Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Oblasti strategie manažerů v ČR
Oblasti strategie manažerů v ČR
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Renata Daňková |
---|---|
Šetření: | 03. 11. 2009 - 31. 12. 2009 |
Počet respondentů: | 28 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 7.07 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 22,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:19 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
tento dotazník slouží k výzkumu: "Na které oblasti teorie strategie se zaměřují čeští manažeři ve své práci"
Hodnocení otázek je 1-10; 1 - nejmenší význam 10 - největší význam.
Předem děkuji za Váš čas a ochotu.
Daňková Renata
Odpovědi respondentů
1. Plánovací proces
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 9 | 32,14 % | 32,14 % |
5 | 4 | 14,29 % | 14,29 % |
2 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
7 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
8 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
3 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
6 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
9 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
1 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.85 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 8.14 |
Směrodatná odchylka: | 2.85 |
Medián: | 7 |
Modus: | 10 |
2. Zisková strategie
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 9 | 32,14 % | 32,14 % |
5 | 5 | 17,86 % | 17,86 % |
9 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
8 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
7 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
4 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
2 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
6 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.42 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 5.85 |
Směrodatná odchylka: | 2.42 |
Medián: | 8 |
Modus: | 10 |
3. Cenová strategie
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 7 | 25 % | 25 % |
8 | 6 | 21,43 % | 21,43 % |
9 | 4 | 14,29 % | 14,29 % |
7 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
5 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
1 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
3 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
4 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
2 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.31 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 6.86 |
Směrodatná odchylka: | 2.62 |
Medián: | 8 |
Modus: | 10 |
4. Distribuční strategie
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 7 | 25 % | 25 % |
3 | 4 | 14,29 % | 14,29 % |
9 | 4 | 14,29 % | 14,29 % |
2 | 4 | 14,29 % | 14,29 % |
8 | 4 | 14,29 % | 14,29 % |
10 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
7 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
6 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.81 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 6.4 |
Směrodatná odchylka: | 2.53 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
5. Geografická strategie
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 6 | 21,43 % | 21,43 % |
3 | 5 | 17,86 % | 17,86 % |
7 | 5 | 17,86 % | 17,86 % |
10 | 4 | 14,29 % | 14,29 % |
2 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
4 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
9 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
6 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
1 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.35 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 6.32 |
Směrodatná odchylka: | 2.51 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
6. Konkurenční strategie
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 6 | 21,43 % | 21,43 % |
5 | 5 | 17,86 % | 17,86 % |
8 | 4 | 14,29 % | 14,29 % |
9 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
3 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
7 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
2 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
4 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
6 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.77 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 6.5 |
Směrodatná odchylka: | 2.55 |
Medián: | 7 |
Modus: | 10 |
7. Marketingová strategie
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 8 | 28,57 % | 28,57 % |
5 | 4 | 14,29 % | 14,29 % |
1 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
2 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
7 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
8 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
9 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
6 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
3 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.54 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 9.94 |
Směrodatná odchylka: | 3.15 |
Medián: | 7 |
Modus: | 10 |
8. Jiná strategie. Prosím uveďte podrobněji.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
?
Hodně důležitá je také finanční situace firmy a strategie financování podniku, tj. z jakých zdrojů bude firma profinancovávat svůj majetek.
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (78,8 %)
- search.seznam.cz (8,6 %)
- email.seznam.cz (2,9 %)
- google.com (2,9 %)
- vyplnto.cz (2,4 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.