Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nové formy marketingové komunikac-facebooková aplikace POŠLI PLZNIČKU

Nové formy marketingové komunikac-facebooková aplikace POŠLI PLZNIČKU

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dominique Hejlová
Šetření:23. 04. 2010 - 28. 04. 2010
Počet respondentů:91
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.37
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:89,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milí kamarádi, spolužáci, študenti a dobří lidé, kteří jste se proklikali až sem...

Vám bych chtěla nejdřívě poděkovat za Váš čas a ochotu pomoci mi s mou malou průzkoumnou songou týkající se jedné z nových forem marketingové komunikace a to propagace na Facebooku firmy Pilsner Urquell - aplikací "pošli plzničku"

Prosím, vyplňte mi dotazníček ohledně této aplikace

Díky Vám :-))

 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Odpovědi respondentů

1. Jste uživatelem sociální sítě Facebook?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, jsem uživatelem Facebooku8593,41 %93,41 %  
nejsem uživatelem žádné sociální sítě44,4 %4,4 %  
ne, nejsem uživatelelm Facebooku33,3 %3,3 %  
jsem uživatel jiné sociální sítě11,1 %1,1 %  

Graf

2. Setkali jste se na Facebooku s aplikací "POŠLI PLZNIČKU"?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7180,68 %78,02 %  
ne1719,32 %18,68 %  

Graf

3. Poslali jste někdy nebo obdrželi na svůj profil Plzničku?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5865,91 %63,74 %  
ne3034,09 %32,97 %  

Graf

4. Jak se Vám aplikace POŠLI PLZNIČKU LÍBÍ? (hodnoťte jako známkování ve škole 1=líbí, 5= nelíbí)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32532,05 %27,47 %  
21823,08 %19,78 %  
51823,08 %19,78 %  
41012,82 %10,99 %  
178,97 %7,69 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.19
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.43
Směrodatná odchylka:1.19
Medián:3
Modus:3

Graf

5. Jak hodnotíte kreativitu nápadu (využít k propagaci piva Facebookovou aplikaci typu POŠLI PLZNIČKU) [opět hodnocení jako ve škole 1=kreativní, 5= nekreativní]

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22834,57 %30,77 %  
12429,63 %26,37 %  
31720,99 %18,68 %  
578,64 %7,69 %  
456,17 %5,49 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.22
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.12
Směrodatná odchylka:1.06
Medián:2
Modus:2

Graf

6. Myslíte si, že tato forma propagace je vhodná k cílové skupině (mladí lidé 18+ se zájmem o pivo) [1= vhodná, 5= nevhodná]

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23340,24 %36,26 %  
13036,59 %32,97 %  
31417,07 %15,38 %  
533,66 %3,3 %  
422,44 %2,2 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.86
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.58
Směrodatná odchylka:0.76
Medián:2
Modus:2

Graf

7. Myslíte si, že tato forma propagace byla finančně nákladná? (1=málo nákladná, 5= příliš nákladná)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14555,56 %49,45 %  
22227,16 %24,18 %  
3911,11 %9,89 %  
444,94 %4,4 %  
511,23 %1,1 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.59
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.58
Směrodatná odchylka:0.76
Medián:1
Modus:1

Graf

8. Spojili jste si aplikaci POŠLI PLZNIČKU se značkou piva PILSNER URQUELL? (1= spojili, 5= nespojili)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15465,85 %59,34 %  
21417,07 %15,38 %  
389,76 %8,79 %  
444,88 %4,4 %  
522,44 %2,2 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.49
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.64
Směrodatná odchylka:0.8
Medián:1
Modus:1

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Poslali jste někdy nebo obdrželi na svůj profil Plzničku?

  • odpověď ne:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 2. Setkali jste se na Facebooku s aplikací "POŠLI PLZNIČKU"?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste uživatelem sociální sítě Facebook?

2. Setkali jste se na Facebooku s aplikací "POŠLI PLZNIČKU"?

3. Poslali jste někdy nebo obdrželi na svůj profil Plzničku?

4. Jak se Vám aplikace POŠLI PLZNIČKU LÍBÍ? (hodnoťte jako známkování ve škole 1=líbí, 5= nelíbí)

5. Jak hodnotíte kreativitu nápadu (využít k propagaci piva Facebookovou aplikaci typu POŠLI PLZNIČKU) [opět hodnocení jako ve škole 1=kreativní, 5= nekreativní]

6. Myslíte si, že tato forma propagace je vhodná k cílové skupině (mladí lidé 18+ se zájmem o pivo) [1= vhodná, 5= nevhodná]

7. Myslíte si, že tato forma propagace byla finančně nákladná? (1=málo nákladná, 5= příliš nákladná)

8. Spojili jste si aplikaci POŠLI PLZNIČKU se značkou piva PILSNER URQUELL? (1= spojili, 5= nespojili)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste uživatelem sociální sítě Facebook?

2. Setkali jste se na Facebooku s aplikací "POŠLI PLZNIČKU"?

3. Poslali jste někdy nebo obdrželi na svůj profil Plzničku?

4. Jak se Vám aplikace POŠLI PLZNIČKU LÍBÍ? (hodnoťte jako známkování ve škole 1=líbí, 5= nelíbí)

5. Jak hodnotíte kreativitu nápadu (využít k propagaci piva Facebookovou aplikaci typu POŠLI PLZNIČKU) [opět hodnocení jako ve škole 1=kreativní, 5= nekreativní]

6. Myslíte si, že tato forma propagace je vhodná k cílové skupině (mladí lidé 18+ se zájmem o pivo) [1= vhodná, 5= nevhodná]

7. Myslíte si, že tato forma propagace byla finančně nákladná? (1=málo nákladná, 5= příliš nákladná)

8. Spojili jste si aplikaci POŠLI PLZNIČKU se značkou piva PILSNER URQUELL? (1= spojili, 5= nespojili)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hejlová, D.Nové formy marketingové komunikac-facebooková aplikace POŠLI PLZNIČKU (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://nove-formy-marketingove-komunikac-facebookova-aplikace-posli.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.