Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nová modní značka

Nová modní značka

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Bílková
Šetření:11. 01. 2013 - 21. 01. 2013
Počet respondentů:158
Počet otázek (max/průměr):12 / 8.73
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:88,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

s kamarádkou bychom rády založily novou módní značkua touto cestou, bychom se chtěli dozvědět o jakou módu mají mladí lidé zájem a co jim na našem trhu chybí.

 

Proto předem velice děkuji za vyplnění. 

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ženaotázka č. 2, mužotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12377,85 %77,85 %  
muž3522,15 %22,15 %  

Graf

2. Věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30let9862,03 %62,03 %  
15-20let3018,99 %18,99 %  
31-40let2012,66 %12,66 %  
nad 40let53,16 %3,16 %  
mladší 15 let53,16 %3,16 %  

Graf

3. Nakupujete oblečení na přes internet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8151,27 %51,27 %  
ne7748,73 %48,73 %  

Graf

4. Kde raději oblečení nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v kamenném obchodě14189,24 %89,24 %  
na internetu1710,76 %10,76 %  

Graf

5. Co je při nákupu oblečení pro Vás nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena13585,44 %85,44 %  
materiál10566,46 %66,46 %  
originálnost6742,41 %42,41 %  
módní trend3824,05 %24,05 %  
jiné3018,99 %18,99 %  

Graf

6. Pokud jste u předchozí otázky odpověděli jiné, specifikujte co je pro Vás nejdůležitější?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vzhled26,67 %1,27 %  
padnoucí střih13,33 %0,63 %  
aby se mi líbilo (nehledě na moní trendy, origibalitu atd.)13,33 %0,63 %  
střih a typ oblečení (myšleno zda jde o sportovní, společenské apod.)13,33 %0,63 %  
pohodlí a praktičnost, také celkový design - oblečení by mělo být "normální", jenom proto, že jsem žena, tak to ještě neznamená, že chci mít doma růžové košilky s kytičkami a výstřihem až ke kolenům, chci obyčejné oblečení, spíš genderově neutrální13,33 %0,63 %  
vzhled výrobku13,33 %0,63 %  
střih a zpracování (aby z toho nelezly nitě, nekrčilo se to tam, kde nemá apod.)13,33 %0,63 %  
pohodlnost, slušivost13,33 %0,63 %  
kvalita provedení výrobku, vlastnosti produktu (např. u otudoorových věcí proklamovaná specifika)13,33 %0,63 %  
design13,33 %0,63 %  
ostatní odpovědi styl (módní trendy mě nezajímají, protože zpravidla vypadají příšerně - důležité je, co se líbí mě)
STYL
originalnost a sportovne elagantni styl
velikost
strih, jak mi to padne
země původu
barva
zda mi vybrané oblečení sluší
kvalita, styl
účelnost a praktičnost
jednoduchost
kvalita
musí se mi líbitj
Barvy (pokud je spíše ve sladkých nebo tmavších barvách)
strih
poměr cena -kvalita
Aby to bylo dobře ušité, sedělo mi to a aby mi to slušelo - to je pro mě nejdůležitější ze všech otázek viz výše
funkčnost
reference od známých
1963,33 %12,03 % 

Graf

7. Při nákupu na internetu byste ocenili možnost:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyzkoušení12881,01 %81,01 %  
platby v hotovosti při převzetí6037,97 %37,97 %  
osobního odběru5937,34 %37,34 %  
jiné95,7 %5,7 %  

Graf

8. Pokud jste u předchozí otázky odpověděli jiné, prosím specifikujte

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

bezproblémového vrácení zboží, když nebude sedět velikost

dohoda o vyzkousrni

jasnou tabulku s rozměry jednotlivých velikostí.

možnost bezproblémového vrácení zboží, pokud by nesedělo.

nic

pokud mi zboží nesedí nebo nejsem spokojená, abych jej mohla vrátit na náklady obchodu, nechápu, proč bych měla platit poštovné za to, že na obrázku jsou např. nádherné šaty a pošlou mi domů kus hadru. (zkušenost)

uvádět přesné rozměry

9. jaký styl oblečení se Vám líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodlné oblečení (jeansy, tričko, tenisky)9862,03 %62,03 %  
ženské oblečení (oblečení zdůrazňující ženskost)9056,96 %56,96 %  
jen nejnovější trendy2817,72 %17,72 %  
jiné2213,92 %13,92 %  
50. 70. léta2012,66 %12,66 %  
20. - 30.léta138,23 %8,23 %  

Graf

10. Pokud jste u předchozí otázky odpověděli jiné, prosím specifikujte

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

60. léta UK

Alternativní styly jako je lolita, scene,...

androgynní oblečení

Černé, metalové. :)

Funkční oblečení - nejsem sportovec, ale oblečení z funkčních materiálů mi přijde velice praktické, ať jde o rychleschnoucí triko, nebo skutečně nepromokavou bundu.

minimalistický styl

na trhu chybí různé zvláštní střihy - ne extravagantní, ale elegantní a stylově odlišné, například umístění zipu na stranu, možná i prvky středověku (kožené pásky, vzhled jakoby více vrstev) spojené s prvky armádních uniforem (striktní design, působící ctihodně)

Oblečení v metalovém hudbením stylu

odevni originaly, podtrhujici osobnost

pohodlné a účelné

polosportovní

praktické - jak z hlediska designu, tak i materiálu a barvy

Rock, metal, gothic,...

rock/metal

Romanticko-tvrdý styl, jako je metal-gothic apod.

sportovne elegantni pohodovy styl

sportovní

sportovní a funkční

Takove, ktere se mi libi, je kvalitni.

Těžko říct, kombinace různých prvků a stylů

Tričko s výstřihem, jeansy, boty na podpatku, výrazné a originální doplňky - to celé v rockovém stylu.

11. Na jakých webových stránkách nejvíce oblečení kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné6742,41 %42,41 %  
v e-shopech mých oblíbených módních značek5534,81 %34,81 %  
aukro3320,89 %20,89 %  
Ebay1610,13 %10,13 %  
Fler148,86 %8,86 %  
Fashion days138,23 %8,23 %  
Bigbrands116,96 %6,96 %  
Zoot85,06 %5,06 %  

Graf

12. Pokud jste u předchozí otázky odpověděli jiné, prosím specifikujte

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

amazon.com

Ani v jednom.

asos.com, topshop.com, newlook.com

Assos, outlet

astratex

Blancheporte.cz

Bonprix

Bonprix, votocvohoz

geekshirts.cz

hadry přes net nekupuju

Hudy, Rockpoint, The North Face

jen obcas

Kde se dá.

mimiaukce.cz mimibazar.cz

mimibazar

mimibazar - ale jen nové zboží u různých prodejců

Na interfernetu nenakupuji oblečení

Na internetu kupuji oblečení pro sport ve specializovaných prodejnách.

na netu oblečení nenakupuji

na žádnejch, blbě sestavenej dotazník, to ten obchod dopadne

na žádných

na žádných stránkách oblečení nenakupuji

na žádných webových stránkách oblečení nenakupuji

Na žádných.

ne na internetu

nekupuji

nekupuju, už jsem to tu psala 2x

Nenakupuji

nenakupuji na internetu

nenakupuji na internetu

Nenakupuji na internetu - potřebuji si být jistá že budu mít oblečení dobré a bude mi slušet.

nenakupuji na netu

nenakupuji na webu, maximálně si najdu nabídku, aale rozhoduji s až ve chvíli, kdy daný kus uvidím v kamenném obchodě

nenakupuji oblečení přes internet

nenakupuji přes internet

nenakupuju oblečení na netu

nenakupuju oblečení přes internet

nenakupuju oblečení.. spatne polozena otazka :-(( viz predchozi

nenakupuju v e-shopech

nikde

nikde

Nosferatu, Metalshop.cz, REDRAVEN, F.O.K.I., Satanshop, Steelboots, Dirty outfit,...

Nosferatu, RedRaven, MetalShop...

Oblečení přes internet nenakupuji

Přes internet oblečení nenakupuji.

rockpoint.cz, progress-cz.cz, http://www.lowellpro.com/

různé bazary

různě, podle oblečení, ne značky

style-moda.cz

Tchibo

tchibo

votocvohoz, asos

votocvohoz.cz

votocvohoz.cz

votočvohoz

Zadne

zadne

žádné


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Nakupujete oblečení na přes internet?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetu na otázku 4. Kde raději oblečení nakupujete?

5. Co je při nákupu oblečení pro Vás nejdůležitější?

  • odpověď originálnost:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bigbrands na otázku 11. Na jakých webových stránkách nejvíce oblečení kupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Věková kategorie

3. Nakupujete oblečení na přes internet?

4. Kde raději oblečení nakupujete?

5. Co je při nákupu oblečení pro Vás nejdůležitější?

7. Při nákupu na internetu byste ocenili možnost:

9. jaký styl oblečení se Vám líbí?

11. Na jakých webových stránkách nejvíce oblečení kupujete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Věková kategorie

3. Nakupujete oblečení na přes internet?

4. Kde raději oblečení nakupujete?

5. Co je při nákupu oblečení pro Vás nejdůležitější?

7. Při nákupu na internetu byste ocenili možnost:

9. jaký styl oblečení se Vám líbí?

11. Na jakých webových stránkách nejvíce oblečení kupujete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bílková, B.Nová modní značka (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://nova-modni-znacka.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.