Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Obchodní dům Bílá Labuť, Na Poříčí 23

Obchodní dům Bílá Labuť, Na Poříčí 23

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Žabová
Šetření:21. 07. 2011 - 28. 07. 2011
Počet respondentů:34
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Kdysi historicky známý obchodní dům se skvělými vychytávkami typu jezdící schody, výtahy  a relaxační balkóny, dnes místo, kolem kterého lidi jen  procházejí.

Odpovědi respondentů

1. Znáte obchodní dům Bílá Labuť (dále jen OD) na Poříčí 23?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano34100 %100 %  

Graf

2. Kdy naposledy jste OD navštívili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
déle než před rokem1647,06 %47,06 %  
před rokem1029,41 %29,41 %  
před měsícem823,53 %23,53 %  

Graf

3. Navštěvujete OD Bílíá Labuť pravidelně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3397,06 %97,06 %  
ano12,94 %2,94 %  

Graf

4. Pokud navštěvujete OD pravidelně, co Vás do obchodního domu přivádí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

blízkost od bydliště

kdysi jsem navstivil Labuť.

když ho nenavštěvuji pravidelně, jak mohu odpovídat na tuhle otázku?????????????????????????????????????????? Proč je povinná??????????????????????

Mládí

momentálně nic

n/a

nechodím!

Nejsme pravidelný klient.

nenakupuji zde pravidelně - vlastně vůbec, občas se tam jdu podívat

nenavstevuji

nenavstevuji zatim nic

nenavštěvuji

nenavštěvuji

nenavštěvuji

nenavštěvuji

Nenavštěvuji ho pravidelně

Nenavštěvuji ho pravidelně. Tato otázka by neměla být povinná, když jsem v předchozí otázce odpověděla "ne".

nenavštěvuji OD pravidelně

nenavštěvuji pravidelně

nenavštěvuji pravidelně

Nenavštěvuji pravidelně

Nenavštěvuji pravidelně

Nenavštěvuju OD pravidělně. Na tomto OD mě nic neláká

nenavštevuju pravidelně

nepravidelné nákupy

nevim

nic

nic

nic, musela sem to vyplnit jinak se dotazník neodešle

OD nenavštěvuji pravidelně

právě že nic

5. Pokud navštěvujete OD nepravidelně, z jahého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

bydlím daleko a podívám se tam, jen když jdu kolem - nic moc

Chodím do jiných OD

je to daleko

je to už hodně let co jsem tam byl a přišlo mi, že se tam zastavil čas.. nevím, jestli to dnes už není jinak..

jsou lepší OD

když vím, že tam budu moci něco hledat

knihkupectví

náhoda

Navštěvuji ho nepravidelně, naposledy tak před 8 lety, spíše vůbec

navštěvuji jíná obchodní centra, mám je blíž bydliště

nebyla jsem tam několik dlouhých let

Nemají tam zajímavé a kvalitní zboží.

nemam potrebu

Nemám to po cestě, nepřijdou tam moje cesty.

nenavštěvuji pravidelně

Nenavštěvuju OD pravidělně. Na tomto OD mě nic neláká

není blízko, nevyhovuje mi

není důvod tam chodit pravidelně

Není kde parkovat

není tam nic zajímavého

Není tam nic, co by mě tam pravidelně přivádělo.

nevim ani co se tam nachazi za obchody, nemam duvod tam chodit

nezajímavé obchody , stará a zanedbaná stavba

Nic me asi nezaujalo natolik,abych se v brzke dobe vracel. Je tu mnoho jinych asi zajimavejsich OD. Labuť nejde s dobou.Nebo ano?

Oběd, nákupy

Piersing, dříve nádoby do kuchyně, případně černou labuť

protože obchodní dům již není takový jako byl před lety,

Restaurace U Rozvařilů

Šířka ani hloubka sortimentu je pro mě nedostačující. Když jsem u centra, raději si dojdu na Václavské náměstí nebo Palladium (podle toho co sháním).

školní potřeby

viz výše

z duvodu toho ze jsem tam vzdy jezdil jen pro ucebnice

Zvědavost, rychlá dostupnost

6. Co by Vás do OD přilákalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nové prodejny (např. oblečení)2676,47 %76,47 %  
nové prodejny (služby)1852,94 %52,94 %  
nový vzhled OD (nový interiér)1750 %50 %  
společenské akce (provozování klubu, hudba, dj´s)1338,24 %38,24 %  
společenské akce (např. divadlo, promítání filmů)1132,35 %32,35 %  
nové prodejny (speciálky - prodejna tonerů, prodejci mobilních zařízení, atp.))720,59 %20,59 %  
společenské akce (např. dětské dny, MDŽ)617,65 %17,65 %  
výstavy (např.fotografie, obrazy, sběratelské výstavy)514,71 %14,71 %  
dobročinné akce (sběr oděvů pro dětské domovy, výstava pejsků z útulku)514,71 %14,71 %  

Graf

7. Co byste případně v OD změnili? či uvítali?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

..

bary

Bylo by myslím příjmné kdyby tento OD si byl podobný jako za první republiky.

celková rekonstrukce vzhledu budovy

Celkový vizuál OD (jak vnitřek tak i vnějšek). Nějaké nové obchody, akce. Povaha domu by se mohla úplně změnit - např. na klub, bar, nějaké restaurace. Pokud by šlo o oblečení, tak značky, kterými nedisponuje Palladium, Kotva ani nejsou k dostání na Václavském náměstí. Nebo ten sortiment zúžit a udělat tam více prodejen stejného typu - třeba jen pro muže / ženy. Něčím to ozvláštnit a odlišit se od ostatních.

doplnění obchodů, rekonstrukci

invovala bych ho

klub

kompletní revitalizaci a změnu v marketingovém oddělení kopletně

lepší obchody

Lepší rozdělení pater, někdy je to nepřehledné

Moc tam nechodím tak nevím

momentálně asi vše...interiér ,exteriér...obchody..služby...člověk si připadá jako by se vrátil v čase o 25 let

návrat k dřívější koncepci

nevim

nevím

Nevím

nevim:)

nic

nic

Nic

novou koncepci, která by se lišila od odlidštěných a na vymývání mozků založených nákupních center

nový vnější vzhled

Obchody moderních značek

Rekonstrukce a název - labut je proste komunisticka, ta doba odezniva ...

Uplně změnit strukturu umístění obchodů..je to celkem nedomyšlené.

uvítal bych to, co jsem zaškrtnul v otázce 6

V otázce 6 by nebylo nic, co by mě přilákalo do OD Labuť.

V současné době jakákoliv změna bude změnou k lepšímu.

vse

všechno

zajímavější obchody, rozmanitější nabídka

změna interiéru

8. V OD jsou momentálně vypnuté jezdící schody do 2. a 3. patra, myslíte, že je to důvod k ne tak velké návštěvnosti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1852,94 %52,94 %  
ano1647,06 %47,06 %  

Graf

9. Věková kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-252161,76 %61,76 %  
26-35514,71 %14,71 %  
36-45411,76 %11,76 %  
46+38,82 %8,82 %  
15-1812,94 %2,94 %  

Graf

10. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2058,82 %58,82 %  
muž1441,18 %41,18 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Žabová, M.Obchodní dům Bílá Labuť, Na Poříčí 23 (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://obchodni-dum-bila-labut-na-p.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.