Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Osobnost obchodníka a Key account managera
Osobnost obchodníka a Key account managera
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Iryna Chmilová |
---|---|
Šetření: | 19. 04. 2020 - 22. 04. 2020 |
Počet respondentů: | 19 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 7 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 47,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:26 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem tohoto dotazníku je zjištění jakými osobnostními vlastnostmi by měl disponovat obchodník a Key account maanger.
Odpovědi respondentů
1. Myslíte, že člověk se může obchodníkem narodit nebo se tato vlastnost dá naučit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Trochu od obou | 14 | 73,68 % | 73,68 % |
Dají se plně získat naučením | 3 | 15,79 % | 15,79 % |
Člověk se s tím musí narodit | 2 | 10,53 % | 10,53 % |
2. Jaké tři vlastnosti považujete za nejdůležitější pro obchodníka?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Komunikativnost | 12 | 63,16 % | 63,16 % |
Spolehlivost | 8 | 42,11 % | 42,11 % |
Důvěryhodnost | 7 | 36,84 % | 36,84 % |
Zodpovědnost | 6 | 31,58 % | 31,58 % |
Vytrvalost | 5 | 26,32 % | 26,32 % |
Sebejistota | 5 | 26,32 % | 26,32 % |
Poctivost | 4 | 21,05 % | 21,05 % |
Odolnost vůči stresu | 4 | 21,05 % | 21,05 % |
Kreativita | 3 | 15,79 % | 15,79 % |
Flexibilita | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
3. Proč jste se rozhodli pro toto povolání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Mohu v tom být úspěšný | 5 | 26,32 % | 26,32 % |
Peníze | 5 | 26,32 % | 26,32 % |
Baví mě to | 4 | 21,05 % | 21,05 % |
Jiné | 4 | 21,05 % | 21,05 % |
Studoval jsem to | 3 | 15,79 % | 15,79 % |
Osobní motivace | 2 | 10,53 % | 10,53 % |
Nemám toto povolání | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
Nové zkušenosti z oblasti zdravotnictví. Zlepšení se v komunikaci se vzdělaným zákazníkem. | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
4. Jaký návyk je nejdůležitější pro obchodníka, aby byl úspěšný:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Komunikační dovednosti | 13 | 68,42 % | 68,42 % |
Neustále vzdělávání se | 6 | 31,58 % | 31,58 % |
5. Jaké tři vlastnosti považujete za nejdůležitější pro Key Account managera?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zodpovědnost | 11 | 57,89 % | 57,89 % |
Spolehlivost | 10 | 52,63 % | 52,63 % |
Důvěryhodnost | 8 | 42,11 % | 42,11 % |
Poctivost | 6 | 31,58 % | 31,58 % |
Odolnost vůči stresu | 5 | 26,32 % | 26,32 % |
Kreativita | 4 | 21,05 % | 21,05 % |
Vytrvalost | 4 | 21,05 % | 21,05 % |
Komunikativnost | 4 | 21,05 % | 21,05 % |
Flexibilita | 2 | 10,53 % | 10,53 % |
Sebejistota | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
6. V čem myslíte, že je největší rozdíl mezi Key Account Managerem a obchodníkem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Přístup ke klientovi | 9 | 47,37 % | 47,37 % |
Větší zodpovědnost | 7 | 36,84 % | 36,84 % |
Finanční ohodnocení | 2 | 10,53 % | 10,53 % |
Kariérní možnost | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
7. Jaké nejčastější chyby se obchodník dopouští?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Upřednostňuje krátkodobý zisk před dlouhodobým | 8 | 42,11 % | 42,11 % |
Agresivní vnucování produktu zákazníkům | 7 | 36,84 % | 36,84 % |
Upřednostňování vlastního zájmu před zájmem společnosti | 4 | 21,05 % | 21,05 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.