Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Oblíbené pracovní činnosti a profese

Oblíbené pracovní činnosti a profese

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Dlouhá
Šetření:13. 01. 2012 - 12. 02. 2012
Počet respondentů:168
Počet otázek (max/průměr):15 / 12.89
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:52,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.13:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník se zajímá o vaše oblíbené pracovní činnosti a profese, a zároveň o vaše pracovní zkušenosti. Dotazník je částečně inspirován Testem pracovních preferencí.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Omlouvám se, pokud vám dotazník přijde příliš dlouhý, ale věřte, že to má svůj smysl. Snažila jsem se, aby se dal zodpovědět co nejsnadněji a co nejrychleji. Je pro mě velmi důležité, abyste ho vyplnili, protože potřebuji velký počet respondentů pro svou práci na téma počítačové adaptivní testování (tedy přizpůsobování testů každému jedinci podle jeho individuálních vlastností).

 

Za odměnu, že jste dotazník vyplnili, a přetrpěli jeho délku, vám ráda pošlu jeho stručné vyhodnocení, které vám může povědět něco o tom, jaká práce by se pro vás hodila. Abych vás ale identifikovala v datech, které dostanu, budete na konci požádáni, abyste vyplnili nějaký idenfitikátor, a ten mi poslali na e-mail jana.dlouha@psychodiagnostika.net. Nejsnazší by bylo, kdybyste vyplnili rovnou e-mail, na který vám můžu vyhodnocení poslat, ale podle pravidel vyplňto.cz po vás nic takového chtít nesmím.

A pokud pak budete mít konkrétnější dotazy, ohledně vašeho výsledku, také je ráda zodpovím.

 

Abych se vyhnula napadení, veškeré uvedené profese, uvedené v mužském/ženském rodu platí samozřejmě i pro druhé pohlaví.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13580,36 %80,36 %  
Muž3319,64 %19,64 %  

Graf

2. Kolik je vám let

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
222514,88 %14,88 %  
231810,71 %10,71 %  
241710,12 %10,12 %  
21169,52 %9,52 %  
25116,55 %6,55 %  
19105,95 %5,95 %  
1895,36 %5,36 %  
2684,76 %4,76 %  
2074,17 %4,17 %  
2752,98 %2,98 %  
ostatní odpovědi 17
34
38
47
32
42
39
37
41
30
28
45
31
35
43
52
15
16
46
54
33
49
58
12
40
4225 %25 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:24.66
Minimum:18
Maximum:43
Variační rozpětí:25
Rozptyl:33.59
Směrodatná odchylka:5.8
Medián:23
Modus:22

Graf

3. Jaké je vaše nejvyšší ukončené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoká škola - bakalářské, magisterské, inženýrské5432,14 %32,14 %  
Střední odborná škola s maturitou4929,17 %29,17 %  
Gymnázium2816,67 %16,67 %  
Základní škola nebo žádné1911,31 %11,31 %  
Vyšší odborná škola127,14 %7,14 %  
Odborné učiliště - s maturitou31,79 %1,79 %  
Vyšší - doktorské31,79 %1,79 %  

Graf

4. Uveďte prosím obor(y) vašeho vzdělání

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Analytická chemie

andragogika, psychoterapie

Automatizační technika, Ekonomika a management

Bezpečnostně právní činnost

biologie, speciální pedagogika

cestovní ruch

cestovní ruch

cestovní ruch

cestovní ruch

Český jazyk a literatura + základy společenských věd

Digitální telekomunikační technika

dráhová cyklistika

Ekonomické - marketing a obchod

Ekonomické.

Ekonomický

ekonomie

ekonomie

ekonomie

ekonomie

ekonomie

ekonomie

ekonomie, mezinárodní obchod

ekonomie, regionální studia, demografie

ekonomika

ekonomika

Ekonomika, informatika

ekonomka, účetní, prodejce zájezdů, manažerka CK / CA, průvodce, delegát, recepční, zkrátka veškerá činnost v odvětví CR

Elektronické počítačové systémy - maturitní Mikroelektronika a technologie - Bakalářský Mikroelektronika - Magisterský

Filologie Cj-Nj, Učitelství pro SŠ Cj-Nj

Finance

Finanční a logistické služby

gymnázium

gymnázium, VOŠSP

historie

Hotenictví, turismus

humanitní vědy

Jazykové a přírodovědné gymnázium současné - anglistika, germanistika, matematika

Jazykové gymnázium

keramický průmysl, účetní kurz

Knihovnické a informační systémy a služby

krizové řízení

lingvistika, teologie

marketing

marketing

marketing a obchod

marketing a obchod

marketing-management, učitelství anglického jazyka pro ZŠ a JŠ

matematika, ekonomika

média, masová komunikace

mezinárodní obchod

návrhářství a modelování oděvů

nic

OA

obecné

Obchodní akademie Mendelova univerzita - obor Cestovní ruch

Obchodní akademie

Obchodní akademie

Obchodní akademie.

obchodník se zaměřením na cestovní ruch

obor stavební (SPŠ) a právo (VŠ)

Ochrana a tvorba živ.prostředí - SŠ přírodovědná Ochrana veřejného zdraví - Lékařská fakulta

ošetřovatelství, andragogika

pedagogické

Pedagogické lyceum

pedagogika

pedagogika

personalistika

Počítačové systémy

Podniková ekonomika a management, obchodně podnikatelská činnost

Podnikové finance a obchod

Polygrafie, pc grafika

porodní asistentka

potravinářství

Pozemní stavby

prekladatelstvo

propagační výtvarnictví

Psychologie Veterinární lékařství Ergoterapie

Psychologie, Český jazyk a literatura, Speciální pedagogika

radiologický laborant

sdružená uměnovědná studia - Bc. knihovnictví - SOŠ

sestra ARO, JIP

smk andragogika

sociální pedagogika speciální pedagogika

sociální pedagogika

sociální politika

sociální práce

sociální práce

sou služeb a podnikání - obor podnikání

speciální pedagog

SŠ - eko - provoz diplomatických služeb, VŠ - ČZU - Veřejná správa a regionální rozvoj

stavebnictví

strojírenství

strojírenství

Strojni

Strojní mechanik (vyučen s vyznamenáním) Strojní technolog (maturita) Správce IT a servisní technik (kurzy a více jak 10.letá praxe) Učitel IT (pedagogické vzdělání dle zákona) Poradna plánování rodičovství (kurzy na MUNI kat. rod. lék. Brno)

strojní zámečník, sociální pedagogika

střední odborná škola pedagogická

střední škola mezinrodních a veřejných vztahů praha, obor diplomatické služby, takže hununitní obory psychologie, sociologie, filozofie, politologie, mezinárodní vztahy...

Střední zdravotnická škola

středoevropská studia

szš management se zaměřením na psychologii management malých a středních podniků

taneční pedagog, fyzioterapie

Technické lyceum

Uctovnictvo

umění, fotografie

veřejná správa humanitní studia

Veřejná správa

Veřejnoprávní ochrana, sociální práce

veřejnosprávní činnost

Veřejnosprávní činnost

veterinární technik

VOŠ sociální práce, střední ekonomická

VS mezinarodni obchod

Všeobecné

všeobecné

všeobecné

všeobecné

všeobecné

všeobecné - studuji gymnázium (3. ročník)

všeobecné gymnázium lingvistika- anglická filologie a ekonomie

Všeobecné gymnázium...

všeobecný

všeobecný

zahradnictví, pedagogika, psychoterapie

základní škola se zaměřením na matematiku

zaměření na bankovnictví a finance

zdravotní sestra

zdravotnictví

zdravotnictví

zdravotnictví , management

ZŠ, SŠ pedagogické lyceum

5. Co v současnosti děláte (vlastní odpověď použijte pouze v případě, že si nevyberete ani jednu možnost z nabízených)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student/ka10562,5 %62,5 %  
Zaměstnanec/zaměstnankyně5633,33 %33,33 %  
OSVČ (podnikatel/ka)95,36 %5,36 %  
Nezaměstnaný/nezaměstnaná84,76 %4,76 %  
Rodičovská dovolená74,17 %4,17 %  
Důchod, nemocenská apod.21,19 %1,19 %  
pracující studentka10,6 %0,6 %  

Graf

6. Zde prosím stručně uveďte obor/y, ve kterých pracujete, pracovali jste, nebo je v současné době studujete

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

administrativa

Administrativa

administrativa, obchod, korektorka, uklízečka, správa nemovitostí

administrativa, střední management

aj, nj, m

Bezpečnostně právní činnost

biologie

brigáda-doplňovač zboží, pultovní prodej, prodavačka,fitness instruktor, masér... zaměstnání- radiologický asistent

cestovní ruch

cestovní ruch

dělník, barman

design obuvi

Design, lektorská činnost

doktorské studium, obor demografie práce v projektové činnosti v oblasti: regionální studia, vzdělávání propagace a agenda rodinného penzionu

Ekonomické - obchod, marketing.

ekonomika

ekonomika

ekonomika a management

Ekonomika, management

Ekonomika, účetnictví

Elektronika v automotive průmyslu

Ergoterapie

farmaceutický průmysl - výzkum a vývoj

farmacie

fast food, recepce kasíno, hotel, hosteska, číšnice

Finance

finance

fotografie, výuka tance, ekonomie

Gymnázium

Gymnázium- všeobecné

história

historik umění, pracovník v kultuře, redaktor

hotelnictví, potravinářství, zdravotnictví

hotelnictví, wellness, marketing, obchod

HR

humanitní

Humanitní obory - psychologie, filosofie, historie, sociologie

humanitní vědy, prodej, cestovní ruch

informační management

Jazykové gymnázium

Jsem ve 4. ročníku obchodní akademie, obor Ekonomické Lyceum.

lektor

lingvistika

Logistika/ sklad

management malých a středních podniků

marketing

Marketing a Obchod

marketing, obchod, psychologie, pedagogika

marketing, zahraniční obchod

média

mezinárodní obchod, nákup

ne

nedokončené VS studium - mikroelektronika, fakulta elektrotechniky nedokoncene VS studium - teorie interaktivnich medii, fakulta filozoficka dokoncena SS - telekomunikace zamestnani - vyvoj software

nutriční terapeut

obchod

obchod s potravinami (vedoucí směny), Kaufland (pokladní)

Obchodní sféra

obchodní zástupce

odbavení cestujících (letiště) telefonické vymáhání pohledávek uvaděčka v divadle

ochrana hmotných památek+ historie

Pedagogické lyceum

pedagogika

personalistika

poedagog

policie ČR, speciální pedagog

Polygrafie

porcelánka, pojišťovnictví, asistentka nevidomých a slabozrakých, politická strana

Pouze krátkodobě - práce v administrative, pak jako hlídač

pozemkové úpravy, finanční poradce

Práce ve stavebnictví - jako sekretářka, organizace zakázek, naceňování zákazek. Po tom znova do školy na studia Historie a ochrany památek a zároveň pracuji na zámku jako průvodkyně a pracovník depozitáře.

pracovala jsem jako zdr. sestra, pracuji v oboru IT, studuji Management a řízení lidských zdrojů

Pracuji jako zaměstnanec pobočky banky.

právník

Prodej a obchod (prodavačka/pokladní)

prodej,obchod

průzkum trhu

předškolní vzdělávání zprostředkování prodeje přírodní léčebné kosmetiky

příprava výroby ve strojírenské firmě

přírodní vědy

psychologie

Řízení letového provozu

řízení lidských zdrojů

servírka, pomoc v kuchyni, úklid

sociální a pastorační práce, sociální terapeut

Sociální patologie, Sociální pedagogika

Sociální práce

Sociální práce a sociální politika, Psychologie

Speciálně pedagogická andragogika

speciální pedagogika

státní instituce

státní správa

státní zaměstnanec

stavebnictví

stavebnictví

stavebniství, zdravotnictví

stravování

Strojní mechanik - 2 roky praxe ve strojírenské výrobě s vyšší přesností Strojní technolog - 5 let praxe, technolog nástrojárny Správce IT a servisní technik - více jak 10 let praxe Učitel IT - tři roky praxe, výuka IT na SŠ Poradna plánování rodičovství - občasná pomoc známým

Student všeobecného gymnázia, zaměřený na Chemii, Fyziku a Biologii a občas pracuji jako dispečer u bezpečností agentury a překládám texty z ČJ do EN a naopak.

Studium sociální politiky

Studuji - Finance, Pracoval jsem v oboru - Cestovní ruch, recepční, Pracuji - Marketingový koordinátor

studuji a studovala Marketing a obchod, pracovala: obchodní zástupce, prodavač, servírka

studuji ekonomické lyceum a pracovala jsem jako dobrovolník při mezinárodní sportovní události, kde jsem měla na starosti VIP osoby

studuji filologii

studuji gymnázium (takže všeobecné)

studuji obor Ekonomika a management

Studuji obor ekonomika a management malého středního podnikání, tedy ekonomika a management

studuji sociální patologii a prevenci na VŠ

studuji UK, bakalářský obor, denní studium - sociální práce, pracuji jako osobní asistentka dítěti trpící autismem, pracuji v dětském koutku. Pracovala jsem před pěti lety dlouhodobě v jednom sportovním obchodu - brigáda při studiu.

studuji Vysokou školu hotelovou - obor hotelnictví a pracuji na recepci hotelu

studuju Management CR ( VOPŠ )

Studuju veřejnou správu Brigádně jsem byla v kartonáži

školství

školství -Zuš

študujem odbor chémia, medicínska chémia a chemické materiály

taneční pedagog, fyzioterapie

telefonní operátor, drobná administrativa, modeling, hosteska

Tělovýchova se zaměřením na vzdělávání český jazyk se zaměřením na vzdělávání Tittness centrum čajovna

tlumočnictví, překlad, administrativa, služby

uctovnik, financny kontrolor

Účetnictví

učitelka v mateřské škole

učitelka ZŠ

Učitelství ČJ + ZSV pro SŠ

učitelství, studium, účetnictví finanční a mzdové

umění, fotografie, grafika

vdělávání dospělých

veřejná správa

VŠE-Fakulta mezinárodních vztahů, obor Mezinárodní obchod

Všeobecné gymnázium

výzkum

Vzduchotechnika, It, prodej, policie

základní škola se zaměřením na matematiku

zaměření na bankovnictví a finance

zdravotní sestra

zdravotní sestra -domov důchodců

zdravotnictví a farmacie

zdravotnictví, sociální práce

zdravotnictví, vzdělávání dospělých

zdravotnictví,management

zlatník-klenotník

7. Co máte nejraději na svém běžném pracovním (pokud nepracujete tak studijním) dni? (Co vám vyhovuje, co byste chteli udržet). Uveďte 3 příklady.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

- kolektiv - práce - komunikace

- Přestávka - Německý jazyk - Seminář z Německého jazyka

1) komunikace s ostatními studenty 2) účast na seminářích, kde se diskutuje o učivu 3) knihovna

1) práce s dětmi jak ve škole, tak zájmová v kroužcích 2) práce s technikou, IT, a vůbec věci vyžadující hlavu a šikovné ruce 3) čas na rodinu a odpočinek (samozřejmě po práci :-)

aktivní odpočinek, setkání s přáteli

cestování autobusem, setkávání s přáteli, přesné zadání úkolů

cesty busem se sluchátkama v uších, chození dalekou cestu ke škole se svojí kamarádkou a učení se při chůzi, možnost chodit ven

Co nejvíce přírodních věd a jazyků, co nejméně humanitních věd.

čas strávený s kolegy

čas využití sportem, četbou literatury, čas strávený s přáteli

činnosti, které mne baví dozvídání se nečeho nového práce s dětmi

čtení knížek, čas rozvrhnutý podle sebe, komunikace s přáteli

doba práce, náplň práce,komunikace s dětmi

dostatek volného času na své aktivity,kamarády, sebevzdělání,

Dozvím se něco nového, setkám se s přáteli a kolegy, pobavím se.

flexibilita

hodně volného času (výlety)

chvilku na kafe a cigáro různorodost studijních předmětů přístup ze strany přednášejících

Jsem na mateřské, nevím, co bych k tomu měla uvádět. Je společenské tabu uvádět, že na svém běžném dni shledávám nejlepší to, když děti spí :-))))

jsem pánem svého času, co chci a potřebuji, to právě dělám pestrost činností práce z domova

jsem pánem svého času, mohu pracovat svým tempem, nemusím nikomu nic vysvětlovat

kafe, cigareta, diskuze nad řešením studijního/pracovního problému

když jdu domu

když můžu jít z práce domů, když mohu být s manželem, když se věnuji svému psu

když se mi podaří něco dokončit když to "šlape" jak má úspěšné jednání

klid, pohoda, sport

klidné ráno se snídaní, v klidu se naobědvat, každou noc spát doma

komuniaci s jinými lidmi, nové informace, zábava

Komunikace s novými lidmi, časová flexibilita, časté pracovní cesty a neustálé se přemísťování v místě

komunikace se zahraničím, klouzavá pracovní doba, systematičnost práce

Konec šichty a kolektiv spolupracovníků ( v žárném připadě vedení)

kontakt s lékaři využití znalosti angličtiny využití znalostí z předchozí praxe a školy

Kontakt s lidmi rozmanitost práce práce v týmu

kontakt s lidmi řešení zadaných úkolů zvládnout stresové situace

kontakt s lidmi, péče o ně, řešení problémů

kontakt s lidmi, různorodost, dlouhá dovolená:)

Kontakt s lidmi. Vedení, organizace. V předmětech které mne baví získávání nových, někdy nestandartních informací, které nemusí zapadat do běžné výuky.

kontakt s přáteli, čas na internetu, hra na nástroj

Kreativita a stále změny

kreativní práci, klid, barvy

líbí se mi, že každý den mám jiný rozvrh, že jsem doma ze školy tak do 17 hodin, a že se ve škole potkávám s různými lidmi

lidský kontakt, nové znalosti, neupadat do stereotypu doma

mám nejraději, když se pořádně vyspím, když mám kafe a když vidím svého přítele.

Mám ráda pocit "naplněného" dne, kdy mám před sebou nějaký úkol..jako je zúčastnit se přednášky, po škole jít vyvenčit psa, na konci dne jít např. někam do společnosti, tím pádem bych uvedla, že nejraději na svém běžném pracovním dni se setkávám s lidmi, takže ráda udržuji nějaké sociální kontakty.

mnoho nových informací, poznání a zkušeností, kolektiv lidí, ne-stereotyp

můžu déle spát, práce mě baví, naučím se něco nového

můžu si plánovat den podle sebe, tvůrčí činnosti, setkávání se se známými osobnostmi z oblasti umění

není to fyzicky namáhavé, občas i velmi zajímavé, setkávám se se zajímavými lidmi

neurologičtí a spinální pacienti poznávání nového čtení

Nevím

nezačínám brzy ráno; mohu být sama v kanceláři; přístup k internetu

nic

nic

Nic

nie je stereotyp mam dost volna

oběd

oběd, čas s přáteli, s rodinou

odchod z práce, pauza na oběd, výplata

pes jídlo internet

Pohodovost Přístup učitelů Změna předmětů

pohyb,

polední pauza a oběd, hodiny jazyků, pozdní příchody na "oblíbené" předměty :)))

práce s dětmi, vzdělávání mého okolí, vzdělávání sebe samé

praci s pocitacem, vyuzivani mych pokrocilych znalosti

pracovní doba, uspořádání času dle mých možností (většinou), celkem dobré platové ohodnocení

Pracovní dobu. Flexibilitu a různorodost dne.

pravidelnost, kontakt s lidmi

probdělé noci vysoké nasazení učení se stále něčemu novému

pružná pracovní doba, individuální práce, komunikace s inteligentními lidmi

přestávky, pozitivní reakce, tvořivost

relativní dostatek volného času

různorodost nepravidelná pracovní doba práce s lidmi

různorodost prac. úkolů, pravidelná prac. doba, kolektiv

řešení zajímavých problémů, odezva z praxe, radost, když vymyšlené opravdu funguje

Scházení s přáteli, relax, pokec s kamarády

snídaně, žádný stres, pohodička

Snídani, sprchu a konec pracovní doby :)

spánek + když mám dopoledne volno a mohu pomalu vstát, udělat si snídani, dát si kafe atd. + pokud mám večer volno a nemusím se učit/pracovat

svobodu rozhodování, nové informace, volný čas

taneční tréninky, snídaně, procházky se psem

tvůrčí činnost, kontakt s chytrými lidmi, možnost prezentace názorů

U každého předmětu je to jiné.Baví mě zeměpis,dějepis,výchova k občanství,sloh.

určitou volnost, čas na odpočinek, baví mě studium

vaření, poslouchání hudby, kulturní akce

vedení lidí , zodpovědnost,řešení nově vzniklých problémů

Věnování se zájmům, styk s přáteli, relaxace a klid po práci

volitelnost činnosti, nestereotypnost, spolužáci (čili lidé s kterými přicházím do styku)

volná pracovní doba, kreativita

volné dny, učím se něco co mě baví, společnost (lidi)

Volné dopoledne, vycházky do přírody.

Volnost bezstarostnost radost

volnost vstanu kdy chci oběd :-)

volnost

Volnost (pracuji na zákaznickém servisu a mezi hovory si můžu dělat co chci, i koukat na filmy - pokud budu mít hotovou veškerou administrativu spojenou s vyřizováním hovorů).

volnost v pracovní době

volnost, mnoho podmětů a inspirace, konfrontace s jinými lidmi a jejich studijními obory

Volnost, samostatnost, kreativita

volnost, spánek, neomezenost času

Volný čas

volný čas, vstávání po 11 h, čas na pejsky

vstávání, pití ranní kávy, setkání s přáteli

vše mám nejraději

všeobecný přehled, práce v kolektivu, vypracovávání úkolů

výtvarné činnosti kreativita příjemné prostředí i kolektiv

vytváření prezentací, schůzky mimo kancelář, obědovou pauzu

výzvy, jednání,

zajímavost, odbornost, pestrost

získání nových vědomostí exkurze do zařízení možnost absence na přednáškách

žádný spěch, žádný stres

8. Jaké bylo Vaše vysněné povolání (v dětství, dospívání). Uveďte 1 - 3 příklady.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- Obchodní Manager: stále je - Patolog: stále je - Armádní lékař: stále je

1. spisovatelka 2. programátorka 3. učitelka

1. veterinar 2. kosmonaut 3. vojak

1) prodavačka 2) učitelka ve školce 3) zdravotní sestra

Archeolog

Archeolog, astronaut, xenobiolog.

archeológia egyptológia

archeoložka zahradnice

architekt (jsem projektant a naplňuje to moji dětskou představu toho, co dělá architekt)

Astronaut Experimentální biolog Učitel či jiný organizátor...

astronaut řidič kamionu pilot stíhačky

astronaut, prezidentka, herečka

Bagrista Voják ?Matematik?

baletka, malířka

baletka, učitelka, zpěvačka

Být princezna :-)

Dětství - řidič kombajnu Teď - Lékař (priorita) / chemický inženýr

doktorka, princezna

doktorka, zpěvačka, herečka

Dopravní policista s rychlým autem

egyptologie, archeologie,psychologie

egyptoložka, archeoložka

Farmář Hasič

grafička pečovatelka v zoo

Hasič, učitel, psycholog

herečka, kadeřnice, zdravotní sestra

ilustrátor, veterinář, žurnalista

ilustrátorka a spisovatelka knížek pro děti

jezdec na koni:)

kadeřnice, architektka, učitelka v MŠ

kadeřnice, artistka v cirkuse, gymnastka

Knihovnice, kryptozoolog.

kriminalistka, řidička kamionu, pracovnice v ZOO

kuchařka, mikrobioložka, genetická inženýrka

lékárnice, fotografka

lékařka

lékařka

lékařka, chovatelka psů

lesník, hasič, ilustrátor

letuška

letuška

letuška, personalistka

mít farmu, učitelka, prezidentka

mít hotel ve španělsku, být uklizečkou,

módní návrhářka, cestovatelka

módní návrhářka, učitelka, herečka

muzikant - od dětství a stále

neměl jsem

nevzpomenu si

nic

Novinařina, lékařství, psychologie

Novinářka, právnička, vedoucí zájezdu v CK

pilot

podnikání

policajt a popelář

Policista

policista, učitelka, popelář

popelář

Poštovní úřednice

práce v bankovnictví

práce v kanceláři (jakákoliv)

pracovník v cestovním ruchu

právník

princezna, agentka, policistka

prodavačka, učitelka

psycholog, novinář, právník

psycholožka, malířka, fotografka

psycholožka, managerka, delegátka

reklamní agentura

restaurátorství,zdravotní sestra

revizor mhd, kaskadér, prodavačka

řezník, kuchař, prodavač

soudce lékař princezna:-)

sportovní komentátor

tanečnice, zpěvačka, učitewlka

tlmocnik

traktorista, hospodský, kosmonaut

ucitel, archeolog, lekar

učitel

učitel, lékař, herec

učitel, veterinář, ilustrátor

učitelka doktorka malířka-umělkyně

učitelka umělecká činnost - malířství, hudba, užité umění

učitelka lékařka

Učitelka

Učitelka

učitelka

učitelka

učitelka tance

učitelka v mateřské škole doktorka

učitelka, doktorka, policistka

učitelka, letuška, překladatelka

Učitelka, pak lékařka, někdy i veterinářka

učitelka, pracovnice v zoo

učitelka, psycholožka

učitelka, servírka

učitelka, sestřička

učitelka, speciální pedagog ( postižené děti, dětský domov)

učitelka, spisovatelka, farmářka

učitelka, švadlena, spisovatelka

Učitelka, tanečnice, právnička

učitelka, teta v dětském domově, sociální pracovnice

učitelka, veterinářka

učitelka, zpěvačka

umělec - zpěvák, herec botanik psycholog

v dětství- maminka, v dospívání- překladatelka

veterinární lékařka lékařka

veterinář, architekt

veterinář, výzkumný pracovník v oboru lékařství, archeolog

veterinářka lékařka herečka

veterinářka

veterinářka

veterinářka, archeoložka

veterinářka, ředitelka velké společnosti

veterinářka, tanečnice, jezdec na koni

voják

voják,soudce,zubař,politik,architekt,historik

zdravotní sestra krasobruslařka závosní lyžařka

Zdravotní sestra.

zpěvačka

zpěvačka herečka učitelka

zpěvačka

zpěvačka, automobilová závodnice,

zpěvačka, herečka, doktorka (princezna není povolání co? :( :D)

zpěvačka, učitelka

zpěvačka, učitelka, herečka

zpěvák, herec, lékař

zubařka, lékárnice

Zvěrolékař, učitel tělocviku a češtiny

Zvěrolékařka, vědkyně - něco jako bioložka, archeoložka.

9. Co nemáte rádi na svém běžném pracovním (pokud nepracujete tak studijním) dni? (Co byste chtěli změnit, co by mohlo být v budoucnosti jinak). Uveďte 3 příklady.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

_

-diskriminaci ze strany cikánských dětí

1. neustále opakování stejných činností 2. nedocenění toho, co dělám 3. únava - jak psychická, tak fyzická

1) příliš silné konflikty (mám dobrou povahu, příliš je nemívám) 2) víc práce, než je možné stihnout 3) slabší přístup zaměstnavatele (to změnit nedokážu)

administrativa, setkání s hloupými lidmi, fakturování

Asi pocit toho, že den je k ničemu - nemám nic na práci, jsem doma..trávím den na pc (facebook) mám pocit, že jsem ztrácím svůj čas tím nejhorším způsobem. 1) trávení dne na počítači, 2) televize, 3) víc se věnovat povinnostem - psaní bakalářky, čtení více knih apod.

brzké vstávání pro mě zbytečné informace ve škole, které se MUSÍM naučit nemožnost věnovat se svým četným zájmům

brzké vstávání

Brzké vstávání, velké časové pauzy mezi přednáškami

brzké vstávání, komunikace s nadřízenými, komunikace s některými rodiči

cestování v MHD, špatná finanční situace, stupidní lidi

cestu do a z práce

Co předmět, to jiná učebna v jiné budově, krátké přestávky na jídlo a zároveň přechod jinam na další přednášku. Špatně rozvrhnuté termíny zkoušek - více zkoušek v jeden den, nahuštěnost. Dlouhé mezery mezi předměty - ráno jeden předmět, další výuka až za několik hodin + večerní výuka a s tím spojené dojíždění domů (večer nedostatek spojů).

čas

čekání

Délka pracovní doby

diplomová práce státnice počasí

dlouhé dojíždění do školy, špatná informovanost o odpadlých hodinách,

Dojíždění - 60min

dojíždění, ranní vstávání

dokopat se z domu, učení, zkoušky

finanční závislost na rodičích

hodiny matematiky s naším učitelem, mrazivé počasí, narážky jiných lidí

chtěla bych pracovat od 12cti a doma. pak bych konečně respektovala svoji přirozenou výkonnost a mohla bych se věnovat práci tak moc, jak chci (nyní mě omezuje celodenní těžká ospalost, která snižuje výkonnost). jinak není co měnit

chybí mi režim, občas se nedostanu za celý den ven, někdy si toho naložím moc najednou

jsem spokojen ;-)

Jsem tam víc než osm hodin

ked nemam co robit

komunikace se zákazníky, telefonování, občas nestálá pracovní doba

konflikty, odevzdávání nedokonalé práce, nejasnost

konflikty, problémy s omezeným řešením

krátké přestávky; někdy zbytečné úkoly; nestíhám oběd a teplé nápoje;

lepší finanční možnosti (nemuset se doprošovat Kraj.úřadu a obce) povědomí veřejnosti-důvěra a respekt k pedagogům nemám žádné "páky" na děti ani rodiče - nic nesmím,nikdo se za mě nepostaví-děti a rodiče mohou vše...

Malo prace, srazka s v..., necekane situace

málo spánku hektičnost nerovnoměrnost dne

málo spánku, nemožnost plánovat, práce, chybí mi světská sláva

málo volného času

Méně humanitních oborů, více praktického uplatnění při přírodních věd (laboratoře/cvičení), více konverzace v EN a DE

Musím se více nutit do práce

nahromaděný stres

náročnost, zodpovědnost, administrativa

Nebaví mě Angličtina někdy přírodopis(pokud se jedná o živočichy)

nečekané vlomy, nemožnost naplánovat si činnost předem

nediostatek času

Nedostatečná spolupráce s jinými odděleními.

nedostatek spánku + nepravidelná práce (nepravidelné brigády)

nemám ráda, když ode mne nadřízení očekávají nesplnitelné cíle; dále pak neochotu nadřízeného řešit cokoli, co je v zájmu zaměstnanců; přesčasy

neměnila bych nic

nemuset vařit, mít delší den, mít práci (školu) blíž svého bydliště

nepochopení některých lidí (jejich nevraživost), finančně náročná cesta do práce, hodili by se stravenky, nebo příspěvek na stravování

nepravidelné rozložení práce (dlouhé prostoje/nával práce)

nepříjemní kantoři, mnoho úkolů a testů na jeden den, místo je daleko od domova

Nervozitu, jednoduché lidi, délku pracovní/studijní doby.

Neustále učení bez odpočinku. dala bych tomu větší volnost.

Nevím

nevím

nic

nudné nicneřešící schůze, administrativu, dojíždění

nudu když se nedaří špatná nálada

Plat , tlak , zbytečné papírování

Pořádek, dochvilnost, pečlivost a když to stihnu všechno udělat. Změna..přístup vyššího vedení (mezilidské vztahy, jsou to arogantní zaslepenci)

povinost se učit, občas ranní vstávání, i když mi není zrovna nejlíp musím se soustředit a přemýšlet

pozdní příchody domů

pracovní dobu, kolektiv

problémy když se něco nedaří dokončit narušování práce jinou prací

přednášky do pozdních hodin nudné přednášky

přespříliš času stráveného ve škole, málo času na vše ostatní, po skončení výuky nutnost se věnovat opět studiu

příchod do práce

příliš dlouhá pracovní doba, příliš mnoho práce naráz, arogance nadřízených

příliš mnoho povinností

příliš moc práce, dojíždění

příliš neočekávané práce, kterou je potřeba udělat co nejdřív trochu chaotické uspořádání času plynoucí z mnoha aktivit problém přinutit se pracovat při práci z domova nebo naopak neschopnost umět přestat, když se do něčeho zakousnu

ranní vstávání

ranní vstávání, dlouhé dojíždění (3 hod. denně), pozdní návraty domů

ranní vstávání, učení, uklízení

rychle plynoucí čas, mnoho studijních povinností, ztráta koníčků

seskupení velkého počtu úkolů, nerespektování délky vyučování pedagogy

sezení ve škole, málo spánku, sezení u pc

stereotyp v kanceláři, malá možnost cestovat, příliš administrativy

stres spěch nedostatek volného času

stres

stres

stres, náročnost práce (psychická i fyzická), směnnost

stres, dlouhá pracovní doba,služby, víkendy, svátky

stres, málo peněz, málo spánku

stres, spěch, psychická zátěž

stresové situace, nezodpovědnost mého okolí (rodičů žáků), byrokracii

stresující zavalení úkoly

ucit viac hodin za sebou, aby sa to financne oplatilo viac

ustavičný stereotyp a přílišnou statiku, ale měnit na tom nemůžu, bohužel, nic - byla by to fikce, ne skutečnost :) - jedině nedělat za hodně peněz nic (ale jak píšu - fikce...)

velice zdlouhavé a unavné dojíždění, a to, že se během dne nemohu najíst kdy chci, ale když je přestávka

velké množství práce

větší systém v tom, co se od nás požaduje (kdy, kde, co se bude dít) nejistotu, v tom, jestli to dělám dobře pevnou pracovní dobu (ne škola od nevidím do nevidím) trošku nechci k psychiatrickým pacientům a malým dětem

více peněz, méně práce

volný čas mezi přednáškami

vstávání brzy ráno, nedostatek času na koníčky, občasná vyčerpanost

vstávání, cestování, moc lidí

Vstávání, dojíždění, dlouhé pauzy mezi vyučujícími hodinami

vstávání, vytíženost v práci

Zbytečně vyvolané konflikty lidmi, kteří mají potřebu se až příliš zviditenit. Změnila bych přístup mnoha lidí- mám dojem, že jednou civilizační chorobou je pesimismus.

že si nemůžu zajít na oběd, často velmi nepravidelný režim, program dlouho do noci

10. Jaké máte zájmy a koníčky? Čemu se věnujete ve volném čase? Uveďte 3 příklady.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- Ježdění na koni - Hraní na kytary - Německá konverzace

- studium -fyzická práce - spánek

- turistika - psi - cteni

1. vedu časopis 2. píšu fejetony 3. interenetové diskuse

1) čtení 2) internet 3) filmy

agility, učení, přítel

Airsoft, cyklistika, turistika

angličtina, počítač - internet, četba

Bible a víra (ale to není jen koníček) Děti, děti, děti... :-) Fotografování (příroda, dětské akce) Astronomie Astrofyzika (jen co laik dokáže pochopit...)

cestování, četba, kultura - kina, divadla

cestování, četba, tanec

cestování, čtení, sport

cestování, kultura, design

cestování, kurzy jazyků, stolní fotbálek

časopisy, internet, filmy, hudba, tanec

četba malba/ kresba návštěva památek

četba, brusle

četba, cestování, děti

četba, filmy, procházky

Četba, hudba, historie, psychologie, sociální práce, dokumentární filmy

četba, hudba, kolo

četba, pohybové aktivity, kino

Četba, přátelé, internet.

čtení sledování filmů/seriálů

čtení knih, kontakt s přáteli, sebepoznání

čtení knih, pletení

čtení, hudba, sudoku, kolo, procházky

Čtení, kamarádi, výroba náušnic, šití, fotografování.

čtení, turistika, plavání,

děti, sport, zahradničení, ruční práce

divadlo, film, přítel

doborvolnictví canisterapii čtení + počítač

domácí mazlíčci, sport, hudba

folklorní tanec, zpěv, četba

fotbal

fotografování, cestování, sledování filmů

hudba, cestování, fotografie

hudba, knihy, filmy

hudba, kreativní činnost, četba

Hudba, lidi okolo mě, kultura

hudba, přátelé, všobecný přehled

hudbě (hraji na kytaru a irskou flétnu dále ještě zpívám) tvoření textů (píšu pro školní časopis, mám blog kde píšu povídky, básničky či jiné umělecké texty), kreseb, fotek... hodně čtu, a to i odborné knihy např. o astrofyzice či kvantové fyzice

internet, fotbal, auto moto sport

internet, sport, čtení

jazyky fitness pocuvanie hudby

jízda na motorce, četba knih, piano

keramika zpěv jóga

kino,procházky,posezení s přáteli

knihy, filmy, přátelé a rodina

kolo, snowboard

koně, cestování, přátelé

koně, kolo, přátelé

krav maga, spánek, poslech hudby

kreativní tvoření- fimo,šití,malování ,výroba šperků apod. * čtení * in-line

Kreslení, četba, vyhledávání informací na internetu.

kreslení, focení, cizí jazyky

kreslení, fotografování, turistika

kreslení, historický boj, motorka

kreslení, škola, četba

kreslení,posilování,čtení zajímavých článků,filmy

kynologie (veškeré aktivity se psem), četba, malování

latinskoamerické tance hudba fotografování

literatura, hudba, zvířata

malířství, ruční práce, tvorba modelů

malování, focení, sport

Muzika, počítač, politika (anarchismus, antifašismus)

nic

Pc, motorka, posilovna, wikipedie..

péče o zvěř fotografování domácí práce, které mi jsou formou relaxace

Peču dorty a zákusky, chodím do fika, trávím čas s malým synovcem.

plavání, četba, hudba

plavání, četba, ruční práce

plavání, snowboard, kamarádi

plavanie, citanie, hudba

počítač, knihy, hudba, příroda

posilovna, čtení knížek, trénuji děti basketbal

přátelé, rodina, přítel

psychologie + umění (film, výtvarné umění, hudba aj.)

Psychologie, film, politika

rekreační sport (plavání, cvičení), výlety, četba knih

rekreační sport, houby, tvorba doplňků - ruční práce?

Rodina, it

rodina, počítač - internet, geocachcing

ruční práce, čtení

sebevzdělávání, sport

Seriály (v EN), výtvarné umění (malování/kreslení), pohybové aktivity s přáteli

Skauting, četba, surfování na internetu

Sledování TV, vaření, plavání

snowboarding, golf, běhání

Spolek Hasičů Volejbal Genealogie

sport četba zvířata

sport kamarádi přítelkyně

sport (fittnes, házená, florbal, cyklistika, lyžování), posezení s přáteli, pc

Sport, četba a psaní, sociální život

sport, četba, kamarádi

sport, četba, malování

sport, četba, pes

Sport, četba, přátelé

sport, internet, filmy

sport, nehtová modeláž

sport, přátelé, hospůdka

sport, přítelkyně, PC

sport, turistika

sport, vaření, internet

sport, zvířata, internet

sport,vaření, kreativní práce

Sportu (provozování i sledování), psaní povídek / románu, obchodu na burze

studiu, četbě, plavání

studium psychologie údržba zahrady výlety s dětmi

svým zvířatům, trpělivostním koníčkům jako puzzle, čtení

syn, přátelé, milenci

tanec

tanec, fitness, procházky se psem, nakupování, vaření, filmy a seriály

tanec, hudba, četba

tanec, sport, psaní 10 prsty na PC

turistika, počítač

umelecké písanie čítanie cosplay

umění, hudba, tanec

vaření a pečení, četba, kulturní akce

venčím psa, jezdím na kole, čtu knihy

volejbal, lyžování, bruslení, malba a kresba, tanec

volejbal, turistika, četba

zahrada, pes, vnoučata

zájem o jazyky, přírodu, cestování (dle možností finančních)

zimní sporty, hudba, čtení

zpěv, sport, zumba

zpívání a hraní na kytaru zumba výlety a cestování

zumba internet naučné dokumenty seriály

11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Focení a úprava fotografií (např. v počítačovém programu)9556,55 %56,55 %  
Návrhy šatů, interiérů, zahrad apod.8248,81 %48,81 %  
Zájem o psychologii, četba knih o psychologii, studium tohoto oboru8148,21 %48,21 %  
Psaní povídek, básní, textů písní, knih, blogu apod.7947,02 %47,02 %  
Kresba, skicování, malování, modelování7947,02 %47,02 %  
Rozebírání problémů s cizími lidmi, řešení jejich obtížné situace, podpora a pomoc7745,83 %45,83 %  
Hra na hudební nástroj7343,45 %43,45 %  
Vedení pracovní skupiny, týmu7041,67 %41,67 %  
Doučovat školáky nebo studenty, pomáhat jim s domácími úkoly6639,29 %39,29 %  
Vystupovat před ostatními (tančit, zpívat, hrát divadlo apod.)6035,71 %35,71 %  
Manažerské práce, vedení druhých, řízení, organizace6035,71 %35,71 %  
Práce v dobročinné organizaci5834,52 %34,52 %  
Práce ve výzkumu, v laboratoři, spolupráce při experimentu5532,74 %32,74 %  
Grafické práce (webdesign, návrh reklamy, letáku, plakátu, grafického prostředí programu nebo hry, obálky knihy apod.)5532,74 %32,74 %  
Setkat se a spolupracovat se zkušenými vychovateli/vychovatelkami, učiteli/učitelkami, terapeuty/terapeutkami5432,14 %32,14 %  
Pomoc při rekonstrukci bytu, domu, na stavbě5331,55 %31,55 %  
Diskutovat a moderovat diskusi o sociálních problémech současné společnosti, kriminalitě, vztahových problémech5230,95 %30,95 %  
Čtení odborných knih, odborně zaměřených časopisů, blogů5230,95 %30,95 %  
Založení a vedení vlastní živnosti, firmy, obchodu5130,36 %30,36 %  
Účast a vystupování na školeních, konferencích, seminářích, workshopech4929,17 %29,17 %  
Diskutování, čtení, poslouchání o nějaké vědecké teorii4929,17 %29,17 %  
Pomoc umělci/umělkyni při jeho/její tvorbě4929,17 %29,17 %  
Řešení nějaké přírodovědné záhady, vědeckého problému4828,57 %28,57 %  
Maskování a líčení např. herců, modelek, moderátorů v televizi apod.4727,98 %27,98 %  
Práce na humanitním nebo přírodověném projektu, účast na grantu4526,79 %26,79 %  
Výroba šperků, skleněných předmětů, práce s kovem4426,19 %26,19 %  
Přihlásit se a navštěvovat nějaký odborný kurz (např. biologický, chemický, fyzikální, geologický kroužek/kurz/volitelný předmět)4225 %25 %  
Tvorba a skládání hudby4124,4 %24,4 %  
Práce s duševně nemocnými lidmi, organizace akcí, pracovních činností (ergoterapie), arteterapie pro takové lidi4023,81 %23,81 %  
Navštěvovat kurzy týkající se práce s lidmi, ošetřovatelství, vedení vzdělávacích kurzů4023,81 %23,81 %  
Organizace a rozvržení financování nějaké akce4023,81 %23,81 %  
Poskytování první pomoci, zdravotnické práce, léčení a ošetřování druhých3822,62 %22,62 %  
Psaní na počítači nebo na stroji (např. dopisů, objednávek, oznámení)3822,62 %22,62 %  
Práce v dílně3722,02 %22,02 %  
Vedení různých seznamů, tabulek, databází3722,02 %22,02 %  
Absolvování kratšího kurzu zaměřeného na manažerské schopnosti3722,02 %22,02 %  
Propagace zboží, služeb, firem (reklama, prezentace)3722,02 %22,02 %  
Hledání informací o nějaké historické události (třeba v archivu)3520,83 %20,83 %  
Řízení auta, traktoru, buldozeru, ještěrky3520,83 %20,83 %  
Práce se dřevem (výroba nábytku a jiných předmětů ze dřeva, vyřezávání)3319,64 %19,64 %  
Restaurování starých uměleckých předmětů nebo starožitného nábytku3319,64 %19,64 %  
Zahradničení, zemědělské práce3219,05 %19,05 %  
Zadávání dat do databází, seznamů, tabulek3219,05 %19,05 %  
Navštěvování nemocných lidí, lidí v domově důchodců, dětí v dětských domovech2917,26 %17,26 %  
Práce s akciemi, investování2716,07 %16,07 %  
Opravit si kolo, jednoduché přístroje2716,07 %16,07 %  
Vytváření seznamů, databází, tabulek apod. (např. seznam produktů, klientů, objednávek)2615,48 %15,48 %  
Učení se nového programovacího jazyka, zdokonalování se v programování2615,48 %15,48 %  
Zájem o hospodářství, ekonomiku a politiku2615,48 %15,48 %  
Pracovat s lidmi závislými na drogách, alkoholu, s gamblery apod.2615,48 %15,48 %  
Čtení knih o tom, jak dosáhnout úspěchu (třeba jako makléř, finanční poradce)2514,88 %14,88 %  
Práce s kancelářským vybavením (psací stroje, počítače, kopírky, scanery, faxy, tiskárny apod.)2514,88 %14,88 %  
Vyplňování různých formulářů (např. daňové přiznání, dotazníky, registrační formuláře)2313,69 %13,69 %  
Práce s penězi (bankovnictví, finanční poradenství, výplata mezd)2313,69 %13,69 %  
Provádění nebo aspoň příprava nebo sledování fyzikálních a chemických pokusů (např. při hodinách chemie ve škole, na fyzikálním kroužku)2313,69 %13,69 %  
Správa financí v menším podniku, účetnictví2011,9 %11,9 %  
Kontrola např. chyb v programu, dopisů, přijatých objednávek1710,12 %10,12 %  
Zapojení nějakého elektrického zařízení (zesilovací soupravy, zapojení počítačů v počítačové učebně, zprovoznění promítačky)158,93 %8,93 %  
Získávání, zadávání, kontrola a správa osobních údajů137,74 %7,74 %  
Přihlásit se a navštěvovat nějaký kurz pro mechaniky, techniky, elektrikáře apod.137,74 %7,74 %  
Poradní činnost pro živnostníky a firmy116,55 %6,55 %  
Práce s elektřinou, elektrickými spotřebiči, oprava počítače apod.116,55 %6,55 %  
Spolupráce s mechanikem nebo technikem (třeba při opravě auta, počítače)105,95 %5,95 %  
Geologické práce, studium hornin74,17 %4,17 %  
Navrhování databází, programů, účetnictví, různých systémů apod.74,17 %4,17 %  

Graf

12. Zde prosím uveďte činnosti, které umíte (nebo o kterých si myslíte, že je umíte) dělat. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zacházet se zařízeními jako je kopírka, tiskárna, scaner12976,79 %76,79 %  
Schopnost empatie, vcítění se do druhého, soucítění11669,05 %69,05 %  
Dobře vycházím s druhými, umím jednat s lidmi11568,45 %68,45 %  
Plánovat a organizovat10260,71 %60,71 %  
Řídit se předpisy, řády, nařízeními a stanovenými pravidly9455,95 %55,95 %  
Motivovat své kolegy, podřízené, spolužáky, ostatní členy týmu9355,36 %55,36 %  
Mám porozumění pro mezilidské vztahy9355,36 %55,36 %  
Vypočítat kolik už zákazník zaplatil a kolik mu ještě zbývá doplatit9254,76 %54,76 %  
Používat počítačové programy pro tvorbu textových dokumentů, tabulkové editory9053,57 %53,57 %  
Přimět člověka se v mé společnosti uvolnit, cítit se dobře, v bezpečí8751,79 %51,79 %  
Rád/a pracuji s lidmi, práce s lidmi mě baví8651,19 %51,19 %  
Napsat dobrou slohovou práci, povídku, báseň, text k nějaké písni8550,6 %50,6 %  
Správně napsat úřední dopis, výpověď, žádost8248,81 %48,81 %  
Systematicky uspořádat objednávky, knihy, žádosti o práci, karty pacientů8148,21 %48,21 %  
Dokážu pomáhat lidem, kteří jsou smutní, dezorientovaní, zmatení nebo vyděšení7947,02 %47,02 %  
Přednést báseň, přečíst (odvyprávět) svou povídku nebo slohovou práci7544,64 %44,64 %  
Upravit stránky, obrázky, etikety, dopisní obálky (třeba pro hromadnou korespondenci) na počítači a vytisknout je7544,64 %44,64 %  
Rozdělovat a kontrolovat práci v týmu7444,05 %44,05 %  
Mám velkou trpělivost na doučování druhých, pomáhání dětem s úkoly, vysvětlování látky7242,86 %42,86 %  
Dokážu vytvořit graf nějaké funkce, znázornit graficky výsledky výzkumu7242,86 %42,86 %  
Často poslouchám problémy druhých, snažím se jim pomoct, ostatní mě vyhledávají, aby si promluvili o problémech6840,48 %40,48 %  
Znám Darwinovu teorii6840,48 %40,48 %  
Sestavit nábytek, přístroj nebo zapojit nějaké zařízení podle plánku6739,88 %39,88 %  
Naaranžovat výkladní skříň, zboží v prodejně6538,69 %38,69 %  
Vymalovat nebo vytapetovat pokoj6538,69 %38,69 %  
Namalovat/nakreslit obraz6035,71 %35,71 %  
Provádět základní účetní operace (třeba spočítat příjmy a výdaje)5935,12 %35,12 %  
Vytrvale, soustředěně a pečlivě pracovat5834,52 %34,52 %  
Přimět lidi k tomu, aby nějakou činnost dělali tak, jak potřebuji5733,93 %33,93 %  
Přesvědčit někoho o svém názoru, o správnosti rozhodnutí, o kvalitě výrobku5633,33 %33,33 %  
Pracovat se sekerou nebo pilou5532,74 %32,74 %  
Vymodelovat něco z modelíny, moduritu, hlíny5331,55 %31,55 %  
Vím co je to "poločas rozpadu" u radioaktivního prvku5331,55 %31,55 %  
Rozumět jednoduchým chemickým vzorcům5029,76 %29,76 %  
Vést tým, kurz, skupinu dobrovolníků4929,17 %29,17 %  
Vyplnit netriviální formulář (daňové přiznání, účetní knihu, objednávku, žádost o grant)4929,17 %29,17 %  
Umím vyčistit ucpaný odpad4727,98 %27,98 %  
Mluvit před lidmi, prezentovat nějaký výrobek skupině zákazníků4627,38 %27,38 %  
Hrát na hudební nástroj4526,79 %26,79 %  
Navrhnout šaty, design webové stránky nebo programu, plakát, leták4426,19 %26,19 %  
Hrát v divadelním představení (třeba i jen na školním představení, dokážu improvizovat)4325,6 %25,6 %  
Umím použít matematické poučky a vzorce k řešení matematických problémů4225 %25 %  
Ztvárnit krajinu, akt apod. na umělecké fotografii4225 %25 %  
Pracovat s pilou, svěrákem, bruskou, hoblíkem, řezačkou4124,4 %24,4 %  
Zazpívat nebo zahrát druhý hlas k nějaké písni4124,4 %24,4 %  
Pracovat výchovně s dětmi, věnovat se výchově a vzdělávání dětí4124,4 %24,4 %  
Zacházet s šicím strojem, vrtačkou, tkalcovským stavem, řetězovou pilou4124,4 %24,4 %  
Uvažovat jako podnikatel, manažer, obchodník3923,21 %23,21 %  
Pečovat a pomáhat nemocným, postiženým nebo starým lidem3923,21 %23,21 %  
Vést propagaci výrobku, služby, firmy, organizovat reklamní kampaň3822,62 %22,62 %  
Vyměnit nebo i opravit duši u jízdního kola3420,24 %20,24 %  
Pracovat v charitě, v dobročinné organizaci3319,64 %19,64 %  
Chápu, proč satelity, družice, letadla nebo vrtulníky drží ve vzduchu3319,64 %19,64 %  
Tančit i jinak, než jak se učí v základních tanečních (pokročilejší figury ve standardních a latinsko amerických tancích, orientální tanec, výrazový tanec)2917,26 %17,26 %  
Umím vyrobit jednoduché věci ze dřeva, něco vyřezat ze dřeva2816,67 %16,67 %  
Vyjednávat (např. o platu, pracovních podmínkách a benefitech, známce)2716,07 %16,07 %  
Vím jaký je rozdíl mezi DNA a DNK (v genetice), vím co to je2716,07 %16,07 %  
Vést vlastní firmu, obchod, dílnu2414,29 %14,29 %  
Napsat zprávu o výzkumu, vědecký článek2414,29 %14,29 %  
Zvládl/a bych provést experiment, výzkumný projekt apod.2313,69 %13,69 %  
Provádět základní opravářské práce u auta (vyměnit pneumatiku, prasklou žárovku, vyměnit olej)2213,1 %13,1 %  
Dokážu popsat chemickou reakci pomocí rovnice, vyjádřit vlastnosti věcí matematicky nebo pomocí fyzikálních funkcí2112,5 %12,5 %  
Provádět jednoduché elektrikářské a instalatérské opravy148,33 %8,33 %  
Umím řídit traktor, autobus, nákladní auto, ještěrku127,14 %7,14 %  
Znám teorie vzniku různých hornin63,57 %3,57 %  

Graf

13. Zde vyberte profese, které jsou vám z jakéhokoli důvodu sympatické nebo vám připadají zajímavé. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet zvolených možností není omezen.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fotograf/ka nebo filmař/ka9455,95 %55,95 %  
Hudebník/hudebnice9154,17 %54,17 %  
Architekt/ka9154,17 %54,17 %  
Módní návrhář/ka8450 %50 %  
Vedoucí na dětském táboře7444,05 %44,05 %  
Herec/herečka7041,67 %41,67 %  
Výtvarný/á umělec/umělkyně6840,48 %40,48 %  
Psychoterapeut/ka6840,48 %40,48 %  
Grafik/grafička6337,5 %37,5 %  
Vědec/vědkyně nebo vědecký/á asistent/ka6236,9 %36,9 %  
Poradce/poradkyně pro volbu povolání6035,71 %35,71 %  
Zpěvák/zpěvačka6035,71 %35,71 %  
Spisovatel/ka nebo básník/básnířka5935,12 %35,12 %  
Keramik/keramička, zlatník/zlatnice nebo umělecký/á sklář/ka5935,12 %35,12 %  
Zahradník/zahradnice5733,93 %33,93 %  
Manželský poradce/poradkyně5532,74 %32,74 %  
Dětský/á vychovatel/ka5532,74 %32,74 %  
Speciální pedagog/pedagožka5432,14 %32,14 %  
Kulturní kritik/kritička nebo novinář/ka5331,55 %31,55 %  
Autor/ka scénářů5331,55 %31,55 %  
Pilot/ka vrtulníku5130,36 %30,36 %  
Autor/ka karikatur nebo komiksů5029,76 %29,76 %  
Archivář/ka nebo knihovník/knihovnice5029,76 %29,76 %  
Experimentální psycholog/psycholožka5029,76 %29,76 %  
Rehabilitační sestra/pracovník4929,17 %29,17 %  
Manažer/ka4727,98 %27,98 %  
Artista/artistka nebo tanečník/tanečnice4727,98 %27,98 %  
Učitel/ka v mateřské škole4627,38 %27,38 %  
Zdravotní sestra/sanitář4526,79 %26,79 %  
Samostatně pracující vědec/vědkyně4325,6 %25,6 %  
Ředitel/ka letiště4225 %25 %  
Logoped/ka3722,02 %22,02 %  
Antropolog/antropoložka3722,02 %22,02 %  
Historik/historička3722,02 %22,02 %  
Programátor/ka3621,43 %21,43 %  
Organizátor/ka3520,83 %20,83 %  
Biolog/bioložka nebo laborant/ka v tomto oboru3520,83 %20,83 %  
Astronom/ka3520,83 %20,83 %  
Farmaceut/ka3319,64 %19,64 %  
Odborník/odbornice na turistiku3118,45 %18,45 %  
Vedoucí televizní stanice3017,86 %17,86 %  
Vedoucí prodeje (marketing)2917,26 %17,26 %  
Práce v oddělení pro styk s veřejností2917,26 %17,26 %  
Poradce/poradkyně pro zákazníky2816,67 %16,67 %  
Kovář/ka2816,67 %16,67 %  
Vědecký/á novinář/ka2716,07 %16,07 %  
Burzovní makléř/ka2716,07 %16,07 %  
Poradce/poradkyně pro drogově závislé2716,07 %16,07 %  
Výzkum životního prostředí2716,07 %16,07 %  
Zaměstnanec/zaměstnankyně soudu2615,48 %15,48 %  
Tesař/ka2615,48 %15,48 %  
Sociální pracovník/pracovnice2514,88 %14,88 %  
Jednatel/ka2514,88 %14,88 %  
Meteorolog/meteoroložka2414,29 %14,29 %  
Truhlář/ka2313,69 %13,69 %  
Sekretář/ka2313,69 %13,69 %  
Lékařský/á laborant/ka2313,69 %13,69 %  
Chemik/chemička nebo laborant/ka v tomto oboru2011,9 %11,9 %  
Letecký mechanik/mechanička2011,9 %11,9 %  
Lesník/lesnice1911,31 %11,31 %  
Správce/správkyně realit1810,71 %10,71 %  
Prezident/ka organizačního výboru1810,71 %10,71 %  
Mistr/mistrová pro učně1810,71 %10,71 %  
Správce/správkyně sítě169,52 %9,52 %  
Řidič/ka nákladního auta169,52 %9,52 %  
Politik/politička158,93 %8,93 %  
Poradce/kyně pro podnikatele158,93 %8,93 %  
Podnikový/á ekonom/ka148,33 %8,33 %  
Dopravní revizor/ka137,74 %7,74 %  
Referent/ka116,55 %6,55 %  
Účetní nebo zaměstnanec/zaměstnankyně v účtárně116,55 %6,55 %  
Elektrikář/ka116,55 %6,55 %  
Zedník/zednice nebo malíř/ka pokojů116,55 %6,55 %  
Poradce/poradkyně pro rozvoj116,55 %6,55 %  
Pokladník/pokladní v bance105,95 %5,95 %  
Automechanik/automechanička105,95 %5,95 %  
Zaměstnanec obchodního oddělení (úředník/úřednice)84,76 %4,76 %  
Ověřování kvality materiálu74,17 %4,17 %  
Opravář/ka elektroniky74,17 %4,17 %  
Práce v zemědělství74,17 %4,17 %  
Pracovník/pracovnice u přepážky52,98 %2,98 %  
Instalatér/ka, topenář/ka52,98 %2,98 %  
Pojišťovací expert/ka52,98 %2,98 %  
Kontrolor/ka či revizor/ka v hospodářské sféře52,98 %2,98 %  

Graf

14. Zde prosím ohodnoťte své znalosti nebo dovednosti v uvedených kategoriích. 1 - nejméně, 7 - nejvíce bodů.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kresba, malování, modelování, počítačová grafika, fotografování a úprava fotografií apod.3.9822.898
Základní znalosti ze společenských věd, politiky, přírodovědy, ekonomické znalosti apod., sledování aktuálního dění u nás i ve světě4.1962.491
Organizace různých akcí nebo práce, vedení týmu, organizace vlastního času4.5182.523
Práce na počítači, administrativa, práce s kopírkou, scannerem, tiskárnou, faxem apod.5.3332.496
Řemeslná zdatnost3.5543.033
Studium odborných vědeckých textů, práce v laboratoři, zájem o zkoumání světa kolem sebe3.532.999
Soucit s druhými, empatie, potřeba pomáhat lidem v tísni apod.5.3332.591
Porozumění technice3.6313.126
Prodej, obchodní schopnosti, získávání klientů, prezentace produktů3.312.88
Uklízení, udržování pořádku (jak doma, tak třeba na počítači, na pracovním stole, v dokumentech), smysl pro povinnost, zodpovědnost4.6792.849
Výchova a vzdělávání druhých, zájem o školství, vedení přednášek, kroužků, klubů a jiných skupin apod.4.2442.887
Hraní na hudební nástroj, teoretické znalosti hudby, zpěv, skládání jakékoli hudby apod.3.063.806

Graf

15. Identifikátor - jak jsem psala v návodu, mohu vám poskytnout stručné vyhodnocení tohoto dotazníku, tedy informaci o tom, pro jakou profesi a typ práce se nejvíce hodíte. Pokud o toto máte zájem, napište do tohoto pole něco, podle čeho vás mohu identifikovat v sérii dat, třeba nějaký kód, slova, písmena, znaky, číslice... cokoli, co podle vás nepoužije nikdo jiný. Tento kód mi pak pošlete na e-mail (je nahoře v dotazníku v návodu). Jednodušší by bylo, kdybyste rovnou napsali svůj e-mail, ale ten po vás chtít nesmím, takže to uděláme takhle ;-)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
BÉÉÉRUUUŠKKKKA ;-)11,22 %0,6 %  
šel zajíček koledovat:o)11,22 %0,6 %  
212311,22 %0,6 %  
imzadi.trek@seznam.cz11,22 %0,6 %  
25975811,22 %0,6 %  
Kroketička11,22 %0,6 %  
terezav11,22 %0,6 %  
Natrixia@seznam.cz11,22 %0,6 %  
monika.laskova@seznam.cz11,22 %0,6 %  
Andys11,22 %0,6 %  
ostatní odpovědi bghtrlksp568
mawenzi@seznam.cz
Darkspace@seznam.cz
blanka.tomkova@seznam.cz
lucinka gmail
hruba.m@atlas.cz
Ganga
0903993
qalfa
lucous.d@gmail.com
TCH
MamT55
tanec a zábava
k.mikscheova@seznam.cz
AG745ERT9
Emily
RomcaLebduskova@seznam.cz
lwolasova@seznam.cz
zde je muj mail: patricia@email.cz
Jaňula 147
hanbor@seznam.cz
chlupydupy@seznam.cz
enzymka
error112@email.cz
huwik
hanamalanova@seznam.cz
harmonie93@gmail.com
pj2389
můj email: vojta002@email.cz ....předem Vám děkuji:)
lucinka.housticka@seznam.cz
broskev
lindalex@seznam.cz
abe@vikingove.eu
hani.cz
Aja369
johanka.1412@atlas.cz - já ti sem ten email klidně napíšu :) díky, a hodně úspěchu s prací :))
Hephaistos III
fnufík1724
prdelka
04061206
jaroslavab@seznam.cz
trefilova.vendula@seznam.cz
bordel a smysl pro odpovědnost nejdou proti sobě
moc obsáhlý
Email je: KamkaK@seznam.cz :)
mabd@medicon.cz
renca.piontkova@seznam.cz
veselik47@seznam.cz
Shelly
reniulik@seznam.cz
tekk.x@seznam.cz
surovcova.m@centrum.cz
Mám ráda pocit "naplněného" dne
MUJDA4AN
nSydn@seznam.cz
alex430@seznam.cz pravilda jsou od toho aby se porusovala :-)
petra.karlova@seznam.cz
Gart88
ssoloss@seznam.cz
Stanislav Hladký si přeje vychodnocení Vašeho dotazníku :) - můj mail je např. u dotazníku: Čeština v psané formě...
Za nabídku děkuje důchodkyně. Spokojená jak s bývalými profesemi, tak se současným stavem.
moncakri@seznam.cz
M.Moriss@seznam.cz - ale já se CHCI identifikovat mailem :)
nemusím to vidět, vím na co se hodím...
Rika.akira
muj email asi nikdo nenapíše bla25@seznam.cz
viamodinka
včelka
sue.18@seznam.cz
wTo65
mike85(at)seznam(dot)cz :-)
jihr@email.cz
7287,8 %42,86 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kolik je vám let

  • odpověď < 12 - 20 >:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní škola nebo žádné na otázku 3. Jaké je vaše nejvyšší ukončené vzdělání

5. Co v současnosti děláte (vlastní odpověď použijte pouze v případě, že si nevyberete ani jednu možnost z nabízených)

  • odpověď Student/ka:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní škola nebo žádné na otázku 3. Jaké je vaše nejvyšší ukončené vzdělání
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi < 12 - 20 > na otázku 2. Kolik je vám let

11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.

  • odpověď Focení a úprava fotografií (např. v počítačovém programu):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Práce s elektřinou, elektrickými spotřebiči, oprava počítače apod. na otázku 11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
  • odpověď Manažerské práce, vedení druhých, řízení, organizace:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poradní činnost pro živnostníky a firmy na otázku 11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
  • odpověď Práce ve výzkumu, v laboratoři, spolupráce při experimentu:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Provádění nebo aspoň příprava nebo sledování fyzikálních a chemických pokusů (např. při hodinách chemie ve škole, na fyzikálním kroužku) na otázku 11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
  • odpověď Zájem o psychologii, četba knih o psychologii, studium tohoto oboru:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dokážu popsat chemickou reakci pomocí rovnice, vyjádřit vlastnosti věcí matematicky nebo pomocí fyzikálních funkcí na otázku 12. Zde prosím uveďte činnosti, které umíte (nebo o kterých si myslíte, že je umíte) dělat. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.

12. Zde prosím uveďte činnosti, které umíte (nebo o kterých si myslíte, že je umíte) dělat. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.

  • odpověď Mám porozumění pro mezilidské vztahy:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získávání, zadávání, kontrola a správa osobních údajů na otázku 11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
  • odpověď Motivovat své kolegy, podřízené, spolužáky, ostatní členy týmu:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poradní činnost pro živnostníky a firmy na otázku 11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
  • odpověď Plánovat a organizovat:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Správa financí v menším podniku, účetnictví na otázku 11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vedoucí prodeje (marketing) na otázku 13. Zde vyberte profese, které jsou vám z jakéhokoli důvodu sympatické nebo vám připadají zajímavé. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet zvolených možností není omezen.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vést tým, kurz, skupinu dobrovolníků na otázku 12. Zde prosím uveďte činnosti, které umíte (nebo o kterých si myslíte, že je umíte) dělat. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vést vlastní firmu, obchod, dílnu na otázku 12. Zde prosím uveďte činnosti, které umíte (nebo o kterých si myslíte, že je umíte) dělat. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
  • odpověď Používat počítačové programy pro tvorbu textových dokumentů, tabulkové editory:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Správce/správkyně sítě na otázku 13. Zde vyberte profese, které jsou vám z jakéhokoli důvodu sympatické nebo vám připadají zajímavé. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet zvolených možností není omezen.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapojení nějakého elektrického zařízení (zesilovací soupravy, zapojení počítačů v počítačové učebně, zprovoznění promítačky) na otázku 11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přihlásit se a navštěvovat nějaký kurz pro mechaniky, techniky, elektrikáře apod. na otázku 11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Práce s elektřinou, elektrickými spotřebiči, oprava počítače apod. na otázku 11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
  • odpověď Pracovat s pilou, svěrákem, bruskou, hoblíkem, řezačkou:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Práce s elektřinou, elektrickými spotřebiči, oprava počítače apod. na otázku 11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
  • odpověď Pracovat se sekerou nebo pilou:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Práce s elektřinou, elektrickými spotřebiči, oprava počítače apod. na otázku 11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
  • odpověď Provádět základní účetní operace (třeba spočítat příjmy a výdaje):
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poradní činnost pro živnostníky a firmy na otázku 11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
  • odpověď Sestavit nábytek, přístroj nebo zapojit nějaké zařízení podle plánku:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolupráce s mechanikem nebo technikem (třeba při opravě auta, počítače) na otázku 11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Provádět jednoduché elektrikářské a instalatérské opravy na otázku 12. Zde prosím uveďte činnosti, které umíte (nebo o kterých si myslíte, že je umíte) dělat. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přihlásit se a navštěvovat nějaký kurz pro mechaniky, techniky, elektrikáře apod. na otázku 11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Práce s elektřinou, elektrickými spotřebiči, oprava počítače apod. na otázku 11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zedník/zednice nebo malíř/ka pokojů na otázku 13. Zde vyberte profese, které jsou vám z jakéhokoli důvodu sympatické nebo vám připadají zajímavé. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet zvolených možností není omezen.
  • odpověď Systematicky uspořádat objednávky, knihy, žádosti o práci, karty pacientů:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získávání, zadávání, kontrola a správa osobních údajů na otázku 11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
  • odpověď Upravit stránky, obrázky, etikety, dopisní obálky (třeba pro hromadnou korespondenci) na počítači a vytisknout je:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektrikář/ka na otázku 13. Zde vyberte profese, které jsou vám z jakéhokoli důvodu sympatické nebo vám připadají zajímavé. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet zvolených možností není omezen.
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Správce/správkyně sítě na otázku 13. Zde vyberte profese, které jsou vám z jakéhokoli důvodu sympatické nebo vám připadají zajímavé. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet zvolených možností není omezen.
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapojení nějakého elektrického zařízení (zesilovací soupravy, zapojení počítačů v počítačové učebně, zprovoznění promítačky) na otázku 11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zedník/zednice nebo malíř/ka pokojů na otázku 13. Zde vyberte profese, které jsou vám z jakéhokoli důvodu sympatické nebo vám připadají zajímavé. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet zvolených možností není omezen.
  • odpověď Vypočítat kolik už zákazník zaplatil a kolik mu ještě zbývá doplatit:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poradní činnost pro živnostníky a firmy na otázku 11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Provádět jednoduché elektrikářské a instalatérské opravy na otázku 12. Zde prosím uveďte činnosti, které umíte (nebo o kterých si myslíte, že je umíte) dělat. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.

13. Zde vyberte profese, které jsou vám z jakéhokoli důvodu sympatické nebo vám připadají zajímavé. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet zvolených možností není omezen.

  • odpověď Hudebník/hudebnice:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tvorba a skládání hudby na otázku 11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je vaše pohlaví

2. Kolik je vám let

3. Jaké je vaše nejvyšší ukončené vzdělání

5. Co v současnosti děláte (vlastní odpověď použijte pouze v případě, že si nevyberete ani jednu možnost z nabízených)

11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.

12. Zde prosím uveďte činnosti, které umíte (nebo o kterých si myslíte, že je umíte) dělat. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.

13. Zde vyberte profese, které jsou vám z jakéhokoli důvodu sympatické nebo vám připadají zajímavé. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet zvolených možností není omezen.

14. Zde prosím ohodnoťte své znalosti nebo dovednosti v uvedených kategoriích. 1 - nejméně, 7 - nejvíce bodů.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je vaše pohlaví

2. Kolik je vám let

3. Jaké je vaše nejvyšší ukončené vzdělání

5. Co v současnosti děláte (vlastní odpověď použijte pouze v případě, že si nevyberete ani jednu možnost z nabízených)

11. Zde uveďte činnosti, které byste rád/a dělal/a. Vůbec v tomto případě nezáleží na tom, jestli dané činnosti umíte. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.

12. Zde prosím uveďte činnosti, které umíte (nebo o kterých si myslíte, že je umíte) dělat. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet není omezen.

13. Zde vyberte profese, které jsou vám z jakéhokoli důvodu sympatické nebo vám připadají zajímavé. Nad odpověďmi dlouho nepřemýšlejte. Počet zvolených možností není omezen.

14. Zde prosím ohodnoťte své znalosti nebo dovednosti v uvedených kategoriích. 1 - nejméně, 7 - nejvíce bodů.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dlouhá, J.Oblíbené pracovní činnosti a profese (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://oblibene-pracovni-cinnosti-a.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.