Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Osobnost obchodníka a Key account managera

Osobnost obchodníka a Key account managera

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iryna Chmilová
Šetření:19. 04. 2020 - 22. 04. 2020
Počet respondentů:19
Počet otázek (max/průměr):7 / 7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:47,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem tohoto dotazníku je zjištění jakými osobnostními vlastnostmi by měl disponovat obchodník a Key account maanger.

Odpovědi respondentů

1. Myslíte, že člověk se může obchodníkem narodit nebo se tato vlastnost dá naučit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Trochu od obou1473,68 %73,68 %  
Dají se plně získat naučením315,79 %15,79 %  
Člověk se s tím musí narodit210,53 %10,53 %  

Graf

2. Jaké tři vlastnosti považujete za nejdůležitější pro obchodníka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komunikativnost1263,16 %63,16 %  
Spolehlivost842,11 %42,11 %  
Důvěryhodnost736,84 %36,84 %  
Zodpovědnost631,58 %31,58 %  
Vytrvalost526,32 %26,32 %  
Sebejistota526,32 %26,32 %  
Poctivost421,05 %21,05 %  
Odolnost vůči stresu421,05 %21,05 %  
Kreativita315,79 %15,79 %  
Flexibilita15,26 %5,26 %  

Graf

3. Proč jste se rozhodli pro toto povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mohu v tom být úspěšný526,32 %26,32 %  
Peníze526,32 %26,32 %  
Baví mě to421,05 %21,05 %  
Jiné421,05 %21,05 %  
Studoval jsem to315,79 %15,79 %  
Osobní motivace210,53 %10,53 %  
Nemám toto povolání15,26 %5,26 %  
Nové zkušenosti z oblasti zdravotnictví. Zlepšení se v komunikaci se vzdělaným zákazníkem. 15,26 %5,26 %  

Graf

4. Jaký návyk je nejdůležitější pro obchodníka, aby byl úspěšný:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komunikační dovednosti1368,42 %68,42 %  
Neustále vzdělávání se631,58 %31,58 %  

Graf

5. Jaké tři vlastnosti považujete za nejdůležitější pro Key Account managera?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zodpovědnost1157,89 %57,89 %  
Spolehlivost1052,63 %52,63 %  
Důvěryhodnost842,11 %42,11 %  
Poctivost631,58 %31,58 %  
Odolnost vůči stresu526,32 %26,32 %  
Kreativita421,05 %21,05 %  
Vytrvalost421,05 %21,05 %  
Komunikativnost421,05 %21,05 %  
Flexibilita210,53 %10,53 %  
Sebejistota15,26 %5,26 %  

Graf

6. V čem myslíte, že je největší rozdíl mezi Key Account Managerem a obchodníkem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přístup ke klientovi947,37 %47,37 %  
Větší zodpovědnost736,84 %36,84 %  
Finanční ohodnocení210,53 %10,53 %  
Kariérní možnost15,26 %5,26 %  

Graf

7. Jaké nejčastější chyby se obchodník dopouští?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Upřednostňuje krátkodobý zisk před dlouhodobým842,11 %42,11 %  
Agresivní vnucování produktu zákazníkům736,84 %36,84 %  
Upřednostňování vlastního zájmu před zájmem společnosti421,05 %21,05 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Chmilová, I.Osobnost obchodníka a Key account managera (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://obchodnik-key-account-manage.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.