Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum oblibenosti E-shopů

Průzkum oblibenosti E-shopů

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Richtr
Šetření:20. 12. 2010 - 31. 12. 2010
Počet respondentů:38
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení,

jsem v posledním ročníku vyšší odborné školy, obor firemní ekonomie. Tento dotazník je vytvořen proto, aby zjistil míru důvěry v internetové obchody. Rád bych Vás poprosil o maximální upřímnost při jeho vyplňování a v neposlední řadě bych Vám chtěl poděkovat za Váš čas, který jste u vyplňování dotazníku strávili.

 

Odpovědi respondentů

1. Ve který způsob nákupu máte větší důvěru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamenný obchod3181,58 %81,58 %  
E-shop718,42 %18,42 %  

Graf

2. Jako zásadní výhodu nákupu na internetu vnímáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možnost vybrat nejlevnější variantu2360,53 %60,53 %  
široká nabídka923,68 %23,68 %  
velké množství informací o produktu37,89 %7,89 %  
možnost doručení do místa bydliště37,89 %7,89 %  

Graf

3. Jako zásadní nevýhodu nákupu na intternetu vnímáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemožnost fyzického kontaktu se zbožím2565,79 %65,79 %  
nebezpečí nízké zákaznické podpory821,05 %21,05 %  
délka doby mezi objednáním a doručením513,16 %13,16 %  

Graf

4. V případě nákupu spotřební elektroniky dáváte přednost:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
E-shopu2155,26 %55,26 %  
kamennému obchodu1744,74 %44,74 %  

Graf

5. V případě nákupu textilu dáte přednost:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamennému obchodu3592,11 %92,11 %  
E-shopu37,89 %7,89 %  

Graf

6. V případě nákupu kosmetiky dáte přednost:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamennému obchodu3078,95 %78,95 %  
E-shopu821,05 %21,05 %  

Graf

7. V případě nákupu knih dáte přednost

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
E-shopu2155,26 %55,26 %  
kamennému obchodu1744,74 %44,74 %  

Graf

8. V případě nákupu PC komponenetů dáte přednost:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
E-shopu2873,68 %73,68 %  
kamennému obchodu1026,32 %26,32 %  

Graf

9. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2976,32 %76,32 %  
muž923,68 %23,68 %  

Graf

10. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 363078,95 %78,95 %  
1 - 18615,79 %15,79 %  
37 - 5425,26 %5,26 %  

Graf

11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské2565,79 %65,79 %  
vysokoškolské821,05 %21,05 %  
základní513,16 %13,16 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Richtr, T.Průzkum oblibenosti E-shopů (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://nova-generace.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.