Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Notebook

Notebook

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Hanušová
Šetření:22. 10. 2010 - 26. 10. 2010
Počet respondentů:46
Počet otázek (max/průměr):4 / 4
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem dotazníku je zjistit, jaké funkce a typy netobooků lidé preferují a pro jaké účely je používají.

Odpovědi respondentů

1. Které značky notebooků preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
HP2350 %50 %  
Dell1532,61 %32,61 %  
Lenovo1430,43 %30,43 %  
Asus1328,26 %28,26 %  
Acer1226,09 %26,09 %  
Apple1021,74 %21,74 %  
Sony Vaio817,39 %17,39 %  
MSI613,04 %13,04 %  
jiný48,7 %8,7 %  
Toshiba36,52 %6,52 %  
Samsung36,52 %6,52 %  

Graf

2. Které značky notebooků byste si nepořídil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Toshiba1736,96 %36,96 %  
Acer1532,61 %32,61 %  
Samsung1532,61 %32,61 %  
Asus1430,43 %30,43 %  
MSI1328,26 %28,26 %  
Dell817,39 %17,39 %  
Lenovo715,22 %15,22 %  
Apple715,22 %15,22 %  
Sony Vaio510,87 %10,87 %  
HP48,7 %8,7 %  

Graf

3. Co je pro vás u notebooků důležité při rozohování o koupi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výrobce/značka notebooku3269,57 %69,57 %  
wi-fi2860,87 %60,87 %  
vzhled/design2656,52 %56,52 %  
jiné parametry2452,17 %52,17 %  
frekvence procesorové jednotky1839,13 %39,13 %  
úhlopříčka obrazovky1736,96 %36,96 %  
výkonná grafická karta1736,96 %36,96 %  
numerická klávesnice1226,09 %26,09 %  

Graf

4. K jakým účelům notebook používáte? (vypište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- trávení volného času (především internet, sledování filmů, poslech hudby), studijní účely (psaní seminárníc prací apod.)

administrativa, stahování, sledování filmů, posleh hudby, vyhledávání informací na netu

Běžné domácí použití.

domácí počítač, nižší spotřeba, možnost přenosu počítače

Hlavně k surfování po internetu a k práci v Adobe...

hraní prohlížení webu studijní pomůcka

internet práce do školy (MS Office, AcrobatReader) občas tvorba webu photoshop

internet, filmy

internet, filmy, skola

Internet, hraní her, koukání na filmy/seriály, studium.

internet, hry,

Internet, Prezentace, E-mail, Foto, Písničky, Hry, Filmy

internet, sledování filmů

Internet,škola

k připojení na internet, ve škole, sledování filmů

kancelář i zábava

Ke studiu

Nemám.

nepoužívám nemám

práce

prace

práce - programování, hudba, video, správa sítě, domácí účetnictví, brouzdání po internetu

práce do školy, filmy, internet, ukládání dokumentů, fotek

prace, internet, hudba, videa

Práce, škola, internet.

práce, škola, zábava

práce/zábava

pro osobní účely

pro vyhledávání informací na netu, vypracovávání prací do práce a do školy (použití balíku office), sledování filmů

Především ke studijním - psaní seminárních prací, tvorba grafů, tabulek a prezentací...

služební i soukromé

soukromým

studijním, zábavě

studium

studium, komunikace, vyhledávání informací, hudba, filmy

studium, práce

Studium, zábava

Studium, zapisování přednášek, práce, komunikace s kamarády, vyhledávání informací, pouštění hudby, nabíjeni ipodu

škola - seminárky, úkoly, informační systém, internet zábava - hry, filmy

škola, filmy, fotky

Škola, internet

škola, internet, filmy, seriály, hudba, fotky, dokumenty

škola, práce, zábava

video, hudba, sklad

zabava

Zábava, komunikace, studium

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Nebyly nalezeny žádné vhodné segmentační otázky.

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Hanušová, M.Notebook (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://notebook.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.