Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nové trendy v marketingových komunikacích z hlediska etiky propagace
Nové trendy v marketingových komunikacích z hlediska etiky propagace
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Radek Ježdík |
---|---|
Šetření: | 09. 03. 2009 - 09. 03. 2009 |
Počet respondentů: | 1 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 8 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:48 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Účelem tohoto průzkumu je zjištění vnímní nových trendů v marketingových komunikacích z hlediska etiky propagace. Výsledky průzkumu budou využity v diplomové práci.
Odpovědi respondentů
1. Setkal(a) jste se někdy s pojmem Etický kodex reklamy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 1 | 100 % | 100 % |
2. Slyšel(a) jste v poslední době (1 rok) o činnosti Rady pro reklamu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 1 | 100 % | 100 % |
3. Setkal(a) jste se někdy s reklamou, která na vás působila neeticky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 1 | 100 % | 100 % |
4. Uveďte prosím, jaká reklama na vás působila neeticky
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
O2, soutěž o vozy BMW
5. Domníváte se, že s příchodem nových trendů do marketingových komunikací obecně vzrůstá podíl neetické reklamy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 1 | 100 % | 100 % |
6. Označte, zdali tento typ marketingové aktivity působí neeticky (1= nepůsobí vůbec neeticky, 5=působí velmi neeticky):
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Hromadně rozesílaná nevyžádaná elektronická pošta. Většinou se jedná o reklamu a nabízení nějakých služeb či zboží. | 5 | 0 |
Před pobočky konkurenční České spořitelny byl Poštovní spořitelnou v době po zavření pobočky umístěn stojan s textem: Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno. | 2 | 0 |
Pojišťovna vyslala na internet 5 videí, které se tváří jako vlastní dokumentace činu mladých zlodějíčků. Ti v nich k obelhání bezpečnostních systémů aut využívající běžně dostupné předměty – elektrický paralyzér, ovladač od televize nebo záchodový zvon. | 4 | 0 |
Agent 007 jezdí povětšinou Aston Martinem, čas do odpálení nálože mu měří hodinky značky Omega a tradiční protřepaný-nemíchaný koktejl se po dlouhá léta neobešel bez vodky Smirnoff | 3 | 0 |
7. Využíváte některou ze sociálních sítí (například Facebook)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 8, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 1 | 100 % | 100 % |
8. Obáváte se zde zneužití svých osobních údajů k marketingovým účelům?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 1 | 100 % | 100 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.