Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nový bar v Hodoníně

Nový bar v Hodoníně

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Lysá
Šetření:20. 10. 2014 - 31. 10. 2014
Počet respondentů:122
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

jsem studentkou 2. ročníku magisterského studia fakulty Managementu a ekonomiky ve Zlíně a touto cestou bych se na Vás ráda obrátila s žádostí o vyplnění následujícího krátkého dotazníku. Dotazník poslouží k analýze zájmu obyvatel o nový podnik poskytující služby z oblasti pohostinství v Hodoníně (baru) a k vyhodnocení poptávky po službách nabízených tímto podnikem.

Dotazník je anonymní a jeho výsledky budou použity pouze ke studijním účelům. Své odpovědi zaškrtněte, popř. doplňte svým názorem.

Za Vaši ochotu a čas strávený nad vyplňováním dotazníku předem velmi děkuji.
Ivana Lysá

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8569,67 %69,67 %  
Muž3730,33 %30,33 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 256452,46 %52,46 %  
26 - 505242,62 %42,62 %  
51 a více43,28 %3,28 %  
15 - 1721,64 %1,64 %  

Graf

3. Jak často navštěvujete podniky poskytující služby z oblasti pohostinství za účelem posezení s přáteli/odpočinku/pobavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát týdně4436,07 %36,07 %  
1x týdně3528,69 %28,69 %  
Několikrát měsíčně2520,49 %20,49 %  
2x měsíčně32,46 %2,46 %  
1x za měsíc32,46 %2,46 %  
Denně21,64 %1,64 %  
Měsíčně10,82 %0,82 %  
zřídka, jednou za půl roku10,82 %0,82 %  
jednou za čas10,82 %0,82 %  
2X mesicne10,82 %0,82 %  
O víkendu10,82 %0,82 %  
vyjimecne10,82 %0,82 %  
5 x ročně10,82 %0,82 %  
1x mesicne10,82 %0,82 %  
2x za půl roku10,82 %0,82 %  
pár krát ročně10,82 %0,82 %  

Graf

4. Jste spokojen/a s množstvím a výběrem podniků poskytujících služby v oblasti pohostinství ve Vašem okolí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6351,64 %51,64 %  
Ne5948,36 %48,36 %  

Graf

5. Jste spokojen/a se službami a nabídkou nápojů poskytovanými těmito podniky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7158,2 %58,2 %  
Ne5141,8 %41,8 %  

Graf

6. Co je pro Vás rozhodujícím faktorem při posuzování, který podnik upřednostníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prostředí, atmosféra, interiér9577,87 %77,87 %  
Příjemný personál, rychlost obsluhy8569,67 %69,67 %  
Nabídka nápojů a občerstvení7259,02 %59,02 %  
Cena3629,51 %29,51 %  
Otevírací doba129,84 %9,84 %  
Přítomnost přátel10,82 %0,82 %  
tam kde sedì přátelé10,82 %0,82 %  
nekuracky prostor10,82 %0,82 %  
příležitost a momentální nalada10,82 %0,82 %  
nekuřácké prostředí10,82 %0,82 %  

Graf

7. Jaký typ nápojů upřednostňujete při návštěvě baru či hospody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pivo, víno8569,67 %69,67 %  
Míchané nápoje5746,72 %46,72 %  
Kafé, čaj5242,62 %42,62 %  
Nealkoholické nápoje4335,25 %35,25 %  
Tvrdý alkohol2419,67 %19,67 %  
pivo10,82 %0,82 %  
kofola10,82 %0,82 %  

Graf

8. Zkoušíte rád/a nové nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, rád/a ochutnám něco nového10182,79 %82,79 %  
Ne, piji většinou to samé2117,21 %17,21 %  

Graf

9. Máte rádi pivo?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9376,86 %76,23 %  
Ne2823,14 %22,95 %  

Graf

10. 10. Existuje něco, co by Vás přesvědčilo vyměnit Váš oblíbený podnik (bar, hospodu) za nový?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10384,43 %84,43 %  
Ne1915,57 %15,57 %  

Graf

11. Prosím krátce odůvodnětě svoji odpověď na předchozí otázku (otázka č. 10).

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
...21,64 %1,64 %  
blbla10,82 %0,82 %  
Něco nového, atraktivního10,82 %0,82 %  
Zajímavější prostředí, které nabídne něco nového.10,82 %0,82 %  
lepší obsluha10,82 %0,82 %  
Pokud by se mi v daném podniku líbilo, nemám problém změnit oblíbený podnik.10,82 %0,82 %  
lepší nabídka služeb10,82 %0,82 %  
přijatelné ceny a čisté, příjemné prostředí10,82 %0,82 %  
Vyzkoušet více koktejlu za rozumnou cenu 10,82 %0,82 %  
lepší nabídka10,82 %0,82 %  
ostatní odpovědi Příjemné nekuřácké prostředí, rychlá obsluha
Podnik nabízející nový sortiment nápojů/jídla. Zajímavý interiér
Nová,lákavější a rozšířenější nabídka nápojů
v případěm, kdyby v novém podniku byly všechny rozhodující faktory zaškrunuté v otázce č. 6
Kdyz je nekde neco lepsi, proc bych za tim nesel?
první návštěva kvůli zvědavosti, případné další návštěvy podle prostředí a dojmů, taky pokud by to bylo něco lepšího než co znám
netradiční, tématický a specializovaný bar (třeba něco jako brněnský "bar, který neexistuje")
vyšší úroveň podniku
Něco nového, netradičního
Pristup personalu
nekuracke prostredi
cokkoliv noveho je vitano
Když se s přáteli domluvíme, že navštívíme něco jiného.
zvyk je železná košile
ani ne
lepší podnik
Prostě láska :)
prijemna zmena
v mem okoli nemam oblibeny bar, hospodu
Mily personal, ciste prostredi a cena
Třeba bude lepší
chodím tam, kde se cítím dobře, takže stačí, aby se objevil podnik, kde se budu cítit lépe než doteď
ne
Doporučení od přatel
jsem na hospodu zvykla a mam ji kousek od domu
např. otevření příjemného podniku v bližším okolí
Nemám vyloženě oblíbený podnik...
Příjemné prostředí a personál, kvalitní nápoje
novinky v nápojovém či jídelním lístku, zcela nekuřácká restaurace
Chodím do podniku, kde znám celý personál včetně kuchařů a jejich přístup ke mě v žádném jiném podniku nikdy nebude stejně dobrý.
příjemné prostředí, dobrá cena
Ráda navštěvuji nové prostredí
doporučení přáteli, schůzka na místě navrženém kamarády
Muselo by se jednat o příjemné prostředí, kde má člověk trošku soukromí a nesedí mu hned někdo za zády a taktéž příjemná hudba.
Nabídka kvalitnější kávy
oblíbený podnik je docela vzdálený od mého bydliště
vyměnit ne, ale rád přidám nový podnik k těm, které rád navštěvuji
Příjemnější a vstřícnější obsluha, lepší nabídka
krasne zeny
nová nabídka, lepší ceny
pokud by nový podnik předčil ten stávající tak určitě ano např. lepší cena v kombinaci s rychlejší obsluhou
kamarádi
Díky milému personálu, příjemné atmosféře a laskavému přístupu ze strany personálu i vedení při reseni potíží.
Kdyby bylo cenově dostupnější....
musí být něčím jedinečná.Obsluhou ,napoji,prostředím.třeba pěkná vinárna.
zatím me zadny podnik tak nezaujal aby se stal mym oblibenym
něco nového -jiného
nekuracky prostor,dobre jídlo
Nové nápoje,více druhů exot.jídel apod.
podnik mě musí zaujmout, zkuste něco nového, co tu ještě nebylo. Třeba jazz club v mém okolí žádný není. Můžete třeba dělat tématické večery...
zvědavost, blíže bydlišti
prilezitost napr cesta, cena atp.
poutavá reklama, zajímavý nápojový lístek, příjemné a neobvyklé prostředí
Podnik, kde hraje živá hudba všech stylů, aby daný podnik s živou hudbou nebyl zaměřen pouze na jednu cílovou skupinu, ale aby se zde mohl opravdu bavit každý
vesměs je to všude stejné
novinky, prostredi, personal a jeho sluzby
lepší obsluha, interiér, lepší výběr, ceny...
dobre zkušenosti známých
Přátelé, lepší kuchyně, kvalitnější obsluha, rozšířená nabídka nápojů
zvědavost
špatná obsluha
I když mam svůj oblíbený podnik, ze zvědavosti bych se tak slapodívat..
jsem spokojena
Když jsem spokojen, nemám důvod měnit
poznání nového prostředí
nekuřácké prostředí a odlišná nabídka produktů či služeb
.Místo, kam chodím, se mi vůbec nelíbí, ale bohužel bydlím v zapadákově, takže nemám moc na výběr :D
nalijou mi tamlikér
chci něco noveho
atmosféra, obsluha
cena
viz otázka 6
Kvalitní stolní fotbálek
nevím
Dostupnost a nabídka
Příjemná obsluha, atmosféra, originalita
Zaváděcí akce, např. akční ceny, apod. Pokud by se podnik osvědčil, lidé by chodili pravidelně
příjemný interiér, nižší ceny, nekuřácké prostředí
originalita nového podniku
Oblíbený podnik mi vyhovuje a proto není důvod ho měnit.
lepší pivo
ceny a příjemná obsluha.
změna zaměstnavatele
Cena a lokalita
nejspíše cena - pokud např. na stejný nápoj zaplatím v novém baru méně
Jen absolutní změna majitele, personálu a nabídky služeb
Lepší prostředí, větší nabídka, nižší ceny, příjemnější personál.
Nemám oblíbenou hospodu
bary v mem okoli jsou idealni pro me a me pratele
Lepší pivo a útulnější interiér
vyzkoušet nové nápoje, jídlo,.....
lepší kvalita služeb než li u stávjící
tuto službu mám blízko od domu, vzdálenost je rozhodující
Pokles hodnoty nabízených služeb, neochota personálu
vyzkoušení něčeho nového
prostředím, lepšími službami, zajímavější nabídkou
příjemnější prostředí, lepší výběr nápojů a jídla, levnější ceny
lepsi prostredi, ceny, sortiment
zvyk
Nemusim menit, ale aspon bych mela s cim stridat..
cokoli
ano pouze v případě, že by podnik byl v místě bydliště a nabízel mimo nápojů i menší občerstvení (meníčka, pizza...)
celková atmosféra hospody
musí mě to zaujmout
kam pujdou známí pujdu i já.
širší nabídka míchaných nápojů
nový podnik s hezkou (nekuřáckou) atmosférou
Oblíbených podniků mám více. Takže proč se nepodívat do nějakého nového..:)
prostředí, lokalita
bbb
nabídka
11190,98 %90,98 % 

Graf

12. 11. Kolik jste ochotný/á utratit za jednu návštěvu baru/hospody za nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
201 až 500Kč5847,54 %47,54 %  
101 až 200Kč4133,61 %33,61 %  
501Kč a více1411,48 %11,48 %  
Méně než 100Kč97,38 %7,38 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jak často navštěvujete podniky poskytující služby z oblasti pohostinství za účelem posezení s přáteli/odpočinku/pobavení?

4. Jste spokojen/a s množstvím a výběrem podniků poskytujících služby v oblasti pohostinství ve Vašem okolí?

5. Jste spokojen/a se službami a nabídkou nápojů poskytovanými těmito podniky?

6. Co je pro Vás rozhodujícím faktorem při posuzování, který podnik upřednostníte?

7. Jaký typ nápojů upřednostňujete při návštěvě baru či hospody?

8. Zkoušíte rád/a nové nápoje?

9. Máte rádi pivo?

10. 10. Existuje něco, co by Vás přesvědčilo vyměnit Váš oblíbený podnik (bar, hospodu) za nový?

12. 11. Kolik jste ochotný/á utratit za jednu návštěvu baru/hospody za nápoje?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jak často navštěvujete podniky poskytující služby z oblasti pohostinství za účelem posezení s přáteli/odpočinku/pobavení?

4. Jste spokojen/a s množstvím a výběrem podniků poskytujících služby v oblasti pohostinství ve Vašem okolí?

5. Jste spokojen/a se službami a nabídkou nápojů poskytovanými těmito podniky?

6. Co je pro Vás rozhodujícím faktorem při posuzování, který podnik upřednostníte?

7. Jaký typ nápojů upřednostňujete při návštěvě baru či hospody?

8. Zkoušíte rád/a nové nápoje?

9. Máte rádi pivo?

10. 10. Existuje něco, co by Vás přesvědčilo vyměnit Váš oblíbený podnik (bar, hospodu) za nový?

12. 11. Kolik jste ochotný/á utratit za jednu návštěvu baru/hospody za nápoje?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lysá, I.Nový bar v Hodoníně (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://novy-bar-v-hodonine.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.