Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > noviny a internet
noviny a internet
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Miroslav Varga |
---|---|
Šetření: | 13. 04. 2009 - 27. 04. 2009 |
Počet respondentů: | 86 |
Počet otázek (max/průměr): | 25 / 25 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 29,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:49 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážený respondenti,
obraciame sa na Vás so žiadosťou o anonymné vyplnenie dotazníka, vytvoreného na študijné účely študentov 4. ročníka Fakulty managementu Univrzity Komenského v Bratislave.
Jeho vyplnením pomôžete trom študentom úspešne absolvovať praktickú časť skúšky z predmetu Marketingový výskum.
Odpovědi respondentů
1. Čítate noviny alebo časopisy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
áno, 1 až 2 krát za týždeň | 27 | 31,4 % | 31,4 % |
áno, každý deň | 27 | 31,4 % | 31,4 % |
áno, menej ako 1 krát za týždeň | 16 | 18,6 % | 18,6 % |
áno, 3 až 5 krát za týždeň | 14 | 16,28 % | 16,28 % |
nie | 2 | 2,33 % | 2,33 % |
2. Máte prístup na internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
áno, vždy keď potrebujem | 86 | 100 % | 100 % |
3. Čítate elektronické (internetové) verzie novín alebo časopisov?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
áno, príležitostne | 44 | 51,16 % | 51,16 % |
áno, pravidelne | 33 | 38,37 % | 38,37 % |
nie | 9 | 10,47 % | 10,47 % |
4. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu mienkotvorných novín alebo časopisov?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nie | 62 | 72,09 % | 72,09 % |
áno, ale menej ako za papierovú verziu | 19 | 22,09 % | 22,09 % |
áno | 3 | 3,49 % | 3,49 % |
ziskat pristup bez raklam za predplatne tlacenej v | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
neviem | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
5. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu bulvárných novín alebo časopisov?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nie | 76 | 88,37 % | 88,37 % |
áno, ale menej ako za papierovú verziu | 8 | 9,3 % | 9,3 % |
bulvární tisk nečtu. | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
áno | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
6. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu odborných novín alebo časopisov?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
áno, ale menej ako za papierovú verziu | 39 | 45,35 % | 45,35 % |
nie | 27 | 31,4 % | 31,4 % |
áno | 18 | 20,93 % | 20,93 % |
uprednostnim tlacenu verziu | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
neviem | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
7. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu špecializovaných novín alebo časopisov pre deti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nie | 54 | 62,79 % | 62,79 % |
áno, ale menej ako za papierovú verziu | 23 | 26,74 % | 26,74 % |
áno | 8 | 9,3 % | 9,3 % |
áno v prípade že by som mala deti | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
8. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu špecializovaných novín alebo časopisov pre ženy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nie | 66 | 76,74 % | 76,74 % |
áno,ale menej ako za papierovú verziu | 14 | 16,28 % | 16,28 % |
áno | 5 | 5,81 % | 5,81 % |
neviem | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
9. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu špecializovaných novín alebo časopisov pre mužov?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nie | 74 | 86,05 % | 86,05 % |
áno, ale menej ako za papierovú verziu | 10 | 11,63 % | 11,63 % |
áno | 2 | 2,33 % | 2,33 % |
10. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu iných špecializovaných novín alebo časopisov?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nie | 50 | 58,14 % | 58,14 % |
áno, ale menej ako za papierovú verziu | 29 | 33,72 % | 33,72 % |
áno | 7 | 8,14 % | 8,14 % |
11. Ak by ste mohli "zaplatiť" za elektronické noviny aj inou formou ako peniazmi, akú formu by ste zvolili?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
za elektronické noviny by som nezaplatil/a v žiadnej forme | 27 | 31,4 % | 31,4 % |
zaplatil/a by som predplatné za papierovú verziu a elektronickú by som dostal/a zdarma | 24 | 27,91 % | 27,91 % |
zaplatil/a by som prezeraním reklamy pred sprístupnením obsahu | 20 | 23,26 % | 23,26 % |
nevyužil/a by som inú formu platenia, zostal/a by som pri platení peniazmi | 13 | 15,12 % | 15,12 % |
umiestnil by som reklamný banner na svoju stránku | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
platba pres internet | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
12. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania mienkotvorných elektronických novín alebo časopisu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 | 34 | 39,53 % | 39,53 % |
2 | 16 | 18,6 % | 18,6 % |
1 | 15 | 17,44 % | 17,44 % |
3 | 11 | 12,79 % | 12,79 % |
5 | 6 | 6,98 % | 6,98 % |
4 | 4 | 4,65 % | 4,65 % |
13. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania bulvárnych elektronických novín alebo časopisu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 | 50 | 58,14 % | 58,14 % |
1 | 15 | 17,44 % | 17,44 % |
3 | 9 | 10,47 % | 10,47 % |
2 | 7 | 8,14 % | 8,14 % |
5 | 4 | 4,65 % | 4,65 % |
bulvár nečítam | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
14. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania odborných elektronických novín alebo časopisu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 | 34 | 39,53 % | 39,53 % |
2 | 17 | 19,77 % | 19,77 % |
1 | 14 | 16,28 % | 16,28 % |
3 | 10 | 11,63 % | 11,63 % |
4 | 7 | 8,14 % | 8,14 % |
5 | 4 | 4,65 % | 4,65 % |
15. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania špecializovaných elektronických novín alebo časopisu pre deti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 | 41 | 47,67 % | 47,67 % |
2 | 15 | 17,44 % | 17,44 % |
1 | 13 | 15,12 % | 15,12 % |
3 | 10 | 11,63 % | 11,63 % |
5 | 6 | 6,98 % | 6,98 % |
pre cielovu skupinu deti by som zakazal reklamu | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
16. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania špecializovaných elektronických novín alebo časopisu pre ženy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 | 43 | 50 % | 50 % |
1 | 13 | 15,12 % | 15,12 % |
2 | 12 | 13,95 % | 13,95 % |
3 | 11 | 12,79 % | 12,79 % |
5 | 6 | 6,98 % | 6,98 % |
4 | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
17. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania špecializovaných elektronických novín alebo časopisu pre mužov?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 | 43 | 50 % | 50 % |
1 | 16 | 18,6 % | 18,6 % |
2 | 13 | 15,12 % | 15,12 % |
3 | 8 | 9,3 % | 9,3 % |
5 | 4 | 4,65 % | 4,65 % |
4 | 2 | 2,33 % | 2,33 % |
18. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania iných elektronických novín alebo časopisu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 | 38 | 44,19 % | 44,19 % |
1 | 20 | 23,26 % | 23,26 % |
2 | 16 | 18,6 % | 18,6 % |
3 | 8 | 9,3 % | 9,3 % |
5 | 4 | 4,65 % | 4,65 % |
19. Koľko € (EUR) priemerne miniete za týždeň na papierové noviny a časopisy?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 18 | 20,93 % | 20,93 % |
0 | 17 | 19,77 % | 19,77 % |
1 | 15 | 17,44 % | 17,44 % |
3 | 11 | 12,79 % | 12,79 % |
5 | 8 | 9,3 % | 9,3 % |
4 | 3 | 3,49 % | 3,49 % |
10 | 3 | 3,49 % | 3,49 % |
2.5 | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
0.50 | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
1.0 | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
ostatní odpovědi | 8 | 9,3 % | 9,3 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.34 |
Minimum: | 0 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 10 |
Rozptyl: | 4.79 |
Směrodatná odchylka: | 2.19 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
20. Koľko € (EUR) priemerne by ste boli ochotní minúť za týždeň na elektronické noviny a časopisy?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 | 26 | 30,23 % | 30,23 % |
1 | 21 | 24,42 % | 24,42 % |
2 | 15 | 17,44 % | 17,44 % |
5 | 10 | 11,63 % | 11,63 % |
3 | 5 | 5,81 % | 5,81 % |
0.5 | 2 | 2,33 % | 2,33 % |
1.5 | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
0.35 | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
6 | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
20 | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
ostatní odpovědi | 3 | 3,49 % | 3,49 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 1.53 |
Minimum: | 0 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 2.55 |
Směrodatná odchylka: | 1.6 |
Medián: | 1 |
Modus: | 0 |
21. Aké výhody podľa Vás majú papierové noviny a časopisy oproti elektronickým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dajú sa ľahšie vziať na záchod | 37 | 43,02 % | 43,02 % |
nemajú žiadne výhody | 8 | 9,3 % | 9,3 % |
dajú sa nimi zabíjať muchy a komáre | 5 | 5,81 % | 5,81 % |
příjemné | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
umývať okná, baliaci material pri sťahovaní, a pod | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
sú prenositeľné a zdravšie pre oči | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
lahsie sa s nimi pracuje | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
daju sa vziat kamkolvek | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
nie kazde noviny su uz bezplatne dostupne po urcit | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
daju sa lahsie prenasat a citat hocikde :-) | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
som na ne viac zvyknuta | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
DAJU SA HOCIKDE ČÍTAŤ | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
dají se číst kdekoli - bus,.... | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
ozes sa k nim kedykolvekv vratit, lepsie sa mi cit | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
dajú sa ľahšie vziať kamkoľvek, nielen na záchod | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
praktickejsie balenie | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
sú prirodzenejšie | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
fyzicky drzat noviny v ruje a prevracat stranky | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
môžem ich čitať v škole | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
komfortnejsie pouzitie podla mojej volby | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
klasika | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
možno si ich zobrať zo sebou aj do MHD | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
daju sa citat vsade | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
sú prenositeľné a ľahšie sa do nich píšu poznámky | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
rada listujem | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
snáz se čtou, je to artefakt | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
človek nemusí pozerať do monitoru | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
daju sa citat kdekolvek | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
můžu s nimi jít kam chci a nevadí mi odlesk na obr | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
lépe se s nimi manupuluje | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
da sa k nim lahko vratit pokial si ich ulozite | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
je lepší když mám něco v ruce :-) | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
číst z počítače je nepohodlné | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
muzu je mit vzdy u sebe | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
muzu je cist napr v dopravnich prostredcich | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
tisteny text se cte prijemneji nez z monitoru | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
okamžitá informace bez proklikávání | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
dá se na ně šáhnout | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
dají se číst kdekoli, ne jenom na počítači | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
22. Aké výhody podľa Vás majú elektronické noviny a časopisy oproti papierovým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
šetria životné prostredie, nemíňajú papier ani farby, netreba ich rozvážať, ... | 54 | 62,79 % | 62,79 % |
rýchla a jednoduchá distribúcia | 27 | 31,4 % | 31,4 % |
nemajú žiadne výhody | 2 | 2,33 % | 2,33 % |
zdarma | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
orientace v nich | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
archivácia | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
23. Koľko máte rokov?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
medzi 20 a 29 | 59 | 68,6 % | 68,6 % |
menej ako 20 | 13 | 15,12 % | 15,12 % |
medzi 30 a 39 | 6 | 6,98 % | 6,98 % |
medzi 40 a 49 | 5 | 5,81 % | 5,81 % |
medzi 60 a 69 | 2 | 2,33 % | 2,33 % |
medzi 50 a 59 | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
24. Bývate v meste alebo obci s počtom obyvateľov ...?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
100.000 alebo viac | 42 | 48,84 % | 48,84 % |
10.000 - 49.999 | 17 | 19,77 % | 19,77 % |
1.000 - 9.999 | 15 | 17,44 % | 17,44 % |
50.000 - 99.999 | 8 | 9,3 % | 9,3 % |
menej ako 1.000 (jeden tisíc) | 4 | 4,65 % | 4,65 % |
25. Vaše pohlavie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 61 | 70,93 % | 70,93 % |
muž | 25 | 29,07 % | 29,07 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (71,5 %)
- vyplnto.cz (6 %)
- search.seznam.cz (5,2 %)
- vseborec.cz (3,2 %)
- google.cz (3,2 %)
- ujdeto.cz (2,4 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.