Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Oblíbenost čokolády

Oblíbenost čokolády

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Pikartová
Šetření:12. 03. 2011 - 19. 03. 2011
Počet respondentů:213
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:88,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je součástí seminární práce a  zabere Vám jen pár minut.

 

Odpovědi respondentů

1. Konzumujete čokoládu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20696,71 %96,71 %  
ne73,29 %3,29 %  

Graf

2. Jak často konzumujete čokoládu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méněkrát6430,05 %30,05 %  
několikrát týdně6229,11 %29,11 %  
Jednou týdně6128,64 %28,64 %  
každý den 2612,21 %12,21 %  

Graf

3. Vaše oblíbená značka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Milka11353,05 %53,05 %  
Studentská pečeť2411,27 %11,27 %  
Orion219,86 %9,86 %  
lindt83,76 %3,76 %  
Figaro83,76 %3,76 %  
Toblerone83,76 %3,76 %  
nic41,88 %1,88 %  
Ritter Sport20,94 %0,94 %  
takový dobrý švýcarský :D :P10,47 %0,47 %  
vsechny10,47 %0,47 %  
belgian chocolate10,47 %0,47 %  
hořká, vybírám dle % kka, značka 2. místo10,47 %0,47 %  
geisha10,47 %0,47 %  
Kinder čokoláda10,47 %0,47 %  
všechny uvedené10,47 %0,47 %  
všechny10,47 %0,47 %  
C´dor10,47 %0,47 %  
spíše vyhledávám u nás méně rozšířené značky10,47 %0,47 %  
je mi to celkem jedno10,47 %0,47 %  
Alnatura, Divine10,47 %0,47 %  
je mi to jedno, nemám oblíbenou značku10,47 %0,47 %  
nekonzumuji čokoládu10,47 %0,47 %  
Milka, Orion, Studentská pečeť10,47 %0,47 %  
belgická čokoláda10,47 %0,47 %  
oblíbených značek mám více10,47 %0,47 %  
orion+studentska pecet10,47 %0,47 %  
Lint10,47 %0,47 %  
nemám10,47 %0,47 %  
mám ráda všechny, záleží na konkrétní příchuti10,47 %0,47 %  
Kinder,Snickers10,47 %0,47 %  
nemám vyhrazenou značku10,47 %0,47 %  
jakákoliv hořká10,47 %0,47 %  
žádná10,47 %0,47 %  

Graf

4. Oblíbený druh čokolády?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mléčná9946,48 %46,48 %  
S větším obsahem kakaa3918,31 %18,31 %  
Oříšková3817,84 %17,84 %  
Bílá157,04 %7,04 %  
hořká62,82 %2,82 %  
Karamelová41,88 %1,88 %  
nic20,94 %0,94 %  
hořká bez oříšů apod. přísad10,47 %0,47 %  
s karamelem, biscuite10,47 %0,47 %  
s různými náplněmi:)10,47 %0,47 %  
žádná10,47 %0,47 %  
mléčná s příchutí - jahodová, karamel apod.10,47 %0,47 %  
s co nejvíce % kakaa - 90%10,47 %0,47 %  
hlavně ne levná z polska.10,47 %0,47 %  
žádný10,47 %0,47 %  
hořká, 80% a víc10,47 %0,47 %  
jahodová10,47 %0,47 %  

Graf

5. Co ovlivňuje váš výběr čokolády?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť18184,98 %84,98 %  
Cena6329,58 %29,58 %  
Značka5224,41 %24,41 %  
Druh4119,25 %19,25 %  
Obal115,16 %5,16 %  

Graf

6. Kolik jste schopni zaplatit za čokoládu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
302612,21 %12,21 %  
502612,21 %12,21 %  
20125,63 %5,63 %  
10083,76 %3,76 %  
30 Kč83,76 %3,76 %  
4073,29 %3,29 %  
50 kč52,35 %2,35 %  
6052,35 %2,35 %  
2541,88 %1,88 %  
40 Kč31,41 %1,41 %  
ostatní odpovědi 70
50,-
20 kč
40 korun
30Kč
60 Kč
100 Kč
do 50 Kč
je mi to jedno
do 200 Kč
do 30 Kč
třicet korun
80
35
15
tak 60kč
hodne moc
do 100 Kč
100kč
19 Kč
podle příležitosti a druhu , 40,-Kč/tabulka
2€
jak kdy, jak za kterou
za výbornou čokoládu cokoliv
1
ideálně 20-25kč
35Kč za tabulku čokolády
hh
do patnásti korun
190 Kč za kus - v případě, že se jedná o dar
30-35 Kč
do 20Kč ale záležíí na poměru ceny ku výkonu
přiměřeně
záleží na okolnostech, chuti - 20-50 za tabulku
asi 30 kč
35 Kč
třicet
22
moc:-)
ČTYRICET
maximálně 30 Kč
To záleží na tom jaká :) kolem 20-30kč
do 30
Podle druhu, velikosti...za ty více% cca40korun
70 Kč
do 30Kč,
do 20-30 kč
jak kdy
padesát korun
100,- Kč
ani korunu
za 100 g do 30 kč
záleží na kvalitě, běžně do 30Kč
cca.30,-Kč - 60,-Kč
20 - 30
dvacet korun
různě
do 30,- Kč
+-30 korun
podle typu, za 60% kakaa do 40 kč za tabulku
25 korun za 100 gramů
200
70kč
30-60,-Kč
tolik kolik bude stát
přiměřeně do 30 korun
rozumnou částku
Text
dost málo
různě - dle momentální chuti
150,-
akorát
čtyřicet korun
maximální cena asi 50 Kč za 100 g, možná i víc
do 25 Kč
100,-Kč
schopni nebo ochotni? cca 100kč max.
45Kč za tabulku
30kč/100g
stokorun
50kč
30 Kč za tabulku
1 euro
120 za kvalitní 100g
nic
do 50 za kus (ale někdy i víc)
stovku
100000
jedno euro
50 korun
za jaké množství? Za tabulku třeb 50 Kč
10951,17 %51,17 % 

Graf

7. Jste schopni investovat více za kvalitnější čokoládový výrobek?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17180,28 %80,28 %  
ne4219,72 %19,72 %  

Graf

8. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
223315,49 %15,49 %  
233215,02 %15,02 %  
24167,51 %7,51 %  
19115,16 %5,16 %  
26115,16 %5,16 %  
21115,16 %5,16 %  
17104,69 %4,69 %  
15104,69 %4,69 %  
25104,69 %4,69 %  
20104,69 %4,69 %  
ostatní odpovědi 16
18
28
29
sedmnáct
36
32
30
33
45
31
24 let
34
dvaadvacet
20 let
37
41
dvanáct
přiměřený
35
49
dvacet tři
61
dvacetjedna
52
11
27
42
39
38
150
5927,7 %27,7 % 

Graf

9. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena17582,16 %82,16 %  
Muž3817,84 %17,84 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Konzumujete čokoládu?

2. Jak často konzumujete čokoládu?

3. Vaše oblíbená značka?

4. Oblíbený druh čokolády?

5. Co ovlivňuje váš výběr čokolády?

6. Kolik jste schopni zaplatit za čokoládu?

7. Jste schopni investovat více za kvalitnější čokoládový výrobek?

8. Jaký je váš věk?

9. Vaše pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Konzumujete čokoládu?

2. Jak často konzumujete čokoládu?

3. Vaše oblíbená značka?

4. Oblíbený druh čokolády?

5. Co ovlivňuje váš výběr čokolády?

6. Kolik jste schopni zaplatit za čokoládu?

7. Jste schopni investovat více za kvalitnější čokoládový výrobek?

8. Jaký je váš věk?

9. Vaše pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pikartová, L.Oblíbenost čokolády (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://oblibenost-cokolady.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.