Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nízkonákladové banky

Nízkonákladové banky

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Strom
Šetření:19. 04. 2014 - 04. 05. 2014
Počet respondentů:125
Počet otázek (max/průměr):22 / 17.66
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem výzkumu je zjištění spokojenosti zákazníků nízkonákladových bank pomocí metody NET promoter score.

Odpovědi respondentů

1. Uveďte bankovní ústav, jehož produkty a služby využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Fio bankaotázka č. 2, Air Bankotázka č. 2, Equa bankotázka č. 2, mBankotázka č. 2, Zuno bankotázka č. 2, Poštovní spořitelnaotázka č. 2, jiný → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Air Bank3225,6 %25,6 %  
Fio banka2520 %20 %  
jiný2318,4 %18,4 %  
mBank2217,6 %17,6 %  
Equa bank1512 %12 %  
Poštovní spořitelna54 %4 %  
Zuno bank32,4 %2,4 %  

Graf

2. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte spokojenost s Vaší bankou:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103635,29 %28,8 %  
92928,43 %23,2 %  
82221,57 %17,6 %  
765,88 %4,8 %  
532,94 %2,4 %  
321,96 %1,6 %  
221,96 %1,6 %  
110,98 %0,8 %  
610,98 %0,8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.8
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.43
Směrodatná odchylka:1.2
Medián:9
Modus:10

Graf

3. Proč jste si vybral(a) právě tuto banku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výše poplatků za vedení účtu a za výběr z bankomatu8381,37 %66,4 %  
přehledné internetové bankovnictví4544,12 %36 %  
kvalita nabízených produktů a služeb4140,2 %32,8 %  
dostupnost pobočky a bankomatů2019,61 %16 %  
doporučení přátel1413,73 %11,2 %  
jiné1413,73 %11,2 %  
dobré jméno banky98,82 %7,2 %  
otevírací doba21,96 %1,6 %  
rychlá obsluha na pobočce21,96 %1,6 %  

Graf

4. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojeni s poskytovanými službami Vaší banky:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103635,29 %28,8 %  
93231,37 %25,6 %  
81514,71 %12 %  
787,84 %6,4 %  
632,94 %2,4 %  
532,94 %2,4 %  
332,94 %2,4 %  
110,98 %0,8 %  
210,98 %0,8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.77
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.63
Směrodatná odchylka:1.28
Medián:9
Modus:10

Graf

5. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojen s výší poplatů u Vaší banky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
106664,71 %52,8 %  
91716,67 %13,6 %  
865,88 %4,8 %  
543,92 %3,2 %  
121,96 %1,6 %  
321,96 %1,6 %  
721,96 %1,6 %  
221,96 %1,6 %  
410,98 %0,8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:9.26
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.13
Směrodatná odchylka:1.46
Medián:10
Modus:10

Graf

6. Zajímáte se o výši poplatků u konkurenčních bank?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8179,41 %64,8 %  
ne2120,59 %16,8 %  

Graf

7. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojeni s informacemi, které Vám Vaše banka poskytuje o novinkách:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
104241,18 %33,6 %  
92322,55 %18,4 %  
81817,65 %14,4 %  
765,88 %4,8 %  
543,92 %3,2 %  
132,94 %2,4 %  
632,94 %2,4 %  
421,96 %1,6 %  
210,98 %0,8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.75
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.08
Směrodatná odchylka:1.44
Medián:9
Modus:10

Graf

8. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojeni se srozumitelností a přehledností sazebníku poskytovaných služeb:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
104544,12 %36 %  
92524,51 %20 %  
81514,71 %12 %  
754,9 %4 %  
554,9 %4 %  
132,94 %2,4 %  
221,96 %1,6 %  
610,98 %0,8 %  
310,98 %0,8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.85
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.17
Směrodatná odchylka:1.47
Medián:9
Modus:10

Graf

9. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte srozumitelnost a přehlednost výpisu z účtu:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
105553,92 %44 %  
92423,53 %19,2 %  
876,86 %5,6 %  
765,88 %4,8 %  
132,94 %2,4 %  
532,94 %2,4 %  
321,96 %1,6 %  
410,98 %0,8 %  
610,98 %0,8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:9.12
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:1.78
Směrodatná odchylka:1.33
Medián:10
Modus:10

Graf

10. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte vstřícnost personálu Vaší banky:

(ochota pracovníků v bance a na zákaznické lince)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
104443,14 %35,2 %  
92625,49 %20,8 %  
81312,75 %10,4 %  
598,82 %7,2 %  
754,9 %4 %  
121,96 %1,6 %  
310,98 %0,8 %  
210,98 %0,8 %  
410,98 %0,8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.78
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.33
Směrodatná odchylka:1.53
Medián:9
Modus:10

Graf

11. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, zda byste doporučili Vaší banku svým přátelům a rodině:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
106159,8 %48,8 %  
91716,67 %13,6 %  
887,84 %6,4 %  
754,9 %4 %  
132,94 %2,4 %  
532,94 %2,4 %  
621,96 %1,6 %  
221,96 %1,6 %  
310,98 %0,8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:9.15
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.02
Směrodatná odchylka:1.42
Medián:10
Modus:10

Graf

12. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojen(á) s přehledností internetového bankovnictví:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
104847,06 %38,4 %  
92524,51 %20 %  
81211,76 %9,6 %  
532,94 %2,4 %  
632,94 %2,4 %  
732,94 %2,4 %  
232,94 %2,4 %  
121,96 %1,6 %  
321,96 %1,6 %  
410,98 %0,8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.86
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.61
Směrodatná odchylka:1.61
Medián:9
Modus:10

Graf

13. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojen(á) s výší poplatku za výběr z bankomatu:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
105049,02 %40 %  
91514,71 %12 %  
6109,8 %8 %  
8109,8 %8 %  
565,88 %4,8 %  
754,9 %4 %  
332,94 %2,4 %  
121,96 %1,6 %  
210,98 %0,8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.62
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.12
Směrodatná odchylka:1.77
Medián:9
Modus:10

Graf

14. Kolik platebních transakcí za měsíc realizujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6-124140,2 %32,8 %  
13 a více3433,33 %27,2 %  
1-52726,47 %21,6 %  

Graf

15. Jaké jsou Vaše měsíční náklady za vedení účtu a ostatních služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné, vše je zdarma8280,39 %65,6 %  
51 - 100 Kč65,88 %4,8 %  
101 - 150 Kč65,88 %4,8 %  
do 50 Kč54,9 %4 %  
nad 151 Kč32,94 %2,4 %  

Graf

16. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5150 %40,8 %  
muž5150 %40,8 %  

Graf

17. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let4342,16 %34,4 %  
31 - 40 let3231,37 %25,6 %  
41 - 50 let1312,75 %10,4 %  
nad 50 let109,8 %8 %  
do 20 let43,92 %3,2 %  

Graf

18. Jaké máte nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské5250,98 %41,6 %  
vysokošlkolské4847,06 %38,4 %  
vyučen21,96 %1,6 %  

Graf

19. Do jaké skupiny se řadíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec7068,63 %56 %  
student1817,65 %14,4 %  
podnikatel98,82 %7,2 %  
mateřská/ rodičovská dovolená43,92 %3,2 %  
důchodce10,98 %0,8 %  

Graf

20. Uveďte místo bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město nad 100 001 obyvatel4241,18 %33,6 %  
obec do 5 000 obyvatel1918,63 %15,2 %  
město 50 001 - 100 000 obyvatel1918,63 %15,2 %  
město 10 001 - 50 000 obyvatel1716,67 %13,6 %  
město 5001 - 10 000 obyvatel54,9 %4 %  

Graf

21. Uvažoval(a) jste někdy o změně banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 22, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE5957,84 %47,2 %  
ANO4342,16 %34,4 %  

Graf

22. Uveďte z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

$

20 let jsem byl u České spořitelny, když jsem chtěl snížit poplatky za vedení účtu (platil jsem 150,- Kč/měsíc), tak se mi vysmáli, ale pak mi nabídli milostivě slevu 50,- Kč/měsíc. To jsem se jim zase vysmál já. Přešel jsem před rokem k FIO a jsem tak spokojený, skutečně, tak moc! Vše zdarma.

Cena za vedení běžného účtu.

Držím krok s vývojem na bankovním trhu

Dříve jsem využívala služeb KB, ale kvůli nespokojenosti jsem přešla k Equa bank.

Equa bank má sice výbornou poplatkovou politiku, ale funkčnost jejich internetového bankovnictví (jinak ale pěkného a přehledného designově) je katastrofální.

ještě nižší náklady

kvůli poplatkům

Kvůli vysokým poplatkům a proto jsem přešla k mbank a tam spokojenost.

kvůli výši poplatků. šulc

lepší cenová politika jiné banky

Mám ještě účet u České spořitelny, z důvodu vysokých poplatku jsem založila ještě účet u Fio.

mam ucty u tri ruznych bank. Hned prvni otazka je tedy na h.v.o.

Měnil jsem banku už nejméně 3x, z různých důvodů

Možnosti kontokorentu, výše poplatků

Neochota personalu a poplatky

Nepřehledné internetové bankovnictví, nevýhodný kurz zahraniční měny při platbě kartou.

nepřehledné nové inernetbanking

nesmyslné poplatky za obyčejné služby a téměř nulový úrok z vkladu - to mě přivedlo právě do Air Bank, kde jsem nadmíru spokojen se vším!

Neustále sleduji nabídky konkurenčních bank, mimo jiné využívám (pasivně) také FioBank a mBank. Dokud bude mít Equa Bank vše zdarma tak nemám důvod měnit, leda že by někdo z dalších bank zdarma začal nabízet nějaké služby navíc.....

Než jsem přešel k Air Bank, byl jsem nespokojeným klientem KB. Z toho důvodu jsem sledoval situaci na trhu a vybral si právě Air Bank.

Nižší či dokonce nulové poplatky za vedení účtu.

poplatky úročení spořicích účtů

Poplatky

poplatky

poplatky

poplatky

Poplatky - proto jsem si vybral nízkonákladovou banku

Poplatky u ceske sporitelny

Uz jsem tak nekolikrat ucinil. Naposledy z mBank, kvuli lzim a tragicke komunikaci. Dotaznik je postaven spatne - mam vice nizkonakladovych/bezpoplatkovych uctu.

v případě nevyhovujících služeb nemám problém změnit banku. Zatím mi AirBank naprosto vyhovuje

v původní bance byly vysoké poplatky

Velmi omezene sluzby

více důvodů

vysoké poplatky u předchozí banky

vysoké poplatky, kvůli prkotině se muselo pěkně na kobereček na pobočku

výše poplatků, kvalita internetového bankovnictví, rozsah služeb

Výše úroku na spořícím účtu >zřízení účtu u AirBank

Vyuzivam 2 ucty Air bank a mbank

xx

zmena IB,

Změnil jsem banku, z důvodu výše poplatků a hlavní důvod proč jsem šel k FIO je takový, že se jedná o banku, která á jako jediná české majitele.

Zrušení výběru z bankomatu ČSOB v SR za 6,-


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Proč jste si vybral(a) právě tuto banku?

  • odpověď výše poplatků za vedení účtu a za výběr z bankomatu:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Equa bank na otázku 1. Uveďte bankovní ústav, jehož produkty a služby využíváte?

5. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojen s výší poplatů u Vaší banky?

  • odpověď 10:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 13. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojen(á) s výší poplatku za výběr z bankomatu:

11. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, zda byste doporučili Vaší banku svým přátelům a rodině:

  • odpověď 10:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 2. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte spokojenost s Vaší bankou:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 4. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojeni s poskytovanými službami Vaší banky:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 7. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojeni s informacemi, které Vám Vaše banka poskytuje o novinkách:

13. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojen(á) s výší poplatku za výběr z bankomatu:

  • odpověď 10:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Equa bank na otázku 1. Uveďte bankovní ústav, jehož produkty a služby využíváte?

15. Jaké jsou Vaše měsíční náklady za vedení účtu a ostatních služeb?

  • odpověď žádné, vše je zdarma:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Equa bank na otázku 1. Uveďte bankovní ústav, jehož produkty a služby využíváte?

19. Do jaké skupiny se řadíte?

  • odpověď zaměstnanec:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 41 - 50 let na otázku 17. Váš věk?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Uveďte bankovní ústav, jehož produkty a služby využíváte?

2. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte spokojenost s Vaší bankou:

3. Proč jste si vybral(a) právě tuto banku?

4. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojeni s poskytovanými službami Vaší banky:

5. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojen s výší poplatů u Vaší banky?

6. Zajímáte se o výši poplatků u konkurenčních bank?

7. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojeni s informacemi, které Vám Vaše banka poskytuje o novinkách:

8. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojeni se srozumitelností a přehledností sazebníku poskytovaných služeb:

9. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte srozumitelnost a přehlednost výpisu z účtu:

10. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte vstřícnost personálu Vaší banky:

11. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, zda byste doporučili Vaší banku svým přátelům a rodině:

12. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojen(á) s přehledností internetového bankovnictví:

13. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojen(á) s výší poplatku za výběr z bankomatu:

14. Kolik platebních transakcí za měsíc realizujete?

15. Jaké jsou Vaše měsíční náklady za vedení účtu a ostatních služeb?

16. Vaše pohlaví?

17. Váš věk?

18. Jaké máte nejvyšší ukončené vzdělání?

19. Do jaké skupiny se řadíte?

20. Uveďte místo bydliště:

21. Uvažoval(a) jste někdy o změně banky?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Uveďte bankovní ústav, jehož produkty a služby využíváte?

2. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte spokojenost s Vaší bankou:

3. Proč jste si vybral(a) právě tuto banku?

4. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojeni s poskytovanými službami Vaší banky:

5. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojen s výší poplatů u Vaší banky?

6. Zajímáte se o výši poplatků u konkurenčních bank?

7. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojeni s informacemi, které Vám Vaše banka poskytuje o novinkách:

8. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojeni se srozumitelností a přehledností sazebníku poskytovaných služeb:

9. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte srozumitelnost a přehlednost výpisu z účtu:

10. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte vstřícnost personálu Vaší banky:

11. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, zda byste doporučili Vaší banku svým přátelům a rodině:

12. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojen(á) s přehledností internetového bankovnictví:

13. Pomocí 10 stupňového ohodnocení (10 nejvíce) ohodnoťte, jak jste spokojen(á) s výší poplatku za výběr z bankomatu:

14. Kolik platebních transakcí za měsíc realizujete?

15. Jaké jsou Vaše měsíční náklady za vedení účtu a ostatních služeb?

16. Vaše pohlaví?

17. Váš věk?

18. Jaké máte nejvyšší ukončené vzdělání?

19. Do jaké skupiny se řadíte?

20. Uveďte místo bydliště:

21. Uvažoval(a) jste někdy o změně banky?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Strom, P.Nízkonákladové banky (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://nizkonakladove-banky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.