Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Oblíbenost českých reklam na pivo

Oblíbenost českých reklam na pivo

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Přemysl Ježek
Šetření:13. 01. 2014 - 12. 02. 2014
Počet respondentů:663
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:74 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-7 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

tento průzkum bude podkladem pro moji diplomovou práci na téma Vliv marketingové komunikace pivních značek na tuzemské spotřebitele. Cílem práce je zjistit, jak udělat dokonalou pivní reklamu. Předem děkuji za Váš čas.

 

Bc. Přemysl Ježek

Odpovědi respondentů

1. Jaká by MĚLA být dokonalá pivní reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poutavá46169,53 %69,53 %  
inteligentní36454,9 %54,9 %  
překvapující29244,04 %44,04 %  
sportovní14521,87 %21,87 %  
akční12018,1 %18,1 %  
s ženami11617,5 %17,5 %  
emotivní9013,57 %13,57 %  
historická8212,37 %12,37 %  
s osobností7110,71 %10,71 %  
soutěživá497,39 %7,39 %  
hudební (zpívaná)466,94 %6,94 %  
poetická (veršovaná)345,13 %5,13 %  
zarážející345,13 %5,13 %  
kreslená (animovaná)182,71 %2,71 %  
dojemná162,41 %2,41 %  
násilná121,81 %1,81 %  
hororová101,51 %1,51 %  
laciná91,36 %1,36 %  
nátlaková20,3 %0,3 %  
inteligentn10,15 %0,15 %  
poutav10,15 %0,15 %  

Graf

2. Jaká by NEMĚLA být pivní reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
laciná39058,82 %58,82 %  
nátlaková32549,02 %49,02 %  
násilná31347,21 %47,21 %  
hororová20731,22 %31,22 %  
dojemná16324,59 %24,59 %  
kreslená (animovaná)14722,17 %22,17 %  
poetická (veršovaná)14121,27 %21,27 %  
hudební (zpívaná)12619 %19 %  
s ženami9414,18 %14,18 %  
zarážející9213,88 %13,88 %  
emotivní7411,16 %11,16 %  
inteligentní609,05 %9,05 %  
s osobností517,69 %7,69 %  
akční446,64 %6,64 %  
historická345,13 %5,13 %  
soutěživá345,13 %5,13 %  
poutavá334,98 %4,98 %  
sportovní324,83 %4,83 %  
překvapující192,87 %2,87 %  

Graf

3. Jaký typ humoru by měla obsahovat dokonalá pivní reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
humor "pro všechny" (Šíp, Šimek a Grossman, Sobota, Holzmann, Kohák)26039,22 %39,22 %  
inteligentní humor (Cimrman, Kraus, Eben)22834,39 %34,39 %  
tradiční český humor (Švejk)18628,05 %28,05 %  
humor jako v sitcomu (Přátelé, How I met your mother, Dva a půl chlapa)14021,12 %21,12 %  
lidový humor (Troška, Novotný, Náhlovský)13820,81 %20,81 %  
černý humor8412,67 %12,67 %  
britský humor (Mr. Bean, Jistě, pane ministře)7511,31 %11,31 %  

Graf

4. Co by podle Vás mělo být v pivní reklamě klíčové sdělení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť39960,18 %60,18 %  
tradice26940,57 %40,57 %  
image značky21031,67 %31,67 %  
zábava10115,23 %15,23 %  
lokální patriotismus (Budějovické pivo)9314,03 %14,03 %  
cena436,49 %6,49 %  
ohlas (prodejnost) v zahraničí203,02 %3,02 %  
názory (doporučení) známých osobností192,87 %2,87 %  

Graf

5. Jaký pivovar se podle Vás prezentuje nejlepšími pivními reklamami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell29444,34 %44,34 %  
Velkopopovický Kozel18828,36 %28,36 %  
Radegast9414,18 %14,18 %  
Staropramen8312,52 %12,52 %  
Bernard8112,22 %12,22 %  
Starobrno7010,56 %10,56 %  
Budějovický Budvar6710,11 %10,11 %  
Pardál436,49 %6,49 %  
Krušovice385,73 %5,73 %  
Zlatopramen284,22 %4,22 %  
Braník233,47 %3,47 %  

Graf

6. Jaký pivovar se podle Vás prezentuje NEJHORŠÍMI pivními reklamami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pardál16925,49 %25,49 %  
Braník14722,17 %22,17 %  
Starobrno11817,8 %17,8 %  
Bernard11317,04 %17,04 %  
Krušovice7411,16 %11,16 %  
Zlatopramen578,6 %8,6 %  
Staropramen517,69 %7,69 %  
Radegast497,39 %7,39 %  
Budějovický Budvar355,28 %5,28 %  
Velkopopovický Kozel345,13 %5,13 %  
Pilsner Urquell294,37 %4,37 %  

Graf

7. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž33250,08 %50,08 %  
Žena33149,92 %49,92 %  

Graf

8. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 2442864,56 %64,56 %  
25 - 5522734,24 %34,24 %  
55 +60,9 %0,9 %  
18 - 2520,3 %0,3 %  

Graf

9. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31847,96 %47,96 %  
SŠ + VOŠ29444,34 %44,34 %  
základní + vyučen517,69 %7,69 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaká by MĚLA být dokonalá pivní reklama?

2. Jaká by NEMĚLA být pivní reklama?

3. Jaký typ humoru by měla obsahovat dokonalá pivní reklama?

4. Co by podle Vás mělo být v pivní reklamě klíčové sdělení?

5. Jaký pivovar se podle Vás prezentuje nejlepšími pivními reklamami?

6. Jaký pivovar se podle Vás prezentuje NEJHORŠÍMI pivními reklamami?

7. Pohlaví:

8. Věk:

9. Vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaká by MĚLA být dokonalá pivní reklama?

2. Jaká by NEMĚLA být pivní reklama?

3. Jaký typ humoru by měla obsahovat dokonalá pivní reklama?

4. Co by podle Vás mělo být v pivní reklamě klíčové sdělení?

5. Jaký pivovar se podle Vás prezentuje nejlepšími pivními reklamami?

6. Jaký pivovar se podle Vás prezentuje NEJHORŠÍMI pivními reklamami?

7. Pohlaví:

8. Věk:

9. Vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ježek, P.Oblíbenost českých reklam na pivo (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://oblibenost-ceskych-reklam-na.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.