavého
vlastně si ani tak honem nedovedu vzpomenout... snad se mi líbily reklamy na Heineken
Vodafone
vodafone
Vodafone - obalení zastávek, sloupů apod. folií
Volný.cz posprejoval chodníky Vodafone přidělal parohy na billboardy konkurence
vtipná reklama bývá v podchodu k Dolnímu nádraží v Karlových Varech. Autory jsou studenti střední průmyslové školy keramické
vzpominam jen na T-Mobile s tema jejich "pevnost dobita" billboardama. Sice nebyly hezky, ale kreativni docela jo..
Zrovna si nevybavím žádnou, natož kreativní..=)
9. Až bude v budoucnu billboard schopný rozpoznat, kdo před ním stojí a tím změnit své reklamní sdělení podle cílové skupiny. Jak si myslíte, že se to bude lidem líbit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
přivítají to | 29 | 40,85 % | 40,85 % |
bude jim to jedno | 24 | 33,8 % | 33,8 % |
bude jim to vadit | 18 | 25,35 % | 25,35 % |
10. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 44 | 61,97 % | 61,97 % |
muž | 27 | 38,03 % | 38,03 % |
11. Váš věk je v rozmezí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 25 | 46 | 64,79 % | 64,79 % |
26 - 40 | 21 | 29,58 % | 29,58 % |
41 - 55 | 4 | 5,63 % | 5,63 % |
12. Vaše nejvyšší doposud dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Střední škola | 51 | 71,83 % | 71,83 % |
Vysoká škola nebo Vyšší odborná škola | 17 | 23,94 % | 23,94 % |
Základní škola | 2 | 2,82 % | 2,82 % |
Vyučený/á | 1 | 1,41 % | 1,41 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.