Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > noviny a internet

noviny a internet

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Miroslav Varga
Šetření:13. 04. 2009 - 27. 04. 2009
Počet respondentů:86
Počet otázek (max/průměr):25 / 25
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:29,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondenti,

obraciame sa na Vás so žiadosťou o anonymné vyplnenie dotazníka, vytvoreného na študijné účely študentov 4. ročníka Fakulty managementu Univrzity Komenského v Bratislave.

Jeho vyplnením pomôžete trom študentom úspešne absolvovať praktickú časť skúšky z predmetu Marketingový výskum.

Odpovědi respondentů

1. Čítate noviny alebo časopisy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, 1 až 2 krát za týždeň2731,4 %31,4 %  
áno, každý deň2731,4 %31,4 %  
áno, menej ako 1 krát za týždeň1618,6 %18,6 %  
áno, 3 až 5 krát za týždeň1416,28 %16,28 %  
nie22,33 %2,33 %  

Graf

2. Máte prístup na internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, vždy keď potrebujem86100 %100 %  

Graf

3. Čítate elektronické (internetové) verzie novín alebo časopisov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, príležitostne4451,16 %51,16 %  
áno, pravidelne3338,37 %38,37 %  
nie910,47 %10,47 %  

Graf

4. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu mienkotvorných novín alebo časopisov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie6272,09 %72,09 %  
áno, ale menej ako za papierovú verziu1922,09 %22,09 %  
áno33,49 %3,49 %  
ziskat pristup bez raklam za predplatne tlacenej v11,16 %1,16 %  
neviem11,16 %1,16 %  

Graf

5. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu bulvárných novín alebo časopisov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie7688,37 %88,37 %  
áno, ale menej ako za papierovú verziu89,3 %9,3 %  
bulvární tisk nečtu.11,16 %1,16 %  
áno11,16 %1,16 %  

Graf

6. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu odborných novín alebo časopisov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, ale menej ako za papierovú verziu3945,35 %45,35 %  
nie2731,4 %31,4 %  
áno1820,93 %20,93 %  
uprednostnim tlacenu verziu11,16 %1,16 %  
neviem11,16 %1,16 %  

Graf

7. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu špecializovaných novín alebo časopisov pre deti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie5462,79 %62,79 %  
áno, ale menej ako za papierovú verziu2326,74 %26,74 %  
áno89,3 %9,3 %  
áno v prípade že by som mala deti11,16 %1,16 %  

Graf

8. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu špecializovaných novín alebo časopisov pre ženy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie6676,74 %76,74 %  
áno,ale menej ako za papierovú verziu1416,28 %16,28 %  
áno55,81 %5,81 %  
neviem11,16 %1,16 %  

Graf

9. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu špecializovaných novín alebo časopisov pre mužov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie7486,05 %86,05 %  
áno, ale menej ako za papierovú verziu1011,63 %11,63 %  
áno22,33 %2,33 %  

Graf

10. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu iných špecializovaných novín alebo časopisov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie5058,14 %58,14 %  
áno, ale menej ako za papierovú verziu2933,72 %33,72 %  
áno78,14 %8,14 %  

Graf

11. Ak by ste mohli "zaplatiť" za elektronické noviny aj inou formou ako peniazmi, akú formu by ste zvolili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
za elektronické noviny by som nezaplatil/a v žiadnej forme2731,4 %31,4 %  
zaplatil/a by som predplatné za papierovú verziu a elektronickú by som dostal/a zdarma2427,91 %27,91 %  
zaplatil/a by som prezeraním reklamy pred sprístupnením obsahu2023,26 %23,26 %  
nevyužil/a by som inú formu platenia, zostal/a by som pri platení peniazmi1315,12 %15,12 %  
umiestnil by som reklamný banner na svoju stránku11,16 %1,16 %  
platba pres internet11,16 %1,16 %  

Graf

12. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania mienkotvorných elektronických novín alebo časopisu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
03439,53 %39,53 %  
21618,6 %18,6 %  
11517,44 %17,44 %  
31112,79 %12,79 %  
566,98 %6,98 %  
444,65 %4,65 %  

Graf

13. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania bulvárnych elektronických novín alebo časopisu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
05058,14 %58,14 %  
11517,44 %17,44 %  
3910,47 %10,47 %  
278,14 %8,14 %  
544,65 %4,65 %  
bulvár nečítam11,16 %1,16 %  

Graf

14. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania odborných elektronických novín alebo časopisu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
03439,53 %39,53 %  
21719,77 %19,77 %  
11416,28 %16,28 %  
31011,63 %11,63 %  
478,14 %8,14 %  
544,65 %4,65 %  

Graf

15. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania špecializovaných elektronických novín alebo časopisu pre deti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
04147,67 %47,67 %  
21517,44 %17,44 %  
11315,12 %15,12 %  
31011,63 %11,63 %  
566,98 %6,98 %  
pre cielovu skupinu deti by som zakazal reklamu11,16 %1,16 %  

Graf

16. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania špecializovaných elektronických novín alebo časopisu pre ženy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
04350 %50 %  
11315,12 %15,12 %  
21213,95 %13,95 %  
31112,79 %12,79 %  
566,98 %6,98 %  
411,16 %1,16 %  

Graf

17. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania špecializovaných elektronických novín alebo časopisu pre mužov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
04350 %50 %  
11618,6 %18,6 %  
21315,12 %15,12 %  
389,3 %9,3 %  
544,65 %4,65 %  
422,33 %2,33 %  

Graf

18. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania iných elektronických novín alebo časopisu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
03844,19 %44,19 %  
12023,26 %23,26 %  
21618,6 %18,6 %  
389,3 %9,3 %  
544,65 %4,65 %  

Graf

19. Koľko € (EUR) priemerne miniete za týždeň na papierové noviny a časopisy?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21820,93 %20,93 %  
01719,77 %19,77 %  
11517,44 %17,44 %  
31112,79 %12,79 %  
589,3 %9,3 %  
433,49 %3,49 %  
1033,49 %3,49 %  
2.511,16 %1,16 %  
0.5011,16 %1,16 %  
1.011,16 %1,16 %  
ostatní odpovědi 15
1.20
6
3.95
40
1.5
20
100
89,3 %9,3 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.34
Minimum:0
Maximum:10
Variační rozpětí:10
Rozptyl:4.79
Směrodatná odchylka:2.19
Medián:2
Modus:2

Graf

20. Koľko € (EUR) priemerne by ste boli ochotní minúť za týždeň na elektronické noviny a časopisy?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
02630,23 %30,23 %  
12124,42 %24,42 %  
21517,44 %17,44 %  
51011,63 %11,63 %  
355,81 %5,81 %  
0.522,33 %2,33 %  
1.511,16 %1,16 %  
0.3511,16 %1,16 %  
611,16 %1,16 %  
2011,16 %1,16 %  
ostatní odpovědi 15
0.50
100
33,49 %3,49 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.53
Minimum:0
Maximum:5
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.55
Směrodatná odchylka:1.6
Medián:1
Modus:0

Graf

21. Aké výhody podľa Vás majú papierové noviny a časopisy oproti elektronickým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dajú sa ľahšie vziať na záchod3743,02 %43,02 %  
nemajú žiadne výhody89,3 %9,3 %  
dajú sa nimi zabíjať muchy a komáre55,81 %5,81 %  
příjemné11,16 %1,16 %  
umývať okná, baliaci material pri sťahovaní, a pod11,16 %1,16 %  
sú prenositeľné a zdravšie pre oči11,16 %1,16 %  
lahsie sa s nimi pracuje11,16 %1,16 %  
daju sa vziat kamkolvek11,16 %1,16 %  
nie kazde noviny su uz bezplatne dostupne po urcit11,16 %1,16 %  
daju sa lahsie prenasat a citat hocikde :-)11,16 %1,16 %  
som na ne viac zvyknuta11,16 %1,16 %  
DAJU SA HOCIKDE ČÍTAŤ11,16 %1,16 %  
dají se číst kdekoli - bus,....11,16 %1,16 %  
ozes sa k nim kedykolvekv vratit, lepsie sa mi cit11,16 %1,16 %  
dajú sa ľahšie vziať kamkoľvek, nielen na záchod11,16 %1,16 %  
praktickejsie balenie11,16 %1,16 %  
sú prirodzenejšie11,16 %1,16 %  
fyzicky drzat noviny v ruje a prevracat stranky11,16 %1,16 %  
môžem ich čitať v škole11,16 %1,16 %  
komfortnejsie pouzitie podla mojej volby11,16 %1,16 %  
klasika11,16 %1,16 %  
možno si ich zobrať zo sebou aj do MHD11,16 %1,16 %  
daju sa citat vsade11,16 %1,16 %  
sú prenositeľné a ľahšie sa do nich píšu poznámky11,16 %1,16 %  
rada listujem11,16 %1,16 %  
snáz se čtou, je to artefakt11,16 %1,16 %  
človek nemusí pozerať do monitoru11,16 %1,16 %  
daju sa citat kdekolvek11,16 %1,16 %  
můžu s nimi jít kam chci a nevadí mi odlesk na obr11,16 %1,16 %  
lépe se s nimi manupuluje11,16 %1,16 %  
da sa k nim lahko vratit pokial si ich ulozite 11,16 %1,16 %  
je lepší když mám něco v ruce :-)11,16 %1,16 %  
číst z počítače je nepohodlné11,16 %1,16 %  
muzu je mit vzdy u sebe11,16 %1,16 %  
muzu je cist napr v dopravnich prostredcich11,16 %1,16 %  
tisteny text se cte prijemneji nez z monitoru11,16 %1,16 %  
okamžitá informace bez proklikávání11,16 %1,16 %  
dá se na ně šáhnout11,16 %1,16 %  
dají se číst kdekoli, ne jenom na počítači11,16 %1,16 %  

Graf

22. Aké výhody podľa Vás majú elektronické noviny a časopisy oproti papierovým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
šetria životné prostredie, nemíňajú papier ani farby, netreba ich rozvážať, ...5462,79 %62,79 %  
rýchla a jednoduchá distribúcia2731,4 %31,4 %  
nemajú žiadne výhody22,33 %2,33 %  
zdarma11,16 %1,16 %  
orientace v nich11,16 %1,16 %  
archivácia11,16 %1,16 %  

Graf

23. Koľko máte rokov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
medzi 20 a 295968,6 %68,6 %  
menej ako 201315,12 %15,12 %  
medzi 30 a 3966,98 %6,98 %  
medzi 40 a 4955,81 %5,81 %  
medzi 60 a 6922,33 %2,33 %  
medzi 50 a 5911,16 %1,16 %  

Graf

24. Bývate v meste alebo obci s počtom obyvateľov ...?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100.000 alebo viac4248,84 %48,84 %  
10.000 - 49.9991719,77 %19,77 %  
1.000 - 9.9991517,44 %17,44 %  
50.000 - 99.99989,3 %9,3 %  
menej ako 1.000 (jeden tisíc)44,65 %4,65 %  

Graf

25. Vaše pohlavie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6170,93 %70,93 %  
muž2529,07 %29,07 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu odborných novín alebo časopisov?

  • odpověď áno, ale menej ako za papierovú verziu:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 16. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania špecializovaných elektronických novín alebo časopisu pre ženy?

10. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu iných špecializovaných novín alebo časopisov?

  • odpověď nie:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 6. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu odborných novín alebo časopisov?

13. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania bulvárnych elektronických novín alebo časopisu?

  • odpověď 0:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 12. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania mienkotvorných elektronických novín alebo časopisu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 18. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania iných elektronických novín alebo časopisu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 14. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania odborných elektronických novín alebo časopisu?

16. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania špecializovaných elektronických novín alebo časopisu pre ženy?

  • odpověď 0:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 15. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania špecializovaných elektronických novín alebo časopisu pre deti?

17. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania špecializovaných elektronických novín alebo časopisu pre mužov?

  • odpověď 0:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 14. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania odborných elektronických novín alebo časopisu?

18. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania iných elektronických novín alebo časopisu?

  • odpověď 0:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 14. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania odborných elektronických novín alebo časopisu?

22. Aké výhody podľa Vás majú elektronické noviny a časopisy oproti papierovým?

  • odpověď šetria životné prostredie, nemíňajú papier ani farby, netreba ich rozvážať, ...:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 14. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania odborných elektronických novín alebo časopisu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Čítate noviny alebo časopisy?

2. Máte prístup na internet?

3. Čítate elektronické (internetové) verzie novín alebo časopisov?

4. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu mienkotvorných novín alebo časopisov?

5. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu bulvárných novín alebo časopisov?

6. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu odborných novín alebo časopisov?

7. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu špecializovaných novín alebo časopisov pre deti?

8. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu špecializovaných novín alebo časopisov pre ženy?

9. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu špecializovaných novín alebo časopisov pre mužov?

10. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu iných špecializovaných novín alebo časopisov?

11. Ak by ste mohli "zaplatiť" za elektronické noviny aj inou formou ako peniazmi, akú formu by ste zvolili?

12. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania mienkotvorných elektronických novín alebo časopisu?

13. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania bulvárnych elektronických novín alebo časopisu?

14. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania odborných elektronických novín alebo časopisu?

15. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania špecializovaných elektronických novín alebo časopisu pre deti?

16. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania špecializovaných elektronických novín alebo časopisu pre ženy?

17. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania špecializovaných elektronických novín alebo časopisu pre mužov?

18. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania iných elektronických novín alebo časopisu?

19. Koľko € (EUR) priemerne miniete za týždeň na papierové noviny a časopisy?

20. Koľko € (EUR) priemerne by ste boli ochotní minúť za týždeň na elektronické noviny a časopisy?

21. Aké výhody podľa Vás majú papierové noviny a časopisy oproti elektronickým?

22. Aké výhody podľa Vás majú elektronické noviny a časopisy oproti papierovým?

23. Koľko máte rokov?

24. Bývate v meste alebo obci s počtom obyvateľov ...?

25. Vaše pohlavie?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Čítate noviny alebo časopisy?

2. Máte prístup na internet?

3. Čítate elektronické (internetové) verzie novín alebo časopisov?

4. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu mienkotvorných novín alebo časopisov?

5. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu bulvárných novín alebo časopisov?

6. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu odborných novín alebo časopisov?

7. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu špecializovaných novín alebo časopisov pre deti?

8. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu špecializovaných novín alebo časopisov pre ženy?

9. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu špecializovaných novín alebo časopisov pre mužov?

10. Boli by ste ochotní zaplatiť za elektronickú (internetovú) verziu iných špecializovaných novín alebo časopisov?

11. Ak by ste mohli "zaplatiť" za elektronické noviny aj inou formou ako peniazmi, akú formu by ste zvolili?

12. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania mienkotvorných elektronických novín alebo časopisu?

13. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania bulvárnych elektronických novín alebo časopisu?

14. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania odborných elektronických novín alebo časopisu?

15. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania špecializovaných elektronických novín alebo časopisu pre deti?

16. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania špecializovaných elektronických novín alebo časopisu pre ženy?

17. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania špecializovaných elektronických novín alebo časopisu pre mužov?

18. Koľko reklamných odkazov by ste si boli ochotní pozrieť za sprístupnenie jedného vydania iných elektronických novín alebo časopisu?

19. Koľko € (EUR) priemerne miniete za týždeň na papierové noviny a časopisy?

20. Koľko € (EUR) priemerne by ste boli ochotní minúť za týždeň na elektronické noviny a časopisy?

21. Aké výhody podľa Vás majú papierové noviny a časopisy oproti elektronickým?

22. Aké výhody podľa Vás majú elektronické noviny a časopisy oproti papierovým?

23. Koľko máte rokov?

24. Bývate v meste alebo obci s počtom obyvateľov ...?

25. Vaše pohlavie?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Varga, M.noviny a internet (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://noviny-a-internet.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.