Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Obchod se sušenkami

Obchod se sušenkami

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Nádvorník
Šetření:15. 08. 2013 - 22. 08. 2013
Počet respondentů:119
Počet otázek (max/průměr):8 / 6.58
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:88,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Děkuji předem za vyplnění dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Jaký typ sušenek/sladkostí máte rádi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sušenky typu Tatranky, Disco...8369,75 %69,75 %  
Něco jako Margot nebo třeba Banány v čokoládě6252,1 %52,1 %  
Musli tyčinky4336,13 %36,13 %  
Slané sušenky - typu TUC3831,93 %31,93 %  
Jedině domácí dle vlastní chuti1411,76 %11,76 %  
Nemám rád sušenky54,2 %4,2 %  
maslove susenky, venecky10,84 %0,84 %  
Bebe10,84 %0,84 %  
Sušenky máčené v čokoládě10,84 %0,84 %  
vše sladké je dobré, ale škodlivé10,84 %0,84 %  
pouze bezlepkové10,84 %0,84 %  
susenky bez naplne10,84 %0,84 %  
Emco10,84 %0,84 %  
s hořkou polevou10,84 %0,84 %  
mars tyčinka10,84 %0,84 %  
ovesné, skotské máslové10,84 %0,84 %  
kávěnky, celozrnné, nakupuji v zahraničí10,84 %0,84 %  
Sušenky typu Zlaté polomáčené, FAIRTRADE sušenky!10,84 %0,84 %  
anglicke cookies10,84 %0,84 %  
typu cookies, nebo speculoos. nebo "zdravejsi" susenky napr. z ovesnych vlocek nebo sojove mouky s rozinkami nebo jinym ovocem popr. tmavou cokoladou. Mnam !10,84 %0,84 %  

Graf

2. Rozhodujete se při výběru a nákupu sušenek podle ceny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne, hlavně aby byly dobré5445,38 %45,38 %  
Spíše ano, ale některé levné raději vynechám3831,93 %31,93 %  
Určitě, raději si vezmu levnější97,56 %7,56 %  
Je mi to jedno97,56 %7,56 %  
Vůbec ne, za dobrou sušenku dám cokoliv!97,56 %7,56 %  

Graf

3. Zajdete si pro sušenku raději do obchodu, nebo byste byli schopni si ji objednat v e-shopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Když nemám nic doma, tak si ji raději odpustím než někam jít6554,62 %54,62 %  
Nejsem líný/á, kdykoliv mám chuť, tak si zajdu do obchodu a nemusím na nic čekat3731,09 %31,09 %  
Z e-shopu jedině nějaké speciální příchutě1310,92 %10,92 %  
Nechodím moc často nakupovat, ocenil bych dovoz z e-shopu až domů (i za cenu dopravy a čekání na zásilku)21,68 %1,68 %  
pokud padne d oka při nákupu, hodím do nákupníhop vozíku10,84 %0,84 %  
bydlím blízko obchodu (do 100 m od bytu), takže si raději zajdu; pokud bych bydlela dál, klidně si objednám ;-)10,84 %0,84 %  

Graf

4. V sušenkovém e-shopu bych nejvíce ocenil/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velký výběr7058,82 %58,82 %  
Zvláštní příchutě5747,9 %47,9 %  
Nízké ceny5647,06 %47,06 %  
Rychlost dodání4336,13 %36,13 %  
Dostupnost skladem2319,33 %19,33 %  
Dodání i v noci (mimo běžnou prac. dobu)1815,13 %15,13 %  

Graf

5. Jaká doba dodání od objednání by pro Vás byla přijatelná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do druhého dne4941,18 %41,18 %  
V řádu hodin3327,73 %27,73 %  
Ještě tentýž den2621,85 %21,85 %  
Více než 2 dny119,24 %9,24 %  

Graf

6. Mohl by mít e-shop nějakou výhodu oproti kamennému obchodu? Jakou?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím35,77 %2,52 %  
větší výběr35,77 %2,52 %  
nižší cena23,85 %1,68 %  
větší sortiment23,85 %1,68 %  
cena23,85 %1,68 %  
V e-shopu je možné mít více druhů a příchutí pohromadě, protože se mi často stává, že například v určitém obchodě nemají zrovna druh sušenky, co mám ráda.11,92 %0,84 %  
možno susienky ktoré mi chutia ale nemajú ich všade, popr. ich v mojej krajine vobec nedostat.11,92 %0,84 %  
dodání do domu11,92 %0,84 %  
susenky kdykoli, i v nedeli vecer nebo brzy rano11,92 %0,84 %  
Větší výběr, zahraniční sortiment11,92 %0,84 %  
ostatní odpovědi nízkou cenu
cena, rozmanitost
možná větší výběr
cenu a opravdu rozsáhlý výběr
Byl by levnejsi a vetsi vyber prichuti
speciální příchutě
Prehlednost
Nižší ceny, možnost většího odběru
Netuším. Spíš ne.
Neznámé značky, Sušenky z jiných zemí
pohodlí
Pokud by doba dodání byla v řádu hodin, byla by výhoda pro lidi z vesnic, kde často bývá velmi krátká otevírací doba a o víkendech často zavřeno. Autobusové spojení o víkendech také většinou nestojí za nic.
cena - a to v mém případě ještě nevím jakou tržbu bych udělala, páč cukrovinky fakt není moje hobby
speciality
dovoz zboží, které se běžně v českém obchodu nesežene
nemohl, kamenný obchod má pořád větší důvěru
větší výběr, lepší ceny
vernostni program
Doprava rychle a zdarma
dodávka do domu
nákup kdykoliv
možnost nákupu z domova
levnejsi
platba bez poštovného, množstevní slevy, širší nabídka, zboží těsně před uplynutím použitelnosti (s další slevou)
rozhodně ne!
množstevní slevy; slevy pro stálého zákazníka; upozorňovat na oblíbené (ty, které si kupuji nejčastěji) dobrůtky v akci pomocí emailu/SMS ...
Nízké ceny, výrazné množstevní slevy
nižší ceny
väčší výber zo sortimentu
větší výběr, nižší ceny
Větší výběr z důvody specifikace.
nabízet široký sortiment opravdu kvalitních produktů. V ot.4 mi chybí možnost KVALITA
nonstop objednani
Mohou tam nakupovat lidé z celé ČR.
obrovský sortiment - různé značky
3567,31 %29,41 % 

Graf

7. Nakoupil/a byste někdy v e-shopu specializovaném jen na sušenky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne, nechtěl/a bych čekat na doručení nebo platit za poštovné5042,02 %42,02 %  
Spíše ano, záleží na poštovném a výběru druhů3630,25 %30,25 %  
Určitě ne, je to zbytečnost1815,13 %15,13 %  
Je mi to jedno75,88 %5,88 %  
Ano, určitě, byl by ze mě pravidelný zákazník43,36 %3,36 %  
Někdy ano, určitě ne pravidelně10,84 %0,84 %  
Spíše ne, nechtěla bych platit za poštovné10,84 %0,84 %  
něco zajímavého, viz odpověď 6. zboží, které se dá koupit v každém "tescu", bych rozhodně na internet kupovat nešla, to by se to muselo opravdu vyplatit cenově10,84 %0,84 %  
jen při osobním odběru10,84 %0,84 %  

Graf

8. Máte nějaký vlastní nápad či návrh? Sem s ním!

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Asi bohatsi sortiment nez jen susenky

bio a kvalita

doporučit organizacím, které pořádají dětské tábory s množstevní slevou či dodávkou zdarma, nasmlouvat s výrobci slevy

Francouzské či Britské

Hodně štěstí s realizací.

je to hloupost, platit poštovné jen kvůli tomu, že mám chuť na sušenku a ještě čekat na dodání, když jsou dnes sušenky dostupné v každém obchodě by bylo úplně zbytečné

kopřivové sušenky, pálivé sušenky

krome netradicnich prichuti urcite zretelne vyznacene slozeni a vypsane alergeny a jine diety - bezlepkove, vegetarianske/veganske (bezlaktozove), bezsojove varianty s moznosti vyhledavani/filtrovani. baleni do recyklovatelnych obalu, napriklad moznost navratit obaly zpatky vyrobci = sleva na dalsi nakup, atd. moznost i osobniho odberu, nejenom eshop, napriklad doprava do urciteho obchodu, kde se zbozi da vyzvednout (takhle funguje napriklad Mixit a musim rict, ze skvele. Misto toho, aby zbozi vozili domu, tak je moznost ho dovezt do obchodu se zdravou vyzivou ve mestech po republice a musli tam na zakaznika "pocka" a nemusi vyhlizet nikde zasilkovou sluzbu). posledni rada : hodne stesti a energie jestli se do susenkovyho obchodu pustite ! urcite je to zatim dira na trhu.

Množstevní slevy?

mohl by nabízet i speciální - např. bezlepkové, bezlaktózové či DIA výrobky, takových výrobků je v nespecializovaných obchodech málo!

muselo být to být něco extra, abych třeba objednala jako spešl dárek

nevím

príde mi to ako blbosť, jedine by to bolo zaujímavé pri velmi nízkej cene, nejakom specialnom baleni, limit, edicie alebo niečo čo v mojej krajiny nedosťať, cize nejake zahranicné kvalitné a mne chutiace výrobky za prijatelnu cenu. inak je to somarina, ked mam chut na niečo tak zajdem do obchodu, dnes je už v mestách obchod do 500m od domu.

prodávat sušenky, které nejsou v běžné obchodní síti k dostání

to nevyjde

to tak! A vy mi ten nápad ukradnete :P

viz odpověď č.6


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. V sušenkovém e-shopu bych nejvíce ocenil/a:

  • odpověď Zvláštní příchutě:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Z e-shopu jedině nějaké speciální příchutě na otázku 3. Zajdete si pro sušenku raději do obchodu, nebo byste byli schopni si ji objednat v e-shopu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký typ sušenek/sladkostí máte rádi?

2. Rozhodujete se při výběru a nákupu sušenek podle ceny?

3. Zajdete si pro sušenku raději do obchodu, nebo byste byli schopni si ji objednat v e-shopu?

4. V sušenkovém e-shopu bych nejvíce ocenil/a:

5. Jaká doba dodání od objednání by pro Vás byla přijatelná?

7. Nakoupil/a byste někdy v e-shopu specializovaném jen na sušenky?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký typ sušenek/sladkostí máte rádi?

2. Rozhodujete se při výběru a nákupu sušenek podle ceny?

3. Zajdete si pro sušenku raději do obchodu, nebo byste byli schopni si ji objednat v e-shopu?

4. V sušenkovém e-shopu bych nejvíce ocenil/a:

5. Jaká doba dodání od objednání by pro Vás byla přijatelná?

7. Nakoupil/a byste někdy v e-shopu specializovaném jen na sušenky?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Nádvorník, P.Obchod se sušenkami (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://obchod-se-susenkami.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.