Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Oblíbenost Kofoly

Oblíbenost Kofoly

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Jandová
Šetření:26. 02. 2011 - 05. 03. 2011
Počet respondentů:185
Počet otázek (max/průměr):29 / 27.19
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je součástí mé bakalářské práce. Děkuji za váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Vnímáte Kofolu jako českou značku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17896,22 %96,22 %  
ne73,78 %3,78 %  

Graf

2. Pijete Kofolu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14980,54 %80,54 %  
ne3619,46 %19,46 %  

Graf

3. Jakou Kofolu pijete NEJČASTĚJI?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
točenou8053,69 %43,24 %  
v PET láhvi6845,64 %36,76 %  
ve skleněné láhvi10,67 %0,54 %  

Graf

4. Jakou Kofolu pijete NEJRADĚJI?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
točenou12885,91 %69,19 %  
žádnému typu nedávám přednost1610,74 %8,65 %  
v PET láhvi53,36 %2,7 %  

Graf

5. Jakou příchuť Kofoly pijete nebo jste pili NEJČASTĚJI?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Original12785,23 %68,65 %  
Citrus117,38 %5,95 %  
žádné příchuti nedávám přednost53,36 %2,7 %  
Bez cukru53,36 %2,7 %  
Skořicová10,67 %0,54 %  

Graf

6. Seřaďte nápoje podle oblíbenosti

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
čaj4.30310.611
káva5.4928.942
džus4.4926.272
limonáda (7UP, Sprite, Mirinda atd.)6.5956.673
mléko6.6548.053
voda4.3629.636
Pepsi7.4866.801
Kofola5.477.427
Coca-Cola6.4547.156
pivo6.62211.576
jiné8.0710.606

Graf

7. Věděli jste, že Kofola obshauje o 1/3 méně cukru než jiné kolové nápoje?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14477,84 %77,84 %  
ano4122,16 %22,16 %  

Graf

8. Jaká reklama se vám vybaví, když se řekne Kofola?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

a bude mít zahnutý zuby nahojů? Vánoční reklama :-)

-

..."a bude mít ty velký zahnutý zuby nahoru?" "Musíš vydržet a budou i zuby"...

...nemusím, já už ho vidím. :-))

...není co řešit

"A bude mít i ty velký zahnutý zuby nahoru? "

"A bude mít taky takové zuby zahnuté nahoru?" "Když vydržíš, budou i zuby." "Nené, nemusím, já už ho vidím..." :D

"a bude mít ty zahnutý zuby nahoru?"

"A když vydržíš až do večera..." - holčička s tatínkem v lese "Ahoj Ondro, dáš mi napít?" - nuda pláž

"A tati, bude mít taky ty velký zahnutý zuby nahoru?" "Musíš vydržet a budou i zuby." "Nene, já nemusím, ju už ho vidim." Kofola Prasátko

"Já nemusím, já už ho vidím."

"já už ho vidím" - zlaté prasátko

"když ji miluješ, není co řešit"

"Když ji miluješ, není co řešit" Vybaví se mi více reklam

"zoubky", láska ve fabrice

A bude mít i ty zahnutý zuby nahoru?

a bude mít i zahlé žuby nahooolu?

a bude mít takový ty zahnutý zuby nahoru? :)

A bude mít taky ty zahnutý zuby nahoru?

a bude mít taky zuby nahoru....

a bude mít ty velký zahnutý zuby nahoru, láska v chemické laboratoři

A bude mít ty velký zahnutý zuby nahoru?

a bude mít ty velký zahnutý zuby nahoru...

A bude mít ty velký zahnutý žuby nahoru? :)

a má takový ty velký zhnutý zuby naholu :)

a tati, bude mít ty velký zahnutý zuby??? ta se stromkem, tatínkem, dcerou a prasátkem

a tu že budem bývať?

a) A když to vydržíš, nepapat, tak uvidíš i zlatý prasátko. b) A bude mít takový ty zuby zahnutý, nahoru? a) Když vydržíš, tak budou i zuby. b) Nene, já nemusim, ja už ho vidim :)

aaaaa Kofolaaaaaaaaaa

ahoj Ondro, dáš mi napít? já nemusím, já už ho vidím!

Ahoj........,(nepamatuju si už jména) Ahoj........ Dáš mi napít? :D

Alofok

Alofok, Vánoční reklama (prasátko)

Čím víc lásky rozdáš... :)

divoké prase při řezání vánočního stromku

holčička s tatínkem

holčička s vánočním stromkem a divočákem

chlapec sa smeje zamilovanej sestre ktora ma frajera

Já nemusim já už ho vidim :)

ja nemusim, ja uz ho vidim :)

já nemusím, já už ho vidím

Já nemusím, já už ho vidím :--

Já nemusím, já už ho vidím. A taky ta s Kofolásky.

Ja nemusím, já už ho vidím. :)

Já nemusím, já už ho vidím...

Já už ho vidím...

jak číšník stáčí kofolu do půlitru zasní se - na více variant Zlaté prasátko- holčička jde s tatínkem do lesa pro stromeček

jak tatínek řeže stromeček a přijde divoké prase

Jedině slogan Když ji miluješ, není co řešit.

jen logo

Kanec

kdyz ji milujes, neni co resit a vanocni

Kdyz ji milujes,neni co resit.

Kdyz ji milujes...

Když jí miluješ není co řešit

když ji miluješ není co řešit

když ji miluješ není co řešit

když jí miluješ není, není co řešit

když ji miluješ, není co řešit já nemusim, já už ho vidim

Když ji miluješ, není co řešit

když ji miluješ, není co řešit

když ji miluješ, není co řešit

když ji miluješ, není co řešit :)

když jí miluješ, není co řešit :)

Když ji miluješ, není co řešit (slečna, která jí v restauraci rukama nebo kluk, který opravuje motorku na bílém koberci, nebo kluk, který líbá o dvě hlavy vyšší holku) a pak samozřejmě Zlaté prasátko (A bude mít ty velký zahnutý zuby nahoru?)

Když jí miluješ, není co řešit, Já nemusím, já už ho vidím, Alofok

Když ji miluješ, není co řešit.

Když jí miluješ, není co řešit.

Když ji miluješ, není co řešit.

Když ji miluješ, není co řešit.

Když ji miluješ, není co řešit.

Když ji miluješ, není co řešit. Všechny reklamy s kofolou jsou pěkné.

kofolasci

kofolásci

kofolásci, česko-slovenská dvojice si zařizuje byt

Kradení vánočního stromku s prasetem

kreslená

lup vánočního strommku - tatínek s holčičkou v lese; kluk opravující motorku - když jí miluješ není co řešit; "stará" reklama z prostředí laboratoře - láska

Malé dítě co vidí prase, když otec řeže stromeček, potom valentýnské reklamy na bilbordech v metru, a různé internetové akce

milenci se milujou nebo ty s Kofolačkama

mmm

moje práce - cedule

na 0,4l logo v hospodě

naháčí na pláži u baru

ne ne já už nemusím, já už ho vidím :-)

nejaka jo, ale jen matne...bila etiketa s kreslenyma obrazkama

nemusím, já už ho vidím

nemuším, já už ho vidím :o)

Nene, nemusím, já už ho vidím :)

není co řešit

Není co řešit

neni co řešit

nevim

nudapláž

pláž - když ji miluješ nenní co řešit

Prasátko

prasátko

Prasátko

prasatko

Prasátko

Prasátko

prasátko

prasátko

Prasátko s velkými zuby :-)

prasatko se zahnutymi rohy nahoru

Prasátko-já nemusím, já už ho vidím :-)

prasátko, láska není žádná věda

Prasátko.

Prase:D

reklama na koupališti "Ahoj Ondro, dáš mi napít?", vánoční reklama s divočákem

reklama na výrobu lásky

reklama s divočákem

reklamy jsou hloupé, nejlepší propagace byla Kofola jako taková v době původního uvedení na trh kolem r. 1970. To bylo skoro kultovní pití i bez reklamy.

retro

s divočákem, na plovárně, dlouhá černobílá o výrobě

s divokým prasetem - "já už nemusim, já už ho vidim"

S holčičkou a prasátkem s dlouhýma zuba.

s kancem

s pandulakama

s prasátkem

s prasátkem

s prasátkem

S prasátkem

s prásátkem a holčičkou

s prasátkem a holčičkou

ta na pivních táccích, jinou neznám, nemám TV

Ta s divočákem a malou holčičkou.

Ta s nahatým klukem u koupaliště

ta s prasátkem...

Ta s tím vědcem v té laboratoři a do něj zamilované asistentky.

Ta trapná s tím, jak vznikla Kofola.

ta z letního koupaliště jak si jí jde koupit malý chlapeček

Takový ty žuby žahnutý nahorů :)

tati ma takový špičatý rohy....

Tati, ja už nemusim já už ho vidim. Kradení stromečku a prasátko..

Tatínek řeže vánoční stromek a holčička musí vydržet, než uvidí zatý prasátko :)

tu budeme bývat?

TV reklama Rozdíly a Prasátko

tv spoty - když ji miluješ, není co řešit

typická vánoční reklama s malou holčičkou a kancem

u rybníka

vánoce a prasátkem a holkou v lese..xD

vánoční

vánoční

Vánoční - Já už nemusím, já už ho vidím :)

vánoční - při řezání stromku začne tatínka s dcerou honit divočák kofola bez cukru - mladá dívka začne líbat malého kluka, který se jí a jejímu příteli posmíval při líbání :)

Vánoční - s prasátkem:)

Vánoční :-) (zlaté prasátko)

Vánoční "zlaté prasátko"

Vánoční prasátko a slogan "ne ne,já nemusím"

vánoční reklama "a tati bude mít ty zahnutý zuby nahoru?"

Vánoční reklama - chlapeček a prasátko Láska není žádna věda - výroba "lásky"

Vánoční reklama "Tati, a bude mít takový zahnutý zuby nahoru?"

vánoční reklama prasátko v lese

Vánoční reklama s prasátkem "Já nemusím, já už ho vidím":-)

vánoční reklama se "zlatým" prasátkem

vánoční reklama se stromečkem a prasátkem se zahnutýma zubama nahoru

vánoční s čuníkem

vánoční s divočákem

VÁNOČNÍ S DIVOČÁKEM

vánoční s divočákem

Vánoční s divočákem:-)

vánoční s divokým prasetem

Vánoční s prasátkem

vánoční s prasátkem..:)

vánoční s prasetem

Vánoční s prasetem :)

vánoční se stromečkem a malou holčičkou

vánoční stromek a divočák

Vánoční: A bude mít ty zahnutý zuby nahoru?? Letní: obdařená paní točí klukům kofolu u vody. Poznámka: u šesté otázky by se mělo nějak ošetřit to, že někdo všechny příchutě neochutnal. Já jsem třeba ochutnala jen první tři...

Vianočná - otec kradne v lese stromček a dievčatko vidí divú svinu a potom pred ňou utekajú.

vianočná s diviakom

vianočná s prasiatkom

WOODO panenky, ..já už nemusím, já už ho vidím...

zlaté prasátko

zlaté prasátko

zlaté prasátko

Zlaté prasátko

Zlaté prasátko

zlaté prasátko

zlaté prasátko, holčička - nemusím, já už ho vidím

zlaté prase

zlatté prasátko

žádná

žádna na televizi nekoukam:D

9. Znáte reklamní slogan "Čím víc lásky rozdáš, tím víc ti zůstane"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9350,27 %50,27 %  
ne9249,73 %49,73 %  

Graf

10. Věděli jste, že slogan patří právě Kofole?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8490,32 %45,41 %  
ne99,68 %4,86 %  

Graf

11. Znáte TV reklamu "Kofolásci"?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11260,54 %60,54 %  
ano7339,46 %39,46 %  

Graf

12. Znáte skřítka Kofoláska?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13472,43 %72,43 %  
ano5127,57 %27,57 %  

Graf

13. Vytvořili jste sami skřítka Kofoláska?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4588,24 %24,32 %  
ano611,76 %3,24 %  

Graf

14. Líbí se vám TV reklamy Kofoly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16388,11 %88,11 %  
reklamy Kofoly neznám137,03 %7,03 %  
ne94,86 %4,86 %  

Graf

15. Jaká reklama se vám líbila nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prasátko (Já nemusím, já už ho vidím.)13070,27 %70,27 %  
Nuda pláž (Ahoj Ondro, dáš mi napít? - Když ji miluješ, není co řešit.)126,49 %6,49 %  
Kofolásci (Voodo panenky - Čím víc lásky rozdáš, tím víc ti zůstane)105,41 %5,41 %  
Láska není žádná věda! (50 let Kofoly)84,32 %4,32 %  
Bez cukru (Prostě není z cukru, milenci se milujou.- Když ji miluješ není co řešit.)73,78 %3,78 %  
Rozdíly (Česko-slovenská, zařizují si byt.)52,7 %2,7 %  
Flaška (Malí kluci hrají flašku s nožíkem rybičkou, koukají kioskářce do výstřihu.)31,62 %1,62 %  
žádná se mi nevybavuje31,62 %1,62 %  
Když ji miluješ, není co řešit (Dívka jí v restauraci.)31,62 %1,62 %  
Knihovna (Líbačka v knihovně - Když ji miluješ, není co řešit.)21,08 %1,08 %  
žádná se mi nelíbila10,54 %0,54 %  
Alofok (Ušatá točená Kofola v hospodě - tři části - Když ji miluješ, není co řešit)10,54 %0,54 %  

Graf

16. Při nákupu Kofoly jsem byl/a někdy ovlivněn/a reklamou.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím6334,05 %34,05 %  
spíše souhlasím4624,86 %24,86 %  
spíše nesouhlasím3820,54 %20,54 %  
nevím2211,89 %11,89 %  
souhlasím168,65 %8,65 %  

Graf

17. Co se vám na reklamách Kofoly líbí, čím vám jsou sympatické?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

akorát ta s tím prasátkem byla dobrá, připomínala staré reklamy na Oskar. ostatní jsou stejný jako jiný reklamy.

bývají vtipné

celkový koncept, nevtieravosť, myšlienka

česká, klasická, neumělá

dobré slogany, jsou vtipné a mají nápad, retro grafika

dobrou kamerou a nápadem

fakt si je poradne nepamatuju

funny

hezké české

hnědobílá barva

Hravé

humor

humor

humor

humor - někdy.

Humor, a že nejsou přímočaře prodejní

humor, nápad

humor, nápad

humorema aretro stylem

Humorne

Humorné...já bohužel skoro žádné neznám, nesleduji je

Chutí.

je česká:) ač není myslím že jí vlastí turci

Je fajn, že není jen jedna.

jednoduchost

jiné než ostatní, mají příběh - to je plus

Josef Polášek

jsou "nenásilně" milé

Jsou blízké lidem, ze života.

Jsou české

jsou české

jsou jakoby ze života

Jsou nápadité, vtipné a mají hezkou myšlenku (čím víc lásky rozdáš, tím víc ti zůstane)

jsou nevtíravé, milé, nesnaží se nás přesvědčit, že Kofola je nejlepší a že jí určitě musíme pít

jsou normalni

jsou originální

jsou originální a vtipné

Jsou originální a vtipné.

jsou originální a zaujmou

Jsou originální, překvapivé a vtipné. Líbí se mi, že ačkoli je tam jednoznačný apel na spotřebitele (když ji miluješ...), nejsou ploché a omezené jenom na tu pobídku. Mají svůj příběh, člověk v nich může najít něco ze svého života (dcera s tatínkem se připravují na Vánoce).

jsou originální, skvěle propracované a lehce zapamatovatelné

jsou příjemné a chytré

jsou příjemné a milé :)

jsou přirozene, zabavné

jsou rpostě dobrý !

jsou tvořivé, nápadité a netuctové

Jsou veselé, chytlavé a originální

Jsou víceméně vtipné

jsou vtipné

jsou vtipné

jsou vtipné

jsou vtipné

jsou vtipné

jsou vtipné

jsou vtipné, "české", líbivé, člověk se v nich vidí

Jsou vtipné, "ze života"...

jsou vtipné, ale člověk si nezapamatuje na co je to reklama

Jsou vtipné, neobvyklé

jsou vtipné, neotřelé

jsou vtipné, nevtíravé, mají nápad a pointu

jsou vtipné, originálné a hlavně nejsou trapné a primitivní

jsou vtipné, originální

jsou vtipné, originální

Jsou vtipné.

Jsou vždy originální.

krásně vykreslují český národ, jsou to normální reklamy s normálními lidmi

láskavý humor, hranie so slovami, zaujmú na prvé pozretie

Líbí se mi jedna a je roztomilá.

lidové

lidskostí

lidskostí a nepovažuji je za vtíravé

Loga

Mají hlavu a patu

mají nápad

Mají vtip

mají vtip a přitom nejsou trapné

málo originální

nápad

nápad,vtip

nápadem

Nápaditost

nápaditost

Nápady a zpracování

Ne každá se mi líbí...

nejsou debilní- mají vtip

Nejsou stupidní jako ostatní reklamy, mají vždy originální nápad, ze kterého vychází celý image kofoly.

nemám tv a reklamy moc neznám

nenabubřelostí, vystupují v nich obyčejně působící sympatičtí lidé v povědomých situacích

nenásilná forma

nepodbízivá, hlášky

nevím

nevím, znám pouze jedinou výše uvedenou

Nevim.

nevnucuje se,art

nic

nic

nic

Nic

nostalgie

nové nápady, celkově pěkně udělané

Občas jsou vtipné. Nic, co by mě výrazně zaujalo...

objevuje se zde hodně slovo láska

originalita

originalita

originalita

originalita

originalita

originalita

originalita, "kofolácký" přístup (spontánní, originální, nejde nutně s proudem)

Originalita, dvojsmysl a humor v reklamě

originalita, nápaditost

originalitou sloganů

originální

originální

originální

originální

originální, zábavné

originální, milé, český duch, nápadité, už to jsou klasiky :)

originální, něco se tam děje

originální, vtipné, jednoduché

originálnost, nenásilnost

Pěkné téma (láska) a většinou dobrý nápad.

prasátko, když ji miluješ není co řešit

Prasátko... člověk si ani neuvědomuje, že to je o Kofole.

prase

Provedením, nápadem, "češstvím"

Přijdou mi takové přirozené, mají nápad...

příjemné

příjemné,vtipné,tradiční

přirozené, zajímavé, nápadité, zábavné

přirozenost, nápaditost, netlačení na pilu

Působí na mě přirozeně, jsou vtipné a veselé, jsou "retro"

Reklama s prasátkem je nejlepší - moc vtipná :-)

reklamy celkově mě obtěžují a nejde jen o reklamu na kofolu

Retro styl

rozesmějí mne

Roztomilé.

roztomilost

Slogan

Sloganem a nápadem.

směšné

Sú nápadité a zábavné a typické pre Kofolu.

svojí originalitou a sloganem

svou chutí...

svou nápaditostí a vtipností

svými slogany

Typická atmosféra, laskvavé vtipy

typické české situace

Typicky ceske prostredi

Většinou jsou vtipné a nenásilné.

vtip

vtip

Vtip

vtip

vtip a "českost"

vtip, originalita, retro

vtip, originalita, slogan

vtip, originalita, tradice

vtipem

vtipem

vtipem

Vtipem

vtipem

Vtipem a nápaditostí. A taky tím, že jsou reklamy spojeny s českým prostředím.

vtipné

vtipné

vtipné

vtipné

vtipné, mají děj

vtipné, nápadité

vtipné, nápadité

vtipné, neokoukané

vtipné, roztomilé, úsměvné

vtipnost

Vtipnost

vtipnost

vtipnost, kreativita, nenásilná propagace značky

vtipný nápad

Vždy jsou milé a ne agresivní.

zábavné

zaměření na čský charakter značky, vtipnost

že jsou české

že jsou typické české, tvořené především pro generaci, která si ji pamatuje z mládí

18. Ovlivňuje vás cena při volbě mezi PET lahví, skleněnou lahví a točenou Kofolou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno, jde o chuť8043,24 %43,24 %  
ne6635,68 %35,68 %  
ano3921,08 %21,08 %  

Graf

19. Která etiketa Kofoly se vám líbí nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4021,62 %21,62 %  
originál147,57 %7,57 %  
vánoční52,7 %2,7 %  
klasická52,7 %2,7 %  
-42,16 %2,16 %  
Kofola original31,62 %1,62 %  
žádná31,62 %1,62 %  
neznám31,62 %1,62 %  
je mi to jedno31,62 %1,62 %  
nevybavuji si žádnou21,08 %1,08 %  
ostatní odpovědi když ji miluješ, není co řešit
stará
nevybavuji si
současná
tradiční
ta poslední
původní
retro
barborková
je mi to vcelku jedno, jsou pěkné všechny
asi ta nejnovější na originálu
nevybavuji si, že by jich bylo víc
bez cukru
etiketa z barborkové kofoly
citrusová kofola
KOFOLA
50 let - láska není žádná věda
žálmki jmoł<
Retro - bílá po celé lahvi
bilá s kreslenými obrázky
?
třešně
bez cukru-modrá
nevybavuji si je
zdají se mi dost podobné
vědecký rozbor choulostivých partií
dnešní - hnědý nápis Kofola v koužku
nevím, nerozeznávám
všchny
Etiket si nevšímám
??
barevnost
Nevím, neřeším...
točená
klasická stará
vvm
Nevybavuji si, nějaká bílá s tmavým písmem.
Jejich běžná žluté napsaná Kofola na bílém podklad
to, co je nyní
nejnovější
Kofolu nepiju a v etiketách se neorientuji
žádnou si nevybavím
Hnědo-bílá
neznám etikety Kofoly
Alofok
neznám etikety
současný - láska není žádná věda
původní skleněné třetinkové lahve a typické cinkán
???
omg jaká etiketa zas?
žádná, původní třetinková skleněná láhev
S prasátkem
woodo panenky
kofota originál
černá
50 let Kofoly
všechny
hvězdičková
neumím popsat
nevím, že je víc etiket
věštění s kofolou...xD
klastická
na pet lahvi
žándá
klasická, původní
klasika
normální
s kreslenými obrázky
stary design s ctvercovym logem, okolo roku 2001
všetky
S vodoo
Litrovka
láska není žádná věda
Není zde výběr, prostě klasická.
Retro etiketa
o rozdílech nevím
na litrocvce (myslím) ta se svatbou
Nemám oblíbenou etiketu
Láska nie je žiadna veda
skořicová
na etiketě mi nezáleží
klasická, original
Klasická bílá
speviální edice
nerozumim otázce
nevím, co touto otázkou myslíte
bílá
Kofola Citrus
vánoční s kartami
nevybavuju si etikety, Kofolu piji minimálně
nevím.
aktuální, hnědomodrá
každá, možno vianočná biela
výroční
10355,68 %55,68 % 

Graf

20. Líbí se vám logo Kofoly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13774,05 %74,05 %  
nevybavuje se mi3820,54 %20,54 %  
ne105,41 %5,41 %  

Graf

21. Soutěžili jste někdy s Kofolou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16689,73 %89,73 %  
ano1910,27 %10,27 %  

Graf

22. Máte doma nějaký reklamní předmět Kofoly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádný12265,95 %65,95 %  
půlitr3921,08 %21,08 %  
jiný179,19 %9,19 %  
magnetka147,57 %7,57 %  
Kofolásek84,32 %4,32 %  
prasátko malé plyšové52,7 %2,7 %  
velké prase plyšové21,08 %1,08 %  

Graf

23. Nosili byste módní doplněk v designu Kofoly (např. klobouk, triko, kravata...)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím6836,76 %36,76 %  
nevím4825,95 %25,95 %  
spíše nesouhlasím3820,54 %20,54 %  
spíše souhlasím1910,27 %10,27 %  
souhlasím126,49 %6,49 %  

Graf

24. Využíváte vánoční internetová přání Kofoly?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16086,49 %86,49 %  
ano2513,51 %13,51 %  

Graf

25. Je něco, co vám na Kofole vadí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

6e jí vždycky zhltnu jak malinu :)

asi ne

asi ne

Asi ne.

asi nic ...

bublinky

bublinky

cena

cena:-)

Cukr.

ddostupnost

hloupý dotazník - hl. otázka 6 a 7 - spoustu příchutí neznám, jak je mám hodnotit? Chybí tu často možnost neznám, neumím odpovědět.

Chuť

chuť

chuť

chuť

chuť a to, že o sobě tvrdí, že je orignánál

chuť, nezdravá

chuť:)

image (reklamy)

Je to napodobenina cocacoly.

Její chuť

jelikož dělam v baru a vim ze Kofola jde nejvic v lete bylo by lepsi kdyby se vyrabela kofola i v mensích sudech třeba 30l,protoze v zime se nám to v tom velkem kazí a zbytecne ji musime vylevat :(

jen to, že ji nedostanu úplně všude v restauracích. Vadí mi doslova cukrové extrakty konkurenčního podniku původem z USA

když není vychlazená

Komercializace, vytratila se ta pravá lékárenská příchuť, už není tak ostrá.

kyselá

má bublinky

mají ji v málo hospodách

malá dostupnost točené kofoly

málo míst, kde jí točej

mám nápad na novou příchuť :) a zatím to nikdo nerealizoval :)

Menší dostupnost než u některých jiných nápojů

mmm

Moc cukru

moc cukru x kofola bez cukru se nedá pít

Moc výrazná chuť

myslím, že ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

NE

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

NE

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne (jen možná, že ta sladká je moc sladká a ta bez cukru se zase vůbec nedá pít)

ne, možná že mi až tolik nechutná... Cocacola je lepší

Ne.

ne..nepiji ji..nebo max s vinem

nechutná mi

nechutná mi

nechutná mi

Nechutná mi ;)

Nechutná mi.

Nechutná mi.

Nejlepší je točená, takže si myslím, že občas plast kazí chuť, není to tak dobré.

nelíbí se mi "zamilovaná" reklamní kampaň

není

není

není

není

není

neni

není :)

není bezedná :)

není úplně zdravý nápoj :-)

není v každé hospodě

není v každé hospodě točená, jinak ne

nepiju nápoje tohoto druhu

nevadí mi nic

nevadí mi nic

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

nevim

nevím

nevím o co se ta fa snaží, asi zapadnout do davu dalších limonádoven.

nevím o ničem

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic mě nenapadá

Nic si nevybavuji, asi nic. :)

nic speciálního

Nic, je dokonalá.

nie

nie je

Nová chuť. Tohle není ta původní Kofola. Divná barevná kombinace a grafika etikety na láhvi, lehce lascivní reklama, K otázce 30: mám chuť na dobrou, kvalitní, původní Kofolu. Ta nová není dobrá. Není důvod jí pít.

pendreková chuť

podivná přeslazená chuť

příchuť mentolu

Reklama na Kofolu je fajn.

spíš asi ne

spíše nesouhlasím!

teď si nic nevybavuji

Točená dobrá, v PET láhvi hnusná ...

už dlouho jsem neměla dobrou točenou.

v PET lahvi by mohla byt levnejsi

v PET moc bublinek

za to asi nemůže Kofola, ale pořád ji čepovanou nemají všude :)

zbytečné experimetování s chutí (hvězdičková, bez cukru)

zvolila bych ještě méně cukru

Že ji nemají točenou všude.

že ji netočí všude

Že v některých místech není k sehnání, že ji často nevedou

26. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena14880 %80 %  
muž3720 %20 %  

Graf

27. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
224524,32 %24,32 %  
232815,14 %15,14 %  
212412,97 %12,97 %  
24126,49 %6,49 %  
25115,95 %5,95 %  
26105,41 %5,41 %  
2084,32 %4,32 %  
1873,78 %3,78 %  
3063,24 %3,24 %  
2742,16 %2,16 %  
ostatní odpovědi 28
17
19
29
60
51
16
35
67
31
54
34
33
32
15
37
52
40
3016,22 %16,22 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:23.3
Minimum:18
Maximum:35
Variační rozpětí:17
Rozptyl:9.38
Směrodatná odchylka:3.06
Medián:22
Modus:22

Graf

28. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou11260,54 %60,54 %  
vysokoškolské5228,11 %28,11 %  
základní126,49 %6,49 %  
vyšší odborné63,24 %3,24 %  
vyučen/a31,62 %1,62 %  

Graf

29. Máte po vyplnění dotazníku chuť na Kofolu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10657,3 %57,3 %  
ne7942,7 %42,7 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Znáte reklamní slogan "Čím víc lásky rozdáš, tím víc ti zůstane"?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Věděli jste, že slogan patří právě Kofole?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola=2 na otázku 6. Seřaďte nápoje podle oblíbenosti
  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamy Kofoly neznám na otázku 14. Líbí se vám TV reklamy Kofoly?

10. Věděli jste, že slogan patří právě Kofole?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Znáte reklamní slogan "Čím víc lásky rozdáš, tím víc ti zůstane"?

11. Znáte TV reklamu "Kofolásci"?

  • odpověď ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Znáte skřítka Kofoláska?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Vytvořili jste sami skřítka Kofoláska?
  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamy Kofoly neznám na otázku 14. Líbí se vám TV reklamy Kofoly?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Citrus na otázku 5. Jakou příchuť Kofoly pijete nebo jste pili NEJČASTĚJI?

12. Znáte skřítka Kofoláska?

  • odpověď ano:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Vytvořili jste sami skřítka Kofoláska?

27. Váš věk

  • odpověď ( 15 - 21 >:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 28. Nejvyšší dosažené vzdělání

28. Nejvyšší dosažené vzdělání

  • odpověď středoškolské s maturitou:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 21 - 22 > na otázku 27. Váš věk

29. Máte po vyplnění dotazníku chuť na Kofolu?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi voda=6 na otázku 6. Seřaďte nápoje podle oblíbenosti

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vnímáte Kofolu jako českou značku?

2. Pijete Kofolu?

3. Jakou Kofolu pijete NEJČASTĚJI?

4. Jakou Kofolu pijete NEJRADĚJI?

5. Jakou příchuť Kofoly pijete nebo jste pili NEJČASTĚJI?

6. Seřaďte nápoje podle oblíbenosti

7. Věděli jste, že Kofola obshauje o 1/3 méně cukru než jiné kolové nápoje?

9. Znáte reklamní slogan "Čím víc lásky rozdáš, tím víc ti zůstane"?

10. Věděli jste, že slogan patří právě Kofole?

11. Znáte TV reklamu "Kofolásci"?

12. Znáte skřítka Kofoláska?

13. Vytvořili jste sami skřítka Kofoláska?

14. Líbí se vám TV reklamy Kofoly?

15. Jaká reklama se vám líbila nejvíce?

16. Při nákupu Kofoly jsem byl/a někdy ovlivněn/a reklamou.

18. Ovlivňuje vás cena při volbě mezi PET lahví, skleněnou lahví a točenou Kofolou?

19. Která etiketa Kofoly se vám líbí nejvíce?

20. Líbí se vám logo Kofoly?

21. Soutěžili jste někdy s Kofolou?

22. Máte doma nějaký reklamní předmět Kofoly?

23. Nosili byste módní doplněk v designu Kofoly (např. klobouk, triko, kravata...)?

24. Využíváte vánoční internetová přání Kofoly?

25. Je něco, co vám na Kofole vadí?

26. Vaše pohlaví

27. Váš věk

28. Nejvyšší dosažené vzdělání

29. Máte po vyplnění dotazníku chuť na Kofolu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vnímáte Kofolu jako českou značku?

2. Pijete Kofolu?

3. Jakou Kofolu pijete NEJČASTĚJI?

4. Jakou Kofolu pijete NEJRADĚJI?

5. Jakou příchuť Kofoly pijete nebo jste pili NEJČASTĚJI?

6. Seřaďte nápoje podle oblíbenosti

7. Věděli jste, že Kofola obshauje o 1/3 méně cukru než jiné kolové nápoje?

9. Znáte reklamní slogan "Čím víc lásky rozdáš, tím víc ti zůstane"?

10. Věděli jste, že slogan patří právě Kofole?

11. Znáte TV reklamu "Kofolásci"?

12. Znáte skřítka Kofoláska?

13. Vytvořili jste sami skřítka Kofoláska?

14. Líbí se vám TV reklamy Kofoly?

15. Jaká reklama se vám líbila nejvíce?

16. Při nákupu Kofoly jsem byl/a někdy ovlivněn/a reklamou.

18. Ovlivňuje vás cena při volbě mezi PET lahví, skleněnou lahví a točenou Kofolou?

19. Která etiketa Kofoly se vám líbí nejvíce?

20. Líbí se vám logo Kofoly?

21. Soutěžili jste někdy s Kofolou?

22. Máte doma nějaký reklamní předmět Kofoly?

23. Nosili byste módní doplněk v designu Kofoly (např. klobouk, triko, kravata...)?

24. Využíváte vánoční internetová přání Kofoly?

25. Je něco, co vám na Kofole vadí?

26. Vaše pohlaví

27. Váš věk

28. Nejvyšší dosažené vzdělání

29. Máte po vyplnění dotazníku chuť na Kofolu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jandová, K.Oblíbenost Kofoly (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://oblibenost-kofoly.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.