Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Oblíbené pracovní činnosti a profese
Oblíbené pracovní činnosti a profese
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jana Dlouhá |
---|---|
Šetření: | 13. 01. 2012 - 12. 02. 2012 |
Počet respondentů: | 168 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 12.89 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 52,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.13:59 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník se zajímá o vaše oblíbené pracovní činnosti a profese, a zároveň o vaše pracovní zkušenosti. Dotazník je částečně inspirován Testem pracovních preferencí.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Omlouvám se, pokud vám dotazník přijde příliš dlouhý, ale věřte, že to má svůj smysl. Snažila jsem se, aby se dal zodpovědět co nejsnadněji a co nejrychleji. Je pro mě velmi důležité, abyste ho vyplnili, protože potřebuji velký počet respondentů pro svou práci na téma počítačové adaptivní testování (tedy přizpůsobování testů každému jedinci podle jeho individuálních vlastností).
Za odměnu, že jste dotazník vyplnili, a přetrpěli jeho délku, vám ráda pošlu jeho stručné vyhodnocení, které vám může povědět něco o tom, jaká práce by se pro vás hodila. Abych vás ale identifikovala v datech, které dostanu, budete na konci požádáni, abyste vyplnili nějaký idenfitikátor, a ten mi poslali na e-mail jana.dlouha@psychodiagnostika.net. Nejsnazší by bylo, kdybyste vyplnili rovnou e-mail, na který vám můžu vyhodnocení poslat, ale podle pravidel vyplňto.cz po vás nic takového chtít nesmím.
A pokud pak budete mít konkrétnější dotazy, ohledně vašeho výsledku, také je ráda zodpovím.
Abych se vyhnula napadení, veškeré uvedené profese, uvedené v mužském/ženském rodu platí samozřejmě i pro druhé pohlaví.
Odpovědi respondentů
1. Jaké je vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 135 | 80,36 % | 80,36 % |
Muž | 33 | 19,64 % | 19,64 % |
2. Kolik je vám let
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
22 | 25 | 14,88 % | 14,88 % |
23 | 18 | 10,71 % | 10,71 % |
24 | 17 | 10,12 % | 10,12 % |
21 | 16 | 9,52 % | 9,52 % |
25 | 11 | 6,55 % | 6,55 % |
19 | 10 | 5,95 % | 5,95 % |
18 | 9 | 5,36 % | 5,36 % |
26 | 8 | 4,76 % | 4,76 % |
20 | 7 | 4,17 % | 4,17 % |
27 | 5 | 2,98 % | 2,98 % |
ostatní odpovědi | 42 | 25 % | 25 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 24.66 |
Minimum: | 18 |
Maximum: | 43 |
Variační rozpětí: | 25 |
Rozptyl: | 33.59 |
Směrodatná odchylka: | 5.8 |
Medián: | 23 |
Modus: | 22 |
3. Jaké je vaše nejvyšší ukončené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysoká škola - bakalářské, magisterské, inženýrské | 54 | 32,14 % | 32,14 % |
Střední odborná škola s maturitou | 49 | 29,17 % | 29,17 % |
Gymnázium | 28 | 16,67 % | 16,67 % |
Základní škola nebo žádné | 19 | 11,31 % | 11,31 % |
Vyšší odborná škola | 12 | 7,14 % | 7,14 % |
Odborné učiliště - s maturitou | 3 | 1,79 % | 1,79 % |
Vyšší - doktorské | 3 | 1,79 % | 1,79 % |
4. Uveďte prosím obor(y) vašeho vzdělání
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Analytická chemie
andragogika, psychoterapie
Automatizační technika, Ekonomika a management
Bezpečnostně právní činnost
biologie, speciální pedagogika
cestovní ruch
cestovní ruch
cestovní ruch
cestovní ruch
Český jazyk a literatura + základy společenských věd
Digitální telekomunikační technika
dráhová cyklistika
Ekonomické - marketing a obchod
Ekonomické.
Ekonomický
ekonomie
ekonomie
ekonomie
ekonomie
ekonomie
ekonomie
ekonomie, mezinárodní obchod
ekonomie, regionální studia, demografie
ekonomika
ekonomika
Ekonomika, informatika
ekonomka, účetní, prodejce zájezdů, manažerka CK / CA, průvodce, delegát, recepční, zkrátka veškerá činnost v odvětví CR
Elektronické počítačové systémy - maturitní Mikroelektronika a technologie - Bakalářský Mikroelektronika - Magisterský
Filologie Cj-Nj, Učitelství pro SŠ Cj-Nj
Finance
Finanční a logistické služby
gymnázium
gymnázium, VOŠSP
historie
Hotenictví, turismus
humanitní vědy
Jazykové a přírodovědné gymnázium současné - anglistika, germanistika, matematika
Jazykové gymnázium
keramický průmysl, účetní kurz
Knihovnické a informační systémy a služby
krizové řízení
lingvistika, teologie
marketing
marketing
marketing a obchod
marketing a obchod
marketing-management, učitelství anglického jazyka pro ZŠ a JŠ
matematika, ekonomika
média, masová komunikace
mezinárodní obchod
návrhářství a modelování oděvů
nic
OA
obecné
Obchodní akademie Mendelova univerzita - obor Cestovní ruch
Obchodní akademie
Obchodní akademie
Obchodní akademie.
obchodník se zaměřením na cestovní ruch
obor stavební (SPŠ) a právo (VŠ)
Ochrana a tvorba živ.prostředí - SŠ přírodovědná Ochrana veřejného zdraví - Lékařská fakulta
ošetřovatelství, andragogika
pedagogické
Pedagogické lyceum
pedagogika
pedagogika
personalistika
Počítačové systémy
Podniková ekonomika a management, obchodně podnikatelská činnost
Podnikové finance a obchod
Polygrafie, pc grafika
porodní asistentka
potravinářství
Pozemní stavby
prekladatelstvo
propagační výtvarnictví
Psychologie Veterinární lékařství Ergoterapie
Psychologie, Český jazyk a literatura, Speciální pedagogika
radiologický laborant
sdružená uměnovědná studia - Bc. knihovnictví - SOŠ
sestra ARO, JIP
smk andragogika
sociální pedagogika speciální pedagogika
sociální pedagogika
sociální politika
sociální práce
sociální práce
sou služeb a podnikání - obor podnikání
speciální pedagog
SŠ - eko - provoz diplomatických služeb, VŠ - ČZU - Veřejná správa a regionální rozvoj
stavebnictví
strojírenství
strojírenství
Strojni
Strojní mechanik (vyučen s vyznamenáním) Strojní technolog (maturita) Správce IT a servisní technik (kurzy a více jak 10.letá praxe) Učitel IT (pedagogické vzdělání dle zákona) Poradna plánování rodičovství (kurzy na MUNI kat. rod. lék. Brno)
strojní zámečník, sociální pedagogika
střední odborná škola pedagogická
střední škola mezinrodních a veřejných vztahů praha, obor diplomatické služby, takže hununitní obory psychologie, sociologie, filozofie, politologie, mezinárodní vztahy...
Střední zdravotnická škola
středoevropská studia
szš management se zaměřením na psychologii management malých a středních podniků
taneční pedagog, fyzioterapie
Technické lyceum
Uctovnictvo
umění, fotografie
veřejná správa humanitní studia
Veřejná správa
Veřejnoprávní ochrana, sociální práce
veřejnosprávní činnost
Veřejnosprávní činnost
veterinární technik
VOŠ sociální práce, střední ekonomická
VS mezinarodni obchod
Všeobecné
všeobecné
všeobecné
všeobecné
všeobecné
všeobecné - studuji gymnázium (3. ročník)
všeobecné gymnázium lingvistika- anglická filologie a ekonomie
Všeobecné gymnázium...
všeobecný
všeobecný
zahradnictví, pedagogika, psychoterapie
základní škola se zaměřením na matematiku
zaměření na bankovnictví a finance
zdravotní sestra
zdravotnictví
zdravotnictví
zdravotnictví , management
ZŠ, SŠ pedagogické lyceum
5. Co v současnosti děláte (vlastní odpověď použijte pouze v případě, že si nevyberete ani jednu možnost z nabízených)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student/ka | 105 | 62,5 % | 62,5 % |
Zaměstnanec/zaměstnankyně | 56 | 33,33 % | 33,33 % |
OSVČ (podnikatel/ka) | 9 | 5,36 % | 5,36 % |
Nezaměstnaný/nezaměstnaná | 8 | 4,76 % | 4,76 % |
Rodičovská dovolená | 7 | 4,17 % | 4,17 % |
Důchod, nemocenská apod. | 2 | 1,19 % | 1,19 % |
pracující studentka | 1 | 0,6 % | 0,6 % |
6. Zde prosím stručně uveďte obor/y, ve kterých pracujete, pracovali jste, nebo je v současné době studujete
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
administrativa
Administrativa
administrativa, obchod, korektorka, uklízečka, správa nemovitostí
administrativa, střední management
aj, nj, m
Bezpečnostně právní činnost
biologie
brigáda-doplňovač zboží, pultovní prodej, prodavačka,fitness instruktor, masér... zaměstnání- radiologický asistent
cestovní ruch
cestovní ruch
dělník, barman
design obuvi
Design, lektorská činnost
doktorské studium, obor demografie práce v projektové činnosti v oblasti: regionální studia, vzdělávání propagace a agenda rodinného penzionu
Ekonomické - obchod, marketing.
ekonomika
ekonomika
ekonomika a management
Ekonomika, management
Ekonomika, účetnictví
Elektronika v automotive průmyslu
Ergoterapie
farmaceutický průmysl - výzkum a vývoj
farmacie
fast food, recepce kasíno, hotel, hosteska, číšnice
Finance
finance
fotografie, výuka tance, ekonomie
Gymnázium
Gymnázium- všeobecné
história
historik umění, pracovník v kultuře, redaktor
hotelnictví, potravinářství, zdravotnictví
hotelnictví, wellness, marketing, obchod
HR
humanitní
Humanitní obory - psychologie, filosofie, historie, sociologie
humanitní vědy, prodej, cestovní ruch
informační management
Jazykové gymnázium
Jsem ve 4. ročníku obchodní akademie, obor Ekonomické Lyceum.
lektor
lingvistika
Logistika/ sklad
management malých a středních podniků
marketing
Marketing a Obchod
marketing, obchod, psychologie, pedagogika
marketing, zahraniční obchod
média
mezinárodní obchod, nákup
ne
nedokončené VS studium - mikroelektronika, fakulta elektrotechniky nedokoncene VS studium - teorie interaktivnich medii, fakulta filozoficka dokoncena SS - telekomunikace zamestnani - vyvoj software
nutriční terapeut
obchod
obchod s potravinami (vedoucí směny), Kaufland (pokladní)
Obchodní sféra
obchodní zástupce
odbavení cestujících (letiště) telefonické vymáhání pohledávek uvaděčka v divadle
ochrana hmotných památek+ historie
Pedagogické lyceum
pedagogika
personalistika
poedagog
policie ČR, speciální pedagog
Polygrafie
porcelánka, pojišťovnictví, asistentka nevidomých a slabozrakých, politická strana
Pouze krátkodobě - práce v administrative, pak jako hlídač
pozemkové úpravy, finanční poradce
Práce ve stavebnictví - jako sekretářka, organizace zakázek, naceňování zákazek. Po tom znova do školy na studia Historie a ochrany památek a zároveň pracuji na zámku jako průvodkyně a pracovník depozitáře.
pracovala jsem jako zdr. sestra, pracuji v oboru IT, studuji Management a řízení lidských zdrojů
Pracuji jako zaměstnanec pobočky banky.
právník
Prodej a obchod (prodavačka/pokladní)
prodej,obchod
průzkum trhu
předškolní vzdělávání zprostředkování prodeje přírodní léčebné kosmetiky
příprava výroby ve strojírenské firmě
přírodní vědy
psychologie
Řízení letového provozu
řízení lidských zdrojů
servírka, pomoc v kuchyni, úklid
sociální a pastorační práce, sociální terapeut
Sociální patologie, Sociální pedagogika
Sociální práce
Sociální práce a sociální politika, Psychologie
Speciálně pedagogická andragogika
speciální pedagogika
státní instituce
státní správa
státní zaměstnanec
stavebnictví
stavebnictví
stavebniství, zdravotnictví
stravování
Strojní mechanik - 2 roky praxe ve strojírenské výrobě s vyšší přesností Strojní technolog - 5 let praxe, technolog nástrojárny Správce IT a servisní technik - více jak 10 let praxe Učitel IT - tři roky praxe, výuka IT na SŠ Poradna plánování rodičovství - občasná pomoc známým
Student všeobecného gymnázia, zaměřený na Chemii, Fyziku a Biologii a občas pracuji jako dispečer u bezpečností agentury a překládám texty z ČJ do EN a naopak.
Studium sociální politiky
Studuji - Finance, Pracoval jsem v oboru - Cestovní ruch, recepční, Pracuji - Marketingový koordinátor
studuji a studovala Marketing a obchod, pracovala: obchodní zástupce, prodavač, servírka
studuji ekonomické lyceum a pracovala jsem jako dobrovolník při mezinárodní sportovní události, kde jsem měla na starosti VIP osoby
studuji filologii
studuji gymnázium (takže všeobecné)
studuji obor Ekonomika a management
Studuji obor ekonomika a management malého středního podnikání, tedy ekonomika a management
studuji sociální patologii a prevenci na VŠ
studuji UK, bakalářský obor, denní studium - sociální práce, pracuji jako osobní asistentka dítěti trpící autismem, pracuji v dětském koutku. Pracovala jsem před pěti lety dlouhodobě v jednom sportovním obchodu - brigáda při studiu.
studuji Vysokou školu hotelovou - obor hotelnictví a pracuji na recepci hotelu
studuju Management CR ( VOPŠ )
Studuju veřejnou správu Brigádně jsem byla v kartonáži
školství
školství -Zuš
študujem odbor chémia, medicínska chémia a chemické materiály
taneční pedagog, fyzioterapie
telefonní operátor, drobná administrativa, modeling, hosteska
Tělovýchova se zaměřením na vzdělávání český jazyk se zaměřením na vzdělávání Tittness centrum čajovna
tlumočnictví, překlad, administrativa, služby
uctovnik, financny kontrolor
Účetnictví
učitelka v mateřské škole
učitelka ZŠ
Učitelství ČJ + ZSV pro SŠ
učitelství, studium, účetnictví finanční a mzdové
umění, fotografie, grafika
vdělávání dospělých
veřejná správa
VŠE-Fakulta mezinárodních vztahů, obor Mezinárodní obchod
Všeobecné gymnázium
výzkum
Vzduchotechnika, It, prodej, policie
základní škola se zaměřením na matematiku
zaměření na bankovnictví a finance
zdravotní sestra
zdravotní sestra -domov důchodců
zdravotnictví a farmacie
zdravotnictví, sociální práce
zdravotnictví, vzdělávání dospělých
zdravotnictví,management
zlatník-klenotník
7. Co máte nejraději na svém běžném pracovním (pokud nepracujete tak studijním) dni? (Co vám vyhovuje, co byste chteli udržet). Uveďte 3 příklady.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
- kolektiv - práce - komunikace
- Přestávka - Německý jazyk - Seminář z Německého jazyka
1) komunikace s ostatními studenty 2) účast na seminářích, kde se diskutuje o učivu 3) knihovna
1) práce s dětmi jak ve škole, tak zájmová v kroužcích 2) práce s technikou, IT, a vůbec věci vyžadující hlavu a šikovné ruce 3) čas na rodinu a odpočinek (samozřejmě po práci :-)
aktivní odpočinek, setkání s přáteli
cestování autobusem, setkávání s přáteli, přesné zadání úkolů
cesty busem se sluchátkama v uších, chození dalekou cestu ke škole se svojí kamarádkou a učení se při chůzi, možnost chodit ven
Co nejvíce přírodních věd a jazyků, co nejméně humanitních věd.
čas strávený s kolegy
čas využití sportem, četbou literatury, čas strávený s přáteli
činnosti, které mne baví dozvídání se nečeho nového práce s dětmi
čtení knížek, čas rozvrhnutý podle sebe, komunikace s přáteli
doba práce, náplň práce,komunikace s dětmi
dostatek volného času na své aktivity,kamarády, sebevzdělání,
Dozvím se něco nového, setkám se s přáteli a kolegy, pobavím se.
flexibilita
hodně volného času (výlety)
chvilku na kafe a cigáro různorodost studijních předmětů přístup ze strany přednášejících
Jsem na mateřské, nevím, co bych k tomu měla uvádět. Je společenské tabu uvádět, že na svém běžném dni shledávám nejlepší to, když děti spí :-))))
jsem pánem svého času, co chci a potřebuji, to právě dělám pestrost činností práce z domova
jsem pánem svého času, mohu pracovat svým tempem, nemusím nikomu nic vysvětlovat
kafe, cigareta, diskuze nad řešením studijního/pracovního problému
když jdu domu
když můžu jít z práce domů, když mohu být s manželem, když se věnuji svému psu
když se mi podaří něco dokončit když to "šlape" jak má úspěšné jednání
klid, pohoda, sport
klidné ráno se snídaní, v klidu se naobědvat, každou noc spát doma
komuniaci s jinými lidmi, nové informace, zábava
Komunikace s novými lidmi, časová flexibilita, časté pracovní cesty a neustálé se přemísťování v místě
komunikace se zahraničím, klouzavá pracovní doba, systematičnost práce
Konec šichty a kolektiv spolupracovníků ( v žárném připadě vedení)
kontakt s lékaři využití znalosti angličtiny využití znalostí z předchozí praxe a školy
Kontakt s lidmi rozmanitost práce práce v týmu
kontakt s lidmi řešení zadaných úkolů zvládnout stresové situace
kontakt s lidmi, péče o ně, řešení problémů
kontakt s lidmi, různorodost, dlouhá dovolená:)
Kontakt s lidmi. Vedení, organizace. V předmětech které mne baví získávání nových, někdy nestandartních informací, které nemusí zapadat do běžné výuky.
kontakt s přáteli, čas na internetu, hra na nástroj
Kreativita a stále změny
kreativní práci, klid, barvy
líbí se mi, že každý den mám jiný rozvrh, že jsem doma ze školy tak do 17 hodin, a že se ve škole potkávám s různými lidmi
lidský kontakt, nové znalosti, neupadat do stereotypu doma
mám nejraději, když se pořádně vyspím, když mám kafe a když vidím svého přítele.
Mám ráda pocit "naplněného" dne, kdy mám před sebou nějaký úkol..jako je zúčastnit se přednášky, po škole jít vyvenčit psa, na konci dne jít např. někam do společnosti, tím pádem bych uvedla, že nejraději na svém běžném pracovním dni se setkávám s lidmi, takže ráda udržuji nějaké sociální kontakty.
mnoho nových informací, poznání a zkušeností, kolektiv lidí, ne-stereotyp
můžu déle spát, práce mě baví, naučím se něco nového
můžu si plánovat den podle sebe, tvůrčí činnosti, setkávání se se známými osobnostmi z oblasti umění
není to fyzicky namáhavé, občas i velmi zajímavé, setkávám se se zajímavými lidmi
neurologičtí a spinální pacienti poznávání nového čtení
Nevím
nezačínám brzy ráno; mohu být sama v kanceláři; přístup k internetu
nic
nic
Nic
nie je stereotyp mam dost volna
oběd
oběd, čas s přáteli, s rodinou
odchod z práce, pauza na oběd, výplata
pes jídlo internet
Pohodovost Přístup učitelů Změna předmětů
pohyb,
polední pauza a oběd, hodiny jazyků, pozdní příchody na "oblíbené" předměty :)))
práce s dětmi, vzdělávání mého okolí, vzdělávání sebe samé
praci s pocitacem, vyuzivani mych pokrocilych znalosti
pracovní doba, uspořádání času dle mých možností (většinou), celkem dobré platové ohodnocení
Pracovní dobu. Flexibilitu a různorodost dne.
pravidelnost, kontakt s lidmi
probdělé noci vysoké nasazení učení se stále něčemu novému
pružná pracovní doba, individuální práce, komunikace s inteligentními lidmi
přestávky, pozitivní reakce, tvořivost
relativní dostatek volného času
různorodost nepravidelná pracovní doba práce s lidmi
různorodost prac. úkolů, pravidelná prac. doba, kolektiv
řešení zajímavých problémů, odezva z praxe, radost, když vymyšlené opravdu funguje
Scházení s přáteli, relax, pokec s kamarády
snídaně, žádný stres, pohodička
Snídani, sprchu a konec pracovní doby :)
spánek + když mám dopoledne volno a mohu pomalu vstát, udělat si snídani, dát si kafe atd. + pokud mám večer volno a nemusím se učit/pracovat
svobodu rozhodování, nové informace, volný čas
taneční tréninky, snídaně, procházky se psem
tvůrčí činnost, kontakt s chytrými lidmi, možnost prezentace názorů
U každého předmětu je to jiné.Baví mě zeměpis,dějepis,výchova k občanství,sloh.
určitou volnost, čas na odpočinek, baví mě studium
vaření, poslouchání hudby, kulturní akce
vedení lidí , zodpovědnost,řešení nově vzniklých problémů
Věnování se zájmům, styk s přáteli, relaxace a klid po práci
volitelnost činnosti, nestereotypnost, spolužáci (čili lidé s kterými přicházím do styku)
volná pracovní doba, kreativita
volné dny, učím se něco co mě baví, společnost (lidi)
Volné dopoledne, vycházky do přírody.
Volnost bezstarostnost radost
volnost vstanu kdy chci oběd :-)
volnost
Volnost (pracuji na zákaznickém servisu a mezi hovory si můžu dělat co chci, i koukat na filmy - pokud budu mít hotovou veškerou administrativu spojenou s vyřizováním hovorů).
volnost v pracovní době
volnost, mnoho podmětů a inspirace, konfrontace s jinými lidmi a jejich studijními obory
Volnost, samostatnost, kreativita
volnost, spánek, neomezenost času
Volný čas
volný čas, vstávání po 11 h, čas na pejsky
vstávání, pití ranní kávy, setkání s přáteli
vše mám nejraději
všeobecný přehled, práce v kolektivu, vypracovávání úkolů
výtvarné činnosti kreativita příjemné prostředí i kolektiv
vytváření prezentací, schůzky mimo kancelář, obědovou pauzu
výzvy, jednání,
zajímavost, odbornost, pestrost
získání nových vědomostí exkurze do zařízení možnost absence na přednáškách
žádný spěch, žádný stres
8. Jaké bylo Vaše vysněné povolání (v dětství, dospívání). Uveďte 1 - 3 příklady.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
- Obchodní Manager: stále je - Patolog: stále je - Armádní lékař: stále je
1. spisovatelka 2. programátorka 3. učitelka
1. veterinar 2. kosmonaut 3. vojak
1) prodavačka 2) učitelka ve školce 3) zdravotní sestra
Archeolog
Archeolog, astronaut, xenobiolog.
archeológia egyptológia
archeoložka zahradnice
architekt (jsem projektant a naplňuje to moji dětskou představu toho, co dělá architekt)
Astronaut Experimentální biolog Učitel či jiný organizátor...
astronaut řidič kamionu pilot stíhačky
astronaut, prezidentka, herečka
Bagrista Voják ?Matematik?
baletka, malířka
baletka, učitelka, zpěvačka
Být princezna :-)
Dětství - řidič kombajnu Teď - Lékař (priorita) / chemický inženýr
doktorka, princezna
doktorka, zpěvačka, herečka
Dopravní policista s rychlým autem
egyptologie, archeologie,psychologie
egyptoložka, archeoložka
Farmář Hasič
grafička pečovatelka v zoo
Hasič, učitel, psycholog
herečka, kadeřnice, zdravotní sestra
ilustrátor, veterinář, žurnalista
ilustrátorka a spisovatelka knížek pro děti
jezdec na koni:)
kadeřnice, architektka, učitelka v MŠ
kadeřnice, artistka v cirkuse, gymnastka
Knihovnice, kryptozoolog.
kriminalistka, řidička kamionu, pracovnice v ZOO
kuchařka, mikrobioložka, genetická inženýrka
lékárnice, fotografka
lékařka
lékařka
lékařka, chovatelka psů
lesník, hasič, ilustrátor
letuška
letuška
letuška, personalistka
mít farmu, učitelka, prezidentka
mít hotel ve španělsku, být uklizečkou,
módní návrhářka, cestovatelka
módní návrhářka, učitelka, herečka
muzikant - od dětství a stále
neměl jsem
nevzpomenu si
nic
Novinařina, lékařství, psychologie
Novinářka, právnička, vedoucí zájezdu v CK
pilot
podnikání
policajt a popelář
Policista
policista, učitelka, popelář
popelář
Poštovní úřednice
práce v bankovnictví
práce v kanceláři (jakákoliv)
pracovník v cestovním ruchu
právník
princezna, agentka, policistka
prodavačka, učitelka
psycholog, novinář, právník
psycholožka, malířka, fotografka
psycholožka, managerka, delegátka
reklamní agentura
restaurátorství,zdravotní sestra
revizor mhd, kaskadér, prodavačka
řezník, kuchař, prodavač
soudce lékař princezna:-)
sportovní komentátor
tanečnice, zpěvačka, učitewlka
tlmocnik
traktorista, hospodský, kosmonaut
ucitel, archeolog, lekar
učitel
učitel, lékař, herec
učitel, veterinář, ilustrátor
učitelka doktorka malířka-umělkyně
učitelka umělecká činnost - malířství, hudba, užité umění
učitelka lékařka
Učitelka
Učitelka
učitelka
učitelka
učitelka tance
učitelka v mateřské škole doktorka
učitelka, doktorka, policistka
učitelka, letuška, překladatelka
Učitelka, pak lékařka, někdy i veterinářka
učitelka, pracovnice v zoo
učitelka, psycholožka
učitelka, servírka
učitelka, sestřička
učitelka, speciální pedagog ( postižené děti, dětský domov)
učitelka, spisovatelka, farmářka
učitelka, švadlena, spisovatelka
Učitelka, tanečnice, právnička
učitelka, teta v dětském domově, sociální pracovnice
učitelka, veterinářka
učitelka, zpěvačka
umělec - zpěvák, herec botanik psycholog
v dětství- maminka, v dospívání- překladatelka
veterinární lékařka lékařka
veterinář, architekt
veterinář, výzkumný pracovník v oboru lékařství, archeolog
veterinářka lékařka herečka
veterinářka
veterinářka
veterinářka, archeoložka
veterinářka, ředitelka velké společnosti
veterinářka, tanečnice, jezdec na koni
voják
voják,soudce,zubař,politik,architekt,historik
zdravotní sestra krasobruslařka závosní lyžařka
Zdravotní sestra.
zpěvačka
zpěvačka herečka učitelka
zpěvačka
zpěvačka, automobilová závodnice,
zpěvačka, herečka, doktorka (princezna není povolání co? :( :D)
zpěvačka, učitelka
zpěvačka, učitelka, herečka
zpěvák, herec, lékař
zubařka, lékárnice
Zvěrolékař, učitel tělocviku a češtiny
Zvěrolékařka, vědkyně - něco jako bioložka, archeoložka.
9. Co nemáte rádi na svém běžném pracovním (pokud nepracujete tak studijním) dni? (Co byste chtěli změnit, co by mohlo být v budoucnosti jinak). Uveďte 3 příklady.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
_
-diskriminaci ze strany cikánských dětí
1. neustále opakování stejných činností 2. nedocenění toho, co dělám 3. únava - jak psychická, tak fyzická
1) příliš silné konflikty (mám dobrou povahu, příliš je nemívám) 2) víc práce, než je možné stihnout 3) slabší přístup zaměstnavatele (to změnit nedokážu)
administrativa, setkání s hloupými lidmi, fakturování
Asi pocit toho, že den je k ničemu - nemám nic na práci, jsem doma..trávím den na pc (facebook) mám pocit, že jsem ztrácím svůj čas tím nejhorším způsobem. 1) trávení dne na počítači, 2) televize, 3) víc se věnovat povinnostem - psaní bakalářky, čtení více knih apod.
brzké vstávání pro mě zbytečné informace ve škole, které se MUSÍM naučit nemožnost věnovat se svým četným zájmům
brzké vstávání
Brzké vstávání, velké časové pauzy mezi přednáškami
brzké vstávání, komunikace s nadřízenými, komunikace s některými rodiči
cestování v MHD, špatná finanční situace, stupidní lidi
cestu do a z práce
Co předmět, to jiná učebna v jiné budově, krátké přestávky na jídlo a zároveň přechod jinam na další přednášku. Špatně rozvrhnuté termíny zkoušek - více zkoušek v jeden den, nahuštěnost. Dlouhé mezery mezi předměty - ráno jeden předmět, další výuka až za několik hodin + večerní výuka a s tím spojené dojíždění domů (večer nedostatek spojů).
čas
čekání
Délka pracovní doby
diplomová práce státnice počasí
dlouhé dojíždění do školy, špatná informovanost o odpadlých hodinách,
Dojíždění - 60min
dojíždění, ranní vstávání
dokopat se z domu, učení, zkoušky
finanční závislost na rodičích
hodiny matematiky s naším učitelem, mrazivé počasí, narážky jiných lidí
chtěla bych pracovat od 12cti a doma. pak bych konečně respektovala svoji přirozenou výkonnost a mohla bych se věnovat práci tak moc, jak chci (nyní mě omezuje celodenní těžká ospalost, která snižuje výkonnost). jinak není co měnit
chybí mi režim, občas se nedostanu za celý den ven, někdy si toho naložím moc najednou
jsem spokojen ;-)
Jsem tam víc než osm hodin
ked nemam co robit
komunikace se zákazníky, telefonování, občas nestálá pracovní doba
konflikty, odevzdávání nedokonalé práce, nejasnost
konflikty, problémy s omezeným řešením
krátké přestávky; někdy zbytečné úkoly; nestíhám oběd a teplé nápoje;
lepší finanční možnosti (nemuset se doprošovat Kraj.úřadu a obce) povědomí veřejnosti-důvěra a respekt k pedagogům nemám žádné "páky" na děti ani rodiče - nic nesmím,nikdo se za mě nepostaví-děti a rodiče mohou vše...
Malo prace, srazka s v..., necekane situace
málo spánku hektičnost nerovnoměrnost dne
málo spánku, nemožnost plánovat, práce, chybí mi světská sláva
málo volného času
Méně humanitních oborů, více praktického uplatnění při přírodních věd (laboratoře/cvičení), více konverzace v EN a DE
Musím se více nutit do práce
nahromaděný stres
náročnost, zodpovědnost, administrativa
Nebaví mě Angličtina někdy přírodopis(pokud se jedná o živočichy)
nečekané vlomy, nemožnost naplánovat si činnost předem
nediostatek času
Nedostatečná spolupráce s jinými odděleními.
nedostatek spánku + nepravidelná práce (nepravidelné brigády)
nemám ráda, když ode mne nadřízení očekávají nesplnitelné cíle; dále pak neochotu nadřízeného řešit cokoli, co je v zájmu zaměstnanců; přesčasy
neměnila bych nic
nemuset vařit, mít delší den, mít práci (školu) blíž svého bydliště
nepochopení některých lidí (jejich nevraživost), finančně náročná cesta do práce, hodili by se stravenky, nebo příspěvek na stravování
nepravidelné rozložení práce (dlouhé prostoje/nával práce)
nepříjemní kantoři, mnoho úkolů a testů na jeden den, místo je daleko od domova
Nervozitu, jednoduché lidi, délku pracovní/studijní doby.
Neustále učení bez odpočinku. dala bych tomu větší volnost.
Nevím
nevím
nic
nudné nicneřešící schůze, administrativu, dojíždění
nudu když se nedaří špatná nálada
Plat , tlak , zbytečné papírování
Pořádek, dochvilnost, pečlivost a když to stihnu všechno udělat. Změna..přístup vyššího vedení (mezilidské vztahy, jsou to arogantní zaslepenci)
povinost se učit, občas ranní vstávání, i když mi není zrovna nejlíp musím se soustředit a přemýšlet
pozdní příchody domů
pracovní dobu, kolektiv
problémy když se něco nedaří dokončit narušování práce jinou prací
přednášky do pozdních hodin nudné přednášky
přespříliš času stráveného ve škole, málo času na vše ostatní, po skončení výuky nutnost se věnovat opět studiu
příchod do práce
příliš dlouhá pracovní doba, příliš mnoho práce naráz, arogance nadřízených
příliš mnoho povinností
příliš moc práce, dojíždění
příliš neočekávané práce, kterou je potřeba udělat co nejdřív trochu chaotické uspořádání času plynoucí z mnoha aktivit problém přinutit se pracovat při práci z domova nebo naopak neschopnost umět přestat, když se do něčeho zakousnu
ranní vstávání
ranní vstávání, dlouhé dojíždění (3 hod. denně), pozdní návraty domů
ranní vstávání, učení, uklízení
rychle plynoucí čas, mnoho studijních povinností, ztráta koníčků
seskupení velkého počtu úkolů, nerespektování délky vyučování pedagogy
sezení ve škole, málo spánku, sezení u pc
stereotyp v kanceláři, malá možnost cestovat, příliš administrativy
stres spěch nedostatek volného času
stres
stres
stres, náročnost práce (psychická i fyzická), směnnost
stres, dlouhá pracovní doba,služby, víkendy, svátky
stres, málo peněz, málo spánku
stres, spěch, psychická zátěž
stresové situace, nezodpovědnost mého okolí (rodičů žáků), byrokracii
stresující zavalení úkoly
ucit viac hodin za sebou, aby sa to financne oplatilo viac
ustavičný stereotyp a přílišnou statiku, ale měnit na tom nemůžu, bohužel, nic - byla by to fikce, ne skutečnost :) - jedině nedělat za hodně peněz nic (ale jak píšu - fikce...)
velice zdlouhavé a unavné dojíždění, a to, že se během dne nemohu najíst kdy chci, ale když je přestávka
velké množství práce
větší systém v tom, co se od nás požaduje (kdy, kde, co se bude dít) nejistotu, v tom, jestli to dělám dobře pevnou pracovní dobu (ne škola od nevidím do nevidím) trošku nechci k psychiatrickým pacientům a malým dětem
více peněz, méně práce
volný čas mezi přednáškami
vstávání brzy ráno, nedostatek času na koníčky, občasná vyčerpanost
vstávání, cestování, moc lidí
Vstávání, dojíždění, dlouhé pauzy mezi vyučujícími hodinami
vstávání, vytíženost v práci
Zbytečně vyvolané konflikty lidmi, kteří mají potřebu se až příliš zviditenit. Změnila bych přístup mnoha lidí- mám dojem, že jednou civilizační chorobou je pesimismus.
že si nemůžu zajít na oběd, často velmi nepravidelný režim, program dlouho do noci
10. Jaké máte zájmy a koníčky? Čemu se věnujete ve volném čase? Uveďte 3 příklady.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
- Ježdění na koni - Hraní na kytary - Německá konverzace
- studium -fyzická práce - spánek
- turistika - psi - cteni
1. vedu časopis 2. píšu fejetony 3. interenetové diskuse
1) čtení 2) internet 3) filmy
agility, učení, přítel
Airsoft, cyklistika, turistika
angličtina, počítač - internet, četba
Bible a víra (ale to není jen koníček) Děti, děti, děti... :-) Fotografování (příroda, dětské akce) Astronomie Astrofyzika (jen co laik dokáže pochopit...)
cestování, četba, kultura - kina, divadla
cestování, četba, tanec
cestování, čtení, sport
cestování, kultura, design
cestování, kurzy jazyků, stolní fotbálek
časopisy, internet, filmy, hudba, tanec
četba malba/ kresba návštěva památek
četba, brusle
četba, cestování, děti
četba, filmy, procházky
Četba, hudba, historie, psychologie, sociální práce, dokumentární filmy
četba, hudba, kolo
četba, pohybové aktivity, kino
Četba, přátelé, internet.
čtení sledování filmů/seriálů
čtení knih, kontakt s přáteli, sebepoznání
čtení knih, pletení
čtení, hudba, sudoku, kolo, procházky
Čtení, kamarádi, výroba náušnic, šití, fotografování.
čtení, turistika, plavání,
děti, sport, zahradničení, ruční práce
divadlo, film, přítel
doborvolnictví canisterapii čtení + počítač
domácí mazlíčci, sport, hudba
folklorní tanec, zpěv, četba
fotbal
fotografování, cestování, sledování filmů
hudba, cestování, fotografie
hudba, knihy, filmy
hudba, kreativní činnost, četba
Hudba, lidi okolo mě, kultura
hudba, přátelé, všobecný přehled
hudbě (hraji na kytaru a irskou flétnu dále ještě zpívám) tvoření textů (píšu pro školní časopis, mám blog kde píšu povídky, básničky či jiné umělecké texty), kreseb, fotek... hodně čtu, a to i odborné knihy např. o astrofyzice či kvantové fyzice
internet, fotbal, auto moto sport
internet, sport, čtení
jazyky fitness pocuvanie hudby
jízda na motorce, četba knih, piano
keramika zpěv jóga
kino,procházky,posezení s přáteli
knihy, filmy, přátelé a rodina
kolo, snowboard
koně, cestování, přátelé
koně, kolo, přátelé
krav maga, spánek, poslech hudby
kreativní tvoření- fimo,šití,malování ,výroba šperků apod. * čtení * in-line
Kreslení, četba, vyhledávání informací na internetu.
kreslení, focení, cizí jazyky
kreslení, fotografování, turistika
kreslení, historický boj, motorka
kreslení, škola, četba
kreslení,posilování,čtení zajímavých článků,filmy
kynologie (veškeré aktivity se psem), četba, malování
latinskoamerické tance hudba fotografování
literatura, hudba, zvířata
malířství, ruční práce, tvorba modelů
malování, focení, sport
Muzika, počítač, politika (anarchismus, antifašismus)
nic
Pc, motorka, posilovna, wikipedie..
péče o zvěř fotografování domácí práce, které mi jsou formou relaxace
Peču dorty a zákusky, chodím do fika, trávím čas s malým synovcem.
plavání, četba, hudba
plavání, četba, ruční práce
plavání, snowboard, kamarádi
plavanie, citanie, hudba
počítač, knihy, hudba, příroda
posilovna, čtení knížek, trénuji děti basketbal
přátelé, rodina, přítel
psychologie + umění (film, výtvarné umění, hudba aj.)
Psychologie, film, politika
rekreační sport (plavání, cvičení), výlety, četba knih
rekreační sport, houby, tvorba doplňků - ruční práce?
Rodina, it
rodina, počítač - internet, geocachcing
ruční práce, čtení
sebevzdělávání, sport
Seriály (v EN), výtvarné umění (malování/kreslení), pohybové aktivity s přáteli
Skauting, četba, surfování na internetu
Sledování TV, vaření, plavání
snowboarding, golf, běhání
Spolek Hasičů Volejbal Genealogie
sport četba zvířata
sport kamarádi přítelkyně
sport (fittnes, házená, florbal, cyklistika, lyžování), posezení s přáteli, pc
Sport, četba a psaní, sociální život
sport, četba, kamarádi
sport, četba, malování
sport, četba, pes
Sport, četba, přátelé
sport, internet, filmy
sport, nehtová modeláž
sport, přátelé, hospůdka
sport, přítelkyně, PC
sport, turistika
sport, vaření, internet
sport, zvířata, internet
sport,vaření, kreativní práce
Sportu (provozování i sledování), psaní povídek / románu, obchodu na burze
studiu, četbě, plavání
studium psychologie údržba zahrady výlety s dětmi
svým zvířatům, trpělivostním koníčkům jako puzzle, čtení
syn, přátelé, milenci
tanec
tanec, fitness, procházky se psem, nakupování, vaření, filmy a seriály
tanec, hudba, četba
tanec, sport, psaní 10 prsty na PC
turistika, počítač
umelecké písanie čítanie cosplay
umění, hudba, tanec
vaření a pečení, četba, kulturní akce
venčím psa, jezdím na kole, čtu knihy
volejbal, lyžování, bruslení, malba a kresba, tanec
volejbal, turistika, četba
zahrada, pes, vnoučata
zájem o jazyky, přírodu, cestování (dle možností finančních)
zimní sporty, hudba, čtení
zpěv, sport, zumba
zpívání a hraní na kytaru zumba výlety a cestování
zumba internet naučné dokumenty seriály
11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Focení a úprava fotografií (např. v počítačovém programu) | 95 | 56,55 % | 56,55 % |
Návrhy šatů, interiérů, zahrad apod. | 82 | 48,81 % | 48,81 % |
Zájem o psychologii, četba knih o psychologii, studium tohoto oboru | 81 | 48,21 % | 48,21 % |
Psaní povídek, básní, textů písní, knih, blogu apod. | 79 | 47,02 % | 47,02 % |
Kresba, skicování, malování, modelování | 79 | 47,02 % | 47,02 % |
Rozebírání problémů s cizími lidmi, řešení jejich obtížné situace, podpora a pomoc | 77 | 45,83 % | 45,83 % |
Hra na hudební nástroj | 73 | 43,45 % | 43,45 % |
Vedení pracovní skupiny, týmu | 70 | 41,67 % | 41,67 % |
Doučovat školáky nebo studenty, pomáhat jim s domácími úkoly | 66 | 39,29 % | 39,29 % |
Vystupovat před ostatními (tančit, zpívat, hrát divadlo apod.) | 60 | 35,71 % | 35,71 % |
Manažerské práce, vedení druhých, řízení, organizace | 60 | 35,71 % | 35,71 % |
Práce v dobročinné organizaci | 58 | 34,52 % | 34,52 % |
Práce ve výzkumu, v laboratoři, spolupráce při experimentu | 55 | 32,74 % | 32,74 % |
Grafické práce (webdesign, návrh reklamy, letáku, plakátu, grafického prostředí programu nebo hry, obálky knihy apod.) | 55 | 32,74 % | 32,74 % |
Setkat se a spolupracovat se zkušenými vychovateli/vychovatelkami, učiteli/učitelkami, terapeuty/terapeutkami | 54 | 32,14 % | 32,14 % |
Pomoc při rekonstrukci bytu, domu, na stavbě | 53 | 31,55 % | 31,55 % |
Diskutovat a moderovat diskusi o sociálních problémech současné společnosti, kriminalitě, vztahových problémech | 52 | 30,95 % | 30,95 % |
Čtení odborných knih, odborně zaměřených časopisů, blogů | 52 | 30,95 % | 30,95 % |
Založení a vedení vlastní živnosti, firmy, obchodu | 51 | 30,36 % | 30,36 % |
Účast a vystupování na školeních, konferencích, seminářích, workshopech | 49 | 29,17 % | 29,17 % |
Diskutování, čtení, poslouchání o nějaké vědecké teorii | 49 | 29,17 % | 29,17 % |
Pomoc umělci/umělkyni při jeho/její tvorbě | 49 | 29,17 % | 29,17 % |
Řešení nějaké přírodovědné záhady, vědeckého problému | 48 | 28,57 % | 28,57 % |
Maskování a líčení např. herců, modelek, moderátorů v televizi apod. | 47 | 27,98 % | 27,98 % |
Práce na humanitním nebo přírodověném projektu, účast na grantu | 45 | 26,79 % | 26,79 % |
Výroba šperků, skleněných předmětů, práce s kovem | 44 | 26,19 % | 26,19 % |
Přihlásit se a navštěvovat nějaký odborný kurz (např. biologický, chemický, fyzikální, geologický kroužek/kurz/volitelný předmět) | 42 | 25 % | 25 % |
Tvorba a skládání hudby | 41 | 24,4 % | 24,4 % |
Práce s duševně nemocnými lidmi, organizace akcí, pracovních činností (ergoterapie), arteterapie pro takové lidi | 40 | 23,81 % | 23,81 % |
Navštěvovat kurzy týkající se práce s lidmi, ošetřovatelství, vedení vzdělávacích kurzů | 40 | 23,81 % | 23,81 % |
Organizace a rozvržení financování nějaké akce | 40 | 23,81 % | 23,81 % |
Poskytování první pomoci, zdravotnické práce, léčení a ošetřování druhých | 38 | 22,62 % | 22,62 % |
Psaní na počítači nebo na stroji (např. dopisů, objednávek, oznámení) | 38 | 22,62 % | 22,62 % |
Práce v dílně | 37 | 22,02 % | 22,02 % |
Vedení různých seznamů, tabulek, databází | 37 | 22,02 % | 22,02 % |
Absolvování kratšího kurzu zaměřeného na manažerské schopnosti | 37 | 22,02 % | 22,02 % |
Propagace zboží, služeb, firem (reklama, prezentace) | 37 | 22,02 % | 22,02 % |
Hledání informací o nějaké historické události (třeba v archivu) | 35 | 20,83 % | 20,83 % |
Řízení auta, traktoru, buldozeru, ještěrky | 35 | 20,83 % | 20,83 % |
Práce se dřevem (výroba nábytku a jiných předmětů ze dřeva, vyřezávání) | 33 | 19,64 % | 19,64 % |
Restaurování starých uměleckých předmětů nebo starožitného nábytku | 33 | 19,64 % | 19,64 % |
Zahradničení, zemědělské práce | 32 | 19,05 % | 19,05 % |
Zadávání dat do databází, seznamů, tabulek | 32 | 19,05 % | 19,05 % |
Navštěvování nemocných lidí, lidí v domově důchodců, dětí v dětských domovech | 29 | 17,26 % | 17,26 % |
Práce s akciemi, investování | 27 | 16,07 % | 16,07 % |
Opravit si kolo, jednoduché přístroje | 27 | 16,07 % | 16,07 % |
Vytváření seznamů, databází, tabulek apod. (např. seznam produktů, klientů, objednávek) | 26 | 15,48 % | 15,48 % |
Učení se nového programovacího jazyka, zdokonalování se v programování | 26 | 15,48 % | 15,48 % |
Zájem o hospodářství, ekonomiku a politiku | 26 | 15,48 % | 15,48 % |
Pracovat s lidmi závislými na drogách, alkoholu, s gamblery apod. | 26 | 15,48 % | 15,48 % |
Čtení knih o tom, jak dosáhnout úspěchu (třeba jako makléř, finanční poradce) | 25 | 14,88 % | 14,88 % |
Práce s kancelářským vybavením (psací stroje, počítače, kopírky, scanery, faxy, tiskárny apod.) | 25 | 14,88 % | 14,88 % |
Vyplňování různých formulářů (např. daňové přiznání, dotazníky, registrační formuláře) | 23 | 13,69 % | 13,69 % |
Práce s penězi (bankovnictví, finanční poradenství, výplata mezd) | 23 | 13,69 % | 13,69 % |
Provádění nebo aspoň příprava nebo sledování fyzikálních a chemických pokusů (např. při hodinách chemie ve škole, na fyzikálním kroužku) | 23 | 13,69 % | 13,69 % |
Správa financí v menším podniku, účetnictví | 20 | 11,9 % | 11,9 % |
Kontrola např. chyb v programu, dopisů, přijatých objednávek | 17 | 10,12 % | 10,12 % |
Zapojení nějakého elektrického zařízení (zesilovací soupravy, zapojení počítačů v počítačové učebně, zprovoznění promítačky) | 15 | 8,93 % | 8,93 % |
Získávání, zadávání, kontrola a správa osobních údajů | 13 | 7,74 % | 7,74 % |
Přihlásit se a navštěvovat nějaký kurz pro mechaniky, techniky, elektrikáře apod. | 13 | 7,74 % | 7,74 % |
Poradní činnost pro živnostníky a firmy | 11 | 6,55 % | 6,55 % |
Práce s elektřinou, elektrickými spotřebiči, oprava počítače apod. | 11 | 6,55 % | 6,55 % |
Spolupráce s mechanikem nebo technikem (třeba při opravě auta, počítače) | 10 | 5,95 % | 5,95 % |
Geologické práce, studium hornin | 7 | 4,17 % | 4,17 % |
Navrhování databází, programů, účetnictví, různých systémů apod. | 7 | 4,17 % | 4,17 % |
12. Zde prosím uveďte činnosti, které umíte (nebo o kterých si myslíte, že je umíte) dělat. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zacházet se zařízeními jako je kopírka, tiskárna, scaner | 129 | 76,79 % | 76,79 % |
Schopnost empatie, vcítění se do druhého, soucítění | 116 | 69,05 % | 69,05 % |
Dobře vycházím s druhými, umím jednat s lidmi | 115 | 68,45 % | 68,45 % |
Plánovat a organizovat | 102 | 60,71 % | 60,71 % |
Řídit se předpisy, řády, nařízeními a stanovenými pravidly | 94 | 55,95 % | 55,95 % |
Motivovat své kolegy, podřízené, spolužáky, ostatní členy týmu | 93 | 55,36 % | 55,36 % |
Mám porozumění pro mezilidské vztahy | 93 | 55,36 % | 55,36 % |
Vypočítat kolik už zákazník zaplatil a kolik mu ještě zbývá doplatit | 92 | 54,76 % | 54,76 % |
Používat počítačové programy pro tvorbu textových dokumentů, tabulkové editory | 90 | 53,57 % | 53,57 % |
Přimět člověka se v mé společnosti uvolnit, cítit se dobře, v bezpečí | 87 | 51,79 % | 51,79 % |
Rád/a pracuji s lidmi, práce s lidmi mě baví | 86 | 51,19 % | 51,19 % |
Napsat dobrou slohovou práci, povídku, báseň, text k nějaké písni | 85 | 50,6 % | 50,6 % |
Správně napsat úřední dopis, výpověď, žádost | 82 | 48,81 % | 48,81 % |
Systematicky uspořádat objednávky, knihy, žádosti o práci, karty pacientů | 81 | 48,21 % | 48,21 % |
Dokážu pomáhat lidem, kteří jsou smutní, dezorientovaní, zmatení nebo vyděšení | 79 | 47,02 % | 47,02 % |
Přednést báseň, přečíst (odvyprávět) svou povídku nebo slohovou práci | 75 | 44,64 % | 44,64 % |
Upravit stránky, obrázky, etikety, dopisní obálky (třeba pro hromadnou korespondenci) na počítači a vytisknout je | 75 | 44,64 % | 44,64 % |
Rozdělovat a kontrolovat práci v týmu | 74 | 44,05 % | 44,05 % |
Mám velkou trpělivost na doučování druhých, pomáhání dětem s úkoly, vysvětlování látky | 72 | 42,86 % | 42,86 % |
Dokážu vytvořit graf nějaké funkce, znázornit graficky výsledky výzkumu | 72 | 42,86 % | 42,86 % |
Často poslouchám problémy druhých, snažím se jim pomoct, ostatní mě vyhledávají, aby si promluvili o problémech | 68 | 40,48 % | 40,48 % |
Znám Darwinovu teorii | 68 | 40,48 % | 40,48 % |
Sestavit nábytek, přístroj nebo zapojit nějaké zařízení podle plánku | 67 | 39,88 % | 39,88 % |
Naaranžovat výkladní skříň, zboží v prodejně | 65 | 38,69 % | 38,69 % |
Vymalovat nebo vytapetovat pokoj | 65 | 38,69 % | 38,69 % |
Namalovat/nakreslit obraz | 60 | 35,71 % | 35,71 % |
Provádět základní účetní operace (třeba spočítat příjmy a výdaje) | 59 | 35,12 % | 35,12 % |
Vytrvale, soustředěně a pečlivě pracovat | 58 | 34,52 % | 34,52 % |
Přimět lidi k tomu, aby nějakou činnost dělali tak, jak potřebuji | 57 | 33,93 % | 33,93 % |
Přesvědčit někoho o svém názoru, o správnosti rozhodnutí, o kvalitě výrobku | 56 | 33,33 % | 33,33 % |
Pracovat se sekerou nebo pilou | 55 | 32,74 % | 32,74 % |
Vymodelovat něco z modelíny, moduritu, hlíny | 53 | 31,55 % | 31,55 % |
Vím co je to "poločas rozpadu" u radioaktivního prvku | 53 | 31,55 % | 31,55 % |
Rozumět jednoduchým chemickým vzorcům | 50 | 29,76 % | 29,76 % |
Vést tým, kurz, skupinu dobrovolníků | 49 | 29,17 % | 29,17 % |
Vyplnit netriviální formulář (daňové přiznání, účetní knihu, objednávku, žádost o grant) | 49 | 29,17 % | 29,17 % |
Umím vyčistit ucpaný odpad | 47 | 27,98 % | 27,98 % |
Mluvit před lidmi, prezentovat nějaký výrobek skupině zákazníků | 46 | 27,38 % | 27,38 % |
Hrát na hudební nástroj | 45 | 26,79 % | 26,79 % |
Navrhnout šaty, design webové stránky nebo programu, plakát, leták | 44 | 26,19 % | 26,19 % |
Hrát v divadelním představení (třeba i jen na školním představení, dokážu improvizovat) | 43 | 25,6 % | 25,6 % |
Umím použít matematické poučky a vzorce k řešení matematických problémů | 42 | 25 % | 25 % |
Ztvárnit krajinu, akt apod. na umělecké fotografii | 42 | 25 % | 25 % |
Pracovat s pilou, svěrákem, bruskou, hoblíkem, řezačkou | 41 | 24,4 % | 24,4 % |
Zazpívat nebo zahrát druhý hlas k nějaké písni | 41 | 24,4 % | 24,4 % |
Pracovat výchovně s dětmi, věnovat se výchově a vzdělávání dětí | 41 | 24,4 % | 24,4 % |
Zacházet s šicím strojem, vrtačkou, tkalcovským stavem, řetězovou pilou | 41 | 24,4 % | 24,4 % |
Uvažovat jako podnikatel, manažer, obchodník | 39 | 23,21 % | 23,21 % |
Pečovat a pomáhat nemocným, postiženým nebo starým lidem | 39 | 23,21 % | 23,21 % |
Vést propagaci výrobku, služby, firmy, organizovat reklamní kampaň | 38 | 22,62 % | 22,62 % |
Vyměnit nebo i opravit duši u jízdního kola | 34 | 20,24 % | 20,24 % |
Pracovat v charitě, v dobročinné organizaci | 33 | 19,64 % | 19,64 % |
Chápu, proč satelity, družice, letadla nebo vrtulníky drží ve vzduchu | 33 | 19,64 % | 19,64 % |
Tančit i jinak, než jak se učí v základních tanečních (pokročilejší figury ve standardních a latinsko amerických tancích, orientální tanec, výrazový tanec) | 29 | 17,26 % | 17,26 % |
Umím vyrobit jednoduché věci ze dřeva, něco vyřezat ze dřeva | 28 | 16,67 % | 16,67 % |
Vyjednávat (např. o platu, pracovních podmínkách a benefitech, známce) | 27 | 16,07 % | 16,07 % |
Vím jaký je rozdíl mezi DNA a DNK (v genetice), vím co to je | 27 | 16,07 % | 16,07 % |
Vést vlastní firmu, obchod, dílnu | 24 | 14,29 % | 14,29 % |
Napsat zprávu o výzkumu, vědecký článek | 24 | 14,29 % | 14,29 % |
Zvládl/a bych provést experiment, výzkumný projekt apod. | 23 | 13,69 % | 13,69 % |
Provádět základní opravářské práce u auta (vyměnit pneumatiku, prasklou žárovku, vyměnit olej) | 22 | 13,1 % | 13,1 % |
Dokážu popsat chemickou reakci pomocí rovnice, vyjádřit vlastnosti věcí matematicky nebo pomocí fyzikálních funkcí | 21 | 12,5 % | 12,5 % |
Provádět jednoduché elektrikářské a instalatérské opravy | 14 | 8,33 % | 8,33 % |
Umím řídit traktor, autobus, nákladní auto, ještěrku | 12 | 7,14 % | 7,14 % |
Znám teorie vzniku různých hornin | 6 | 3,57 % | 3,57 % |
13. Zde vyberte profese, které jsou vám z jakéhokoli důvodu sympatické nebo vám připadají zajímavé. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet zvolených možností není omezen.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Fotograf/ka nebo filmař/ka | 94 | 55,95 % | 55,95 % |
Hudebník/hudebnice | 91 | 54,17 % | 54,17 % |
Architekt/ka | 91 | 54,17 % | 54,17 % |
Módní návrhář/ka | 84 | 50 % | 50 % |
Vedoucí na dětském táboře | 74 | 44,05 % | 44,05 % |
Herec/herečka | 70 | 41,67 % | 41,67 % |
Výtvarný/á umělec/umělkyně | 68 | 40,48 % | 40,48 % |
Psychoterapeut/ka | 68 | 40,48 % | 40,48 % |
Grafik/grafička | 63 | 37,5 % | 37,5 % |
Vědec/vědkyně nebo vědecký/á asistent/ka | 62 | 36,9 % | 36,9 % |
Poradce/poradkyně pro volbu povolání | 60 | 35,71 % | 35,71 % |
Zpěvák/zpěvačka | 60 | 35,71 % | 35,71 % |
Spisovatel/ka nebo básník/básnířka | 59 | 35,12 % | 35,12 % |
Keramik/keramička, zlatník/zlatnice nebo umělecký/á sklář/ka | 59 | 35,12 % | 35,12 % |
Zahradník/zahradnice | 57 | 33,93 % | 33,93 % |
Manželský poradce/poradkyně | 55 | 32,74 % | 32,74 % |
Dětský/á vychovatel/ka | 55 | 32,74 % | 32,74 % |
Speciální pedagog/pedagožka | 54 | 32,14 % | 32,14 % |
Kulturní kritik/kritička nebo novinář/ka | 53 | 31,55 % | 31,55 % |
Autor/ka scénářů | 53 | 31,55 % | 31,55 % |
Pilot/ka vrtulníku | 51 | 30,36 % | 30,36 % |
Autor/ka karikatur nebo komiksů | 50 | 29,76 % | 29,76 % |
Archivář/ka nebo knihovník/knihovnice | 50 | 29,76 % | 29,76 % |
Experimentální psycholog/psycholožka | 50 | 29,76 % | 29,76 % |
Rehabilitační sestra/pracovník | 49 | 29,17 % | 29,17 % |
Manažer/ka | 47 | 27,98 % | 27,98 % |
Artista/artistka nebo tanečník/tanečnice | 47 | 27,98 % | 27,98 % |
Učitel/ka v mateřské škole | 46 | 27,38 % | 27,38 % |
Zdravotní sestra/sanitář | 45 | 26,79 % | 26,79 % |
Samostatně pracující vědec/vědkyně | 43 | 25,6 % | 25,6 % |
Ředitel/ka letiště | 42 | 25 % | 25 % |
Logoped/ka | 37 | 22,02 % | 22,02 % |
Antropolog/antropoložka | 37 | 22,02 % | 22,02 % |
Historik/historička | 37 | 22,02 % | 22,02 % |
Programátor/ka | 36 | 21,43 % | 21,43 % |
Organizátor/ka | 35 | 20,83 % | 20,83 % |
Biolog/bioložka nebo laborant/ka v tomto oboru | 35 | 20,83 % | 20,83 % |
Astronom/ka | 35 | 20,83 % | 20,83 % |
Farmaceut/ka | 33 | 19,64 % | 19,64 % |
Odborník/odbornice na turistiku | 31 | 18,45 % | 18,45 % |
Vedoucí televizní stanice | 30 | 17,86 % | 17,86 % |
Vedoucí prodeje (marketing) | 29 | 17,26 % | 17,26 % |
Práce v oddělení pro styk s veřejností | 29 | 17,26 % | 17,26 % |
Poradce/poradkyně pro zákazníky | 28 | 16,67 % | 16,67 % |
Kovář/ka | 28 | 16,67 % | 16,67 % |
Vědecký/á novinář/ka | 27 | 16,07 % | 16,07 % |
Burzovní makléř/ka | 27 | 16,07 % | 16,07 % |
Poradce/poradkyně pro drogově závislé | 27 | 16,07 % | 16,07 % |
Výzkum životního prostředí | 27 | 16,07 % | 16,07 % |
Zaměstnanec/zaměstnankyně soudu | 26 | 15,48 % | 15,48 % |
Tesař/ka | 26 | 15,48 % | 15,48 % |
Sociální pracovník/pracovnice | 25 | 14,88 % | 14,88 % |
Jednatel/ka | 25 | 14,88 % | 14,88 % |
Meteorolog/meteoroložka | 24 | 14,29 % | 14,29 % |
Truhlář/ka | 23 | 13,69 % | 13,69 % |
Sekretář/ka | 23 | 13,69 % | 13,69 % |
Lékařský/á laborant/ka | 23 | 13,69 % | 13,69 % |
Chemik/chemička nebo laborant/ka v tomto oboru | 20 | 11,9 % | 11,9 % |
Letecký mechanik/mechanička | 20 | 11,9 % | 11,9 % |
Lesník/lesnice | 19 | 11,31 % | 11,31 % |
Správce/správkyně realit | 18 | 10,71 % | 10,71 % |
Prezident/ka organizačního výboru | 18 | 10,71 % | 10,71 % |
Mistr/mistrová pro učně | 18 | 10,71 % | 10,71 % |
Správce/správkyně sítě | 16 | 9,52 % | 9,52 % |
Řidič/ka nákladního auta | 16 | 9,52 % | 9,52 % |
Politik/politička | 15 | 8,93 % | 8,93 % |
Poradce/kyně pro podnikatele | 15 | 8,93 % | 8,93 % |
Podnikový/á ekonom/ka | 14 | 8,33 % | 8,33 % |
Dopravní revizor/ka | 13 | 7,74 % | 7,74 % |
Referent/ka | 11 | 6,55 % | 6,55 % |
Účetní nebo zaměstnanec/zaměstnankyně v účtárně | 11 | 6,55 % | 6,55 % |
Elektrikář/ka | 11 | 6,55 % | 6,55 % |
Zedník/zednice nebo malíř/ka pokojů | 11 | 6,55 % | 6,55 % |
Poradce/poradkyně pro rozvoj | 11 | 6,55 % | 6,55 % |
Pokladník/pokladní v bance | 10 | 5,95 % | 5,95 % |
Automechanik/automechanička | 10 | 5,95 % | 5,95 % |
Zaměstnanec obchodního oddělení (úředník/úřednice) | 8 | 4,76 % | 4,76 % |
Ověřování kvality materiálu | 7 | 4,17 % | 4,17 % |
Opravář/ka elektroniky | 7 | 4,17 % | 4,17 % |
Práce v zemědělství | 7 | 4,17 % | 4,17 % |
Pracovník/pracovnice u přepážky | 5 | 2,98 % | 2,98 % |
Instalatér/ka, topenář/ka | 5 | 2,98 % | 2,98 % |
Pojišťovací expert/ka | 5 | 2,98 % | 2,98 % |
Kontrolor/ka či revizor/ka v hospodářské sféře | 5 | 2,98 % | 2,98 % |
14. Zde prosím ohodnoťte své znalosti nebo dovednosti v uvedených kategoriích. 1 - nejméně, 7 - nejvíce bodů.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Kresba, malování, modelování, počítačová grafika, fotografování a úprava fotografií apod. | 3.982 | 2.898 |
Základní znalosti ze společenských věd, politiky, přírodovědy, ekonomické znalosti apod., sledování aktuálního dění u nás i ve světě | 4.196 | 2.491 |
Organizace různých akcí nebo práce, vedení týmu, organizace vlastního času | 4.518 | 2.523 |
Práce na počítači, administrativa, práce s kopírkou, scannerem, tiskárnou, faxem apod. | 5.333 | 2.496 |
Řemeslná zdatnost | 3.554 | 3.033 |
Studium odborných vědeckých textů, práce v laboratoři, zájem o zkoumání světa kolem sebe | 3.53 | 2.999 |
Soucit s druhými, empatie, potřeba pomáhat lidem v tísni apod. | 5.333 | 2.591 |
Porozumění technice | 3.631 | 3.126 |
Prodej, obchodní schopnosti, získávání klientů, prezentace produktů | 3.31 | 2.88 |
Uklízení, udržování pořádku (jak doma, tak třeba na počítači, na pracovním stole, v dokumentech), smysl pro povinnost, zodpovědnost | 4.679 | 2.849 |
Výchova a vzdělávání druhých, zájem o školství, vedení přednášek, kroužků, klubů a jiných skupin apod. | 4.244 | 2.887 |
Hraní na hudební nástroj, teoretické znalosti hudby, zpěv, skládání jakékoli hudby apod. | 3.06 | 3.806 |
15. Identifikátor - jak jsem psala v návodu, mohu vám poskytnout stručné vyhodnocení tohoto dotazníku, tedy informaci o tom, pro jakou profesi a typ práce se nejvíce hodíte. Pokud o toto máte zájem, napište do tohoto pole něco, podle čeho vás mohu identifikovat v sérii dat, třeba nějaký kód, slova, písmena, znaky, číslice... cokoli, co podle vás nepoužije nikdo jiný. Tento kód mi pak pošlete na e-mail (je nahoře v dotazníku v návodu). Jednodušší by bylo, kdybyste rovnou napsali svůj e-mail, ale ten po vás chtít nesmím, takže to uděláme takhle ;-)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
BÉÉÉRUUUŠKKKKA ;-) | 1 | 1,22 % | 0,6 % |
šel zajíček koledovat:o) | 1 | 1,22 % | 0,6 % |
2123 | 1 | 1,22 % | 0,6 % |
imzadi.trek@seznam.cz | 1 | 1,22 % | 0,6 % |
259758 | 1 | 1,22 % | 0,6 % |
Kroketička | 1 | 1,22 % | 0,6 % |
terezav | 1 | 1,22 % | 0,6 % |
Natrixia@seznam.cz | 1 | 1,22 % | 0,6 % |
monika.laskova@seznam.cz | 1 | 1,22 % | 0,6 % |
Andys | 1 | 1,22 % | 0,6 % |
ostatní odpovědi | 72 | 87,8 % | 42,86 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.