Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Oblíbenost bonbonů Slavia

Oblíbenost bonbonů Slavia

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Katka Smažíková
Šetření:09. 04. 2010 - 15. 04. 2010
Počet respondentů:135
Počet otázek (max/průměr):15 / 9.08
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Hlavním cílem je zjištění povědomí, oblíbenosti a dalších názorů respondentů na bonbony značky Slavia. Data poslouží jako podklad pro další práci s marketingovou strategií této značky.

Odpovědi respondentů

1. Jak často si kupujete / jíte bonbony

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1x měsíčně7454,81 %54,81 %  
1x měsíčně3324,44 %24,44 %  
nikdy1712,59 %12,59 %  
1x týdně a častěji118,15 %8,15 %  

Graf

2. Kupujte / jíte někdy bonbony Slavia

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7152,59 %52,59 %  
ne6447,41 %47,41 %  

Graf

3. Odkud znáte bonbony Slavia

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tradice – jsou na trhu už dlouho6490,14 %47,41 %  
od přátel a známých57,04 %3,7 %  
z reklamy11,41 %0,74 %  
všiml/a jsem si jich v obchodu11,41 %0,74 %  

Graf

4. Kde kupujete bonbony Slavia

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hypermarket / supermarket4665,71 %34,07 %  
drobní obchodníci1622,86 %11,85 %  
Všude, kde se dá. Když dostanu chuť.11,43 %0,74 %  
osobně jsem je ještě nikdy nekoupila11,43 %0,74 %  
Nekupuju je, jen je jim vzdy u nekoho11,43 %0,74 %  
řetězec Jednota11,43 %0,74 %  
kdekoliv když je mají11,43 %0,74 %  
Nekupuji je, dám si pouze, když jsou mi nabídnuty11,43 %0,74 %  
nekupuji, ale jim, sem tam11,43 %0,74 %  
Kdekoliv11,43 %0,74 %  

Graf

5. Kvůli čemu kupujete bonbony Slavia

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť4361,43 %31,85 %  
náhodně1724,29 %12,59 %  
zvyk68,57 %4,44 %  
vzpominky na detstvi11,43 %0,74 %  
protože fandím Slavii (především fotbalové)11,43 %0,74 %  
nostalgie plus chuť11,43 %0,74 %  
chuť i kvalita11,43 %0,74 %  

Graf

6. Jaké asociace máte spojené s bonbony Slavia

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tradice3449,28 %25,19 %  
dobrá chuť3347,83 %24,44 %  
špatná chuť11,45 %0,74 %  
kvalita11,45 %0,74 %  

Graf

7. Ochutnali byste inovaci v podobě

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nové příchutiotázka č. 13, želé bonbonu Slaviaotázka č. 14, lízátka Slaviaotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
želé bonbonu Slavia2839,44 %20,74 %  
nové příchuti2230,99 %16,3 %  
lízátka Slavia2129,58 %15,56 %  

Graf

8. Jaké jiné (cucací) bonbony kupujete / jíte

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bonpari1120 %8,15 %  
bonpary47,27 %2,96 %  
hašlerky47,27 %2,96 %  
tic tac35,45 %2,22 %  
HARIBO35,45 %2,22 %  
bompary23,64 %1,48 %  
zadne23,64 %1,48 %  
žádné23,64 %1,48 %  
Bompari23,64 %1,48 %  
Bon Pari11,82 %0,74 %  
ostatní odpovědi Schoko Bons
bon bari
haslerky, halls
žádné, mám ráda čokoládové s oříšky,či mandlemi
bompari, xichtíky, jahůdky
Hašlerky,karamelové bonbony
winterfresh
bonpari, hašlerky
bonbary
lentilky
bompari, beskydky
vhodné pro diabetiky
Jaké jsou mi nabídnuty, případně léčivé - u kašle.
orbit
PEZ
Bon-Pari
ksichtíci
Eukalyptové
mentolové
bonbony
hašlerky, bon pari
2138,18 %15,56 % 

Graf

9. Proč kupujete / jíte tyto jiné bonbony

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lepší chuť3465,38 %25,19 %  
zvyk917,31 %6,67 %  
kvalita59,62 %3,7 %  
atraktivnější vzhled35,77 %2,22 %  
znám je z reklamy, tak jsem je zkusil11,92 %0,74 %  

Graf

10. Proč nekupujete bonbony Slavia

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť3461,82 %25,19 %  
jsem Sparťan/ka712,73 %5,19 %  
neznám je610,91 %4,44 %  
totalitní bonbony59,09 %3,7 %  
ještě jsem je neochutnal/a, ale jsem ochotný/á ochutnat35,45 %2,22 %  

Graf

11. Odkud znáte bonbony Slavia

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tradice – jsou na trhu už dlouho4683,64 %34,07 %  
od přátel a známých610,91 %4,44 %  
všiml/a jsem si jich v obchodu35,45 %2,22 %  

Graf

12. Co by Vás přimělo ke koupi bonbonů Slavia

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nová příchuťotázka č. 13, jiný tvar a vzhled bonbonuotázka č. 14, jiný tvar a vzhled obaluotázka č. 14, jiný názevotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nová příchuť4164,06 %30,37 %  
jiný název1015,63 %7,41 %  
jiný tvar a vzhled obalu1015,63 %7,41 %  
jiný tvar a vzhled bonbonu34,69 %2,22 %  

Graf

13. Nejraději bych ochutnal/a nové bonbony Slavia s příchutí

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
karamelovou2646,43 %19,26 %  
čokoládovou2137,5 %15,56 %  
kávovou916,07 %6,67 %  

Graf

14. Zde prosím zaškrtněte Vaší věkovou kategorii

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-30 let10981,34 %80,74 %  
31-60 let2216,42 %16,3 %  
0-15 let32,24 %2,22 %  

Graf

15. Jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9671,64 %71,11 %  
muž3828,36 %28,15 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kupujte / jíte někdy bonbony Slavia

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tradice – jsou na trhu už dlouho na otázku 3. Odkud znáte bonbony Slavia
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi drobní obchodníci na otázku 4. Kde kupujete bonbony Slavia
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi hypermarket / supermarket na otázku 4. Kde kupujete bonbony Slavia
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi chuť na otázku 5. Kvůli čemu kupujete bonbony Slavia
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi náhodně na otázku 5. Kvůli čemu kupujete bonbony Slavia
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrá chuť na otázku 6. Jaké asociace máte spojené s bonbony Slavia
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tradice na otázku 6. Jaké asociace máte spojené s bonbony Slavia
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi lízátka Slavia na otázku 7. Ochutnali byste inovaci v podobě
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nové příchuti na otázku 7. Ochutnali byste inovaci v podobě
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi želé bonbonu Slavia na otázku 7. Ochutnali byste inovaci v podobě
  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi bonpari na otázku 8. Jaké jiné (cucací) bonbony kupujete / jíte
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepší chuť na otázku 9. Proč kupujete / jíte tyto jiné bonbony
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi chuť na otázku 10. Proč nekupujete bonbony Slavia
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi tradice – jsou na trhu už dlouho na otázku 11. Odkud znáte bonbony Slavia
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiný název na otázku 12. Co by Vás přimělo ke koupi bonbonů Slavia
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiný tvar a vzhled obalu na otázku 12. Co by Vás přimělo ke koupi bonbonů Slavia
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nová příchuť na otázku 12. Co by Vás přimělo ke koupi bonbonů Slavia

3. Odkud znáte bonbony Slavia

  • odpověď tradice – jsou na trhu už dlouho:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi drobní obchodníci na otázku 4. Kde kupujete bonbony Slavia
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi náhodně na otázku 5. Kvůli čemu kupujete bonbony Slavia
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tradice na otázku 6. Jaké asociace máte spojené s bonbony Slavia
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nové příchuti na otázku 7. Ochutnali byste inovaci v podobě
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi lízátka Slavia na otázku 7. Ochutnali byste inovaci v podobě
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 2. Kupujte / jíte někdy bonbony Slavia

11. Odkud znáte bonbony Slavia

  • odpověď tradice – jsou na trhu už dlouho:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chuť na otázku 10. Proč nekupujete bonbony Slavia

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často si kupujete / jíte bonbony

2. Kupujte / jíte někdy bonbony Slavia

3. Odkud znáte bonbony Slavia

4. Kde kupujete bonbony Slavia

5. Kvůli čemu kupujete bonbony Slavia

6. Jaké asociace máte spojené s bonbony Slavia

7. Ochutnali byste inovaci v podobě

8. Jaké jiné (cucací) bonbony kupujete / jíte

9. Proč kupujete / jíte tyto jiné bonbony

10. Proč nekupujete bonbony Slavia

11. Odkud znáte bonbony Slavia

12. Co by Vás přimělo ke koupi bonbonů Slavia

13. Nejraději bych ochutnal/a nové bonbony Slavia s příchutí

14. Zde prosím zaškrtněte Vaší věkovou kategorii

15. Jsem

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často si kupujete / jíte bonbony

2. Kupujte / jíte někdy bonbony Slavia

3. Odkud znáte bonbony Slavia

4. Kde kupujete bonbony Slavia

5. Kvůli čemu kupujete bonbony Slavia

6. Jaké asociace máte spojené s bonbony Slavia

7. Ochutnali byste inovaci v podobě

8. Jaké jiné (cucací) bonbony kupujete / jíte

9. Proč kupujete / jíte tyto jiné bonbony

10. Proč nekupujete bonbony Slavia

11. Odkud znáte bonbony Slavia

12. Co by Vás přimělo ke koupi bonbonů Slavia

13. Nejraději bych ochutnal/a nové bonbony Slavia s příchutí

14. Zde prosím zaškrtněte Vaší věkovou kategorii

15. Jsem

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Smažíková, K.Oblíbenost bonbonů Slavia (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://oblibenost-bonbonu-slavia.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.