Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > oblečení pro běh

oblečení pro běh

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zdeněk Kaše
Šetření:11. 11. 2013 - 18. 11. 2013
Počet respondentů:114
Počet otázek (max/průměr):10 / 8.03
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

účelem tohoto dotazníku je zjištětí zájmu a využívání speciálního oblečení na běh mezi sportovci.
 

Odpovědi respondentů

1. Využíváte speciální oblečení na běh?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8978,07 %78,07 %  
Ne2521,93 %21,93 %  

Graf

Vybertě minimálně jednu a maximálně tři odpovědi.

2. Kde nejčastěji nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamenný obchod6370,79 %55,26 %  
specializovaná prodejna4146,07 %35,96 %  
z e-shopu3640,45 %31,58 %  
nemám vyhraněné místo88,99 %7,02 %  
hypermarket,supermarket66,74 %5,26 %  

Graf

Seřaďte od nejdůležitější po nejméně důležitý faktor.

3. Při výběru oblečení kladete důraz:

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
cena3.2472.95
design4.0342.167
funkčnost2.5392.878
vzhled3.8432.222
komfort – vnímané pododlí3.0112.573
reklama6.2582.551
doporučení5.0672.715

Graf

4. Jak často nakupujete oblečení na běh?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepravidelně5359,55 %46,49 %  
půlročně1415,73 %12,28 %  
čtvrtletně1213,48 %10,53 %  
ročně1011,24 %8,77 %  

Graf

5. Kolik jste ochotni utratit za oblečení na běh?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1500 Kč +5258,43 %45,61 %  
500-1500 Kč3539,33 %30,7 %  
0-500 Kč22,25 %1,75 %  

Graf

6. Jakou značku preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike6067,42 %52,63 %  
jiné4651,69 %40,35 %  
Adidas2730,34 %23,68 %  
Crivit1011,24 %8,77 %  
Reebok44,49 %3,51 %  
Karrimor22,25 %1,75 %  
Campri11,12 %0,88 %  

Graf

7. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5056,18 %43,86 %  
Muž3943,82 %34,21 %  

Graf

8. Věková skupina:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-254348,31 %37,72 %  
26-353235,96 %28,07 %  
15-1866,74 %5,26 %  
36-4555,62 %4,39 %  
46-5533,37 %2,63 %  

Graf

9. Dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské4550,56 %39,47 %  
Střední3842,7 %33,33 %  
Základní66,74 %5,26 %  

Graf

10. V jakém kraji žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha5258,43 %45,61 %  
Středočeský kraj1314,61 %11,4 %  
Jihomoravský kraj66,74 %5,26 %  
Pardubický kraj44,49 %3,51 %  
Liberecký kraj33,37 %2,63 %  
Moravskoslezský kraj33,37 %2,63 %  
Ústecký kraj22,25 %1,75 %  
Olomoucký kraj22,25 %1,75 %  
Jihočeský kraj11,12 %0,88 %  
Zlínský kraj11,12 %0,88 %  
Karlovarský kraj11,12 %0,88 %  
Plzeňský kraj11,12 %0,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Při výběru oblečení kladete důraz:

  • odpověď reklama=7:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení=6 na otázku 3. Při výběru oblečení kladete důraz:

6. Jakou značku preferujete?

  • odpověď Nike:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi čtvrtletně na otázku 4. Jak často nakupujete oblečení na běh?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využíváte speciální oblečení na běh?

2. Kde nejčastěji nakupujete oblečení?

3. Při výběru oblečení kladete důraz:

4. Jak často nakupujete oblečení na běh?

5. Kolik jste ochotni utratit za oblečení na běh?

6. Jakou značku preferujete?

7. Jste:

8. Věková skupina:

9. Dosažené vzdělání:

10. V jakém kraji žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využíváte speciální oblečení na běh?

2. Kde nejčastěji nakupujete oblečení?

3. Při výběru oblečení kladete důraz:

4. Jak často nakupujete oblečení na běh?

5. Kolik jste ochotni utratit za oblečení na běh?

6. Jakou značku preferujete?

7. Jste:

8. Věková skupina:

9. Dosažené vzdělání:

10. V jakém kraji žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kaše, Z.oblečení pro běh (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://obleceni-pro-beh.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.