Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Oblíbenost Fastfoodů v ČR

Oblíbenost Fastfoodů v ČR

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Vavrisová
Šetření:25. 11. 2009 - 02. 12. 2009
Počet respondentů:125
Počet otázek (max/průměr):13 / 9.06
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:87 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vyplněním tohoto dotazníku mi moc pomůžete při tvorbě mé diplomové práce:-) Hlavním předmětem dotazníku je, zjistit jak oblíbené jsou Fast Foody v ČR.

Odpovědi respondentů

1. Stravujete se někdy ve Fast Foodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10885,71 %86,4 %  
ne1814,29 %14,4 %  

Graf

2. Z jakého důvodu se nestravujete ve Fast Foodech? (můžete vybrat více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nabízejí nezdravá jídla1372,22 %10,4 %  
tato jídla mi nechutnají950 %7,2 %  
nízká kvalita jídel633,33 %4,8 %  
vysoká cena633,33 %4,8 %  
nelíbí se mi prostředí (moc lidí, škaredý interiér)316,67 %2,4 %  
nepříjemná obsluha211,11 %1,6 %  

Graf

3. Jak často je stravujete ve Fast Foodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za 14dní2926,85 %23,2 %  
méně než jednou za měsíc2825,93 %22,4 %  
1x za měsíc2825,93 %22,4 %  
1x za týden1513,89 %12 %  
více než 2x týdně87,41 %6,4 %  

Graf

4. Kolik peněz průměrně utratíte za jeden nákup ve Fast Foodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
70 - 100 Kč3128,7 %24,8 %  
20 - 50 Kč2523,15 %20 %  
50 - 70 Kč2119,44 %16,8 %  
100 - 150 Kč2119,44 %16,8 %  
150 - 200 Kč76,48 %5,6 %  
více jak 200 Kč32,78 %2,4 %  

Graf

5. Kdy nejčastěji navštěvujete Fast Foody?(můžete vybrat více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
během nákupů4743,52 %37,6 %  
během dne - na svačinu4137,96 %32,8 %  
večer - na večeři3330,56 %26,4 %  
v poledne - na oběd2523,15 %20 %  
kdykoliv1211,11 %9,6 %  

Graf

6. Jaké Fast Foody nejčastěji navštěvujete? (můžete vybrat více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mc Donald6762,04 %53,6 %  
KFC5248,15 %41,6 %  
Asijská, Indická apod. bistra5248,15 %41,6 %  
Pizzerie, Pizza do ruky3734,26 %29,6 %  
Pekárny3431,48 %27,2 %  
Bageterie2321,3 %18,4 %  

Graf

7. V čem vidíte hlavní pozitiva Fast Foodů? (můžete vybrat více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rychlost přípravy11893,65 %94,4 %  
chuť jídel 5644,44 %44,8 %  
nízká cena2923,02 %23,2 %  
široká nabídka2015,87 %16 %  
kvalita jídel (čerstvost apod.)86,35 %6,4 %  
příjemná obsluha32,38 %2,4 %  
příjemné prostředí32,38 %2,4 %  

Graf

8. V čem vidíte hlavní negativa Fast Foodů?(můžete vybrat více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nabídka převážně nezdravých jídel (přemíra tuků, solí apod.)11288,89 %89,6 %  
vysoké ceny5039,68 %40 %  
nízká kvalita jídel4938,89 %39,2 %  
prostředí 3527,78 %28 %  
špatný poměr kalita / cena2519,84 %20 %  
horší chuť jídel86,35 %6,4 %  
nepříjemná obsluha86,35 %6,4 %  

Graf

9. Znáte nějaký Fast Food, který nabízí zdravou stravu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9676,19 %76,8 %  
Ano3023,81 %24 %  

Graf

10. Jak se Fast Food, který nabízí zdravá jídla jmenuje?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Subway723,33 %5,6 %  
nordsee310 %2,4 %  
mr. Clou26,67 %1,6 %  
Rebio26,67 %1,6 %  
SubWay maybe?13,33 %0,8 %  
pekárny s bezlepkovým či kváskovým pečivem13,33 %0,8 %  
Paneria13,33 %0,8 %  
KFC13,33 %0,8 %  
-13,33 %0,8 %  
Seefood13,33 %0,8 %  
ostatní odpovědi GreenBar
vseobecne fast foody - salaty
Špalda (Pardubice)
neviem ,vo Vaňkovke na prvom poschodí niečo Bio
Expres sandwich, Subway
slunečnice, vegetks
Grekk food
nevim
Country Life
mr.Clou
1033,33 %8 % 

Graf

11. Říká Vám něco název Mr. Clou ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11591,27 %92 %  
Ano118,73 %8,8 %  

Graf

12. Co si představíte pod pojmem Mr. Clou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ovoce19,09 %0,8 %  
obchod s cerstvym ovocnym dzusem19,09 %0,8 %  
fresh juice, salát19,09 %0,8 %  
čerstvé nápoje a ovoce19,09 %0,8 %  
fresh juice19,09 %0,8 %  
zdravy fast food ve Vankovce :)19,09 %0,8 %  
Pana Cloue :DDDpřevážně nabidku juiců19,09 %0,8 %  
Restauraci vařící zdravá jídla, ovoce a zelenina19,09 %0,8 %  
nápoje z čerstvého ovoce19,09 %0,8 %  
Klauna :)19,09 %0,8 %  
ostatní odpovědi džusy 19,09 %0,8 % 

Graf

13. Znáte nějaký jiný Fast Food, který nabízí zdravá jídla?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne763,64 %5,6 %  
Piokud myslite fastfoodem i obchody s dzusy, tak a19,09 %0,8 %  
Mr. Clou19,09 %0,8 %  
nee19,09 %0,8 %  
subway19,09 %0,8 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Stravujete se někdy ve Fast Foodech?

  • odpověď ne:
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabízejí nezdravá jídla na otázku 2. Z jakého důvodu se nestravujete ve Fast Foodech? (můžete vybrat více odpovědí)

6. Jaké Fast Foody nejčastěji navštěvujete? (můžete vybrat více odpovědí)

  • odpověď Mc Donald:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za týden na otázku 3. Jak často je stravujete ve Fast Foodech?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Stravujete se někdy ve Fast Foodech?

2. Z jakého důvodu se nestravujete ve Fast Foodech? (můžete vybrat více odpovědí)

3. Jak často je stravujete ve Fast Foodech?

4. Kolik peněz průměrně utratíte za jeden nákup ve Fast Foodu?

5. Kdy nejčastěji navštěvujete Fast Foody?(můžete vybrat více odpovědí)

6. Jaké Fast Foody nejčastěji navštěvujete? (můžete vybrat více odpovědí)

7. V čem vidíte hlavní pozitiva Fast Foodů? (můžete vybrat více odpovědí)

8. V čem vidíte hlavní negativa Fast Foodů?(můžete vybrat více odpovědí)

9. Znáte nějaký Fast Food, který nabízí zdravou stravu?

11. Říká Vám něco název Mr. Clou ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Stravujete se někdy ve Fast Foodech?

2. Z jakého důvodu se nestravujete ve Fast Foodech? (můžete vybrat více odpovědí)

3. Jak často je stravujete ve Fast Foodech?

4. Kolik peněz průměrně utratíte za jeden nákup ve Fast Foodu?

5. Kdy nejčastěji navštěvujete Fast Foody?(můžete vybrat více odpovědí)

6. Jaké Fast Foody nejčastěji navštěvujete? (můžete vybrat více odpovědí)

7. V čem vidíte hlavní pozitiva Fast Foodů? (můžete vybrat více odpovědí)

8. V čem vidíte hlavní negativa Fast Foodů?(můžete vybrat více odpovědí)

9. Znáte nějaký Fast Food, který nabízí zdravou stravu?

11. Říká Vám něco název Mr. Clou ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vavrisová, L.Oblíbenost Fastfoodů v ČR (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://oblibenost-fastfoodu-v-cr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.