Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nevyžádaná reklama

Nevyžádaná reklama

Osoby se zdravotním postižením - zkušenosti na trhu práce
Pracujete nebo podnikáte jako OZP? Víte o možnosti čerpat daňovou slevu? Co byste chtěl(a) zlepšit v oblasti pracovní politiky pro OZP?

(veřejné výsledky 15. srpna)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavlína Vavříčková
Šetření:13. 04. 2021 - 20. 04. 2021
Počet respondentů:247
Počet otázek (max/průměr):24 / 21.46
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:69 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jmenuji se Pavlína Vavříčková a jsem studentkou 3. ročníku ekonomické fakulty VŠB – Technické univerzity v Ostravě. Tímto bych Vás ráda požádala o vyplnění dotazníku na téma nevyžádaná reklama. Předem děkuji za Váš čas. 

 

Odpovědi respondentů

1. Víte, jaká reklama se považuje za nevyžádanou reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano19177,33 %77,33 %  
Ne5622,67 %22,67 %  

Graf

2. Vyberte, co je dle Vašeho názoru elektronická nevyžádaná reklama.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nabídka společnosti, kterou neznám.18675,3 %75,3 %  
Upozornění na nové webové stránky společnosti, kterou neznám.16667,21 %67,21 %  
Veškeré obchodní nabídky, které mi přichází formou e-mailu.8032,39 %32,39 %  
Reklamní sdělení společnosti, k jejichž odběru novinek jsem se přihlásil/a.2710,93 %10,93 %  

Graf

3. Vyberte, co je dle Vašeho názoru listovní nevyžádaná reklama.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Veškeré reklamní letáky v listovní schránce označené cedulkou „nevhazujte letáky”.19177,33 %77,33 %  
Veškeré reklamní letáky v listovní schránce.9438,06 %38,06 %  
Informativní leták o blížících se volbách doručený do listovní schránky označené cedulkou „nevhazujte letáky”.2911,74 %11,74 %  

Graf

4. Myslíte, že je elektronická nevyžádaná reklama v ČR právně regulována?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím10241,3 %41,3 %  
Ano7329,55 %29,55 %  
Ne7229,15 %29,15 %  

Graf

5. Elektronická nevyžádaná reklama je tedy:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Povolena za určitých podmínek15663,16 %63,16 %  
Zakázána5120,65 %20,65 %  
Povolena bez výjimek4016,19 %16,19 %  

Graf

6. Myslíte, že je listovní nevyžádaná reklama v ČR právně regulována?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím10241,3 %41,3 %  
Ne7831,58 %31,58 %  
Ano6727,13 %27,13 %  

Graf

7. Listovní nevyžádaná reklama je tedy:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Povolena za určitých podmínek15161,13 %61,13 %  
Povolena bez výjimek6124,7 %24,7 %  
Zakázána3514,17 %14,17 %  

Graf

8. Jak ovlivňuje Váš vztah ke značce její propagace skrze nevyžádanou reklamu?

(zvolte číslo na škále od 1 do 10, kdy 1 znamená zcela pozitivně a 10 zcela negativně)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
85020,24 %20,24 %  
55020,24 %20,24 %  
104116,6 %16,6 %  
73915,79 %15,79 %  
62510,12 %10,12 %  
9208,1 %8,1 %  
493,64 %3,64 %  
362,43 %2,43 %  
141,62 %1,62 %  
231,21 %1,21 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.09
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.2
Směrodatná odchylka:1.79
Medián:7
Modus:8

Graf

9. Jaký je Váš vztah k reklamním letákům doručovaným do poštovní schránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše záporný10743,32 %43,32 %  
Rozhodně záporný7229,15 %29,15 %  
Spíše kladný6225,1 %25,1 %  
Rozhodně kladný62,43 %2,43 %  

Graf

10. Bráníte se reklamním letákům použitím informativní cedulky „nevhazovat letáky” na Vaší listovní schránce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne15562,75 %62,75 %  
Ano9237,25 %37,25 %  

Graf

11. Objevil se ve Vaší poštovní schránce reklamní leták, přestože používáte informativní cedulku „nevhazovat letáky”?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6873,91 %27,53 %  
Ne1819,57 %7,29 %  
Nevím66,52 %2,43 %  

Graf

12. Jak často dochází k vhazování reklamních letáků do Vaší schránky, přestože používáte cedulku „nevhazovat letáky”?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 1x týdně4043,48 %16,19 %  
2x – 1x týdně2223,91 %8,91 %  
Nedochází1920,65 %7,69 %  
Denně66,52 %2,43 %  
3x - 4x týdně44,35 %1,62 %  
5x - 6x týdně11,09 %0,4 %  

Graf

13. Víte, kam se obrátit v případě, že Vám je doručována listovní nevyžádaná reklama, přestože máte listovní schránku označenou cedulkou „nevhazovat letáky”?

(pokud ano, napište kam)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8794,57 %35,22 %  
UOOZ11,09 %0,4 %  
obrátím se na toho kdo vhazuje letáky11,09 %0,4 %  
Prostě si chytnu toho joudu co tu jezdí s vozíčkem plným onoho bordelu. A řeknu mu, ať mi to tam už nedává. Slušně, protože narozdíl od jiných podobných pitomců alespoň nesedí doma na zadku a něco dělá.11,09 %0,4 %  
Do společnosti od které jsou letáky 11,09 %0,4 %  
ČP pošta nebo ten kdo letáky dorucuje11,09 %0,4 %  

Graf

14. Nahlásil/a jste někdy listovní nevyžádanou reklamu patřičnému kontrolnímu orgánu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8693,48 %34,82 %  
Ano66,52 %2,43 %  

Graf

15. Vlastníte e-mailovou adresu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano24699,6 %99,6 %  
Ne10,4 %0,4 %  

Graf

16. Kontrolujete složku s elektronickou nevyžádanou reklamou neboli spamy v e-mailové poště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14257,72 %57,49 %  
Ne10442,28 %42,11 %  

Graf

17. Jak často se setkáváte s elektronickou nevyžádanou reklamou neboli spamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Denně13052,85 %52,63 %  
Méně než 1x týdně3413,82 %13,77 %  
3x - 4x týdně3213,01 %12,96 %  
2x - 1x týdně2610,57 %10,53 %  
5x - 6x týdně218,54 %8,5 %  
Nesetkávám31,22 %1,21 %  

Graf

18. Stalo se Vám někdy, že byla elektronická pošta špatně identifikována jako spam, i když spamem nebyla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano19478,86 %78,54 %  
Nevím2811,38 %11,34 %  
Ne249,76 %9,72 %  

Graf

19. Jaké prostředky využíváte k ochraně před elektronickou nevyžádanou reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesděluji svou e-mailovou adresu, pokud nemusím.15161,38 %61,13 %  
Využívám jednu e-mailovou adresu jen k přihlašování do zákaznických programů či k jiným marketingovým účelům.8132,93 %32,79 %  
Nevyužívám žádné prostředky5723,17 %23,08 %  
nepotvrzuji při nákupu přes internet kolonku se souhlasem se zasíláním marketingových nabídek, odhlašuju se z mailinglistů, nastavuji si filtry doručené pošty, hlásím spam, pokud to webailová služba automaticky dovoluje, žádám odesílatele v odpovědi NEZASÍLAT!10,41 %0,4 %  
zaklikávám "neposílejte mi obch.sdělení" při registraci, případně ihned odběr po doručení emailu odhlásím10,41 %0,4 %  
antispam10,41 %0,4 %  
adblock10,41 %0,4 %  
spamový filtr od Google10,41 %0,4 %  
to je teda pěkně blbě udělaný dotazník10,41 %0,4 %  

Graf

20. Víte kam se obrátit v případě, že Vám je doručována elektronická nevyžádaná reklama neboli spam?

(pokud ano, napište kam)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne20382,86 %82,19 %  
úřad pro ochranu osobních údajů41,63 %1,62 %  
Uoou31,22 %1,21 %  
úřad na ochranu osobních údajů20,82 %0,81 %  
urad pro ochranu osobnich udaju20,82 %0,81 %  
na unsubsrcibe link10,41 %0,4 %  
na odesilatele10,41 %0,4 %  
na firmu pro vyškrtnutí z databáze, případně na UOOU10,41 %0,4 %  
přímo na odesilatele spamu10,41 %0,4 %  
ČOI10,41 %0,4 %  
živnostenský úřad / úřad pro ochranu osobních údajů10,41 %0,4 %  
Najít Link a odhlásit se z odběru 10,41 %0,4 %  
UOOZ10,41 %0,4 %  
Kontaktuji odesílatele, že nemám zájem o další rozesílku. 10,41 %0,4 %  
odhlasim se z odberu (vzdy je povinnost mit to soucasti newsletteru nebo webovek), pripadne naprimo kontaktuji spolecnost s zadosti o vymazani mych kontaktu z databaze10,41 %0,4 %  
zrušení je na konci mailu většinou10,41 %0,4 %  
Na odesílatele nevyžádané reklamy10,41 %0,4 %  
přímo odesílateli10,41 %0,4 %  
odhlásíte odber10,41 %0,4 %  
Ustav pro ochranu osobních udaju10,41 %0,4 %  
Na poskytovatele mailové adresy, pokud by to bylo něco hodně přes čáru tak policie.10,41 %0,4 %  
kliknout na unsubscribe10,41 %0,4 %  
nejprve na daný subjekt, poté na uoou10,41 %0,4 %  
odhlásím se z odběru a zprávy odesilatele budu nadále blokovat10,41 %0,4 %  
V mailu na odhlasovaci adresu10,41 %0,4 %  
Na odesílatele, subjekt10,41 %0,4 %  
Na danou stranku10,41 %0,4 %  
V prvé řadě se vždy obracím na odesílatele. 10,41 %0,4 %  
K tomu, kdo ji odeslal10,41 %0,4 %  
na distribuci dané reklamy.10,41 %0,4 %  
Většinou jde odhlásit odběr10,41 %0,4 %  
nastavení spamflitru10,41 %0,4 %  
na českojazyčné stačí kliknout na odhlásit, ostatní zařadím do spamu10,41 %0,4 %  
.10,41 %0,4 %  
na dotčenou firmu a vyjídřím svůj nesouhlas10,41 %0,4 %  
asi na policii! WTF co je to za d***ní otázku10,41 %0,4 %  

Graf

21. Nahlásil/a jste někdy elektronickou nevyžádanou reklamu patřičnému kontrolnímu orgánu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne22892,68 %92,31 %  
Ano187,32 %7,29 %  

Graf

22. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-358333,6 %33,6 %  
18-257429,96 %29,96 %  
36-455522,27 %22,27 %  
46-602610,53 %10,53 %  
61 a více93,64 %3,64 %  

Graf

23. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena14759,51 %59,51 %  
Muž10040,49 %40,49 %  

Graf

24. Jaký je Váš sociální status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný13655,06 %55,06 %  
Student5421,86 %21,86 %  
OSVČ4618,62 %18,62 %  
Důchodce62,43 %2,43 %  
Nezaměstaný52,02 %2,02 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Listovní nevyžádaná reklama je tedy:

  • odpověď Povolena za určitých podmínek:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2x - 1x týdně na otázku 17. Jak často se setkáváte s elektronickou nevyžádanou reklamou neboli spamy?

10. Bráníte se reklamním letákům použitím informativní cedulky „nevhazovat letáky” na Vaší listovní schránce?

  • odpověď Ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Objevil se ve Vaší poštovní schránce reklamní leták, přestože používáte informativní cedulku „nevhazovat letáky”?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Objevil se ve Vaší poštovní schránce reklamní leták, přestože používáte informativní cedulku „nevhazovat letáky”?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2x – 1x týdně na otázku 12. Jak často dochází k vhazování reklamních letáků do Vaší schránky, přestože používáte cedulku „nevhazovat letáky”?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 1x týdně na otázku 12. Jak často dochází k vhazování reklamních letáků do Vaší schránky, přestože používáte cedulku „nevhazovat letáky”?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedochází na otázku 12. Jak často dochází k vhazování reklamních letáků do Vaší schránky, přestože používáte cedulku „nevhazovat letáky”?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Víte, kam se obrátit v případě, že Vám je doručována listovní nevyžádaná reklama, přestože máte listovní schránku označenou cedulkou „nevhazovat letáky”?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Nahlásil/a jste někdy listovní nevyžádanou reklamu patřičnému kontrolnímu orgánu?

11. Objevil se ve Vaší poštovní schránce reklamní leták, přestože používáte informativní cedulku „nevhazovat letáky”?

  • odpověď Ano:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2x – 1x týdně na otázku 12. Jak často dochází k vhazování reklamních letáků do Vaší schránky, přestože používáte cedulku „nevhazovat letáky”?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 1x týdně na otázku 12. Jak často dochází k vhazování reklamních letáků do Vaší schránky, přestože používáte cedulku „nevhazovat letáky”?

13. Víte, kam se obrátit v případě, že Vám je doručována listovní nevyžádaná reklama, přestože máte listovní schránku označenou cedulkou „nevhazovat letáky”?

  • odpověď Ne:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Objevil se ve Vaší poštovní schránce reklamní leták, přestože používáte informativní cedulku „nevhazovat letáky”?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedochází na otázku 12. Jak často dochází k vhazování reklamních letáků do Vaší schránky, přestože používáte cedulku „nevhazovat letáky”?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 1x týdně na otázku 12. Jak často dochází k vhazování reklamních letáků do Vaší schránky, přestože používáte cedulku „nevhazovat letáky”?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Bráníte se reklamním letákům použitím informativní cedulky „nevhazovat letáky” na Vaší listovní schránce?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Nahlásil/a jste někdy listovní nevyžádanou reklamu patřičnému kontrolnímu orgánu?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Objevil se ve Vaší poštovní schránce reklamní leták, přestože používáte informativní cedulku „nevhazovat letáky”?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2x – 1x týdně na otázku 12. Jak často dochází k vhazování reklamních letáků do Vaší schránky, přestože používáte cedulku „nevhazovat letáky”?

14. Nahlásil/a jste někdy listovní nevyžádanou reklamu patřičnému kontrolnímu orgánu?

  • odpověď Ne:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 1x týdně na otázku 12. Jak často dochází k vhazování reklamních letáků do Vaší schránky, přestože používáte cedulku „nevhazovat letáky”?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2x – 1x týdně na otázku 12. Jak často dochází k vhazování reklamních letáků do Vaší schránky, přestože používáte cedulku „nevhazovat letáky”?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedochází na otázku 12. Jak často dochází k vhazování reklamních letáků do Vaší schránky, přestože používáte cedulku „nevhazovat letáky”?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Objevil se ve Vaší poštovní schránce reklamní leták, přestože používáte informativní cedulku „nevhazovat letáky”?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Objevil se ve Vaší poštovní schránce reklamní leták, přestože používáte informativní cedulku „nevhazovat letáky”?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Bráníte se reklamním letákům použitím informativní cedulky „nevhazovat letáky” na Vaší listovní schránce?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Víte, kam se obrátit v případě, že Vám je doručována listovní nevyžádaná reklama, přestože máte listovní schránku označenou cedulkou „nevhazovat letáky”?

22. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 18-25:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 24. Jaký je Váš sociální status?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Víte, jaká reklama se považuje za nevyžádanou reklamu?

2. Vyberte, co je dle Vašeho názoru elektronická nevyžádaná reklama.

3. Vyberte, co je dle Vašeho názoru listovní nevyžádaná reklama.

4. Myslíte, že je elektronická nevyžádaná reklama v ČR právně regulována?

5. Elektronická nevyžádaná reklama je tedy:

6. Myslíte, že je listovní nevyžádaná reklama v ČR právně regulována?

7. Listovní nevyžádaná reklama je tedy:

8. Jak ovlivňuje Váš vztah ke značce její propagace skrze nevyžádanou reklamu?

9. Jaký je Váš vztah k reklamním letákům doručovaným do poštovní schránky?

10. Bráníte se reklamním letákům použitím informativní cedulky „nevhazovat letáky” na Vaší listovní schránce?

11. Objevil se ve Vaší poštovní schránce reklamní leták, přestože používáte informativní cedulku „nevhazovat letáky”?

12. Jak často dochází k vhazování reklamních letáků do Vaší schránky, přestože používáte cedulku „nevhazovat letáky”?

13. Víte, kam se obrátit v případě, že Vám je doručována listovní nevyžádaná reklama, přestože máte listovní schránku označenou cedulkou „nevhazovat letáky”?

14. Nahlásil/a jste někdy listovní nevyžádanou reklamu patřičnému kontrolnímu orgánu?

15. Vlastníte e-mailovou adresu?

16. Kontrolujete složku s elektronickou nevyžádanou reklamou neboli spamy v e-mailové poště?

17. Jak často se setkáváte s elektronickou nevyžádanou reklamou neboli spamy?

18. Stalo se Vám někdy, že byla elektronická pošta špatně identifikována jako spam, i když spamem nebyla?

19. Jaké prostředky využíváte k ochraně před elektronickou nevyžádanou reklamou?

20. Víte kam se obrátit v případě, že Vám je doručována elektronická nevyžádaná reklama neboli spam?

21. Nahlásil/a jste někdy elektronickou nevyžádanou reklamu patřičnému kontrolnímu orgánu?

22. Jaký je Váš věk?

23. Jaké je Vaše pohlaví?

24. Jaký je Váš sociální status?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Víte, jaká reklama se považuje za nevyžádanou reklamu?

2. Vyberte, co je dle Vašeho názoru elektronická nevyžádaná reklama.

3. Vyberte, co je dle Vašeho názoru listovní nevyžádaná reklama.

4. Myslíte, že je elektronická nevyžádaná reklama v ČR právně regulována?

5. Elektronická nevyžádaná reklama je tedy:

6. Myslíte, že je listovní nevyžádaná reklama v ČR právně regulována?

7. Listovní nevyžádaná reklama je tedy:

8. Jak ovlivňuje Váš vztah ke značce její propagace skrze nevyžádanou reklamu?

9. Jaký je Váš vztah k reklamním letákům doručovaným do poštovní schránky?

10. Bráníte se reklamním letákům použitím informativní cedulky „nevhazovat letáky” na Vaší listovní schránce?

11. Objevil se ve Vaší poštovní schránce reklamní leták, přestože používáte informativní cedulku „nevhazovat letáky”?

12. Jak často dochází k vhazování reklamních letáků do Vaší schránky, přestože používáte cedulku „nevhazovat letáky”?

13. Víte, kam se obrátit v případě, že Vám je doručována listovní nevyžádaná reklama, přestože máte listovní schránku označenou cedulkou „nevhazovat letáky”?

14. Nahlásil/a jste někdy listovní nevyžádanou reklamu patřičnému kontrolnímu orgánu?

15. Vlastníte e-mailovou adresu?

16. Kontrolujete složku s elektronickou nevyžádanou reklamou neboli spamy v e-mailové poště?

17. Jak často se setkáváte s elektronickou nevyžádanou reklamou neboli spamy?

18. Stalo se Vám někdy, že byla elektronická pošta špatně identifikována jako spam, i když spamem nebyla?

19. Jaké prostředky využíváte k ochraně před elektronickou nevyžádanou reklamou?

20. Víte kam se obrátit v případě, že Vám je doručována elektronická nevyžádaná reklama neboli spam?

21. Nahlásil/a jste někdy elektronickou nevyžádanou reklamu patřičnému kontrolnímu orgánu?

22. Jaký je Váš věk?

23. Jaké je Vaše pohlaví?

24. Jaký je Váš sociální status?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vavříčková, P.Nevyžádaná reklama (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://nevyzadana-reklama.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.