Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Neziskové organizace - dotazník
Neziskové organizace - dotazník
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Dana Hrdinová |
---|---|
Šetření: | 15. 07. 2009 - 22. 07. 2009 |
Počet respondentů: | 22 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 11.64 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 13,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:57 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
tento dotazník slouží jako podklad pro vypracování praktické části bakalářské práce s tématem "Externí komunikace neziskových organizací". Jeho primárním cílem je poskytnout zpracovateli informace o formách prezentace a PR aktivitách neziskových organizací na území České republiky.
Dotazník je anonymní a výsledky budou zpracovány pouze pro tuto bakalářskou práci a nebudou nikde jinde zveřejněny.
Předem všem děkuji za spolupráci.
Dana Hrdinová
Odpovědi respondentů
1. Jaká je právní forma Vaší organizace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Občanské sdružení | 11 | 50 % | 50 % |
Jiná právní forma | 3 | 13,64 % | 13,64 % |
Nadace | 3 | 13,64 % | 13,64 % |
Obecně prospěšná společnost | 3 | 13,64 % | 13,64 % |
Nadační fond | 2 | 9,09 % | 9,09 % |
2. Jakou pozici zastáváte v organizaci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zaměstnanec | 10 | 45,45 % | 45,45 % |
Ředitel | 9 | 40,91 % | 40,91 % |
Člen správní rady | 2 | 9,09 % | 9,09 % |
Jiná funkce | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
3. Kolik osob je ve stálém pracovním poměru s Vaší organizací?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 3 | 13,64 % | 13,64 % |
10 | 2 | 9,09 % | 9,09 % |
5 | 2 | 9,09 % | 9,09 % |
19 | 2 | 9,09 % | 9,09 % |
6 | 2 | 9,09 % | 9,09 % |
35 | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
0 | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
15 | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
170 | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
323 | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
ostatní odpovědi | 6 | 27,27 % | 27,27 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 38.45 |
Minimum: | 4 |
Maximum: | 300 |
Variační rozpětí: | 296 |
Rozptyl: | 5149.42 |
Směrodatná odchylka: | 71.76 |
Medián: | 12.5 |
Modus: | 8 |
4. Jakým způsobem zajišťujete ve Vaší organizaci PR aktivity?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Interně | 19 | 86,36 % | 86,36 % |
Externě | 5 | 22,73 % | 22,73 % |
Nezajišťujeme | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
5. Kdo ve Vaší organizaci má na starosti PR aktivity?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vedení organizace | 8 | 36,36 % | 36,36 % |
Je pracovní náplní zaměstnance | 7 | 31,82 % | 31,82 % |
Je částí pracovní náplně zaměstnance | 7 | 31,82 % | 31,82 % |
Externí dodavatel | 3 | 13,64 % | 13,64 % |
Nikdo | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
Každý v organizaci | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
6. Které komunikační kanály používáte pro prezentaci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internetové stránky organizace | 22 | 100 % | 100 % |
Propagační a informační materiály | 21 | 95,45 % | 95,45 % |
Výroční zpráva | 17 | 77,27 % | 77,27 % |
Regionální tisk | 17 | 77,27 % | 77,27 % |
Regionální televize | 16 | 72,73 % | 72,73 % |
Regionální rádio | 16 | 72,73 % | 72,73 % |
Internetové stránky partnera / partnerů organizace | 15 | 68,18 % | 68,18 % |
Jiné komunikační kanály | 13 | 59,09 % | 59,09 % |
Odborná publikace | 12 | 54,55 % | 54,55 % |
Celostátní televize | 12 | 54,55 % | 54,55 % |
Dárkové předměty | 11 | 50 % | 50 % |
Celostátní rádio | 11 | 50 % | 50 % |
Celostátní tisk | 11 | 50 % | 50 % |
Reklamní kampaň - outdoor | 10 | 45,45 % | 45,45 % |
7. Ohodnoťte dle důležitosti komunikační kanály, které používáte. (stupnice 1 – 5, 1 = nejvíce důležitá)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Celostátní televize | 2.909 | 3.083 |
Celostátní rádio | 3.045 | 2.771 |
Celostátní tisk | 2.864 | 2.481 |
Regionální televize | 3.091 | 1.446 |
Regionální rádio | 2.909 | 1.992 |
Regionální tisk | 2.682 | 1.944 |
Reklamní kampaň - outdoor | 3.182 | 2.149 |
Internetové stránky organizace | 1.773 | 0.994 |
Internetové stránky partnera / partnerů organizace | 2.909 | 1.446 |
Propagační a informační materiály | 2 | 0.909 |
Výroční zpráva | 2.591 | 1.514 |
Odborná publikace | 3.273 | 1.653 |
Dárkové předměty | 3.273 | 1.471 |
Jiné komunikační kanály | 3.5 | 0.977 |
8. V případě, že jste organizací s celostátní působností, zaměřujete se na Vaši prezentaci v regionech?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 15 | 68,18 % | 68,18 % |
ne | 7 | 31,82 % | 31,82 % |
9. Spolupracujete na prezentaci s mediálními partnery Vaší organizace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 10, ne → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 17 | 77,27 % | 77,27 % |
ne | 5 | 22,73 % | 22,73 % |
10. Definujte prosím jakým způsobem s mediálními partnery spolupracujete.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
články, rozhovory, veřejné poděkování,... | 1 | 7,14 % | 4,55 % |
bartery | 1 | 7,14 % | 4,55 % |
zasílání tisk.zpráv, pozvání na akce Spolku | 1 | 7,14 % | 4,55 % |
forma, načasování, typ propagace, vzájemná reklama | 1 | 7,14 % | 4,55 % |
konzultace, poradenství atd. | 1 | 7,14 % | 4,55 % |
rozhlasové spoty, rozhovory, články | 1 | 7,14 % | 4,55 % |
prezentace akcí v televizi, upoutávky v rozhlase, | 1 | 7,14 % | 4,55 % |
vytvoření reklamní kampaně, slevy na plochy,tisk | 1 | 7,14 % | 4,55 % |
osobní kontakt, přes partnera-reklamní agenturu | 1 | 7,14 % | 4,55 % |
zvláštní tiskové přílohy, inzertní kampaně,spoty.. | 1 | 7,14 % | 4,55 % |
ostatní odpovědi | 4 | 28,57 % | 18,18 % |
11. Je pro prezentaci Vaší organizace důležitá významná osobnost / patron organizace?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 14 | 63,64 % | 63,64 % |
ne | 8 | 36,36 % | 36,36 % |
12. Jaké akce pro veřejnost organizujete v průběhu roku?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
benefice, workshopy
benefiční koncerty soutěž Šikovné ruce pro hospic Svatoannenské slavnosti atd.
Benefiční koncerty, dobročinný bazar, mobilní kavárnu.....
bezpečné prázdniny, dny sociálních služeb, veletrhy škol, atd.
Den Země, Den dětí, Pohádkové eurosafari, Den zvířat, Den adoptivních rodičů
hudební a divadelní festival galakoncert charitativní aukce letní piknik výstavy workshopy účast na veletrzích a festivalech kulturní akce v kavárně
charitativní koncerty, sportovní akce, aukce, výstavy
info a prodejni stanky
koncert, sázení stromů, akce pro děti, Den Země...
na jaře např. Slet čerodějnic s programem v zimě Možná přijde i Mikuláš, s výrobou vánočních dekorací,advent.věnců apod kulturní program na podporu veřejné sbírky Zasukované tkaničky - zpravodla v květnu
Např. vydáváme tradiční pohlednice Konta BARIÉRY a organizujeme autogramiády při jejich uvedení do prodeje, organizujeme aukční salony výtvarníků, prodáváme prostřednictvím několika internetových obchodů klaunské nosy Konta BARIÉRY, pořádáme benefiční akce a divadelní představení, účastníme se golfových turnajů ve prospěch Konta BARIÉRY, pořádáme televizní večer Konta BARIÉRY
pouliční informační a fundraisingové kampaně, výstavy, přednášky, tematické happeningy, promítání, festivaly, školení, semináře...
Prezentace činnosti pro odbornou i laickou veřejnost, vlastní aktivity, aktivity ve spolupráci s partnery
Prezentace, Den pro NNO atd.
pro seniory - májovky
Prodejni stanek s reklamnimi predmety, modni prehlidky, jejichz vytezek jde na nasi organizaci.
Provozujeme veřejnou dopravu, nostalgické historické linky, koncerty a kulturní akce apod.
sbírka, slet čarodejnicúčast navýstavě
V současné době naše organizace pracuje na novém fundraisingovém a PR strategickém plánu. V průběhu roku máme různé kampaně, happeningy, články atd. Prozatím jsme nebyli velice "úspěšní", a proto se na tuto oblast zaměřujeme právě v této době.
veřejná sbírka, ve spolupráci se sponzory divadelní představení, muzikáll
viz výroční zpráva na www.nasedite.cz
Výstavy, osvětové akce, promítání filmů, akce pro veřejnost, trhy
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.