Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nová služba rozvozu potravin přímo do domu

Nová služba rozvozu potravin přímo do domu

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavel Tazbirek
Šetření:30. 11. 2009 - 15. 12. 2009
Počet respondentů:153
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, jsme nově vzniklá firma na trhu v oboru online nakupování a v současné době se zabýváme výzkumem zájmu zákazníků o námi nabízené služby. Chceme vám nabídnout široký sortiment potravin a předmětů každodenní spotřeby (drogerie, papírnictví, hračky, dom. potřeby), které si můžete prostřednictvím našich internetových stránek objednat a zároveň vám je osobně doručíme domů zdarma.  

  Naším cílem je ušetřit Vám čas a energii a umožnit nakupovat potraviny přímo z pohodlí Vašeho domova.

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete rád/a potraviny a další předměty každodenní spotřeby (drogerie, domácí potřeby)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas6139,87 %39,87 %  
Ano4730,72 %30,72 %  
Ne4529,41 %29,41 %  

Graf

2. Jak často nakupujete potraviny a předměty každodenní spotřeby (drogerie, domácí potřeby)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x - 3x týdně7549,02 %49,02 %  
1x týdně a méně4831,37 %31,37 %  
4x týdně a více3019,61 %19,61 %  

Graf

3. Kolik času Vám zabere jeden průměrný nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 hodinu a méně12883,66 %83,66 %  
2 - 3 hodiny2315,03 %15,03 %  
4 hodiny a více21,31 %1,31 %  

Graf

4. Vyhledáváte slevy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9461,44 %61,44 %  
ne5938,56 %38,56 %  

Graf

5. Jaký typ obchodu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hypermarket / Supermarket12380,39 %80,39 %  
Samoobsluha2013,07 %13,07 %  
Večerka, či jiné menší obchody106,54 %6,54 %  

Graf

6. Jak hodnotíte spokojenost s obchody ve kterých nakupujete?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný8857,52 %57,52 %  
dobrý4328,1 %28,1 %  
výborný138,5 %8,5 %  
dostatečný95,88 %5,88 %  

Graf

7. Jak daleko je od Vašeho bydliště vzdálen Váš oblíbený obchod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 1 km7347,71 %47,71 %  
Více než 5 km4428,76 %28,76 %  
1 - 5 km3623,53 %23,53 %  

Graf

8. Máte doma možnost připojení k internetu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano153100 %100 %  

Graf

9. Uvítal/a byste naše služby a využíval/a byste jich?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím8857,52 %57,52 %  
ano3724,18 %24,18 %  
ne2818,3 %18,3 %  

Graf

10. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž11675,82 %75,82 %  
Žena3724,18 %24,18 %  

Graf

11. Jaká je Vaše věková kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 2511273,2 %73,2 %  
26 - 35 let2918,95 %18,95 %  
36 - 55 let85,23 %5,23 %  
56 let a více42,61 %2,61 %  

Graf

12. V jakém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský kraj3724,18 %24,18 %  
Hlavní město Praha2013,07 %13,07 %  
Středočeský kraj1811,76 %11,76 %  
Královehradecký kraj117,19 %7,19 %  
Jihomoravský kraj117,19 %7,19 %  
Ústecký kraj95,88 %5,88 %  
Jihočeský kraj95,88 %5,88 %  
Pardubický kraj85,23 %5,23 %  
Vysočina74,58 %4,58 %  
Liberecký kraj63,92 %3,92 %  
Plzeňský kraj53,27 %3,27 %  
Olomoucký kraj53,27 %3,27 %  
Zlínský kraj42,61 %2,61 %  
Karlovarský kraj31,96 %1,96 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete rád/a potraviny a další předměty každodenní spotřeby (drogerie, domácí potřeby)?

2. Jak často nakupujete potraviny a předměty každodenní spotřeby (drogerie, domácí potřeby)?

3. Kolik času Vám zabere jeden průměrný nákup?

4. Vyhledáváte slevy?

5. Jaký typ obchodu preferujete?

6. Jak hodnotíte spokojenost s obchody ve kterých nakupujete?

7. Jak daleko je od Vašeho bydliště vzdálen Váš oblíbený obchod?

8. Máte doma možnost připojení k internetu?

9. Uvítal/a byste naše služby a využíval/a byste jich?

10. Jaké je Vaše pohlaví?

11. Jaká je Vaše věková kategorie?

12. V jakém kraji bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete rád/a potraviny a další předměty každodenní spotřeby (drogerie, domácí potřeby)?

2. Jak často nakupujete potraviny a předměty každodenní spotřeby (drogerie, domácí potřeby)?

3. Kolik času Vám zabere jeden průměrný nákup?

4. Vyhledáváte slevy?

5. Jaký typ obchodu preferujete?

6. Jak hodnotíte spokojenost s obchody ve kterých nakupujete?

7. Jak daleko je od Vašeho bydliště vzdálen Váš oblíbený obchod?

8. Máte doma možnost připojení k internetu?

9. Uvítal/a byste naše služby a využíval/a byste jich?

10. Jaké je Vaše pohlaví?

11. Jaká je Vaše věková kategorie?

12. V jakém kraji bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Tazbirek, P.Nová služba rozvozu potravin přímo do domu (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://nova-sluzba-rozvozu-potravin-p.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.