Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Neverbální komunikace v hotelnictví

Neverbální komunikace v hotelnictví

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Mlýnková
Šetření:13. 03. 2015 - 27. 03. 2015
Počet respondentů:4
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník má za úkol zjitit, zda neverbální komunikace ovlivňuje vztah mezi hosty a zaměstnanci hotelu.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena375 %75 %  
muž125 %25 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 30 let4100 %100 %  

Graf

3. Uveďte kraj, ve kterém se hotel nachází.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
praha125 %25 %  
Karlovarský125 %25 %  
Královehradecký125 %25 %  
Jihočeský125 %25 %  

Graf

4. Uveďte velikost hotelu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velký (více než 100 pokojů)250 %50 %  
malý (do 50 pokojů)125 %25 %  
střední ( 51 - 100 pokojů)125 %25 %  

Graf

5. Absolvoval(a) jste někdy školení zaměřené na komunikační dovednosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4100 %100 %  

Graf

6. Pokud ano, využíváte získané poznatky v praxi? A jaké?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne125 %25 %  
-125 %25 %  
nenenenenenenenenenenenenenenene125 %25 %  
neabsolvovala jsem125 %25 %  

Graf

7. Jaké jsou Vaše typické projevy (gesta, výrazy, pohyby...), které používáte při kontaktu s hosty?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
usmev, mavani, ukazovani na veci otevrenou dlani125 %25 %  
úsměv, pokyvování125 %25 %  
dobrý den125 %25 %  
úsměv, napřímená záda, nekřížit nohy a ruce...125 %25 %  

Graf

8. Snažíte se využít schopností a dovedností neverbální komunikace k ovlivnění zákazníka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano375 %75 %  
ne125 %25 %  

Graf

9. Jsou nějaká gesta, o kterých víte, že byste je neměl(a) používat, a přesto je děláte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zadna125 %25 %  
nevím125 %25 %  
prdim125 %25 %  
nevím o nich125 %25 %  

Graf

10. Vnímáte rozdíly v neverbální komunikaci mezi zkušenějšími (staršími) a méně zkušenými (mladšími)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano250 %50 %  
ne250 %50 %  

Graf

11. Jaké je nejvhodnější oblečení pro Vaši profesi?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bila kosile s dlohym rukavem, cerna pouzdrova sukne ke kolenum cerna, cerne lodicky na niizkem podpadku125 %25 %  
kostým s košilí125 %25 %  
slipi se srdíčkama125 %25 %  
slušné, hlavně čisté a upravé, ne příliš výrazné barvy125 %25 %  

Graf

12. Čím si myslíte, že se Váš styl oblečení odlišuje od ideálu, který jste uvedl(a) v minulé otázce č. 11 ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nicim125 %25 %  
nemám košili125 %25 %  
nenenenneneneneenennene125 %25 %  
nemyslím si, že se odlišuje, nejčastěji nosím halenku se sukní a boty na středním podpatku125 %25 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Mlýnková, I.Neverbální komunikace v hotelnictví (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://neverbalni-komunikace-v-hote.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.