Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Oblasti strategie manažerů v ČR
Oblasti strategie manažerů v ČR
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Renata Daňková |
---|---|
Šetření: | 03. 11. 2009 - 31. 12. 2009 |
Počet respondentů: | 28 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 7.07 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 22,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:19 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
tento dotazník slouží k výzkumu: "Na které oblasti teorie strategie se zaměřují čeští manažeři ve své práci"
Hodnocení otázek je 1-10; 1 - nejmenší význam 10 - největší význam.
Předem děkuji za Váš čas a ochotu.
Daňková Renata
Odpovědi respondentů
1. Plánovací proces
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 9 | 32,14 % | 32,14 % |
5 | 4 | 14,29 % | 14,29 % |
2 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
7 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
8 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
3 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
6 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
9 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
1 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.85 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 8.14 |
Směrodatná odchylka: | 2.85 |
Medián: | 7 |
Modus: | 10 |
2. Zisková strategie
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 9 | 32,14 % | 32,14 % |
5 | 5 | 17,86 % | 17,86 % |
9 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
8 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
7 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
4 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
2 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
6 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.42 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 5.85 |
Směrodatná odchylka: | 2.42 |
Medián: | 8 |
Modus: | 10 |
3. Cenová strategie
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 7 | 25 % | 25 % |
8 | 6 | 21,43 % | 21,43 % |
9 | 4 | 14,29 % | 14,29 % |
7 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
5 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
1 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
3 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
4 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
2 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.31 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 6.86 |
Směrodatná odchylka: | 2.62 |
Medián: | 8 |
Modus: | 10 |
4. Distribuční strategie
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 7 | 25 % | 25 % |
3 | 4 | 14,29 % | 14,29 % |
9 | 4 | 14,29 % | 14,29 % |
2 | 4 | 14,29 % | 14,29 % |
8 | 4 | 14,29 % | 14,29 % |
10 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
7 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
6 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.81 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 6.4 |
Směrodatná odchylka: | 2.53 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
5. Geografická strategie
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 6 | 21,43 % | 21,43 % |
3 | 5 | 17,86 % | 17,86 % |
7 | 5 | 17,86 % | 17,86 % |
10 | 4 | 14,29 % | 14,29 % |
2 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
4 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
9 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
6 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
1 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.35 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 6.32 |
Směrodatná odchylka: | 2.51 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
6. Konkurenční strategie
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 6 | 21,43 % | 21,43 % |
5 | 5 | 17,86 % | 17,86 % |
8 | 4 | 14,29 % | 14,29 % |
9 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
3 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
7 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
2 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
4 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
6 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.77 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 6.5 |
Směrodatná odchylka: | 2.55 |
Medián: | 7 |
Modus: | 10 |
7. Marketingová strategie
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 8 | 28,57 % | 28,57 % |
5 | 4 | 14,29 % | 14,29 % |
1 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
2 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
7 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
8 | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
9 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
6 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
3 | 1 | 3,57 % | 3,57 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.54 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 9.94 |
Směrodatná odchylka: | 3.15 |
Medián: | 7 |
Modus: | 10 |
8. Jiná strategie. Prosím uveďte podrobněji.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
?
Hodně důležitá je také finanční situace firmy a strategie financování podniku, tj. z jakých zdrojů bude firma profinancovávat svůj majetek.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.