Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nové trendy ve službách hotelnictví na počátku 3. tisíciletí

Nové trendy ve službách hotelnictví na počátku 3. tisíciletí

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Žídková
Šetření:12. 02. 2010 - 19. 02. 2010
Počet respondentů:90
Počet otázek (max/průměr):15 / 15.5
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsem studentkou 3. ročníku Vysoké školy hotelové a píšu bakalářskou práci na téma Nové trendy ve službách hotelnictví na počátku 3. tisíciletí. Vyplněním tohoto dotazníku mi velice pomůžete.

 

Děkuji za Váš čas a pochopení :-)

 

S pozdravem, Hanka

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena 5862,37 %64,44 %  
Muž 3537,63 %38,89 %  

Graf

2. Věková skupina

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 256266,67 %68,89 %  
Do 502830,11 %31,11 %  
Nad 5033,23 %3,33 %  

Graf

3. Využíváte často hotelových služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6974,19 %76,67 %  
Ano 2425,81 %26,67 %  

Graf

4. Zajímáte se o trendy v hotelnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano 4346,24 %47,78 %  
Ne2526,88 %27,78 %  
Nemám ponětí, jaké jsou trendy v hotelnictví 2526,88 %27,78 %  

Graf

5. Jaký typ ubytování preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Malý hotel s rodinnou atmosférou 6468,82 %71,11 %  
Hotelový řetězec1819,35 %20 %  
Design hotel 1111,83 %12,22 %  

Graf

6. Víte co to znamená design hotel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6064,52 %66,67 %  
Ne3335,48 %36,67 %  

Graf

7. Jaký typ stravování v hotelu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Polopenze 3840,86 %42,22 %  
Pouze snídaně3335,48 %36,67 %  
Plná penze 2223,66 %24,44 %  

Graf

8. Co by pro Vás bylo nejvíc zajímavé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podmořský hotel 5963,44 %65,56 %  
Design hotel 2627,96 %28,89 %  
Hotel ze sněhu a ledu 88,6 %8,89 %  

Graf

9. Co je pro Vás nejvíc důležité?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobré vybavení pokojů a jiné hotelové služby4548,39 %50 %  
Přátelský a profesionální personál 4245,16 %46,67 %  
Restaurace a jiné gastronomické služby66,45 %6,67 %  

Graf

10. Víte co je to FLOATING?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Trend ve wellness5356,99 %58,89 %  
Trend v gastronomii2324,73 %25,56 %  
Hotelový sport1718,28 %18,89 %  

Graf

11. Jak si vybíráte a rezervujete hotel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
On-line pomocí rerezvačních systémů 5356,99 %58,89 %  
Telefonem 2627,96 %28,89 %  
Přes CK1415,05 %15,56 %  

Graf

12. Co je pro Vás nejvíc důležité při výběru hotelu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena 4043,01 %44,44 %  
Kvalita 3133,33 %34,44 %  
Doporučení 2223,66 %24,44 %  

Graf

13. Využíváte služeb wellness a hotelových sportů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5255,91 %57,78 %  
Ano 4043,01 %44,44 %  
Nevím co to je 11,08 %1,11 %  

Graf

14. Myslíte, že by měly být BIO potraviny zařazeny do hotelové gastronomie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano 6165,59 %67,78 %  
Ne3133,33 %34,44 %  
Nevím co to je 11,08 %1,11 %  

Graf

15. Myslíte, že hotely v Praze nabízí dobré služby turistům ve srovnání s ostatními zeměmi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano 7277,42 %80 %  
Ne2122,58 %23,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věková skupina

3. Využíváte často hotelových služeb?

4. Zajímáte se o trendy v hotelnictví?

5. Jaký typ ubytování preferujete?

6. Víte co to znamená design hotel?

7. Jaký typ stravování v hotelu preferujete?

8. Co by pro Vás bylo nejvíc zajímavé?

9. Co je pro Vás nejvíc důležité?

10. Víte co je to FLOATING?

11. Jak si vybíráte a rezervujete hotel?

12. Co je pro Vás nejvíc důležité při výběru hotelu?

13. Využíváte služeb wellness a hotelových sportů?

14. Myslíte, že by měly být BIO potraviny zařazeny do hotelové gastronomie?

15. Myslíte, že hotely v Praze nabízí dobré služby turistům ve srovnání s ostatními zeměmi?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věková skupina

3. Využíváte často hotelových služeb?

4. Zajímáte se o trendy v hotelnictví?

5. Jaký typ ubytování preferujete?

6. Víte co to znamená design hotel?

7. Jaký typ stravování v hotelu preferujete?

8. Co by pro Vás bylo nejvíc zajímavé?

9. Co je pro Vás nejvíc důležité?

10. Víte co je to FLOATING?

11. Jak si vybíráte a rezervujete hotel?

12. Co je pro Vás nejvíc důležité při výběru hotelu?

13. Využíváte služeb wellness a hotelových sportů?

14. Myslíte, že by měly být BIO potraviny zařazeny do hotelové gastronomie?

15. Myslíte, že hotely v Praze nabízí dobré služby turistům ve srovnání s ostatními zeměmi?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Žídková, H.Nové trendy ve službách hotelnictví na počátku 3. tisíciletí (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://nove-trendy-ve-sluzbach-hotelnictvi-na-pocatku-3-tisicileti.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.