Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nové trendy v marketingových komunikacích z hlediska etiky propagace

Nové trendy v marketingových komunikacích z hlediska etiky propagace

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Radek Ježdík
Šetření:09. 03. 2009 - 09. 03. 2009
Počet respondentů:1
Počet otázek (max/průměr):8 / 8
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Účelem tohoto průzkumu je zjištění vnímní nových trendů v marketingových komunikacích z hlediska etiky propagace. Výsledky průzkumu budou využity v diplomové práci.

Odpovědi respondentů

1. Setkal(a) jste se někdy s pojmem Etický kodex reklamy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1100 %100 %  

Graf

2. Slyšel(a) jste v poslední době (1 rok) o činnosti Rady pro reklamu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1100 %100 %  

Graf

3. Setkal(a) jste se někdy s reklamou, která na vás působila neeticky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1100 %100 %  

Graf

4. Uveďte prosím, jaká reklama na vás působila neeticky

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

O2, soutěž o vozy BMW

5. Domníváte se, že s příchodem nových trendů do marketingových komunikací obecně vzrůstá podíl neetické reklamy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1100 %100 %  

Graf

6. Označte, zdali tento typ marketingové aktivity působí neeticky (1= nepůsobí vůbec neeticky, 5=působí velmi neeticky):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Hromadně rozesílaná nevyžádaná elektronická pošta. Většinou se jedná o reklamu a nabízení nějakých služeb či zboží.50
Před pobočky konkurenční České spořitelny byl Poštovní spořitelnou v době po zavření pobočky umístěn stojan s textem: Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.20
Pojišťovna vyslala na internet 5 videí, které se tváří jako vlastní dokumentace činu mladých zlodějíčků. Ti v nich k obelhání bezpečnostních systémů aut využívající běžně dostupné předměty – elektrický paralyzér, ovladač od televize nebo záchodový zvon.40
Agent 007 jezdí povětšinou Aston Martinem, čas do odpálení nálože mu měří hodinky značky Omega a tradiční protřepaný-nemíchaný koktejl se po dlouhá léta neobešel bez vodky Smirnoff30

Graf

7. Využíváte některou ze sociálních sítí (například Facebook)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1100 %100 %  

Graf

8. Obáváte se zde zneužití svých osobních údajů k marketingovým účelům?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1100 %100 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Ježdík, R.Nové trendy v marketingových komunikacích z hlediska etiky propagace (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://nove-trendy-v-marketingovych-komunikacich-z-hledsika-etiky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.