Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > obliba piva se zaměřením na Budějovický Budvar

obliba piva se zaměřením na Budějovický Budvar

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Vöröš
Šetření:22. 02. 2011 - 08. 03. 2011
Počet respondentů:75
Počet otázek (max/průměr):21 / 18.4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 rád bych Vás požádal o vyplnění tohoto dotazníku, který se zaobírá zjištěním obliby a Vaším postojem k národnímu podniku Budějovický Budvar a k pivu všeobecně. Jeho vyplnění Vám nezabere více jak pět minut. Dotazník i jeho vyhodnocení bude součástí mé bakalářské práce na téma: "Analýza oblíbenosti Budějovického Budvaru". Je plně anonymní a veškeré Vámi poskytnuté údaje budou použity pro účely vypracování výše zmíněné bakalářské práce.

Odpovědi respondentů

1. Konzumujete rádi pivo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6890,67 %90,67 %  
ne79,33 %9,33 %  

Graf

2. Jak často pivo pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vícekrát za týden2938,67 %38,67 %  
Jednou za týden2432 %32 %  
Jednou za měsíc810,67 %10,67 %  
málokdy79,33 %9,33 %  
Každý den79,33 %9,33 %  

Graf

3. Při jaké příležitosti pijete pivo? (možno i více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Posezení s kamarády6080 %80 %  
Oslavy3850,67 %50,67 %  
Běžná konzumace (když mám chuť ...)3648 %48 %  
K jídlu3242,67 %42,67 %  

Graf

4. Jaká značka piva Vám nejvíce vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné2229,33 %29,33 %  
Plzeňský Prazdroj2229,33 %29,33 %  
Budějovický Budvar 1317,33 %17,33 %  
Gambrinus912 %12 %  
Velkopopovický kozel56,67 %6,67 %  
Staropramen34 %4 %  
Zlatopramen11,33 %1,33 %  

Graf

5. Proč právě danou značku? (možno i více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť7093,33 %93,33 %  
Tradice2229,33 %29,33 %  
Dostupnost1520 %20 %  
Cena1520 %20 %  
Jiné34 %4 %  

Graf

6. V čem si myslíte, že Budějovický Budvar zaostává za Vámi preferovanou značkou? (možno i více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť3344 %44 %  
V ničem1925,33 %25,33 %  
Dostupnost1722,67 %22,67 %  
Tradice810,67 %10,67 %  
Cena810,67 %10,67 %  
mám budějovický budvar ???11,33 %1,33 %  
bolí po něm hlava11,33 %1,33 %  
má jinou chuť, ale ne horší11,33 %1,33 %  
kvalita!11,33 %1,33 %  
taky dobrý pivo, jen u nás ho téměř nikde netočej11,33 %1,33 %  
Budvar u nás netočí nikde11,33 %1,33 %  

Graf

7. Jak často si dopřáváte Budějovický Budvar?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
málokdy2938,67 %38,67 %  
Párkrát za měsíc2128 %28 %  
Když není jiná volba (např. na kulturních akcích ...)2128 %28 %  
Několikrát do týdne34 %4 %  
Jen když jsem na něj pozván11,33 %1,33 %  

Graf

8. Jaký druh piva B.B. preferujete? (možno i více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Budweiser Budvar 12° světlý ležák2938,67 %38,67 %  
Budweiser Budvar 10° světlé výčepní2837,33 %37,33 %  
Jiné (Bud, kroužkový ležák, nealko)1216 %16 %  
Pardál 11° světlý ležák1013,33 %13,33 %  
Budweiser Budvar 12° tmavý ležák79,33 %9,33 %  
Pardál 10° světlé výčepní68 %8 %  

Graf

9. V jaké formě pivo nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Točené5472 %72 %  
Lahvové2026,67 %26,67 %  
V plastu11,33 %1,33 %  

Graf

10. Jaké prostředí při konzumaci piva Vám vyhovuje nejvíce?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Restaurace3243,24 %42,67 %  
Pivnice1520,27 %20 %  
Kulturní akce (konzerty ...)810,81 %10,67 %  
Domácí prostředí79,46 %9,33 %  
Venku (u stánku, v parku ...)79,46 %9,33 %  
Jiné56,76 %6,67 %  

Graf

11. Znáte nějakou kulturní akci sponzorovanou B.B., nebo akce ve Vašem okolí, kterých se účastní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6485,33 %85,33 %  
ano1114,67 %14,67 %  

Graf

12. O kterou akci se jedná?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

český hokej, festivaly, majáles opf slu, oktoberfest po karvinsku, ...

EHL

Extraliga ledního hokeje

Open Air Festival

Zahájení lázeňské sezony v Teplicích, Žatecká dočesná

zahájení lázeňské sezony,dočesná v žatci,akce rokového radia Gama

13. Zaujala Vás v poslední době nějaká reklamní akce spojená s pivem B.B. (reklama v tv, ochutnávkové akce v supermarketu .......)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6586,67 %86,67 %  
ano1013,33 %13,33 %  

Graf

14. O jakou reklamní akci se jednalo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama na Pardál222,22 %2,67 %  
vánoční přání 111,11 %1,33 %  
akce na pivo pardál111,11 %1,33 %  
TV spot Pardál111,11 %1,33 %  
ochutnávkové, festival111,11 %1,33 %  
reklama s láhví Budvaru111,11 %1,33 %  
pardál echt- reklama v tv111,11 %1,33 %  
bilboard111,11 %1,33 %  

Graf

15. Kterou z uvedených podpor prodeje preferujete? (možno i více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zvýhodněná balení3749,33 %49,33 %  
Akce (slevy ...)3546,67 %46,67 %  
Ochutnávky1824 %24 %  
Dárky1824 %24 %  
Soutěže1317,33 %17,33 %  
Věrnostní odměny68 %8 %  

Graf

16. Myslíte si, že by případná privitazace B.B. změnila jeho postavení na trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4762,67 %62,67 %  
ano - k horšímu1418,67 %18,67 %  
ano - k lepšímu79,33 %9,33 %  
ne79,33 %9,33 %  

Graf

17. Máte nějaký poznatek, co Vám chybí nebo co by zlepšilo pivo B.B.?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

¨nemam

-slabý marketing na podporu značky B.B. -vtipnější a cílenější reklama -v případě akcí na řetězcích jsou možné ceny které by upoutaly zakazníka ke koupy B.B. chabé,nic neříkající,nekvalitní a mnohdy působí opačně než byl jejich záměr

.

Budvar mi chybí na větších kulturních akcích (festivaly apod.), kde je většinou nahrazen konkurencí

Dostupnost piva Budějovický Budvar ve více restauracích a hospodách v Praze a Středočeském kraji

Hospody. Všude je Plzeň.

kdyby bylo levnější:))

Mám po budvaru vždycky průjem

Miluji ho hned na druhém místě, takže nemám výhrady, lepší už jsou jenom Svijany, ale to se týká jenom originality chuti, kterou nemá cenu měnit.

ne

ne

ne

ne

ne, nemám

nemuselo by být tak silné

Nová receptura?

Propracovanější propagace

to už nepomůže :-(, hlavně neprodávat afričanům a heinekenu (=blivajz)

větší dostupnost v celé ČR- ve velkém množství krajů se vůbec nenachází a nebo zřídka (myslím lahvové)

18. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4560 %60 %  
muž3040 %40 %  

Graf

19. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-306992 %92 %  
51 a více34 %4 %  
40-5022,67 %2,67 %  
31-4011,33 %1,33 %  

Graf

20. Jaké je Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou5472 %72 %  
Vysokoškolské1824 %24 %  
Vyučen34 %4 %  

Graf

21. Jaké je Vaše povolání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student5475 %72 %  
Zaměstnaný1318,06 %17,33 %  
Nezaměstnaný22,78 %2,67 %  
podnikatel11,39 %1,33 %  
na MD11,39 %1,33 %  
Zamestnaná, momentálne na materskej dovolenke11,39 %1,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Konzumujete rádi pivo?

2. Jak často pivo pijete?

3. Při jaké příležitosti pijete pivo? (možno i více odpovědí)

4. Jaká značka piva Vám nejvíce vyhovuje?

5. Proč právě danou značku? (možno i více odpovědí)

6. V čem si myslíte, že Budějovický Budvar zaostává za Vámi preferovanou značkou? (možno i více odpovědí)

7. Jak často si dopřáváte Budějovický Budvar?

8. Jaký druh piva B.B. preferujete? (možno i více odpovědí)

9. V jaké formě pivo nejčastěji kupujete?

10. Jaké prostředí při konzumaci piva Vám vyhovuje nejvíce?

11. Znáte nějakou kulturní akci sponzorovanou B.B., nebo akce ve Vašem okolí, kterých se účastní?

13. Zaujala Vás v poslední době nějaká reklamní akce spojená s pivem B.B. (reklama v tv, ochutnávkové akce v supermarketu .......)?

15. Kterou z uvedených podpor prodeje preferujete? (možno i více odpovědí)

16. Myslíte si, že by případná privitazace B.B. změnila jeho postavení na trhu?

18. Jakého jste pohlaví?

19. Kolik je Vám let?

20. Jaké je Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

21. Jaké je Vaše povolání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Konzumujete rádi pivo?

2. Jak často pivo pijete?

3. Při jaké příležitosti pijete pivo? (možno i více odpovědí)

4. Jaká značka piva Vám nejvíce vyhovuje?

5. Proč právě danou značku? (možno i více odpovědí)

6. V čem si myslíte, že Budějovický Budvar zaostává za Vámi preferovanou značkou? (možno i více odpovědí)

7. Jak často si dopřáváte Budějovický Budvar?

8. Jaký druh piva B.B. preferujete? (možno i více odpovědí)

9. V jaké formě pivo nejčastěji kupujete?

10. Jaké prostředí při konzumaci piva Vám vyhovuje nejvíce?

11. Znáte nějakou kulturní akci sponzorovanou B.B., nebo akce ve Vašem okolí, kterých se účastní?

13. Zaujala Vás v poslední době nějaká reklamní akce spojená s pivem B.B. (reklama v tv, ochutnávkové akce v supermarketu .......)?

15. Kterou z uvedených podpor prodeje preferujete? (možno i více odpovědí)

16. Myslíte si, že by případná privitazace B.B. změnila jeho postavení na trhu?

18. Jakého jste pohlaví?

19. Kolik je Vám let?

20. Jaké je Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

21. Jaké je Vaše povolání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vöröš, J.obliba piva se zaměřením na Budějovický Budvar (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://obliba-piva-se-zamerenim-na.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.