Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nové trendy ve stravovacích službách

Nové trendy ve stravovacích službách

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Gruntová
Šetření:22. 03. 2010 - 31. 03. 2010
Počet respondentů:122
Počet otázek (max/průměr):11 / 9.54
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den / Ahoj,


jmenuji se Veronika Gruntová a píšu bakalářskou práci na téma " Nové trendy ve stravovacích službách jako podpora stravovacích služeb v hotelových zařízeních". Vyplněním tohoto dotazníku byste mi velice pomohli.

Děkuji Vám za jeho vyplnění a Váš čas.
 

Odpovědi respondentů

1. Stravujete se mimo domov často?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8467,2 %68,85 %  
ne4132,8 %33,61 %  

Graf

2. Využíváte stravování v hotelových/ restauračních zařízeních?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9778,23 %79,51 %  
ne2721,77 %22,13 %  

Graf

3. Konzumujete BIO potraviny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8870,97 %72,13 %  
ano3629,03 %29,51 %  

Graf

4. Proč (ne)konzumujete BIO potraviny?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsou drahé45 %3,28 %  
je to zdravé22,5 %1,64 %  
nemám potřebu22,5 %1,64 %  
nechutnají mi22,5 %1,64 %  
drahé22,5 %1,64 %  
trapné, nesmyslné, pozérské, předražené, hnusné11,25 %0,82 %  
nejsou tak snad k dostání11,25 %0,82 %  
nedostupnost11,25 %0,82 %  
Cena a kvalita11,25 %0,82 %  
Jsou dražší než běžné potraviny.11,25 %0,82 %  
ostatní odpovědi Nemám záruku, že jsou opravdu bio.
Jsou dražší. BIO strava neni zázrak
každá potravina je BIOLOGICKÁ
BIO je soucasny trend, trik na kunzumenta!
díky vyšší ceně a také kval.biovýrobků je nic moc
nevěřím že jsou opravdu bio
většinou jsou dražší,a cíleně je nevyhledávám
prilis drahe
nevěřím tomu, že jsou fakt zdravá
Často jsou drahé
vystačím si s normálními
nemám na to peníze
protože chutnají lépe
Jsou pěstované v nekontaminované půdě
jsou zdravější
nemají žádnou přidanou výživovou hodnotu
jsou zbytečně drahé
Jsou drahé a nevidím v tom rozdíl.
protože jsou chutnější
pro lepší pocit, zdraví
necítím v chuti rozdíl
Necítím v tom tu chuť, jako v normálních potraviná
občas je kupuji, ale jsou drahé.
nemám potřebu je konzumovat.
Nemám potřebu, jím to, co mi chutná
nevěřim v rozdíl oproti běžným
Proč bych měl?
cenové důvody
jsou moc drahé
jsou chutově lepší
nesetkal jsem se s nimy
jsou zdravější než ty,kde jsou konzervanty
biopotraviny jsou dražší
kvůli ceně a kde je jistota bio původu?
cenové důvody, nevěřím na bio
jsou občas chutnější
Konzumuji málo (dostupnost)
Mezi bio a nebio nevidím rozdíl..bio=reklamní tah
bio a normální výrobky jsou stejné, jiná je cena
jsou málo dostupné a drahé
Je to velký bum, který opadne jako vše...
jsou drahé a málo dostupné
chutnější, zdravější, lepší pro živ.prostředí
nevěřím tomu, příde mi to spíš jen důvod k nafoukn
jsou dražší než běžné
zbytečné drahé a vůbec není jisté, zda jsou bio
jedná se o příležitostné konzumace jako běžně
Je to pouze reklamní tah, bio je jen to ze zahrady
nevěřím nim v českém prostředí
Jsou většinou výrazně dražší než "neBio" potraviny
chutnají mi
nevěřím, že se vždy jedná o bio potraviny
jsou zdravejsi
nemám čas ani náladu je vyhledávat
i bio obsahují škodlivé látky
je to jen móda, nemyslím si, že by byly tak úžasné
cena
dražší, méně dostupné
nejsem pokrytec ani psychopat
Kvůli pocitu, že jím zdravě
nevidim zadny extra duvod proc je kupovat
Malá nabídka a vysoká cena
přijde mi to směšné
6378,75 %51,64 % 

Graf

5. Jaké BIO potraviny konzumujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mléčné výrobky2761,36 %22,13 %  
jiné2352,27 %18,85 %  
pečivo1022,73 %8,2 %  
nic24,55 %1,64 %  

Graf

6. Využíváte hodně konvenienci (polotovary)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8467,74 %68,85 %  
ano4032,26 %32,79 %  

Graf

7. Z jakého důvodu ji využíváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
časově nenáročné 2961,7 %23,77 %  
rychlé2655,32 %21,31 %  
je to levné817,02 %6,56 %  

Graf

8. Co vás přiláká do restaurace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příjemné prostředí7963,71 %64,75 %  
nic3024,19 %24,59 %  
výhodná nabídka129,68 %9,84 %  
zajímavá reklama32,42 %2,46 %  

Graf

9. Co z vás udělá stálé zákazníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita pokrmu7661,29 %62,3 %  
nic1713,71 %13,93 %  
příjemná obsluha1411,29 %11,48 %  
příjemné prostředí1310,48 %10,66 %  
výhody pro stálé zákazníky43,23 %3,28 %  

Graf

10. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ženaotázka č. 11, mužotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7560,48 %61,48 %  
muž4939,52 %40,16 %  

Graf

11. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 15 let → konec dotazníku, 15-25 let → konec dotazníku, 25-35 let → konec dotazníku, 35-45 let → konec dotazníku, 45 a více let → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-25 let8064,52 %65,57 %  
25-35 let1713,71 %13,93 %  
45 a více let1612,9 %13,11 %  
35-45 let108,06 %8,2 %  
do 15 let10,81 %0,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Konzumujete BIO potraviny?

  • odpověď ano:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 5. Jaké BIO potraviny konzumujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Stravujete se mimo domov často?

2. Využíváte stravování v hotelových/ restauračních zařízeních?

3. Konzumujete BIO potraviny?

5. Jaké BIO potraviny konzumujete?

6. Využíváte hodně konvenienci (polotovary)?

7. Z jakého důvodu ji využíváte?

8. Co vás přiláká do restaurace?

9. Co z vás udělá stálé zákazníky?

10. Pohlaví

11. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Stravujete se mimo domov často?

2. Využíváte stravování v hotelových/ restauračních zařízeních?

3. Konzumujete BIO potraviny?

5. Jaké BIO potraviny konzumujete?

6. Využíváte hodně konvenienci (polotovary)?

7. Z jakého důvodu ji využíváte?

8. Co vás přiláká do restaurace?

9. Co z vás udělá stálé zákazníky?

10. Pohlaví

11. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Gruntová, V.Nové trendy ve stravovacích službách (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://nove-trendy-ve-stravovacich-sluzbach.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.