Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Oblíbenost kolových nápojů

Oblíbenost kolových nápojů

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Průšová
Šetření:08. 04. 2010 - 17. 04. 2010
Počet respondentů:90
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.68
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Touto cestou bych Vás chtěla požádat o vyplnění dotazníku, který bude součástí mé bakalářské práci. Vyplnění dotazníku Vám zabere 2 - 4 minuty. Předem děkuji za vyplnění.

                                                         I.P.

Odpovědi respondentů

1. Jaké nealkoholické nápoje preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mléko, čaj, džusy4752,22 %52,22 %  
Voda z vodovodu3943,33 %43,33 %  
Minerální vody neochucené3235,56 %35,56 %  
Kolové nápoje (Coca-Cola, Kofola, Pepsi, jiný...)2831,11 %31,11 %  
Minerální vody ochucené2527,78 %27,78 %  
TopTopic, Fanta, Sprite1112,22 %12,22 %  

Graf

2. Jaký je hlavní důvod pití tohoto nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť7381,11 %81,11 %  
Zdraví3134,44 %34,44 %  
Cena1415,56 %15,56 %  
Jiný66,67 %6,67 %  

Graf

3. Jak často pijete kolové nápoje (Cola-Cola, Kofola, Pepsi, jiný)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příležitostně6673,33 %73,33 %  
Často1112,22 %12,22 %  
Velmi často88,89 %8,89 %  
Vůbec nepiji66,67 %6,67 %  

Graf

4. Pokud pijete kolový nápoj, který preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola original4954,44 %54,44 %  
Coca-Cola original3741,11 %41,11 %  
Kofola a její modifikace1617,78 %17,78 %  
Coca-Cola a její modifikace1415,56 %15,56 %  
Pepsi original1314,44 %14,44 %  
Jiný1011,11 %11,11 %  
Pepsi a její modifikace910 %10 %  

Graf

5. Jaký je hlavní důvod pití kolových nápojů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť7077,78 %77,78 %  
Není alkoholický2224,44 %24,44 %  
Jiný1112,22 %12,22 %  
Snadná dostupnost1011,11 %11,11 %  
Zdraví22,22 %2,22 %  

Graf

6. Z jakého důvodu byste přestali pít kolové nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zhoršená kvalita a chuť nápoje5561,11 %61,11 %  
Zdravotní důvody4752,22 %52,22 %  
Vyšší cena2224,44 %24,44 %  
Jiný77,78 %7,78 %  

Graf

7. Vzpomenete si na nějakou reklamu na kolový nápoj? Jestliže ano, tak na jakou?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola34,92 %3,33 %  
Vánoční s prasátkem, kofola23,28 %2,22 %  
Když jí miluješ, není co řešit23,28 %2,22 %  
Když ji miluješ, není co řešit.23,28 %2,22 %  
Když ji miluješ, není co řešit:-)11,64 %1,11 %  
Když ji miluješ,není co řešit-kofola.11,64 %1,11 %  
Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady :)11,64 %1,11 %  
nemusím,já už ho vidím11,64 %1,11 %  
Kofola - Vanoční prasátko11,64 %1,11 %  
Na vánoční Coca-Colovou s kamiony11,64 %1,11 %  
ostatní odpovědi Vánoční prasátko- zuby zahnutý nahoru - Kofola
kofola, chybí láska - dementní hovadina!
Vánoční kamion coca cola,Kofola zlaté prasátko
Coca Cola - Vánoce jsou tady...(Santa Claus v nákl
kola a automat s kouzelným světem
většina Kofoly
kofola - prase
Pepsi (Britney), Kofola (zahnuté zuby nahoru)
ne
Coca Cola, Pepsi, Kofola
nádherné spoty Coca-Coly
Kofola - s prasátkem
Vánoční Kofola a divočák :o)
Kofola, Coca cola,
tohle je hrozný typ otázky... ano,cocacola automat
kofola-kdyz ji milujes neni co resit/pepsi-franco
Na většinu nezapomenutelných reklam na Kofolu
kofola - když ji miluješ, není co řešit
Kofola - zlaté prasátko
kofola - zlaté prasátko, coca cola - automat
když ji miluješ, není co řešit (Kofola)
a tati bude mit ty velky zahnuty zuby nahoru? kofo
kofola - retro reklama, coca cola - život v automa
Všechny reklamy na Kofolu
asi, chlap na louce - viz coca-cola
holčička, tatínek prasátko,nějaké modifikace santy
na kofolu
reklamy na kofolu :-)
nie, nie, ja nemusim, ja uz ho vidiiim :)
Kofola-když jí miluješ,není co řešit.Cola-Vánoce
kofola (odehrává se na koupališti)
kofola-vánoce
Nevzpomínám
kofola(prasátko)
Kofola; Coca-Cola
kofola-když ji miluješ, není co řešit
chiuaua
Vánoční na Colu, Kofola- prasátko a ,v restauraci"
reklama na kofolu
Kofola - Když ji miluješ, není co řešit;
Coca-Cola - vánoční reklama s kamionem
vánoční kofola, vánoční coca-cola, 5o let kofoly
vanoce jsou tady vanoce jsou tady cocacolu si vych
Kofola-u rybníka, Coca Cola-dělníka sledují ženy
Vánoční reklama na coca colu, kofola - bilboard
Vánoční na Coca Colu s kamionama a Santa Clausem
4675,41 %51,11 % 

Graf

8. Řídíte se někdy podle reklamy při nákupu těchto nápojů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7886,67 %86,67 %  
Někdy1011,11 %11,11 %  
Ano33,33 %3,33 %  

Graf

9. Když se řekne KOFOLA, vzpomenu si na reklamu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vánoční s prasátkem6976,67 %76,67 %  
Letní reklama "na plovárně"4145,56 %45,56 %  
Milenci3134,44 %34,44 %  
Alofok2224,44 %24,44 %  
Jiná1112,22 %12,22 %  
Bar33,33 %3,33 %  
Žádná22,22 %2,22 %  
Nevzpomínám si11,11 %1,11 %  

Graf

10. Když se řekne Coca-Cola, vzpomenu si na reklamu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vánoční kamion7684,44 %84,44 %  
Jiná1516,67 %16,67 %  
Klíčová dírka77,78 %7,78 %  
Nevzpomínám si33,33 %3,33 %  
Žádná22,22 %2,22 %  
Mimozemšťan22,22 %2,22 %  
Pantomima11,11 %1,11 %  

Graf

11. Více na mě působí a zaujmou mě reklamní spoty:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola4550 %50 %  
Obě jsou působivé2426,67 %26,67 %  
Ani jeden1718,89 %18,89 %  
Coca-Cola66,67 %6,67 %  

Graf

12. Pokud si můžete vybrat jeden ze dvou kolových nápojů, raději si vyberete nápoj

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola5460 %60 %  
Coca-Cola3640 %40 %  

Graf

13. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5965,56 %65,56 %  
Muž3134,44 %34,44 %  

Graf

14. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-25 let5055,56 %55,56 %  
26-30 let1718,89 %18,89 %  
15-20 let1617,78 %17,78 %  
31-35 let44,44 %4,44 %  
36 a více22,22 %2,22 %  
méně než 15 let11,11 %1,11 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Z jakého důvodu byste přestali pít kolové nápoje?

  • odpověď Zdravotní důvody:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola a její modifikace na otázku 4. Pokud pijete kolový nápoj, který preferujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké nealkoholické nápoje preferujete?

2. Jaký je hlavní důvod pití tohoto nápoje?

3. Jak často pijete kolové nápoje (Cola-Cola, Kofola, Pepsi, jiný)?

4. Pokud pijete kolový nápoj, který preferujete?

5. Jaký je hlavní důvod pití kolových nápojů?

6. Z jakého důvodu byste přestali pít kolové nápoje?

8. Řídíte se někdy podle reklamy při nákupu těchto nápojů?

9. Když se řekne KOFOLA, vzpomenu si na reklamu:

10. Když se řekne Coca-Cola, vzpomenu si na reklamu:

11. Více na mě působí a zaujmou mě reklamní spoty:

12. Pokud si můžete vybrat jeden ze dvou kolových nápojů, raději si vyberete nápoj

13. Jaké je Vaše pohlaví?

14. Jaký je Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké nealkoholické nápoje preferujete?

2. Jaký je hlavní důvod pití tohoto nápoje?

3. Jak často pijete kolové nápoje (Cola-Cola, Kofola, Pepsi, jiný)?

4. Pokud pijete kolový nápoj, který preferujete?

5. Jaký je hlavní důvod pití kolových nápojů?

6. Z jakého důvodu byste přestali pít kolové nápoje?

8. Řídíte se někdy podle reklamy při nákupu těchto nápojů?

9. Když se řekne KOFOLA, vzpomenu si na reklamu:

10. Když se řekne Coca-Cola, vzpomenu si na reklamu:

11. Více na mě působí a zaujmou mě reklamní spoty:

12. Pokud si můžete vybrat jeden ze dvou kolových nápojů, raději si vyberete nápoj

13. Jaké je Vaše pohlaví?

14. Jaký je Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Průšová, I.Oblíbenost kolových nápojů (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://oblibenost-kolovych-napoju.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.