Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nový hotel v Praze 1

Nový hotel v Praze 1

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Giulia Garzotto
Šetření:20. 11. 2014 - 13. 12. 2014
Počet respondentů:61
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.1
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych si dopředu ověřila názor respondentů na zřízení nového čtyřhvězdičkového hotelu v centru Prahy. Zajímají mě Vaše postoje k nezbytnosti hotelu, k jeho možnému využití, nabídce. Proto předem děkuji za vyhodnocení dotazníku. Vaše názory využiji při zpracování svojí diplomové práce, která bude popisovat právě projekt nového hotelu.

Giulia

Odpovědi respondentů

1. Domníváte se, že je nový hotel v Praze 1 potřeba?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2744,26 %44,26 %  
nevím2236,07 %36,07 %  
ano1219,67 %19,67 %  

Graf

2. Jaký typ hotelu Vám připadá odpovídající pro Prahu 1?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čtyři hvězdičky nebo více3049,18 %49,18 %  
je mi to jedno914,75 %14,75 %  
tři hvězdičky813,11 %13,11 %  
stačí hostel pro obyčejnou klientelu711,48 %11,48 %  
do této oblasti jedině luxusní hotely58,2 %8,2 %  
alespoň dvě hvězdičky23,28 %3,28 %  

Graf

3. Jak velký hotel by Vám v této lokalitě připadal odpovídající?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hotel střední velikosti, alespoň dvacet pokojů2744,26 %44,26 %  
spíše malý komorní hotýlek1727,87 %27,87 %  
je mi to jedno914,75 %14,75 %  
spíše větší hotel nad padesát pokojů69,84 %9,84 %  
co největší, v této oblasti se kapacita vždy zaplní23,28 %3,28 %  

Graf

4. Myslíte, že by hotel měl kromě pokojů disponovat i apartmány s kuchyňkou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
záleží na tom, jakou klientelu hotel bude chtít oslovit2744,26 %44,26 %  
je to zajímavý nápad1016,39 %16,39 %  
buď hotel, nebo apartmány914,75 %14,75 %  
určitě ano914,75 %14,75 %  
nevím, je mi to jedno69,84 %9,84 %  

Graf

5. Jak velké by měly být pokoje v novém hotelu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kombinace více možností2540,98 %40,98 %  
dvojlůžkové2439,34 %39,34 %  
je mi to jedno711,48 %11,48 %  
jednolůžkové34,92 %4,92 %  
velké rodinné11,64 %1,64 %  
luxusní apartmány o více místnostech11,64 %1,64 %  

Graf

6. Měl by hotel disponovat fitness, wellness, spa nebo podobným zařízením pro relaxaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rozhodně ano1626,23 %26,23 %  
to je dobrý nápad1524,59 %24,59 %  
ne, proč?1321,31 %21,31 %  
bez podobného zařízení dnes hotel nemůže fungovat1016,39 %16,39 %  
nevím711,48 %11,48 %  

Graf

7. Bude-li v hotelu relaxační zóna, měla by být volně přístupná i lidem mimo hotel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, pouze pro hotelové hosty3252,46 %52,46 %  
pokud si má na sebe vydělat, tak ano1626,23 %26,23 %  
nevím711,48 %11,48 %  
rozhodně přístupná všem69,84 %9,84 %  

Graf

8. Pro jakou klientelu by měl být hotel především určen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
klidně kombinace více možností2744,26 %44,26 %  
bezdětné dvojice při poznávání Prahy1118,03 %18,03 %  
business813,11 %13,11 %  
nezáleží na tom813,11 %13,11 %  
studenti a mladí lidé58,2 %8,2 %  
rodiny s dětmi na dovolené23,28 %3,28 %  

Graf

9. Měl by mít hotel vlastní parkoviště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rozhodně ano2744,26 %44,26 %  
nejspíš ano, pokud bude kde1829,51 %29,51 %  
asi jedině pod zemí711,48 %11,48 %  
v centru Prahy to je zbytečné58,2 %8,2 %  
to není rozhodující46,56 %6,56 %  

Graf

10. Měl by hotel disponovat nějakým salónkem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2540,98 %40,98 %  
proč?1016,39 %16,39 %  
pro hotel v centru Prahy to je nezbytnost1016,39 %16,39 %  
ne914,75 %14,75 %  
měl by mít několik různě velkých salónků711,48 %11,48 %  

Graf

11. Kolik restaurací či barů by měl hotel nabízet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
alespoň jednu restauraci a noční bar2845,9 %45,9 %  
minimálně jednu restauraci na podávání snídaní1931,15 %31,15 %  
je mi to jedno813,11 %13,11 %  
restaurace nebo bar jsou zbytečné69,84 %9,84 %  

Graf

12. Máte nějaké další návrhy či tipy pro nový hotel? Prosím rozepište je ve volné odpovědi.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Designový levný vtipný zajímavý ČESKÝ hotel / hostel pro mladé lidi kteří poznávájí Prahu

Mini kino

Nedokážu si představit, čím by nový hotel zaujal. To je jako otevřít novou restauraci v této lokalitě. Na 90% na sebe nevydělá, (pokud na sebe vydělat potřebuje)

Nejlepsi jsou podle me hotly v historickem stylu, ktere k Praze patri.

Pokud další hotel, kterých je myslím v centru i tak dost, tak nějaký menší, rodinného typu, tedy i s odpovídajícími cenami.

Typu F1 velmi levný a jednoduchý

udelejte si pruzkum obsazenosti hotelu! mimochodem, navratnost prostredku v hotelnictvi je az 20 let!

v praze 1je další hotel už zcela zbytečný

13. Prosím o vyplnění Vašeho věku.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let2033,9 %32,79 %  
26 - 35 let1728,81 %27,87 %  
46 let a více1322,03 %21,31 %  
36 - 45 let915,25 %14,75 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Domníváte se, že je nový hotel v Praze 1 potřeba?

2. Jaký typ hotelu Vám připadá odpovídající pro Prahu 1?

3. Jak velký hotel by Vám v této lokalitě připadal odpovídající?

4. Myslíte, že by hotel měl kromě pokojů disponovat i apartmány s kuchyňkou?

5. Jak velké by měly být pokoje v novém hotelu?

6. Měl by hotel disponovat fitness, wellness, spa nebo podobným zařízením pro relaxaci?

7. Bude-li v hotelu relaxační zóna, měla by být volně přístupná i lidem mimo hotel?

8. Pro jakou klientelu by měl být hotel především určen?

9. Měl by mít hotel vlastní parkoviště?

10. Měl by hotel disponovat nějakým salónkem?

11. Kolik restaurací či barů by měl hotel nabízet?

13. Prosím o vyplnění Vašeho věku.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Domníváte se, že je nový hotel v Praze 1 potřeba?

2. Jaký typ hotelu Vám připadá odpovídající pro Prahu 1?

3. Jak velký hotel by Vám v této lokalitě připadal odpovídající?

4. Myslíte, že by hotel měl kromě pokojů disponovat i apartmány s kuchyňkou?

5. Jak velké by měly být pokoje v novém hotelu?

6. Měl by hotel disponovat fitness, wellness, spa nebo podobným zařízením pro relaxaci?

7. Bude-li v hotelu relaxační zóna, měla by být volně přístupná i lidem mimo hotel?

8. Pro jakou klientelu by měl být hotel především určen?

9. Měl by mít hotel vlastní parkoviště?

10. Měl by hotel disponovat nějakým salónkem?

11. Kolik restaurací či barů by měl hotel nabízet?

13. Prosím o vyplnění Vašeho věku.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Garzotto, G.Nový hotel v Praze 1 (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://novy-hotel-v-praze-1.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.