Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Obchod s potřebami pro zvířata

Obchod s potřebami pro zvířata

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Svobodová
Šetření:14. 05. 2013 - 30. 05. 2013
Počet respondentů:129
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.43
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den.

Prosím o vyplnění dotazníku.

S přítelem chceme začít podníkat v oblasti potřeb pro chov zvířat (krmiva, pelechy, obojky atd.atd.) a chceme se dozvedět co nejvíce o tom, co lidem chybí v takovýchto obchodech, co by si přáli zlepšit apod.

Mockrát děkuji za vyplnění :)

Odpovědi respondentů

1. Jaké máte zvíře ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pes6248,06 %48,06 %  
Kočka3124,03 %24,03 %  
Morče, králík, křeček, osmák...1813,95 %13,95 %  
Rybičky86,2 %6,2 %  
Nemám zvíře53,88 %3,88 %  
Jiné zvíře43,1 %3,1 %  
Plazi (had,ještěrka...)10,78 %0,78 %  

Graf

2. Je pro Vás důležitější cena nebo kvalita krmiva ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oboje je stejně důležité7255,81 %55,81 %  
Kvalita4937,98 %37,98 %  
Cena86,2 %6,2 %  

Graf

3. Jak často nakupujete v obchodech s potřebami pro zvířata ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Párkrát za měsíc7054,26 %54,26 %  
Párkrát do roka2821,71 %21,71 %  
Nakupuji na internetu1310,08 %10,08 %  
Párkrát do týdne86,2 %6,2 %  
Nakupuji v supermarketu75,43 %5,43 %  
Každý den32,33 %2,33 %  

Graf

4. Uvítali byste možnost vzít zvíře do obchodu s potřebami pro zvířata s sebou ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5844,96 %44,96 %  
Nezaleží mi na tom4837,21 %37,21 %  
Ne2317,83 %17,83 %  

Graf

5. V kolik hodin nejčastěji do potřeb pro zvířata chodíte ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odpoledne (12:00-16:00)6046,51 %46,51 %  
večer (16:00-19:00)5441,86 %41,86 %  
dopoledne (8:00-12:00)1511,63 %11,63 %  

Graf

6. Je pro Vás obchod věrohodnější pokud má internetové stránky ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6248,06 %48,06 %  
Neřeším5542,64 %42,64 %  
Ne129,3 %9,3 %  

Graf

7. Uvítali byste možnost objednávek z internetových stránek s možností osobního odběru ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10379,84 %79,84 %  
Ne2620,16 %20,16 %  

Graf

8. Všímáte si reklam vylepených na sloupech, lavičkách, zastávkách apod. ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7356,59 %56,59 %  
Ano5643,41 %43,41 %  

Graf

9. Vaše pohlaví ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10178,29 %78,29 %  
Muž2821,71 %21,71 %  

Graf

10. Váš věk ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-306953,49 %53,49 %  
15-203124,03 %24,03 %  
31-452015,5 %15,5 %  
46-6075,43 %5,43 %  
61-8021,55 %1,55 %  

Graf

11. Odchud pocházíte ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Město8968,99 %68,99 %  
Vesnice4031,01 %31,01 %  

Graf

12. Co Vám v obchodech po zvířata chybí ? Co byste změnili ? Co byste uvítali ? Co by Vás přimělo k tomu se tam rád vracet :

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

často tam je málo místa a chaos

dobré ceny, kvalitní výběr, třeba zákaznická karta - po několika nákupech malý dáreček, nebo slevy

hlavně milá a vstřícná obsluha, která ochotně a dobře poradí s výběrem; nabídka na internetu, kde by byly i ceny zboží

Chybí mi úpřímnost prodavačů. Zdá se mi, že by i o jedu na krysy řekli, že je kvalitní a plný živin, jen aby ho prodali.

Chybí mi větší vývěr a rozmanitost. Uvítala bych věrnostní programy. Prozatím nakupuji převážně v internetovém obchodě, kde seženu vše, co potřebuji od různých značek a za různé ceny s rychlým dodáním a ještě jako věrný zákazník ušetřím.

internetové ceny, dobrá dostupnost, platba kartou.

Je toho moc! Podle mě by si všichni malý prodejci měli vypěstovat vztah se zákazníky. Pořizovat si podle zákazníků včas čerstvé zboží a případně se s nimi občas pobavit o novinkách a jiných možnostech. Věčné obtěžování zákazníků s reklamami, cedulkami, nápisy... je to k ničemu. Vztah k zákazníkovi = stálý zákazníci = nový zákazníci = to je podle mě obchodník. Přijdu, nebo zavolám, nebo na internetu objednám... pak si pro to přijdu a zaplatím, popřípadě mi může říct nějaké novinky o novém zboží na vyzkoušení, strčit nějaký leták (ne moc, jen to co by mě mohlo zajímat) ke zboží a čau. To je můj vysněný obchodník pro potřeby mého psího kamaráda.

krmné maso

kvalitní krmivo pro hlodavce (konkrétně osmáky)

kvalitní poradci

lizani kund top modelkam viz. Josef Kral - lizu picu cely den

malý vzorek krmiva na otestování (a nemusel by být zdarma)

Mám problém stím, že v mém okolí, ve všech nákupních střediskách co tu kolem jsou je jen jedna síť zverimexu se stejným sortimentem, chybí mi tudíž větší výběr specificky pro plazy.

Mám ráda, když obchodníci ví, že fretka nepatří mezi hlodavce :)

milý personál rozmanitý sortiment levné ceny

Mohlo by tam být víc zvířat, např. i na pohlazení. Rozhodně by to zvýšilo návštěvnost. Prodavač by měl určitě o všech zvířatech a věcech které prodává znát alespoň základní informace a ty pak předat zákazníkovi.

navsteva se zviretem, velky vyber, moznost objednani zbozi ktere normalne nevedou a ktere jsem videla nekde jinde, hezci vzhled prodejny, ne infantilni.

ne všude se dá sehnat živý hmyz, vadí mi nepříjemná obsluha v některých obchodech, vadí mi chov a prodej zvířat, která v podmínkách zverimexu viditelně trpí

některý zverimexy sou šíleně drahý. ty co jsou např. v OC jsou oproti těm malým ve městečkách strašně drahý

Neměnila bych nic, všude mají to, co potřebuju.

nemohu zvíře vzít sebou, abych mohla zvířeti zkusit pláštěnku

netuším asi usměvavá prodavačka či prodavač který nebudou nadávat na děti že něco zničí a pod.

nevím, nechodím tam tak často, abych mohla posoudit

Nevím.

nic

Nic jsem spokojen

nic vždy nájdem čo hľadám :))

Nic. Mám své oblíbené obchody s vlídnou obsluhou a odborně na výši.Dám i na rady veterináře.

nizsi ceny, sirsi sortiment

obcas neprijemny pach z krmiv

Občas tam majú dosť chabý výber, aj krmiva pre ryby, popr je len jedna značka a predražena, alebo rybkam nechuti prave ta jedina dostupna. A občas predavači su uplne mimo,ked sa na niečo pýtal, majú slabý prehľad o existencii iných výrobkov. Co by so uvítala? Vacsi prehlad od predavajucich, schopnosť poradiť, odporučiť, vacsi vyber krmiva a doplnkov, od viac výrobcov a aj roznych cien, obcas nepotrebujem tu "najkvalitnejsiu" vec, staci len aby bola funkcna a cenovo dostupna.

odborná konzultace

odborný personál, nepřemrštěné ceny

Ochotní a milý prodavači, kteří jsou schopní poradit a nejlépe mají svoje vlastní zkušenosti. Je to zároveň to, co chybí a hlavně důvod proč se vracet :)

osobní přístup, dobré rady co se týče krmiva, ale i hraček atd, otevírací doba (raději večer)

pokud mají žrádlo pro psy a pár dalších obyčejností, tak nic

prehlednost

prijemna obsluha

Přeji mnoho úspěchů :) Ve specializovaných obchodech nakupuji nejčastěji stelivo pro kočky (v hypermarketech mají jen nekvalitní), naopak krmivo nakupuji v hypermarketech, ve spec. obchodech mají jen předražené. Chci-li něco speciálního /naposled např. obojek/ uvítám pomoc obsluhy ve spec. obchodě.

Příjemná prodavačka/prodavač

Přimět ráda vracet by byla příjemná a milá obsluha, kvalitní zboží

ráda bych se vracela tam, kde je příjemný, usměvavý personál. V obchodech se zvířaty mi chybí profesionálnost prodavačů.

srovnatelné ceny jako v supermarketech

široký sortiment i zahraničních značek krmiv, množstevní slevy

Tyhle obchody smrdí, tak tam nechodím. A taky nemám žádné zvíře. Dotazník je špatně postavený a neumožnil mi rozumně odpovídat.

Tyto obchody mám velmi ráda, zvlášť když dokáže personál poradit, ale bohužel ceny jsou výrazne horší než při nakupování přes internet, takže zde nakupuji jen občas menší pamlsek či věc, kterou si chci nejdříve prohlednout či vyzkoušet psovi (náhubek, pelíšek...)

Uvítala bych velký rozsah sortimentu - nejen zaměření na jednu známou značku. Ráda bych se vracela, pokud by personál uměl poradit (všeobecně, nezávisle) - oceňuji, pokud mi prodavač doporučí zboží, které nemá a nesnaží se mi vnutit něco, co není pro mě to pravé. Ráda si pak koupím alternativní zboží v takové prodejně, protože vím, že mám objektivní informace.

vadí mi otvírací doba - jezdím do města pracovat, ráda bych nakupovala předtím - od 6.00 hodin, jelikož to nejde, volím internetový obchod s dovozem do domu

Ve "svém" obchodě jsem spokojená.

velký výběr

Velký výběr bych uvítala..

Věrnostní programy chybí

více druhů krmiva.

Vice hracek pro kocky

více krmiv a doplňků od českých prodejců

vstup se zviraty

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké máte zvíře ?

2. Je pro Vás důležitější cena nebo kvalita krmiva ?

3. Jak často nakupujete v obchodech s potřebami pro zvířata ?

4. Uvítali byste možnost vzít zvíře do obchodu s potřebami pro zvířata s sebou ?

5. V kolik hodin nejčastěji do potřeb pro zvířata chodíte ?

6. Je pro Vás obchod věrohodnější pokud má internetové stránky ?

7. Uvítali byste možnost objednávek z internetových stránek s možností osobního odběru ?

8. Všímáte si reklam vylepených na sloupech, lavičkách, zastávkách apod. ?

9. Vaše pohlaví ?

10. Váš věk ?

11. Odchud pocházíte ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké máte zvíře ?

2. Je pro Vás důležitější cena nebo kvalita krmiva ?

3. Jak často nakupujete v obchodech s potřebami pro zvířata ?

4. Uvítali byste možnost vzít zvíře do obchodu s potřebami pro zvířata s sebou ?

5. V kolik hodin nejčastěji do potřeb pro zvířata chodíte ?

6. Je pro Vás obchod věrohodnější pokud má internetové stránky ?

7. Uvítali byste možnost objednávek z internetových stránek s možností osobního odběru ?

8. Všímáte si reklam vylepených na sloupech, lavičkách, zastávkách apod. ?

9. Vaše pohlaví ?

10. Váš věk ?

11. Odchud pocházíte ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Svobodová, J.Obchod s potřebami pro zvířata (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://obchod-s-potrebami-pro-zvira.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.