Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou 2. ročníku magisterského studia fakulty Managementu a ekonomiky ve Zlíně a touto cestou bych se na Vás ráda obrátila s žádostí o vyplnění následujícího krátkého dotazníku. Dotazník poslouží k analýze zájmu obyvatel o nový podnik poskytující služby z oblasti pohostinství v Hodoníně (baru) a k vyhodnocení poptávky po službách nabízených tímto podnikem.
Dotazník je anonymní a jeho výsledky budou použity pouze ke studijním účelům. Své odpovědi zaškrtněte, popř. doplňte svým názorem.
Za Vaši ochotu a čas strávený nad vyplňováním dotazníku předem velmi děkuji.
Ivana Lysá
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
85
69,67 %
69,67 %
Muž
37
30,33 %
30,33 %
2. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 - 25
64
52,46 %
52,46 %
26 - 50
52
42,62 %
42,62 %
51 a více
4
3,28 %
3,28 %
15 - 17
2
1,64 %
1,64 %
3. Jak často navštěvujete podniky poskytující služby z oblasti pohostinství za účelem posezení s přáteli/odpočinku/pobavení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Několikrát týdně
44
36,07 %
36,07 %
1x týdně
35
28,69 %
28,69 %
Několikrát měsíčně
25
20,49 %
20,49 %
2x měsíčně
3
2,46 %
2,46 %
1x za měsíc
3
2,46 %
2,46 %
Denně
2
1,64 %
1,64 %
Měsíčně
1
0,82 %
0,82 %
zřídka, jednou za půl roku
1
0,82 %
0,82 %
jednou za čas
1
0,82 %
0,82 %
2X mesicne
1
0,82 %
0,82 %
O víkendu
1
0,82 %
0,82 %
vyjimecne
1
0,82 %
0,82 %
5 x ročně
1
0,82 %
0,82 %
1x mesicne
1
0,82 %
0,82 %
2x za půl roku
1
0,82 %
0,82 %
pár krát ročně
1
0,82 %
0,82 %
4. Jste spokojen/a s množstvím a výběrem podniků poskytujících služby v oblasti pohostinství ve Vašem okolí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
63
51,64 %
51,64 %
Ne
59
48,36 %
48,36 %
5. Jste spokojen/a se službami a nabídkou nápojů poskytovanými těmito podniky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
71
58,2 %
58,2 %
Ne
51
41,8 %
41,8 %
6. Co je pro Vás rozhodujícím faktorem při posuzování, který podnik upřednostníte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Prostředí, atmosféra, interiér
95
77,87 %
77,87 %
Příjemný personál, rychlost obsluhy
85
69,67 %
69,67 %
Nabídka nápojů a občerstvení
72
59,02 %
59,02 %
Cena
36
29,51 %
29,51 %
Otevírací doba
12
9,84 %
9,84 %
Přítomnost přátel
1
0,82 %
0,82 %
tam kde sedì přátelé
1
0,82 %
0,82 %
nekuracky prostor
1
0,82 %
0,82 %
příležitost a momentální nalada
1
0,82 %
0,82 %
nekuřácké prostředí
1
0,82 %
0,82 %
7. Jaký typ nápojů upřednostňujete při návštěvě baru či hospody?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pivo, víno
85
69,67 %
69,67 %
Míchané nápoje
57
46,72 %
46,72 %
Kafé, čaj
52
42,62 %
42,62 %
Nealkoholické nápoje
43
35,25 %
35,25 %
Tvrdý alkohol
24
19,67 %
19,67 %
pivo
1
0,82 %
0,82 %
kofola
1
0,82 %
0,82 %
8. Zkoušíte rád/a nové nápoje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, rád/a ochutnám něco nového
101
82,79 %
82,79 %
Ne, piji většinou to samé
21
17,21 %
17,21 %
9. Máte rádi pivo?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
93
76,86 %
76,23 %
Ne
28
23,14 %
22,95 %
10. 10. Existuje něco, co by Vás přesvědčilo vyměnit Váš oblíbený podnik (bar, hospodu) za nový?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
103
84,43 %
84,43 %
Ne
19
15,57 %
15,57 %
11. Prosím krátce odůvodnětě svoji odpověď na předchozí otázku (otázka č. 10).
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
...
2
1,64 %
1,64 %
blbla
1
0,82 %
0,82 %
Něco nového, atraktivního
1
0,82 %
0,82 %
Zajímavější prostředí, které nabídne něco nového.
1
0,82 %
0,82 %
lepší obsluha
1
0,82 %
0,82 %
Pokud by se mi v daném podniku líbilo, nemám problém změnit oblíbený podnik.
1
0,82 %
0,82 %
lepší nabídka služeb
1
0,82 %
0,82 %
přijatelné ceny a čisté, příjemné prostředí
1
0,82 %
0,82 %
Vyzkoušet více koktejlu za rozumnou cenu
1
0,82 %
0,82 %
lepší nabídka
1
0,82 %
0,82 %
ostatní odpovědi
Příjemné nekuřácké prostředí, rychlá obsluha Podnik nabízející nový sortiment nápojů/jídla. Zajímavý interiér Nová,lákavější a rozšířenější nabídka nápojů v případěm, kdyby v novém podniku byly všechny rozhodující faktory zaškrunuté v otázce č. 6 Kdyz je nekde neco lepsi, proc bych za tim nesel? první návštěva kvůli zvědavosti, případné další návštěvy podle prostředí a dojmů, taky pokud by to bylo něco lepšího než co znám netradiční, tématický a specializovaný bar (třeba něco jako brněnský "bar, který neexistuje") vyšší úroveň podniku Něco nového, netradičního Pristup personalu nekuracke prostredi cokkoliv noveho je vitano Když se s přáteli domluvíme, že navštívíme něco jiného. zvyk je železná košile ani ne lepší podnik Prostě láska :) prijemna zmena v mem okoli nemam oblibeny bar, hospodu Mily personal, ciste prostredi a cena Třeba bude lepší chodím tam, kde se cítím dobře, takže stačí, aby se objevil podnik, kde se budu cítit lépe než doteď ne Doporučení od přatel jsem na hospodu zvykla a mam ji kousek od domu např. otevření příjemného podniku v bližším okolí Nemám vyloženě oblíbený podnik... Příjemné prostředí a personál, kvalitní nápoje novinky v nápojovém či jídelním lístku, zcela nekuřácká restaurace Chodím do podniku, kde znám celý personál včetně kuchařů a jejich přístup ke mě v žádném jiném podniku nikdy nebude stejně dobrý. příjemné prostředí, dobrá cena Ráda navštěvuji nové prostredí doporučení přáteli, schůzka na místě navrženém kamarády Muselo by se jednat o příjemné prostředí, kde má člověk trošku soukromí a nesedí mu hned někdo za zády a taktéž příjemná hudba. Nabídka kvalitnější kávy oblíbený podnik je docela vzdálený od mého bydliště vyměnit ne, ale rád přidám nový podnik k těm, které rád navštěvuji Příjemnější a vstřícnější obsluha, lepší nabídka krasne zeny nová nabídka, lepší ceny pokud by nový podnik předčil ten stávající tak určitě ano např. lepší cena v kombinaci s rychlejší obsluhou kamarádi Díky milému personálu, příjemné atmosféře a laskavému přístupu ze strany personálu i vedení při reseni potíží. Kdyby bylo cenově dostupnější.... musí být něčím jedinečná.Obsluhou ,napoji,prostředím.třeba pěkná vinárna. zatím me zadny podnik tak nezaujal aby se stal mym oblibenym něco nového -jiného nekuracky prostor,dobre jídlo Nové nápoje,více druhů exot.jídel apod. podnik mě musí zaujmout, zkuste něco nového, co tu ještě nebylo. Třeba jazz club v mém okolí žádný není. Můžete třeba dělat tématické večery... zvědavost, blíže bydlišti prilezitost napr cesta, cena atp. poutavá reklama, zajímavý nápojový lístek, příjemné a neobvyklé prostředí Podnik, kde hraje živá hudba všech stylů, aby daný podnik s živou hudbou nebyl zaměřen pouze na jednu cílovou skupinu, ale aby se zde mohl opravdu bavit každý vesměs je to všude stejné novinky, prostredi, personal a jeho sluzby lepší obsluha, interiér, lepší výběr, ceny... dobre zkušenosti známých Přátelé, lepší kuchyně, kvalitnější obsluha, rozšířená nabídka nápojů zvědavost špatná obsluha I když mam svůj oblíbený podnik, ze zvědavosti bych se tak slapodívat.. jsem spokojena Když jsem spokojen, nemám důvod měnit poznání nového prostředí nekuřácké prostředí a odlišná nabídka produktů či služeb .Místo, kam chodím, se mi vůbec nelíbí, ale bohužel bydlím v zapadákově, takže nemám moc na výběr :D nalijou mi tamlikér chci něco noveho atmosféra, obsluha cena viz otázka 6 Kvalitní stolní fotbálek nevím Dostupnost a nabídka Příjemná obsluha, atmosféra, originalita Zaváděcí akce, např. akční ceny, apod. Pokud by se podnik osvědčil, lidé by chodili pravidelně příjemný interiér, nižší ceny, nekuřácké prostředí originalita nového podniku Oblíbený podnik mi vyhovuje a proto není důvod ho měnit. lepší pivo ceny a příjemná obsluha. změna zaměstnavatele Cena a lokalita nejspíše cena - pokud např. na stejný nápoj zaplatím v novém baru méně Jen absolutní změna majitele, personálu a nabídky služeb Lepší prostředí, větší nabídka, nižší ceny, příjemnější personál. Nemám oblíbenou hospodu bary v mem okoli jsou idealni pro me a me pratele Lepší pivo a útulnější interiér vyzkoušet nové nápoje, jídlo,..... lepší kvalita služeb než li u stávjící tuto službu mám blízko od domu, vzdálenost je rozhodující Pokles hodnoty nabízených služeb, neochota personálu vyzkoušení něčeho nového prostředím, lepšími službami, zajímavější nabídkou příjemnější prostředí, lepší výběr nápojů a jídla, levnější ceny lepsi prostredi, ceny, sortiment zvyk Nemusim menit, ale aspon bych mela s cim stridat.. cokoli ano pouze v případě, že by podnik byl v místě bydliště a nabízel mimo nápojů i menší občerstvení (meníčka, pizza...) celková atmosféra hospody musí mě to zaujmout kam pujdou známí pujdu i já. širší nabídka míchaných nápojů nový podnik s hezkou (nekuřáckou) atmosférou Oblíbených podniků mám více. Takže proč se nepodívat do nějakého nového..:) prostředí, lokalita bbb nabídka
111
90,98 %
90,98 %
12. 11. Kolik jste ochotný/á utratit za jednu návštěvu baru/hospody za nápoje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
201 až 500Kč
58
47,54 %
47,54 %
101 až 200Kč
41
33,61 %
33,61 %
501Kč a více
14
11,48 %
11,48 %
Méně než 100Kč
9
7,38 %
7,38 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pohlaví?
2. Jaký je Váš věk?
3. Jak často navštěvujete podniky poskytující služby z oblasti pohostinství za účelem posezení s přáteli/odpočinku/pobavení?
4. Jste spokojen/a s množstvím a výběrem podniků poskytujících služby v oblasti pohostinství ve Vašem okolí?
5. Jste spokojen/a se službami a nabídkou nápojů poskytovanými těmito podniky?
6. Co je pro Vás rozhodujícím faktorem při posuzování, který podnik upřednostníte?
7. Jaký typ nápojů upřednostňujete při návštěvě baru či hospody?
8. Zkoušíte rád/a nové nápoje?
9. Máte rádi pivo?
10. 10. Existuje něco, co by Vás přesvědčilo vyměnit Váš oblíbený podnik (bar, hospodu) za nový?
12. 11. Kolik jste ochotný/á utratit za jednu návštěvu baru/hospody za nápoje?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pohlaví?
2. Jaký je Váš věk?
3. Jak často navštěvujete podniky poskytující služby z oblasti pohostinství za účelem posezení s přáteli/odpočinku/pobavení?
4. Jste spokojen/a s množstvím a výběrem podniků poskytujících služby v oblasti pohostinství ve Vašem okolí?
5. Jste spokojen/a se službami a nabídkou nápojů poskytovanými těmito podniky?
6. Co je pro Vás rozhodujícím faktorem při posuzování, který podnik upřednostníte?
7. Jaký typ nápojů upřednostňujete při návštěvě baru či hospody?
8. Zkoušíte rád/a nové nápoje?
9. Máte rádi pivo?
10. 10. Existuje něco, co by Vás přesvědčilo vyměnit Váš oblíbený podnik (bar, hospodu) za nový?
12. 11. Kolik jste ochotný/á utratit za jednu návštěvu baru/hospody za nápoje?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.