Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Oblékání předškolních dětí na sporty v přírodě

Oblékání předškolních dětí na sporty v přírodě

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Nová
Šetření:17. 05. 2011 - 22. 05. 2011
Počet respondentů:54
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:37,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Jsem studentkou PedF UK a píši Bakalářskou práci na téma: Druhy a funkce oblečení pro sporty v přírodě. Tato Bc je zaměřena na děti předškolního věku a dotazník je určen pro jejich rodiče. Cílem mého dotazníku je zjistit, jak jsou děti předškolního věku oblékány na sporty v přírodě.

Odpovědi respondentů

1. Kolik máte dětí?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22953,7 %53,7 %  
31324,07 %24,07 %  
1814,81 %14,81 %  
423,7 %3,7 %  
023,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.1
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.42
Směrodatná odchylka:0.65
Medián:2
Modus:2

Graf

2. Jak jsou Vaše děti/dítě staré?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

0

0,2,6,8

10

10 a 2

10 let

10,3

10m, 34m

11

13 let, 7 let, 2 roky

16,8,4

2 4

2,5 4

2,5,8

2,8

2+4

21, 17, 3

22

3 a 1 rok

3 a 7

3 roky a 1 rok

3-4 roky

3-4 roky

3-4 roky

3-4 roky

3-4 roky

3-4 roky

3-4 roky

3-4 roky

3-4 roky

3-4 roky

3-4 roky

3-5

3,5

3,5

3,6

3,6,12 let

36, 34, 29.

4-5 let

4-5 let

4-5 let

5 a 3

5 let

5-6 let

5-6 let

5-6 let

5-6 let

5-6 let

5-6 let

5-6 let

5-6 let

5-6 let

6

6 let

6-7 let

6-7 let

6-7 let

6-7 let

6-7 let

6-7 let

6-7 let

7 a 3 roky

7 let, 3 roky, 1 rok

8mesicu

9 měsíců

nekompletní dotaz. 5 a 9 let

nelze odpovědět

nemám děti

plus miminko

rok, čtyři a dvacet let

starší 8

už dost, ale bývaly daleko mladší

3. Kupujete svému dítěti/dětem oblečení pro sporty v přírodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4583,33 %83,33 %  
Ne916,67 %16,67 %  

Graf

4. Z jakého důvodu svému dítěti/dětem nekupujete oblečení pro sporty v přírodě?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Je to drahé a hned z toho vyrostou. Jenom na lyže mají triko s Moiry.

je to zbytečné, mám jiné priority

kupují si je samy

Myslím si, že to není potřeba

oblečení příliš nerozlišuji - mají oblečení "na lepší" a pak do skolky a na lítání, na sporty a do přírody

protože nemám děti

Vezmeme bavlněné trička na převlečení, náhradní kalhotky a tepláky.

Zatím nesportujeme tak, abychom museli mít specielní oblečení.

Žádné nemám

5. Jak často Vašemu dítěti/dětem kupujete oblečení pro sporty v přírodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 až 2x za rok2342,59 %42,59 %  
1 až 2x za půl roku1527,78 %27,78 %  
dle potřeby35,56 %5,56 %  
1 až 2x do měsíce35,56 %5,56 %  
nekupuji35,56 %5,56 %  
vůbec11,85 %1,85 %  
Oblečení kupuju průběžně po celý rok11,85 %1,85 %  
Az z toho vyroste 11,85 %1,85 %  
vždy když potřebují11,85 %1,85 %  
Podle toho, jak roste11,85 %1,85 %  
nekupuji!11,85 %1,85 %  
ne11,85 %1,85 %  

Graf

6. Jak často a jaké sporty v přírodě s vaším dítětem/dětmi realizujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

§§§

2x do měsíce výlet do lesa, výlet na kole, lanové centrum atd.

3 x týdně, les, školka, hřiště

cykl., lyžování, plavání, fotbal, turistika

Cyklistika, pěší turistika - průběžně, když je počasí

cyklistika,turistika

často

denně

denně

dle sézóny, cca 2x týdně

dvakrát týdně

Golf: 1-2x týdně, plavání: 1-2 týdně, jízda na kole - cca obden

Hiking, 2x za měsíc

jízda na kole, fotbal, běh

Jízda na koloběžce, plavání - podle počasí

každý víkend - kolo, turistika, v zimě lyže........

Každý víkend: orientační běh, kolo, lyže, brusle, geocaching...

Kolo, jizda na koni, turistika, plavani

Kolo, lyže sjezd a běh, snb, bruslení, lezení, plavání. V průměru jednou týdně.

kolo, lyže, brusle, inliny

kolo, lyže, horska turistika

Kolo, lyže. Dle sezony, na kolo skoro denne, na lyze v sezone tak trikrat za zimu.

kolo, lyžování, bruslení

lyže (2x za zimu), kolo (1x týdně), pěší výlety 1x do měsíce

lyže, kolo, jachting,

lyže, kolo, turistika, plavání veškeré pohybové aktivity, které jsou v rámci věku schopné zvládnouta a dle počasí pořád

lyžování plavání jízda na kole

lyžování, cyklistika, turistika...

lyžování, turistika, cyklistika

ne

několikrát týdně jízda na kole, turistika, jízda na bruslích lyžování, bobování bruslení

nekolikrat tydne, kolo, turistika, v zime lyze, sane

procházky-každý den jízda na kole nebo tříkolce-3x týdně plavání-průběžně celé léto

saňujeme, lyžujem, pochoďák, jízda na kole, bruslích

se školou, na kolo atd..

trekking, lyžování, bruslení in-line, bruslení, jízda na kole

turistika často, lyžování často v sezóně,kolo,cvičení v Sokolu-1x týdně,plavání v sezóně často,mimo sezónu 1x měsíčně

Turistika, cyklistika

turistika, cyklistika, brusleni, in-line kazdy vikend neco z toho

turistika, kolo

turistika, kolo-odrážedlo, brusle

Turistika, kolo, koleckove brusle - kazdy tyden.

turistika, koupání,

turistika, vysokohorská turistika, vodáctví, horolezectví

turistiky cyklistika plavání (na plavání vlastně kupujeme plavky, jestli se to počítá)

týdně - cyklistika, 2-3 měsíčně - turistika, týdně - lyžování 2x měsíčně - plavání

v zimě lyže několikrát hory, kolo celoročně dle počasí

v zimě lyžujeme, asi dva víkendy v měsíci a jarní prázdniny v létě kolo, kolečkové brusle, turistika, rekreačně tenis celoročně syn fotbal, dcera aerobik, oba plavání v bazénu

Velmi často chodíme do lesa, v zimě trávíme hodně času na horách, v létě chodíme na dlouhé turistické procházky.

Výlety do přírody pěšky.

výlety, voda

žádné

žádné

žádné

7. Vyznáte se v materiálech a jejich funkcích, ze kterých se oblečení vyrábí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3462,96 %62,96 %  
nevím1629,63 %29,63 %  
ne47,41 %7,41 %  

Graf

8. V jakých obchodech kupujete svému dítěti/dětem oblečení pro sporty v přírodě?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.....

aplsport

běžná síť

bundy, větrovky, batoh-Rock-point, Hudy, tepláky, plátěné kalhoty, trika, mikiny- běžné obchody, secondhandy, boty- nejčastěji outdorové obchody

decathlon,bazary

HaM, přes intertnet, boty s Baťa, Daichman případně Superfit, Essi

Hervis, Rockpoint, Alpine pro

Hudy sport, giga sport, Zasadne nesouhlasim s tim, aby do skolky byla tahana komorce ikdyz se jedna o obleceni na sport. je dost deti, ktere na to nemaji. pokud se chteji rodice informovat muzou se informovat jinde..

intersport, sportissimo, tržnice

kupuji neznačkové oblečení - děti strašně rychle rostou a také při pohybu venku oblečení rychle ničí

mmnk,

moira, sportisimo, giga sport, alpine pro, jitex, litex

na internetu

naprosto různě

ne

nejraději v českých

Nekupuji

nekupuji

nekupuji a při nákupu funkčního oblečení (např. na cestování do auta - moira, vlna/hedvábí, coolmax) nakupuji dle ceny na internetu

Nike

online obchody, sportovní obchody

outodoor prodejny

pouze v outdoorových obchodech.

převážně v zahraničí

rejoice

Rock point, Au pays des mimi(funkční)

různě

různé

různě kamenné se sportovním zbožím, internet

se sportovními potřebami

Secondhad.

sekáč,KIK

sekáče, sportovní obchody, běžné řetězce

skisport, hervis

specializované obchody

Specializovanych prodejnach, vc. internetu, napr. Moira shop, nordblanc atd.

speciálky

sportovní oblečení, dětské oblečení, hypermarkety....

sportovní potřeby a oblečení, běžné obchody s oblečením

tam, kde není moc draho

to je ruzne, rockpoint, tchibo, superfit

v normálních

v obchode se sportovnim zbozim (vetsinou hervis, husky)

V různých

v second-handech, v kamenných obchodech s dětským oblečením, v obchodech se sporotvním vybavením

V sekáčích. Myslím to vážně. Já se tam taky oblékám, abych pak mohla investovat právě do cestování, sportu, kultury, škol v přírodě, lyžáků, táborů, kroužků.... k otázce č. 9 Jde o reklamu! Máte představu, jakému masírování jsou děti vystavené od výrobců bonbónů, sladkosti, rádoby zdravých kostíků, kinder pingui, hraček? Kdo chce, informaci najde, jinak jde o reklamu. Už jsme zažili i prezentaci rádobyzdravých výrobků ve školce. Proč ten tlak na zákazníky? Nejsme ovce!

v žádných, nemám děti

ve sportech, internet.

ve sportovnich spez. obchodech

ve sportu

ve vlastním, Alpine pro, Rockpoint

většinou přes internet a ve sportovních obchodech

většinou se sportovním zbožím

vietnamci, nike, adidas

9. Uvítali byste, kdyby ve vaší školce byla možnost se informovat o českých obchodech a jejich produktech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím2240,74 %40,74 %  
spíše nesouhlasím1018,52 %18,52 %  
spíše souhlasím814,81 %14,81 %  
souhlasím712,96 %12,96 %  
nevím712,96 %12,96 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik máte dětí?

2. Jak jsou Vaše děti/dítě staré?

3. Kupujete svému dítěti/dětem oblečení pro sporty v přírodě?

5. Jak často Vašemu dítěti/dětem kupujete oblečení pro sporty v přírodě?

7. Vyznáte se v materiálech a jejich funkcích, ze kterých se oblečení vyrábí?

9. Uvítali byste, kdyby ve vaší školce byla možnost se informovat o českých obchodech a jejich produktech?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik máte dětí?

2. Jak jsou Vaše děti/dítě staré?

3. Kupujete svému dítěti/dětem oblečení pro sporty v přírodě?

5. Jak často Vašemu dítěti/dětem kupujete oblečení pro sporty v přírodě?

7. Vyznáte se v materiálech a jejich funkcích, ze kterých se oblečení vyrábí?

9. Uvítali byste, kdyby ve vaší školce byla možnost se informovat o českých obchodech a jejich produktech?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Nová, B.Oblékání předškolních dětí na sporty v přírodě (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://oblekani-predskolnich-deti-n.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.