Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Obchod s pivem v ČR

Obchod s pivem v ČR

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Pavlíčková
Šetření:10. 11. 2011 - 14. 11. 2011
Počet respondentů:214
Počet otázek (max/průměr):28 / 17.62
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou provozně-ekonomické fakulty na ČZU v Praze. Chtěla bych vás touto cestou požádat o vyplnění dotazníku ohledně konzumace piva v České republice. Bude sloužit jako podklad pro vypracování praktické části bakalářské práce na téma Obchod s pivem v ČR.

 

Dotazník je určen pro osoby starší 18 let!!!

Odpovědi respondentů

1. Konzumujete pivo (alkoholické)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 7, NEotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO 17682,24 %82,24 %  
NE3817,76 %17,76 %  

Graf

2. Pijete nealkoholické pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 3, NEotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE 3078,95 %14,02 %  
ANO821,05 %3,74 %  

Graf

3. Která nealkoholická piva kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Radegast Birell675 %2,8 %  
Staropramen Lemon225 %0,93 %  
Bernard - Švestka, Višeň112,5 %0,47 %  
Budvar nealko112,5 %0,47 %  
Stella Artois nealko112,5 %0,47 %  

Graf

4. Kolik Kč v průměru utratíte za nealko pivo (0,5l)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 20 Kč450 %1,87 %  
do 25 Kč337,5 %1,4 %  
do 15 Kč112,5 %0,47 %  

Graf

5. Ovlivnila vás hospodářská krize ve výběru a spotřebě nealkoholického piva oproti loňskému roku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, kupuji stejnou značku a stejné množství787,5 %3,27 %  
Ano, kupuji stejnou zančku piva, ale menší množství112,5 %0,47 %  

Graf

6. Kolik byste byli ochotni maximálně zaplatit za 0,5l nealkoholického piva?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30225 %0,93 %  
20225 %0,93 %  
35225 %0,93 %  
16112,5 %0,47 %  
25112,5 %0,47 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:26.38
Minimum:16
Maximum:35
Variační rozpětí:19
Rozptyl:52.27
Směrodatná odchylka:7.23
Medián:27.5
Modus:30

Graf

7. Máte raději piva velkých nebo malých pivovarů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Velkých pivovarů (Plzeňský Prazdroj, Budějovický Budvar, Staropramen, Heineken)otázka č. 8, Malých pivovarů (Litovel, Nymburk - Postřižiny, Náchod - Primátor)otázka č. 9, Nezáleží na velikosti pivovaruotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezáleží na velikosti pivovaru9453,41 %43,93 %  
Velkých pivovarů (Plzeňský Prazdroj, Budějovický Budvar, Staropramen, Heineken)5933,52 %27,57 %  
Malých pivovarů (Litovel, Nymburk - Postřižiny, Náchod - Primátor)2313,07 %10,75 %  

Graf

8. Jaké velké pivovary preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plzeňský Prazdroj5288,14 %24,3 %  
Staropramen2237,29 %10,28 %  
Budějovický Budvar1423,73 %6,54 %  
Heineken58,47 %2,34 %  
Bernard23,39 %0,93 %  
Hoegarden11,69 %0,47 %  

Graf

9. Jaké malé pivovary preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svijany834,78 %3,74 %  
Náchod - Primátor313,04 %1,4 %  
Bernard28,7 %0,93 %  
Klášter14,35 %0,47 %  
Svijany (máz)14,35 %0,47 %  
Pivovar Bašta14,35 %0,47 %  
Rakovník - Bakalář14,35 %0,47 %  
Sviany14,35 %0,47 %  
Herold, Swijany14,35 %0,47 %  
Nymburk - Postřižiny14,35 %0,47 %  
Bernard, Svijany, Poutník14,35 %0,47 %  
Bernard, Svijany14,35 %0,47 %  
Rychtář14,35 %0,47 %  
Zvíkov - Zlatá labuť14,35 %0,47 %  
Jhoměstský pivovar14,35 %0,47 %  
Litovel14,35 %0,47 %  
Poutnik14,35 %0,47 %  
Velen14,35 %0,47 %  

Graf

10. Jaké pivovary preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plzeňský Prazdroj6569,15 %30,37 %  
Staropramen3739,36 %17,29 %  
Budějovický Budvar1313,83 %6,07 %  
Svijany1212,77 %5,61 %  
Nymburk - Postřižiny99,57 %4,21 %  
Heineken99,57 %4,21 %  
Bernard66,38 %2,8 %  
Náchod - Primátor55,32 %2,34 %  
Velkopopovický Kozel44,26 %1,87 %  
Holba44,26 %1,87 %  
Litovel33,19 %1,4 %  
Kozel22,13 %0,93 %  
Chodovar22,13 %0,93 %  
Chvalovické11,06 %0,47 %  
Stella Artois11,06 %0,47 %  
Ferdinand11,06 %0,47 %  
Zlatopramen, Velke Brezno, Sviany, Bernard11,06 %0,47 %  
Kácov11,06 %0,47 %  
Ostravar11,06 %0,47 %  
Ježek, Paegas, atd.11,06 %0,47 %  
Cruzcampo, SuperBock11,06 %0,47 %  
Pivovar Jihlava11,06 %0,47 %  
Svijany, Holba, Černá Hora,11,06 %0,47 %  
InBev11,06 %0,47 %  
kvasnicové11,06 %0,47 %  
Stella11,06 %0,47 %  
Richard11,06 %0,47 %  
Bernardt a Pivovar Richter Bulovka11,06 %0,47 %  
nepreferuji žádné11,06 %0,47 %  
je mi to jedno11,06 %0,47 %  
žatec11,06 %0,47 %  
Jihoměstský pivovar11,06 %0,47 %  
Radegast11,06 %0,47 %  
Berounský medvěd11,06 %0,47 %  
novoměstský, Svijany11,06 %0,47 %  
Braník11,06 %0,47 %  
Svijany (!)11,06 %0,47 %  
Unětice11,06 %0,47 %  
Lipan11,06 %0,47 %  
Velkopopovický pivovar11,06 %0,47 %  
Poutník11,06 %0,47 %  
piju vše11,06 %0,47 %  
strakonický dudák11,06 %0,47 %  
nepreferuji11,06 %0,47 %  
Suchdolský Jeník11,06 %0,47 %  

Graf

11. Jaké faktory vlivňují váš výběr piva?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Země původu3.8014.364
Značka3.2442.571
Cena3.6422.389
Obsah alkoholu4.8352.592
Objem4.8351.933
Obal5.253.188
Chuť2.3924.682

Graf

12. Kolik velkých piv (0,5l) průměrně vypijete ve všední dny (Po - Čt)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 16939,2 %32,24 %  
1 - 26134,66 %28,5 %  
2 - 31910,8 %8,88 %  
4 - 5116,25 %5,14 %  
3 - 4105,68 %4,67 %  
5 a více63,41 %2,8 %  

Graf

13. Kolik velkých piv (0,5l) průměrně vypijete o víkendu (Pá - Ne)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 36335,8 %29,44 %  
3 - 54123,3 %19,16 %  
5 - 73117,61 %14,49 %  
Méně než 11810,23 %8,41 %  
9 a více126,82 %5,61 %  
7 - 9116,25 %5,14 %  

Graf

14. Ovlivnila vás hospodářská krize ve výběru a spotřebě točeného piva oproti loňskému roku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, kupuji stejnou značku, ale menší množstvíotázka č. 15, Ano, kupuji levnější značku, ale stejné množstvíotázka č. 15, Ne, kupuji pořád stejněotázka č. 15, Nepiju točené pivootázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, kupuji pořád stejně15688,64 %72,9 %  
Ano, kupuji stejnou značku, ale menší množství105,68 %4,67 %  
Ano, kupuji levnější značku, ale stejné množství63,41 %2,8 %  
Nepiju točené pivo42,27 %1,87 %  

Graf

15. Kolik v průměru utratíte za 0,5l točeného piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 30 Kč12069,77 %56,07 %  
Do 40 Kč4123,84 %19,16 %  
Do 20 Kč95,23 %4,21 %  
Více než 40 Kč21,16 %0,93 %  

Graf

16. Je to více či méně než loňský rok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Utratím asi stejně jako loni10158,72 %47,2 %  
Více, maximálně o 3 Kč5330,81 %24,77 %  
Více, maximálně o 4 - 7 Kč158,72 %7,01 %  
Méně, přibližně o 1 - 3 Kč21,16 %0,93 %  
Méně, přibližně o 4 - 7Kč10,58 %0,47 %  

Graf

17. Kolik byste byli ochotni maximálně zaplatit za 0,5 l točeného piva, které běžně kupujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
304224,42 %19,63 %  
353721,51 %17,29 %  
402514,53 %11,68 %  
25126,98 %5,61 %  
2874,07 %3,27 %  
5063,49 %2,8 %  
2052,91 %2,34 %  
3952,91 %2,34 %  
4542,33 %1,87 %  
2342,33 %1,87 %  
ostatní odpovědi 32
100
60
70
38
42
27
21
26
29
37
55
2514,53 %11,68 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:34.49
Minimum:23
Maximum:60
Variační rozpětí:37
Rozptyl:47.4
Směrodatná odchylka:6.88
Medián:35
Modus:30

Graf

18. Ovlivnila vás hospodářská krize ve výběru a spotřebě lahvového piva oproti loňskému roku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, kupuji stejnou značku, ale menší množstvíotázka č. 19, Ano, kupuji levnější značku, ale stejné množstvíotázka č. 19, Ne, kupuji pořád stejněotázka č. 19, Nepiju lahvové pivootázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, kupuji pořád stejně12772,16 %59,35 %  
Nepiju lahvové pivo3620,45 %16,82 %  
Ano, kupuji stejnou značku, ale menší množství116,25 %5,14 %  
Ano, kupuji levnější značku, ale stejné množství21,14 %0,93 %  

Graf

19. Kolik v průměru utratíte za 0,5l lahvového (plechovkového) piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 - 15 Kč6747,86 %31,31 %  
Víc než 15 Kč5337,86 %24,77 %  
5 - 10 Kč1510,71 %7,01 %  
do 5 Kč53,57 %2,34 %  

Graf

20. Je to více či méně než loňský rok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Utratím asi stejně jako loni10575 %49,07 %  
Více, maximálně o 3 Kč2417,14 %11,21 %  
Více, maximálně o 4 - 7 Kč85,71 %3,74 %  
Méně, přibližně o 1 - 3 Kč21,43 %0,93 %  
Méně, přibližně o 4 - 7 Kč10,71 %0,47 %  

Graf

21. Kolik byste byli ochotni maximálně zaplatit za 0,5 l lahvového piva, které běžně kupujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
203424,29 %15,89 %  
152618,57 %12,15 %  
251913,57 %8,88 %  
30139,29 %6,07 %  
1375 %3,27 %  
1275 %3,27 %  
1075 %3,27 %  
5053,57 %2,34 %  
4042,86 %1,87 %  
3532,14 %1,4 %  
ostatní odpovědi 27
21
18
60
9
29
17
7
16
64
80
32
1510,71 %7,01 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:21.2
Minimum:10
Maximum:50
Variační rozpětí:40
Rozptyl:54.14
Směrodatná odchylka:7.36
Medián:20
Modus:20

Graf

22. Pijete nízkoalkoholická piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 23, Neotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10459,09 %48,6 %  
Ano7240,91 %33,64 %  

Graf

23. Která nízkoalkoholická piva pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Staropramen Lemon5170,83 %23,83 %  
Frisco4968,06 %22,9 %  
Birell45,56 %1,87 %  
bernard22,78 %0,93 %  
Birel22,78 %0,93 %  
Gösser citrone11,39 %0,47 %  
Corona11,39 %0,47 %  
Free, Birell11,39 %0,47 %  
Radegast free11,39 %0,47 %  
Plzeň11,39 %0,47 %  
klasik11,39 %0,47 %  
Radler11,39 %0,47 %  

Graf

24. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12960,28 %60,28 %  
Muž8539,72 %39,72 %  

Graf

25. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let16074,77 %74,77 %  
26 - 35 let4018,69 %18,69 %  
36 - 45 let125,61 %5,61 %  
46 - 55 let20,93 %0,93 %  

Graf

26. Z kterého kraje pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha11051,4 %51,4 %  
Středočeský kraj4119,16 %19,16 %  
Ústecký kraj104,67 %4,67 %  
Olomoucký kraj73,27 %3,27 %  
Vysočina73,27 %3,27 %  
Jihomoravský kraj73,27 %3,27 %  
Zlínský kraj73,27 %3,27 %  
Pardubický kraj52,34 %2,34 %  
Královéhradecký kraj52,34 %2,34 %  
Moravskoslezský kraj52,34 %2,34 %  
Jihočeský kraj41,87 %1,87 %  
Karlovarský kraj31,4 %1,4 %  
Plzeňský kraj20,93 %0,93 %  
Liberecký kraj10,47 %0,47 %  

Graf

27. Jaké máte nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské12759,35 %59,35 %  
Středoškolské s maturitou8238,32 %38,32 %  
Středoškolské bez maturity20,93 %0,93 %  
Základní20,93 %0,93 %  
Vyučený10,47 %0,47 %  

Graf

28. Jaký je čistý příjem domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 40 000 Kč5123,83 %23,83 %  
30 000 Kč - 40 000 Kč3918,22 %18,22 %  
20 000 Kč - 30 000 Kč3817,76 %17,76 %  
Do 10 000 Kč3214,95 %14,95 %  
15 000 Kč - 20 000 Kč2813,08 %13,08 %  
10 000 Kč - 15 000 Kč2612,15 %12,15 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Konzumujete pivo (alkoholické)?

  • odpověď NE:
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 2. Pijete nealkoholické pivo?

7. Máte raději piva velkých nebo malých pivovarů?

  • odpověď Nezáleží na velikosti pivovaru:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Budějovický Budvar na otázku 10. Jaké pivovary preferujete?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plzeňský Prazdroj na otázku 10. Jaké pivovary preferujete?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen na otázku 10. Jaké pivovary preferujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany na otázku 10. Jaké pivovary preferujete?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 - 9 na otázku 13. Kolik velkých piv (0,5l) průměrně vypijete o víkendu (Pá - Ne)?
  • odpověď Velkých pivovarů (Plzeňský Prazdroj, Budějovický Budvar, Staropramen, Heineken):
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Budějovický Budvar na otázku 8. Jaké velké pivovary preferujete?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plzeňský Prazdroj na otázku 8. Jaké velké pivovary preferujete?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen na otázku 8. Jaké velké pivovary preferujete?

11. Jaké faktory vlivňují váš výběr piva?

  • odpověď Chuť=1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany na otázku 10. Jaké pivovary preferujete?

17. Kolik byste byli ochotni maximálně zaplatit za 0,5 l točeného piva, které běžně kupujete?

  • odpověď < 20 - 30 >:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 1. Konzumujete pivo (alkoholické)?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 2. Pijete nealkoholické pivo?

18. Ovlivnila vás hospodářská krize ve výběru a spotřebě lahvového piva oproti loňskému roku?

  • odpověď Ne, kupuji pořád stejně:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 20 - 30 > na otázku 21. Kolik byste byli ochotni maximálně zaplatit za 0,5 l lahvového piva, které běžně kupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 30 - 80 > na otázku 21. Kolik byste byli ochotni maximálně zaplatit za 0,5 l lahvového piva, které běžně kupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Víc než 15 Kč na otázku 19. Kolik v průměru utratíte za 0,5l lahvového (plechovkového) piva?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 - 15 Kč na otázku 19. Kolik v průměru utratíte za 0,5l lahvového (plechovkového) piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=2 na otázku 11. Jaké faktory vlivňují váš výběr piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Utratím asi stejně jako loni na otázku 20. Je to více či méně než loňský rok?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 - 5 na otázku 12. Kolik velkých piv (0,5l) průměrně vypijete ve všední dny (Po - Čt)?

20. Je to více či méně než loňský rok?

  • odpověď Utratím asi stejně jako loni:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 - 9 na otázku 13. Kolik velkých piv (0,5l) průměrně vypijete o víkendu (Pá - Ne)?

21. Kolik byste byli ochotni maximálně zaplatit za 0,5 l lahvového piva, které běžně kupujete?

  • odpověď < - 7 >:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 1. Konzumujete pivo (alkoholické)?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 2. Pijete nealkoholické pivo?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepiju lahvové pivo na otázku 18. Ovlivnila vás hospodářská krize ve výběru a spotřebě lahvového piva oproti loňskému roku?

22. Pijete nízkoalkoholická piva?

  • odpověď Ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Frisco na otázku 23. Která nízkoalkoholická piva pijete?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen Lemon na otázku 23. Která nízkoalkoholická piva pijete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Konzumujete pivo (alkoholické)?

2. Pijete nealkoholické pivo?

6. Kolik byste byli ochotni maximálně zaplatit za 0,5l nealkoholického piva?

7. Máte raději piva velkých nebo malých pivovarů?

8. Jaké velké pivovary preferujete?

10. Jaké pivovary preferujete?

11. Jaké faktory vlivňují váš výběr piva?

12. Kolik velkých piv (0,5l) průměrně vypijete ve všední dny (Po - Čt)?

13. Kolik velkých piv (0,5l) průměrně vypijete o víkendu (Pá - Ne)?

14. Ovlivnila vás hospodářská krize ve výběru a spotřebě točeného piva oproti loňskému roku?

15. Kolik v průměru utratíte za 0,5l točeného piva?

16. Je to více či méně než loňský rok?

17. Kolik byste byli ochotni maximálně zaplatit za 0,5 l točeného piva, které běžně kupujete?

18. Ovlivnila vás hospodářská krize ve výběru a spotřebě lahvového piva oproti loňskému roku?

19. Kolik v průměru utratíte za 0,5l lahvového (plechovkového) piva?

20. Je to více či méně než loňský rok?

21. Kolik byste byli ochotni maximálně zaplatit za 0,5 l lahvového piva, které běžně kupujete?

22. Pijete nízkoalkoholická piva?

23. Která nízkoalkoholická piva pijete?

24. Pohlaví?

25. Kolik je vám let?

26. Z kterého kraje pocházíte?

27. Jaké máte nejvyšší dosažené vzdělání?

28. Jaký je čistý příjem domácnosti?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Konzumujete pivo (alkoholické)?

2. Pijete nealkoholické pivo?

6. Kolik byste byli ochotni maximálně zaplatit za 0,5l nealkoholického piva?

7. Máte raději piva velkých nebo malých pivovarů?

8. Jaké velké pivovary preferujete?

10. Jaké pivovary preferujete?

11. Jaké faktory vlivňují váš výběr piva?

12. Kolik velkých piv (0,5l) průměrně vypijete ve všední dny (Po - Čt)?

13. Kolik velkých piv (0,5l) průměrně vypijete o víkendu (Pá - Ne)?

14. Ovlivnila vás hospodářská krize ve výběru a spotřebě točeného piva oproti loňskému roku?

15. Kolik v průměru utratíte za 0,5l točeného piva?

16. Je to více či méně než loňský rok?

17. Kolik byste byli ochotni maximálně zaplatit za 0,5 l točeného piva, které běžně kupujete?

18. Ovlivnila vás hospodářská krize ve výběru a spotřebě lahvového piva oproti loňskému roku?

19. Kolik v průměru utratíte za 0,5l lahvového (plechovkového) piva?

20. Je to více či méně než loňský rok?

21. Kolik byste byli ochotni maximálně zaplatit za 0,5 l lahvového piva, které běžně kupujete?

22. Pijete nízkoalkoholická piva?

23. Která nízkoalkoholická piva pijete?

24. Pohlaví?

25. Kolik je vám let?

26. Z kterého kraje pocházíte?

27. Jaké máte nejvyšší dosažené vzdělání?

28. Jaký je čistý příjem domácnosti?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pavlíčková, P.Obchod s pivem v ČR (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://obchod-s-pivem-v-cr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.