Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Oblečky a jiné vybavení pro domácí mazlíčky

Oblečky a jiné vybavení pro domácí mazlíčky

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iveta Štěpařová
Šetření:30. 12. 2010 - 06. 01. 2011
Počet respondentů:58
Počet otázek (max/průměr):10 / 4.66
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ráda bych zjistila, jaký je zájem o oblečky a jiné vybavení pro domácí mazlíčky. Zda kupujete, či ne. Pokud ano, tak kolik maximálně jste ochotni investovat apod. Výsledek dotazníku bude použit k projektu "podnikatelský záměr".

 

Odpovědi respondentů

1. Kupujete svému pejskovi oblečky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 3, NEotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE3662,07 %62,07 %  
ANO2237,93 %37,93 %  

Graf

2. Z jakého důvodu nekupujete oblečky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám psa1130,56 %18,97 %  
Nelíbí se mi, když pes nosí oblečky925 %15,52 %  
Můj pes je nepotřebuje - není mu zima822,22 %13,79 %  
Považuji to za zbytečné utrácení peněz411,11 %6,9 %  
nechce je nosit12,78 %1,72 %  
Psovi není zima, je chlupatej, ale nosí botičky :)12,78 %1,72 %  
Můj pes je nepotřebuje a nelíbí se mi to.12,78 %1,72 %  
jeho velikost nikde nemají12,78 %1,72 %  

Graf

3. Z jakého důvodu pořizujete pejskovi oblečky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pejsek je potřebuje, je mu bez nich zima1568,18 %25,86 %  
Líbí se mi to, je to IN731,82 %12,07 %  

Graf

4. Kolik korun jste ochotni investovat do jednoho kusu oblečku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
300 - 599 Kč1463,64 %24,14 %  
600 - 999 Kč418,18 %6,9 %  
1 - 299 Kč418,18 %6,9 %  
1000 Kč a více313,64 %5,17 %  

Graf

5. Je pro vás u oblečku přednější nízká cena oproti kvalitě nebo jste ochotni vydat více peněz za lepší kvalitu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyšší cena - vyšší kvalita1777,27 %29,31 %  
Nižží cena - nižží kvalita522,73 %8,62 %  

Graf

6. Kolik kusů oblečků koupujete měsíčně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 1ks1986,36 %32,76 %  
2ks313,64 %5,17 %  

Graf

7. Jaké typy oblečků preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mikiny, svetry, bundičky1045,45 %17,24 %  
Kombinézky a pláštěnky731,82 %12,07 %  
Trička, tílka29,09 %3,45 %  
šatičky14,55 %1,72 %  
dle počasí14,55 %1,72 %  
vše14,55 %1,72 %  

Graf

8. Kde nejraději nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V obchodě - chci to vidět osobně1254,55 %20,69 %  
Na internetu v klidu domova1045,45 %17,24 %  

Graf

9. Nakupujete i jiné věci, než oblečky? Pokud ano - vypiště.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

granule, pamlsky, kosmetiku

hárací kalhotky a pelíšky :-)

hračky

Hračky, pamlsky, granule

Hračky, pelíšky ..

hračky, vodítka, obojky, pelíšky, šperky - jídlo, atd...

Chci, aby ladil obojek s vodítkem (máme různé; růžová jí sluší ale mužští členové domácnosti s ní odmítají venčit :-)) Přivítali bychom obojky se šátky; těžko se shání

Mlsky,papání,léčivo atd.

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

obojky, vodítka, krmivo, hračky

pelíšky,postroje

pouze co je potřebné - potřeby k péči o srst apod....

PSÍ KOSMETIKU, KRMIVO, HRAČKY, BOTIČKY...

vodítko, hračky, granule, šampon

všetky bežné potreby pre psíka

10. Jak velkého máte pejska?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 3 kg836,36 %13,79 %  
do 5kg522,73 %8,62 %  
do 10kg313,64 %5,17 %  
20kg a více313,64 %5,17 %  
do 15kg29,09 %3,45 %  
do 5kg14,55 %1,72 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Kupujete svému pejskovi oblečky?

  • odpověď ANO:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pejsek je potřebuje, je mu bez nich zima na otázku 3. Z jakého důvodu pořizujete pejskovi oblečky?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší cena - vyšší kvalita na otázku 5. Je pro vás u oblečku přednější nízká cena oproti kvalitě nebo jste ochotni vydat více peněz za lepší kvalitu?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mikiny, svetry, bundičky na otázku 7. Jaké typy oblečků preferujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na internetu v klidu domova na otázku 8. Kde nejraději nakupujete?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V obchodě - chci to vidět osobně na otázku 8. Kde nejraději nakupujete?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 1ks na otázku 6. Kolik kusů oblečků koupujete měsíčně?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 300 - 599 Kč na otázku 4. Kolik korun jste ochotni investovat do jednoho kusu oblečku?
  • odpověď NE:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám psa na otázku 2. Z jakého důvodu nekupujete oblečky?

5. Je pro vás u oblečku přednější nízká cena oproti kvalitě nebo jste ochotni vydat více peněz za lepší kvalitu?

  • odpověď Vyšší cena - vyšší kvalita:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi V obchodě - chci to vidět osobně na otázku 8. Kde nejraději nakupujete?

6. Kolik kusů oblečků koupujete měsíčně?

  • odpověď 0 - 1ks:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pejsek je potřebuje, je mu bez nich zima na otázku 3. Z jakého důvodu pořizujete pejskovi oblečky?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mikiny, svetry, bundičky na otázku 7. Jaké typy oblečků preferujete?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi V obchodě - chci to vidět osobně na otázku 8. Kde nejraději nakupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kupujete svému pejskovi oblečky?

2. Z jakého důvodu nekupujete oblečky?

3. Z jakého důvodu pořizujete pejskovi oblečky?

4. Kolik korun jste ochotni investovat do jednoho kusu oblečku?

5. Je pro vás u oblečku přednější nízká cena oproti kvalitě nebo jste ochotni vydat více peněz za lepší kvalitu?

6. Kolik kusů oblečků koupujete měsíčně?

7. Jaké typy oblečků preferujete?

8. Kde nejraději nakupujete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kupujete svému pejskovi oblečky?

2. Z jakého důvodu nekupujete oblečky?

3. Z jakého důvodu pořizujete pejskovi oblečky?

4. Kolik korun jste ochotni investovat do jednoho kusu oblečku?

5. Je pro vás u oblečku přednější nízká cena oproti kvalitě nebo jste ochotni vydat více peněz za lepší kvalitu?

6. Kolik kusů oblečků koupujete měsíčně?

7. Jaké typy oblečků preferujete?

8. Kde nejraději nakupujete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Štěpařová, I.Oblečky a jiné vybavení pro domácí mazlíčky (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://oblecky-a-jine-vybav.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.