Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum oblibenosti E-shopů

Průzkum oblibenosti E-shopů

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Richtr
Šetření:20. 12. 2010 - 31. 12. 2010
Počet respondentů:38
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení,

jsem v posledním ročníku vyšší odborné školy, obor firemní ekonomie. Tento dotazník je vytvořen proto, aby zjistil míru důvěry v internetové obchody. Rád bych Vás poprosil o maximální upřímnost při jeho vyplňování a v neposlední řadě bych Vám chtěl poděkovat za Váš čas, který jste u vyplňování dotazníku strávili.

 

Odpovědi respondentů

1. Ve který způsob nákupu máte větší důvěru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamenný obchod3181,58 %81,58 %  
E-shop718,42 %18,42 %  

Graf

2. Jako zásadní výhodu nákupu na internetu vnímáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možnost vybrat nejlevnější variantu2360,53 %60,53 %  
široká nabídka923,68 %23,68 %  
velké množství informací o produktu37,89 %7,89 %  
možnost doručení do místa bydliště37,89 %7,89 %  

Graf

3. Jako zásadní nevýhodu nákupu na intternetu vnímáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemožnost fyzického kontaktu se zbožím2565,79 %65,79 %  
nebezpečí nízké zákaznické podpory821,05 %21,05 %  
délka doby mezi objednáním a doručením513,16 %13,16 %  

Graf

4. V případě nákupu spotřební elektroniky dáváte přednost:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
E-shopu2155,26 %55,26 %  
kamennému obchodu1744,74 %44,74 %  

Graf

5. V případě nákupu textilu dáte přednost:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamennému obchodu3592,11 %92,11 %  
E-shopu37,89 %7,89 %  

Graf

6. V případě nákupu kosmetiky dáte přednost:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamennému obchodu3078,95 %78,95 %  
E-shopu821,05 %21,05 %  

Graf

7. V případě nákupu knih dáte přednost

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
E-shopu2155,26 %55,26 %  
kamennému obchodu1744,74 %44,74 %  

Graf

8. V případě nákupu PC komponenetů dáte přednost:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
E-shopu2873,68 %73,68 %  
kamennému obchodu1026,32 %26,32 %  

Graf

9. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2976,32 %76,32 %  
muž923,68 %23,68 %  

Graf

10. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 363078,95 %78,95 %  
1 - 18615,79 %15,79 %  
37 - 5425,26 %5,26 %  

Graf

11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské2565,79 %65,79 %  
vysokoškolské821,05 %21,05 %  
základní513,16 %13,16 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Richtr, T.Průzkum oblibenosti E-shopů (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://nova-generace.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.