Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nové trendy v marketingových komunikacích z hlediska etiky propagace
Nové trendy v marketingových komunikacích z hlediska etiky propagace
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Radek Ježdík |
---|---|
Šetření: | 09. 03. 2009 - 09. 03. 2009 |
Počet respondentů: | 1 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 8 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:48 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Účelem tohoto průzkumu je zjištění vnímní nových trendů v marketingových komunikacích z hlediska etiky propagace. Výsledky průzkumu budou využity v diplomové práci.
Odpovědi respondentů
1. Setkal(a) jste se někdy s pojmem Etický kodex reklamy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 1 | 100 % | 100 % |
2. Slyšel(a) jste v poslední době (1 rok) o činnosti Rady pro reklamu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 1 | 100 % | 100 % |
3. Setkal(a) jste se někdy s reklamou, která na vás působila neeticky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 1 | 100 % | 100 % |
4. Uveďte prosím, jaká reklama na vás působila neeticky
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
O2, soutěž o vozy BMW
5. Domníváte se, že s příchodem nových trendů do marketingových komunikací obecně vzrůstá podíl neetické reklamy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 1 | 100 % | 100 % |
6. Označte, zdali tento typ marketingové aktivity působí neeticky (1= nepůsobí vůbec neeticky, 5=působí velmi neeticky):
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Hromadně rozesílaná nevyžádaná elektronická pošta. Většinou se jedná o reklamu a nabízení nějakých služeb či zboží. | 5 | 0 |
Před pobočky konkurenční České spořitelny byl Poštovní spořitelnou v době po zavření pobočky umístěn stojan s textem: Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno. | 2 | 0 |
Pojišťovna vyslala na internet 5 videí, které se tváří jako vlastní dokumentace činu mladých zlodějíčků. Ti v nich k obelhání bezpečnostních systémů aut využívající běžně dostupné předměty – elektrický paralyzér, ovladač od televize nebo záchodový zvon. | 4 | 0 |
Agent 007 jezdí povětšinou Aston Martinem, čas do odpálení nálože mu měří hodinky značky Omega a tradiční protřepaný-nemíchaný koktejl se po dlouhá léta neobešel bez vodky Smirnoff | 3 | 0 |
7. Využíváte některou ze sociálních sítí (například Facebook)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 8, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 1 | 100 % | 100 % |
8. Obáváte se zde zneužití svých osobních údajů k marketingovým účelům?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 1 | 100 % | 100 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.